TranceAddict Forums

TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Holland
-- Nieuw?! FF voorstellen Deel IV
Pages (37): « 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 [24] 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 »

Posted by New Wave on Jan-22-2005 20:01:

welkom trouwens he

Posted by eXos on Jan-22-2005 20:41:

Heb ook nog ooit 2 jaar in Enschede gewooont. Had toen nog met meisje van het kamp. Leuke tijd was dat. Woonde toen aan de Haaksbergerstraat...

Posted by Lynxx on Jan-22-2005 21:27:

Zie je wel, er zijn toch nog meer mensen met een goeie smaak in enschede...

Best coole stad, alleen er wordt daar bijna nergens goeie muziek gedraaid... behalve op mijn kamer natuurlijk

oh, en welkom

Posted by SnuggLe on Jan-23-2005 10:49:

quote:
Originally posted by Lynxx
Zie je wel, er zijn toch nog meer mensen met een goeie smaak in enschede...

Best coole stad, alleen er wordt daar bijna nergens goeie muziek gedraaid... behalve op mijn kamer natuurlijk

oh, en welkom

Toen ik weg ging, werd het ineens stukken beter

De Atak was 'vroegah' nog wel aardig...nu wordt ook dat beter. Plus ze houden zelf in de oude Kapsalon (nu:nieuwmarkt) leuke dingen, al is die tent pokke klein.
Echt lang gelden, toen had je de Experience nog, dat was wel ubervet Alleen hadden ze daar op donderdag/vrijdag netzoveel publiek als dat er personeel was Tijdens mijn intro in 98 daar nog dik uit mijn dak gegaan.

Memories

Posted by Lynxx on Jan-23-2005 12:42:

Ach, zo heel erg is het idd ook niet.

Atak vind ik best lachen, paar huisgenoten van mij zijn vrijwilliger daar, dus ging ik er wel vaaknaar toe. Nu heb ik het wel een beetje gezien.

Je hebt wel wat nieuwe tenten nu: de Chill Out en Club Elit. Die laatste hebben ze af en toe wel leuke (bekende) Dj's. En die Chill Out ben ik vorige week voor het eerst eens binnengestapt, samen met Kolkie, en daar werd gewoon classic trance gedraait (Gouryella enzo). Alleen de tent was leeg en de dj kon echt niet mixen...)
En de Lunatic heeft een trance zaal. Al is die meestal niet open.

Ach het komt wel goed met Enschede

Posted by SnuggLe on Jan-23-2005 13:36:

quote:
Originally posted by Lynxx
Ach, zo heel erg is het idd ook niet.

Atak vind ik best lachen, paar huisgenoten van mij zijn vrijwilliger daar, dus ging ik er wel vaaknaar toe. Nu heb ik het wel een beetje gezien.

Je hebt wel wat nieuwe tenten nu: de Chill Out en Club Elit. Die laatste hebben ze af en toe wel leuke (bekende) Dj's. En die Chill Out ben ik vorige week voor het eerst eens binnengestapt, samen met Kolkie, en daar werd gewoon classic trance gedraait (Gouryella enzo). Alleen de tent was leeg en de dj kon echt niet mixen...)
En de Lunatic heeft een trance zaal. Al is die meestal niet open.

Ach het komt wel goed met Enschede

Lunatic nog een zaal?? Wist ik niet.

Maarja dat is Enschede; het is niet echt house-minded. Tijd geleden was Marco V er een keer, in de Chin Chin. Stonden ook 20 man binnen. Heel apart.

Posted by Dj_Day-V on Jan-23-2005 14:42:

Ik ben hier niet echt nieuw maar ik was nooit actief :P

Dus : Hallo

Posted by SnuggLe on Jan-23-2005 14:54:

quote:
Originally posted by Dj_Day-V
Ik ben hier niet echt nieuw maar ik was nooit actief :P

Dus : Hallo

Anders stel je jezelf even voor.......

Posted by kolkiewolkie on Jan-23-2005 15:45:

quote:
Originally posted by Deamonicus
Hoi Allemaal!
Ik ben Sharon uit Enschede. Luister het liefst naar Trance en Hardstyle. Mijn grote favorieten zijn: Marco V, Johan Gielen,Mario Lopez, Cosmic Gate en nog vele meer
Ook ben ik natuurlijk ook weer van de partij op Trance Energy 2005! Luister graag naar onbekende Trance mixes en voor de late uurtjes Hardstyle...waarvan er toch maar 1 echt de beste is: Gizmo! Super. Catch ya all later!

-x- Deampie

Welkom stadsgenoot (voor de komende week nog, daarna ben ik voorlopig weg). In November toevallig nog bij Dance Elements in condor city geweest?

Dj dag 5 natuurlijk ook welkom .

Posted by djxtension on Jan-23-2005 17:54:

Welkom, beiden. Fijn dat er weer een Tukker bij is gekomen...

Posted by Remy D on Jan-23-2005 19:01:

quote:
Originally posted by Deamonicus
Hoi Allemaal!
Ik ben Sharon uit Enschede. Luister het liefst naar Trance en Hardstyle. Mijn grote favorieten zijn: Marco V, Johan Gielen,Mario Lopez, Cosmic Gate en nog vele meer
Ook ben ik natuurlijk ook weer van de partij op Trance Energy 2005! Luister graag naar onbekende Trance mixes en voor de late uurtjes Hardstyle...waarvan er toch maar 1 echt de beste is: Gizmo! Super. Catch ya all later!

