TranceAddict Forums

TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Holland
-- The Big Capital Party - Nov 9th 2002
Pages (25): « 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 [24] 25 »

Posted by Shadow on Nov-12-2002 18:41:

quote:
Originally posted by Partyhardy!
Yep, hij heet=> Madonna-Die another Day(Dj Ti�sto's Dedicated remix)!! erg lekker inderdaad!

dus toch een eigen produktie. Had hij die al eens eerder gedraaid voor zover je weet, of was dat de echte primeur? En weet iemand ook al of dit nummer ergens te downloaden is??

Posted by tijs08 on Nov-12-2002 21:13:

quote:
Originally posted by TimeportE
dancetrend had volgens mij ook fotos gemaakt van de 2de meeting in de chill.. en tijs08 ook, daar heb ik nog een foto gemaakt van een groep mooie meiden! (dus tijs wanneer zijn die fotos klaar? )

oja?? wist ik niet eens, maar actie jongen

ik ga ze morgen gelijk weg brengen!

maar dat toestel was een beetje gaar, dus hoop dat ze gelukt zijn! kheb geen scanner maar daar vind ik wel wat op, jullie horen het zodra ze binnen zijn!

Posted by DjSuez on Nov-13-2002 11:13:

quote:
, daar heb ik nog een foto gemaakt van een groep mooie meiden!

dat was een beste inderdaad!!

kan nie wachten..dat meiske met die cowboyhoed...

Posted by Jappio on Nov-13-2002 11:31:

quote:
Originally posted by DjSuez
dat was een beste inderdaad!!

kan nie wachten..dat meiske met die cowboyhoed...

whehe, kan me nog zoiets herinneren dat toen ik daar een btje op die vrouwtjes stond te geilen dat ongeveer 50 % van de ta-ers ze te jong vond.. Nou kan dat aan mij liggen, of aan de ta-ers whehe, maar ik wil die foto ook nog wel is ff zien

GRTZ

Posted by Teal'k on Nov-13-2002 13:53:

quote:
Originally posted by DjSuez
ehh, ik sta niet op die foto hoor, die gozert is een vriend van Teal'k volgens mij, ik sta trouwens wel op best veel fotos volgens mij, maar ik heb er pas 1 gezien, hoe kan dat..?.......

Ik heb geen vrienden

whehehe, nee.. ik was met lex, jappio en nog wat lui heengegaan, ik heb dus GEEN id wie het is

Posted by tango on Nov-13-2002 14:57:

quote:
Originally posted by Glaniskanis
James Holden - Nothing (93 Returning Mix)
Nightvision - Believin' (J And R Remix)
Madonna - Die Another Day (Remix) <== superlekker
CJ Bolland - The Prophet
Age Of Love - Age Of Love (Mr Sam Remix)
DJ Tiesto - Urban Train
DJ Tiesto - Lethal Industry
Andain - Summer Calling (Airwave Remix)
Plastic Boy - Silver Bath
Tomcraft - Loneliness (Klub Mix)
Body Shock - Break This
Vitalic - La Rock
Signum - Third Dimension
Dariush - Ira
Insigma - Open Your Eyes
Mark Norman - Faith
Viframa - Cristalle
D'Note - Shed My Skin (MR Sam one night in san francisco mix)
Green Martian - Wizardry
Accadia - Blind Visions (Accadia Club Mix)
Komakino - Man On Mars (DJ Jan Remix <== daggik)
Umek - Gatex (DJ Tiesto Remix)

dat zijn de nummertjes die ik me nog herinner.. btw leuke pic mr. marcello ik sta zo ver van de camera dat de pic nogwel mee valt qua strakke kop

Greetz,
Glaniskanis

Als we dan toch l33t aan het id'en zijn

DJ tiesto - obsession (Frank biazzi remix)
En hij opende met dezelfde kneiter als in zn laatste 2 sets.

grtz,
TNG

Posted by Jappio on Nov-13-2002 16:42:

quote:
Originally posted by Teal'k
Ik heb geen vrienden

whehehe, nee.. ik was met lex, jappio en nog wat lui heengegaan, ik heb dus GEEN id wie het is

Ik leef nog hoor!!

en trouwens daar was djsuez ook bij dus die zou dat wel moeten weten dan whehe

Posted by Shadow on Nov-13-2002 17:57:

quote:
Originally posted by tango
Als we dan toch l33t aan het id'en zijn

DJ tiesto - obsession (Frank biazzi remix)
En hij opende met dezelfde kneiter als in zn laatste 2 sets.

grtz,
TNG

en welke kneiter mag dat dan wel niet zijn? (of bedoel je daar obsession mee?)

