TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Holland
-- The Big Capital Party - Nov 9th 2002
Pages (25): « 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 [24] 25 »
| quote: |
| Originally posted by Partyhardy! Yep, hij heet=> Madonna-Die another Day(Dj Ti�sto's Dedicated remix)!! erg lekker inderdaad! |
| Originally posted by TimeportE dancetrend had volgens mij ook fotos gemaakt van de 2de meeting in de chill.. en tijs08 ook, daar heb ik nog een foto gemaakt van een groep mooie meiden! ![]() (dus tijs wanneer zijn die fotos klaar? ) |

| , daar heb ik nog een foto gemaakt van een groep mooie meiden! |
| Originally posted by DjSuez dat was een beste inderdaad!! kan nie wachten..dat meiske met die cowboyhoed... |

| Originally posted by DjSuez ehh, ik sta niet op die foto hoor, die gozert is een vriend van Teal'k volgens mij, ik sta trouwens wel op best veel fotos volgens mij, maar ik heb er pas 1 gezien, hoe kan dat..?....... |

| Originally posted by Glaniskanis James Holden - Nothing (93 Returning Mix) Nightvision - Believin' (J And R Remix) Madonna - Die Another Day (Remix) <== superlekker CJ Bolland - The Prophet Age Of Love - Age Of Love (Mr Sam Remix) DJ Tiesto - Urban Train DJ Tiesto - Lethal Industry Andain - Summer Calling (Airwave Remix) Plastic Boy - Silver Bath Tomcraft - Loneliness (Klub Mix) Body Shock - Break This Vitalic - La Rock Signum - Third Dimension Dariush - Ira Insigma - Open Your Eyes Mark Norman - Faith Viframa - Cristalle D'Note - Shed My Skin (MR Sam one night in san francisco mix) Green Martian - Wizardry Accadia - Blind Visions (Accadia Club Mix) Komakino - Man On Mars (DJ Jan Remix <== daggik) Umek - Gatex (DJ Tiesto Remix) dat zijn de nummertjes die ik me nog herinner.. btw leuke pic mr. marcello ik sta zo ver van de camera dat de pic nogwel mee valt qua strakke kop ![]() Greetz, Glaniskanis |

| Originally posted by Teal'k Ik heb geen vrienden ![]() whehehe, nee.. ik was met lex, jappio en nog wat lui heengegaan, ik heb dus GEEN id wie het is |

whehe
| Originally posted by tango Als we dan toch l33t aan het id'en zijn ![]() DJ tiesto - obsession (Frank biazzi remix) En hij opende met dezelfde kneiter als in zn laatste 2 sets. grtz, TNG |
Foto,s zijn online.....
Check Pics..... HIER !!! 

Loll.. wat waren wij gaar dan 
Op dat moment wassik al aan de cola haha..
Vond het nu zo een halve week achteraf toch nog wel 1 van de beste feesten van het jaar.. Heb onwijs veel gelachen, en vond ook de set van Tiesto een van de betere
zeker in het begin 
| Originally posted by Smirnoff Foto,s zijn online..... Check Pics..... HIER !!! ![]() |
| Originally posted by jploveparade dief |