-x- Deampie

FOTOOOOOOOOOOOO!! We willen keihard rukwerk zien!! Maar je je kan ook een foto van je hond plaatsen dan komt in iedergeval New_Wave aan zijn trekken, hij wil je zoiezo wel..

Posted by New Wave on Jan-23-2005 19:05:

quote:
Originally posted by Remy D
FOTOOOOOOOOOOOO!! We willen keihard rukwerk zien!! Maar je je kan ook een foto van je hond plaatsen dan komt in iedergeval New_Wave aan zijn trekken, hij wil je zoiezo wel..

Honden, schapen, katten e.d is geil. Geen geiten, die zijn voor remy en de andere bewoners van zijn flat als er even geen vrouw ter beschikking is.

Posted by Remy D on Jan-23-2005 19:07:

quote:
Originally posted by New Wave
Honden, schapen, katten e.d is geil. Geen geiten, die zijn voor remy en de andere bewoners van zijn flat als er even geen vrouw ter beschikking is.

als er geen vrouw is dan pak ik je zus en geen geit, die zijn voor de moslims.

Posted by New Wave on Jan-23-2005 19:08:

quote:
als er geen vrouw is dan pak ik je zus en geen geit, die zijn voor de moslims.

Ik heb geen zus. En me moeder is al bezet. Dus je moet het toch echt met je geiten doen.

Je mag Charlotte trouwens weer terug. Ze ligt weer achter het CS

Posted by Remy D on Jan-23-2005 19:12:

quote:
Ik heb geen zus. En me moeder is al bezet. Dus je moet het toch echt met je geiten doen.

je denkt dat je geen zus heb maar bij haar geboorte wist ze al dat ze niet met zo'n kanslose als jij opgevoed wou worden dus heeft ze zich laten verkopen en nu weet je dus waar ze staat. Nog wel boven een geit dus das wel positief nieuws voor je.

Maare is Eshter al weer oud nieuws voor je en is Deampie je nieuwe vlam??

Posted by New Wave on Jan-23-2005 19:17:

quote:
je denkt dat je geen zus heb maar bij haar geboorte wist ze al dat ze niet met zo'n kanslose als jij opgevoed wou worden dus heeft ze zich laten verkopen en nu weet je dus waar ze staat. Nog wel boven een geit dus das wel positief nieuws voor je.

Nog liever een geit dan een zus die door jouw bewerkt is

Posted by Remy D on Jan-23-2005 19:35:

quote:

Maare is Eshter al weer oud nieuws voor je en is Deampie je nieuwe vlam??

Posted by New Wave on Jan-23-2005 19:37:

quote:

Of ik al een kans zou maken. Jij bent toch diegene die alle dames krijgt

Posted by Remy D on Jan-23-2005 19:38:

quote:
Of ik al een kans zou maken. Jij bent toch diegene die alle dames krijgt

Ja maar dat zegt nog niet dat ik ze allemaal wil.

Posted by New Wave on Jan-23-2005 19:39:

quote:
Ja maar dat zegt nog niet dat ik ze allemaal wil.

En ik ben lelijk.

Posted by Jappio on Jan-23-2005 19:40:

quote:
En ik ben lelijk.

das een understatement

Posted by Remy D on Jan-23-2005 19:41:

quote:
Originally posted by Jappio
das een understatement

Posted by New Wave on Jan-23-2005 19:43:

quote:
Originally posted by Jappio
das een understatement

verbaasde me dat remy het niet had neergezet. Heb ik zelf maar even neergezet

Posted by Remy D on Jan-23-2005 19:56:

Party Hat

quote:
verbaasde me dat remy het niet had neergezet. Heb ik zelf maar even neergezet

En het mooie is dat je nu eindelijk is echt de waarheid spreekt. Wat je bent idd echt ZO lelijk dat het gewoon pijn deed als ik naar je keek, me bloeddruk werd te HOOG en MIJN bloedcellen kozen ervoor om persoonlijk allemaal af te sterven. Mijn longen doen nog steeds vaag en heb sinds die dag nog steeds minder zicht dan 50 cm. Het is zelfs zo'n schande dat jij bestaat dat ik en vele andere weten dat als het regent GOD huilt dat hij zo'n mislukt rukkertje gemaakt hebt als jij.

Posted by New Wave on Jan-23-2005 20:08:

quote:
En het mooie is dat je nu eindelijk is echt de waarheid spreekt. Wat je bent idd echt ZO lelijk dat het gewoon pijn deed als ik naar je keek, me bloeddruk werd te HOOG en MIJN bloedcellen kozen ervoor om persoonlijk allemaal af te sterven. Mijn longen doen nog steeds vaag en heb sinds die dag nog steeds minder zicht dan 50 cm. Het is zelfs zo'n schande dat jij bestaat dat ik en vele andere weten dat als het regent GOD huilt dat hij zo'n mislukt rukkertje gemaakt hebt als jij.

Dat is dan maar goed ook want dan kom je niet bij mij in de buurt Hardstyle kneuzen moeten minimaal 50 meter van mij vandaan blijven anders ontploft mijn hoofd en zijn de gevolgen erger dan de tsunami van vorige maand

Pages (37): « 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 [24] 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 »