Posted by Smirnoff on Nov-13-2002 17:58:

Foto,s zijn online.....

Check Pics..... HIER !!!

Posted by Jappio on Nov-14-2002 00:56:

Loll.. wat waren wij gaar dan

Op dat moment wassik al aan de cola haha..

Vond het nu zo een halve week achteraf toch nog wel 1 van de beste feesten van het jaar.. Heb onwijs veel gelachen, en vond ook de set van Tiesto een van de betere zeker in het begin

Posted by jp on Nov-14-2002 17:39:

quote:
Originally posted by Smirnoff
Foto,s zijn online.....

Check Pics..... HIER !!!

dief

Posted by Smirnoff on Nov-14-2002 20:48:

quote:
Originally posted by jploveparade
dief

tja.....

Posted by jp on Nov-14-2002 22:10:

Posted by magrec on Nov-15-2002 12:22:

van de column van peter van leeuwen:

Wat is er gebeurd? Het organiseren van een feest in de Statenhal was jarenlang onbegonnen werk in verband met de stugge structuur. Je mocht als organisatie bijvoorbeeld geen eigen beveiligingsbedrijf aanwijzen (maar je was wel verantwoordelijk als er iets misging), je mocht tot 4 uur doorgaan met een feest (vooroorlogs) en bovendien kreeg je geen cent van de drankomzet (en gezien de kosten van moderne evenementen is dat een must geworden). Onmogelijk dus. Gelukkig bleek dat al snel, want de Statenhal ging failliet. Er is een nieuwe eigenaar, een commercieel bedrijf dus er warren nieuwe kansen. Helaas bleek afgelopen zaterdag dat een aantal dingen nog steeds onder de oude structuur vallen.

Zo is het nog steeds niet mogelijk om zelf (als organisatie) de toiletten, de parkeergelegenheid en de garderobe te exploiteren. De Statenhal regelt dat zelf en vraagt er goed geld voor. "So be it" zou je zeggen. Het is dan wel pijnlijk als precies di� elementen een smet wierpen op het feest. De garderobe bleek niet afdoende (hoewel de medewerkers hard werkten) waardoor er enorme wachtrijen ontstonden voor de entree en de toiletten...ach, laten we daar maar over zwijgen. Volgens de Statenhal was er voldoende toiletcapaciteit want "met 'Concept' was het ook goed gegaan". 'Concept' is een technofeest dat in maart of april werd georganiseerd in diezelfde Statenhal. Enige verschil was dat op Capital bijna 9000 mensen kwamen en op Concept nog geen 4500. En dat scheelt, plastechnisch gezien.

Je begrijpt dus waarom ik niet over Capital wil praten, het wordt zo gauw een goedpraatstukje en dat is niet de bedoeling. Ik heb me al met al zeer vermaakt en ondanks de toiletten konden we spreken van een succesvol evenement met slechts een vijftal incidenten, hetgeen tegenwoordig als "er is niks gebeurd" wordt afgedaan door de politie. Tijden veranderen.

O ja, er was nog iets. Paul van Dyk was ziek en kon niet optreden. Dat was voor aanvang mijn enige angst: als de deejays maar allemaal komen! Ik was dan ook opgelucht toen Stef mij meldde dat Paul van Dyk was geland op Schiphol. "Godzijdank", wilde ik net denken toen hij eraan toevoegde: "maar hij voelt zich helemaal niet goed! Koorts, hoofdpijn...noem maar op!" Stef had de oplossing. Hij stopte Paul gelijk in het Radison Hotel op Schiphol om

hem zo snel mogelijk te laten slapen in de hoop dat hij enkele uren later zou kunnen draaien. Ik vond het een goed idee. Paul ook. Hij kreeg enkele Nurofens om het proces wat te versnellen en hup, onder de wol. En dat gaat streng bij Stef hoor! Paul probeerde nog: "Ja, aber, aber.." maar Stef was onverbiddelijk "Nein, doe geheurtst im Bed!" en voor Paul het wist had hij de kruik in zijn bed en de thermometer in zijn....mond. (Zijn mond ja, niet

op die andere plaats, dat zijn alleen geruchten). Het heeft niet mogen baten. Paul belde om kwart voor 12 dat het �cht niet ging lukken. "Schade, schade, schade!", dachten wij in het Duits. Gelukkig bracht Ti�sto uitkomst en draaide hij een uurtje eerder EN langer om de ergste pijn te verzachten.

