TranceAddict Forums

TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Belgium
-- Voetbalseizoen 2007-2008
Pages (39): « 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 [24] 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 »

Posted by Jasperovitsj on Mar-09-2008 11:10:

Straks wordt GBA nog kampioen

Posted by Gladius on Mar-09-2008 11:26:

iemand toevallig iets van den engelsen beker gezien gisteren? echt lachen bij ManU: Van der Sar gaat er tijdens de rust af, Kusczak komt in de plaats. 10 min voor tijd haalt die Baros neer in de 16, rood en penalty, waarna Rio Ferdinand in de goal moet staan. ManU uit den beker.

Posted by FCB_Fanatic on Mar-09-2008 11:46:

quote:
Originally posted by Gladius
iemand toevallig iets van den engelsen beker gezien gisteren? echt lachen bij ManU: Van der Sar gaat er tijdens de rust af, Kusczak komt in de plaats. 10 min voor tijd haalt die Baros neer in de 16, rood en penalty, waarna Rio Ferdinand in de goal moet staan. ManU uit den beker.

heb het niet gezien, maar is blijkbaar wel op MOTD geweest gisteren. Ik heb het zonet wel even opgezocht op Youtube en een aantal filmpjes gevonden. In het eerste filmpje wordt de fout weergegeven. De verdediging gaat daar toch wel in de fout. Ze lopen daar met twee man naar 1 speler toe waardoor de centrumspits volledig vrijkomt.

In het tweede filmpje heb je de fase met Ferdinand als keeper

Posted by Gladius on Mar-09-2008 12:20:

die keeper krijgt dan nog een knie tegen zennen appel =p

Posted by Jasperovitsj on Mar-09-2008 12:30:

Goh, het ligt misschien aan het camerastandpunt, maar ik vond die fase een vrij hoog schwalbe-gehalte hebben. Baros wacht express tot de keeper uitkomt, maakt dan een veel te flauwe kapbeweging en gaat v��l te gretig en te laat neer hoewel er echt niet veel contact is. All�, een fout was het wel, maar de sanctie rood + penalty is wel redelijk zwaar in dit geval.

Posted by Gladius on Mar-11-2008 12:04:

iet anders kan hem ni geven. hoe licht de fout ook is, ne speler die alleen door is neerhalen is sowieso rood. kvind het ook niet echt terecht eigenlijk

Posted by Gladius on Mar-12-2008 21:39:

haha Anderlecht wint in Munchen. n1

Posted by Jasperovitsj on Mar-12-2008 21:43:

Goed voor de co�fficient

Posted by Devilex on Mar-12-2008 21:44:

Goed voor de moraal ook

Posted by Config on Mar-16-2008 13:02:

quote:
Jovanovic verwijt GB-fans racisme
za 15/03/08 - Standard-spits Milan Jovanovic is niet te spreken over de fans van Germinal Beerschot.
"Wat die allemaal riepen over Kosovo kan niet." Jovanovic is een Servi�r en is niet echt te spreken over de onafhankelijkheid van die provincie.

"Ik ben hier gekomen om te voetballen. Dit is geen politiek. Die supporters waren gewoon racistisch. Ik werd geprovoceerd."

Volgens Het Laatste Nieuws riepen de supporters van Germinal Beerschot vrijdagavond: "In Kosovo is het carnaval."

I lolled

Posted by FenixStyle on Mar-16-2008 13:12:

quote:
Originally posted by Config
I lolled

Mja als Standard dit jaar w��r langs de titel grijpt, kunnen ze het beter voor bekeken houden in de voetbalwereld en gewoon een eigen politieke partij ofzo opstarten..
Hun spelers worden blijkbaar al even erg als hun supporters met heel hun politiek gedoe...

Posted by Devilex on Mar-17-2008 10:26:

Prachtige match van Anderlecht gisteren.

Posted by Glexx on Mar-17-2008 16:30:

Lierse eindelijk vrijgesproken!

Posted by Glexx on Mar-17-2008 16:31:

Lierse eindelijk vrijgesproken!

Posted by MikeVee on Mar-17-2008 16:33:

Wat een onzin, die nieuwe hervorlming, de kampioen kan met wat pech niets hebben terwijl de 14de mogelijk naar de uefa cup gaat?
En hoe lang gaat het duren eer de spelers klagen over vermoeidheidmet een seizoen competitie + beker van meer dan 50 wedstrijden.
De voetbalbond is weer amateuristisch bezig.

Posted by djcresto on Mar-17-2008 16:43:

Voor de neutrale (tv-kijkende) fans lijkt me dit toch wel een goed systeem. Krijg je nog eens 10 speeldagen erbij met wedstrijden tussen goede ploegen. Ook spelers zullen zich meer moeten geven en boven zichzelf moeten uitstijgen wat het niveau ten goede kan komen. Ook zal je meer supporters krijgen in die playoffs.