van de column van peter van leeuwen:
Wat is er gebeurd? Het organiseren van een feest in de Statenhal was jarenlang onbegonnen werk in verband met de stugge structuur. Je mocht als organisatie bijvoorbeeld geen eigen beveiligingsbedrijf aanwijzen (maar je was wel verantwoordelijk als er iets misging), je mocht tot 4 uur doorgaan met een feest (vooroorlogs) en bovendien kreeg je geen cent van de drankomzet (en gezien de kosten van moderne evenementen is dat een must geworden). Onmogelijk dus. Gelukkig bleek dat al snel, want de Statenhal ging failliet. Er is een nieuwe eigenaar, een commercieel bedrijf dus er warren nieuwe kansen. Helaas bleek afgelopen zaterdag dat een aantal dingen nog steeds onder de oude structuur vallen.
Zo is het nog steeds niet mogelijk om zelf (als organisatie) de toiletten, de parkeergelegenheid en de garderobe te exploiteren. De Statenhal regelt dat zelf en vraagt er goed geld voor. "So be it" zou je zeggen. Het is dan wel pijnlijk als precies di� elementen een smet wierpen op het feest. De garderobe bleek niet afdoende (hoewel de medewerkers hard werkten) waardoor er enorme wachtrijen ontstonden voor de entree en de toiletten...ach, laten we daar maar over zwijgen. Volgens de Statenhal was er voldoende toiletcapaciteit want "met 'Concept' was het ook goed gegaan". 'Concept' is een technofeest dat in maart of april werd georganiseerd in diezelfde Statenhal. Enige verschil was dat op Capital bijna 9000 mensen kwamen en op Concept nog geen 4500. En dat scheelt, plastechnisch gezien.
Je begrijpt dus waarom ik niet over Capital wil praten, het wordt zo gauw een goedpraatstukje en dat is niet de bedoeling. Ik heb me al met al zeer vermaakt en ondanks de toiletten konden we spreken van een succesvol evenement met slechts een vijftal incidenten, hetgeen tegenwoordig als "er is niks gebeurd" wordt afgedaan door de politie. Tijden veranderen.
O ja, er was nog iets. Paul van Dyk was ziek en kon niet optreden. Dat was voor aanvang mijn enige angst: als de deejays maar allemaal komen! Ik was dan ook opgelucht toen Stef mij meldde dat Paul van Dyk was geland op Schiphol. "Godzijdank", wilde ik net denken toen hij eraan toevoegde: "maar hij voelt zich helemaal niet goed! Koorts, hoofdpijn...noem maar op!" Stef had de oplossing. Hij stopte Paul gelijk in het Radison Hotel op Schiphol om
hem zo snel mogelijk te laten slapen in de hoop dat hij enkele uren later zou kunnen draaien. Ik vond het een goed idee. Paul ook. Hij kreeg enkele Nurofens om het proces wat te versnellen en hup, onder de wol. En dat gaat streng bij Stef hoor! Paul probeerde nog: "Ja, aber, aber.." maar Stef was onverbiddelijk "Nein, doe geheurtst im Bed!" en voor Paul het wist had hij de kruik in zijn bed en de thermometer in zijn....mond. (Zijn mond ja, niet
op die andere plaats, dat zijn alleen geruchten). Het heeft niet mogen baten. Paul belde om kwart voor 12 dat het �cht niet ging lukken. "Schade, schade, schade!", dachten wij in het Duits. Gelukkig bracht Ti�sto uitkomst en draaide hij een uurtje eerder EN langer om de ergste pijn te verzachten.
Als een deejay niet komt opdagen heb je het als organisatie ALTIJD gedaan. Dat is gewoon zo. Ook al kun je er niks aan doen, je bent hoe dan ook de lul. En dat is begrijpelijk. Wel grappig is om al die verhalen over Paul's afwezigheid terug te lezen of te horen. De meest gehoorden:
- "Ze hadden Paul van Dyk helemaal niet geboekt, ze hadden hem alleen maar
op de line-up gezet om meer mensen te trekken!"
- "Paul van Dyk ligt helemaal doorgesnoven op zijn hotelkamer!"
- "Het was vorige week al bekend dat ie niet zou komen maar ze hebben het
niet gezegd omdat er anders mensen hun geld terug zouden willen!"
- "Paul van Dyk was boos omdat Ti�sto Nummer 1 van de wereld was gekozen en
wilde niet samen met Ti�sto draaien!"
Ach, lees de fora en je leest er nog wel meer. Goed, geen Capital column dus deze keer, want voorop gesteld: al die excuses van een organisatie zijn totaal irrelevant voor de bezoeker. Toiletten moeten gewoon goed geregeld zijn, klaar. Wachttijden voor de deur mogen niet te lang zijn, klaar. Een zieke deejay is misschien wat anders maar ik wil alleen maar zeggen: oorzaken en verantwoordelijken horen je als bezoeker niks uit te maken.
Daarom dus geen grappig verslag van de avond (wat ik best had kunnen maken want er is gelachen!), begrijpen jullie?
goed stukkie magrec! 
nog wat fototjes:
(geen idee of ze van t toestel van tijs08 zijn, of die van PH)

| Originally posted by total woot (geen idee of ze van t toestel van tijs08 zijn, of die van PH) |

japz me2
en hoe zit t dan met die pics van onno?
en die van dancetrend? die had toch ook een digicam mee?
| Originally posted by total woot japz me2 en hoe zit t dan met die pics van onno? |

| Originally posted by Jappio vette foto's trouwens Tijs! |

| Originally posted by tijs08 talentje he! ik heb er duidelijk oog voor ![]() met vriendelijke groet, nu op naar qontact (ja dan pas!) |
| Originally posted by Jappio niet naar innercity?? |
Jappio, ik ZWEER dat ik niet met tijs heb gesproken de laatste paar uur, dit is wat je noemt, eeh tsja, hoe noem je dat, als 2 mensen t zelfde zeggen tegelijkertijd?
grtz
WooT
| Originally posted by tijs08 nee... jij niet naar qontact?? |

| Originally posted by tijs08 Jappio, ik ZWEER dat ik niet met tijs heb gesproken de laatste paar uur, dit is wat je noemt, eeh tsja, hoe noem je dat, als 2 mensen t zelfde zeggen tegelijkertijd? grtz WooT |