Als een deejay niet komt opdagen heb je het als organisatie ALTIJD gedaan. Dat is gewoon zo. Ook al kun je er niks aan doen, je bent hoe dan ook de lul. En dat is begrijpelijk. Wel grappig is om al die verhalen over Paul's afwezigheid terug te lezen of te horen. De meest gehoorden:

- "Ze hadden Paul van Dyk helemaal niet geboekt, ze hadden hem alleen maar

op de line-up gezet om meer mensen te trekken!"

- "Paul van Dyk ligt helemaal doorgesnoven op zijn hotelkamer!"

- "Het was vorige week al bekend dat ie niet zou komen maar ze hebben het

niet gezegd omdat er anders mensen hun geld terug zouden willen!"

- "Paul van Dyk was boos omdat Ti�sto Nummer 1 van de wereld was gekozen en

wilde niet samen met Ti�sto draaien!"

Ach, lees de fora en je leest er nog wel meer. Goed, geen Capital column dus deze keer, want voorop gesteld: al die excuses van een organisatie zijn totaal irrelevant voor de bezoeker. Toiletten moeten gewoon goed geregeld zijn, klaar. Wachttijden voor de deur mogen niet te lang zijn, klaar. Een zieke deejay is misschien wat anders maar ik wil alleen maar zeggen: oorzaken en verantwoordelijken horen je als bezoeker niks uit te maken.

Daarom dus geen grappig verslag van de avond (wat ik best had kunnen maken want er is gelachen!), begrijpen jullie?

Posted by Partyhardy! on Nov-15-2002 12:55:

Thumbs up

goed stukkie magrec!

Posted by total woot on Nov-20-2002 15:56:

nog wat fototjes:

(geen idee of ze van t toestel van tijs08 zijn, of die van PH)

Posted by tijs08 on Nov-20-2002 16:16:

quote:
Originally posted by total woot

(geen idee of ze van t toestel van tijs08 zijn, of die van PH)

ja ze zijn dus van mij

maar ze zijn goed gelukt al zeg ik het zelf!
zat veel van hetzelfde tussen, en sommige waren beetje mislukt (timeportE die van jou dus.. jammer van die vrouwtjes)

IK kijk er echt met positieve zin op terug als ik dit zo weer zie allemaal

Posted by total woot on Nov-20-2002 16:20:

japz me2

en hoe zit t dan met die pics van onno?

Posted by Odyne on Nov-20-2002 16:44:

en die van dancetrend? die had toch ook een digicam mee?

Posted by Jappio on Nov-20-2002 16:50:

quote:
Originally posted by total woot
japz me2

en hoe zit t dan met die pics van onno?

Onno zn toestel die is heel de avond bij het vriendje van het broertje van lex geweest (juist die!) whehe

dus weet niet hoe t daar mee afgelopen is

vette foto's trouwens Tijs!

Grtz!

Posted by tijs08 on Nov-20-2002 17:11:

quote:
Originally posted by Jappio

vette foto's trouwens Tijs!

talentje he!

ik heb er duidelijk oog voor

met vriendelijke groet,

nu op naar qontact (ja dan pas!)

Posted by Jappio on Nov-20-2002 17:25:

quote:
Originally posted by tijs08
talentje he!

ik heb er duidelijk oog voor

met vriendelijke groet,

nu op naar qontact (ja dan pas!)

niet naar innercity??

Posted by tijs08 on Nov-20-2002 17:39:

quote:
Originally posted by Jappio
niet naar innercity??

nee...

jij niet naar qontact??

Posted by total woot on Nov-20-2002 17:41:

Jappio, ik ZWEER dat ik niet met tijs heb gesproken de laatste paar uur, dit is wat je noemt, eeh tsja, hoe noem je dat, als 2 mensen t zelfde zeggen tegelijkertijd?

grtz
WooT

Posted by Jappio on Nov-20-2002 18:02:

quote:
nee...

jij niet naar qontact??

nee

quote:
Jappio, ik ZWEER dat ik niet met tijs heb gesproken de laatste paar uur, dit is wat je noemt, eeh tsja, hoe noem je dat, als 2 mensen t zelfde zeggen tegelijkertijd?

grtz
WooT

whehe

ongelofelijk.. het lijkt af en toe wel af jullie broers zijn

Pages (25): « 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 [24] 25 »