De kleinere clubs zijn hier niet mee gebaat maar so what. Aan FC Dender, Bergen's, Westerlo's, Cercle's (ga er even vanuit dat die hype wel overwaait)heeft de neutrale toeschouwer geen boodschap.

Playoffs voor de 7e tot 14e plaats lijken me dan totaal overbodig. Maar je moet iets doen natuurlijk om dat verlies aan matchen te compenseren.

Als ze nu slim zijn laten ze die twee ploegen die mogelijk degraderen uit 1e playoffs spelen met de clubs van 2e. Maar dat gaan die nooit willen natuurlijk.

Posted by Progrez on Mar-17-2008 16:47:

quote:
Originally posted by djcresto Als ze nu slim zijn laten ze die twee ploegen die mogelijk degraderen uit 1e playoffs spelen met de clubs van 2e. Maar dat gaan die nooit willen natuurlijk.

Ja, waarom niet?!

Zijn er nu nog niet genoeg maatregelen genomen om de tweedeklassers te onderdrukken?

Ik begrijp niet waarom de slechtste eersteklassers keer op keer een herkansing moeten krijgen om toch maar in eerste te blijven.

Wat is daar nu het nut van?

Posted by Jasperovitsj on Mar-17-2008 18:19:

En de bekercompetitie gaat gewoon verder zoals het nu is, of gaat dt europese ticket nu naar die playoff ronde? En hoe zit het met degradatie, of moet dat nog afgesproken worden met de tweedeklassers?

Posted by FCB_Fanatic on Mar-17-2008 18:32:

ik vind het een klote systeem, net om de reden die MikeVee aanhaalt. Een ploeg met 10 punten voorsprong op het einde van de reguliere competitie kan uiteindelijk met niets overblijven. Dan staat het systeem in NL mij nog net iets meer aan. Daar is de eerste ook echt kampioen en wordt er door de daaropvolgende ploegen nog voor Europese tickets gestreden. Ik vind het trouwens echt wel dom dat ze het play-off systeem hier nu gaan invoeren in Belgi� terwijl men het in NL maar niets vindt en men daar na zo'n drie jaar van het systeem wilt afstappen

maar ja, het is big business en men wil op deze manier de inkomsten uit de televisiecontracten maximaliseren. Daar zullen ze wel in slagen, maar het valt af te wachten of het ook iets zal bijbrengen aan het gehele niveau van de competitie. Zolang de jeugdopleiding te weinig kans krijgt en er te weinig wordt in ge�vesteerd zullen we volgens mij maar blijven verder sukkelen

@ Jasper: ik denk dat het degradatiesysteem nog niet is uitgewerkt. Er is in ieder geval nog niet met de 2de-klassers onderhandeld over die twee extra ploegen die moeten zakken

Posted by Real on Mar-17-2008 22:02:

Nostalgie:

Wilmots Belgique Japon 2002 goal
Uploaded by Drepoz

En in de negatieve zin :

Posted by Jasperovitsj on Mar-17-2008 22:13:

Sterf Prendergast, sterf!!

En over onterechte uitschakelingen van de Duivels gesproken. Ik zie net dat het daarstraks op Belga Sport over Josip Weber ging, en zijn korte carri�re als Rode Duivel. Spijtig dat ik die gemist heb
Wie was die achterlijke scheids ook al weer die geen penalty floot toen de doorgebroken Josip Weber vakkundig gesandwiched werd door de Duitse furie van Helmer en Brehme?

Posted by Real on Mar-17-2008 22:30:

Een zekere R�thlisberger.

Posted by djcresto on Mar-18-2008 00:13:

quote:
Originally posted by Real
Een zekere R�thlisberger.

Die heeft na die match bijna niet meer internationaal mogen blazen.

Posted by Jasperovitsj on Mar-18-2008 00:15:

Vijgen na Pasen voor Belgi�

Posted by Real on Mar-18-2008 09:07:

quote:
Na een ruzie met Marc Degryse raakte Weber echter uit de ploeg, maar hij mocht in de tweede ronde invallen tegen Duitsland. Na een doodschop op hem kreeg Belgi� van scheidsrechter R�thlisberger geen strafschop en verdween uit het toernooi. R�thlisberger werd twee jaar later door de UEFA veroordeeld in een omkoopschandaal rond een andere wedstrijd.

Bron: Wikipedia.

Klopt dat laatste? Ik had daar nog nooit van gehoord.

Pages (39): « 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 [24] 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 »