TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Holland
-- Nieuw?! FF voorstellen Deel IV
Pages (37): « 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 [24] 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 »
welkom trouwens he 
Heb ook nog ooit 2 jaar in Enschede gewooont. Had toen nog met meisje van het kamp. Leuke tijd was dat. Woonde toen aan de Haaksbergerstraat...
Zie je wel, er zijn toch nog meer mensen met een goeie smaak in enschede...
Best coole stad, alleen er wordt daar bijna nergens goeie muziek gedraaid... behalve op mijn kamer natuurlijk
oh, en welkom
| quote: |
| Originally posted by Lynxx Zie je wel, er zijn toch nog meer mensen met een goeie smaak in enschede... Best coole stad, alleen er wordt daar bijna nergens goeie muziek gedraaid... behalve op mijn kamer natuurlijk oh, en welkom |

Alleen hadden ze daar op donderdag/vrijdag netzoveel publiek als dat er personeel was
Tijdens mijn intro in 98 daar nog dik uit mijn dak gegaan.
Ach, zo heel erg is het idd ook niet.
Atak vind ik best lachen, paar huisgenoten van mij zijn vrijwilliger daar, dus ging ik er wel vaaknaar toe. Nu heb ik het wel een beetje gezien.
Je hebt wel wat nieuwe tenten nu: de Chill Out en Club Elit. Die laatste hebben ze af en toe wel leuke (bekende) Dj's. En die Chill Out ben ik vorige week voor het eerst eens binnengestapt, samen met Kolkie, en daar werd gewoon classic trance gedraait (Gouryella enzo). Alleen de tent was leeg en de dj kon echt niet mixen...)
En de Lunatic heeft een trance zaal. Al is die meestal niet open.
Ach het komt wel goed met Enschede
| quote: |
| Originally posted by Lynxx Ach, zo heel erg is het idd ook niet. Atak vind ik best lachen, paar huisgenoten van mij zijn vrijwilliger daar, dus ging ik er wel vaaknaar toe. Nu heb ik het wel een beetje gezien. Je hebt wel wat nieuwe tenten nu: de Chill Out en Club Elit. Die laatste hebben ze af en toe wel leuke (bekende) Dj's. En die Chill Out ben ik vorige week voor het eerst eens binnengestapt, samen met Kolkie, en daar werd gewoon classic trance gedraait (Gouryella enzo). Alleen de tent was leeg en de dj kon echt niet mixen...) En de Lunatic heeft een trance zaal. Al is die meestal niet open. Ach het komt wel goed met Enschede |
Ik ben hier niet echt nieuw maar ik was nooit actief :P
Dus : Hallo 
| quote: |
| Originally posted by Dj_Day-V Ik ben hier niet echt nieuw maar ik was nooit actief :P Dus : Hallo |
| quote: |
| Originally posted by Deamonicus Hoi Allemaal! Ik ben Sharon uit Enschede. Luister het liefst naar Trance en Hardstyle. Mijn grote favorieten zijn: Marco V, Johan Gielen,Mario Lopez, Cosmic Gate en nog vele meer Ook ben ik natuurlijk ook weer van de partij op Trance Energy 2005! Luister graag naar onbekende Trance mixes en voor de late uurtjes Hardstyle...waarvan er toch maar 1 echt de beste is: Gizmo! Super. Catch ya all later! -x- Deampie |
.
Welkom, beiden. Fijn dat er weer een Tukker bij is gekomen... 
| quote: |
| Originally posted by Deamonicus Hoi Allemaal! Ik ben Sharon uit Enschede. Luister het liefst naar Trance en Hardstyle. Mijn grote favorieten zijn: Marco V, Johan Gielen,Mario Lopez, Cosmic Gate en nog vele meer Ook ben ik natuurlijk ook weer van de partij op Trance Energy 2005! Luister graag naar onbekende Trance mixes en voor de late uurtjes Hardstyle...waarvan er toch maar 1 echt de beste is: Gizmo! Super. Catch ya all later! -x- Deampie |
| quote: |
| Originally posted by Remy D FOTOOOOOOOOOOOO!! We willen keihard rukwerk zien!! Maar je je kan ook een foto van je hond plaatsen dan komt in iedergeval New_Wave aan zijn trekken, hij wil je zoiezo wel.. |
| quote: |
| Originally posted by New Wave Honden, schapen, katten e.d is geil. Geen geiten, die zijn voor remy en de andere bewoners van zijn flat als er even geen vrouw ter beschikking is. |
| quote: |
| Originally posted by Remy D als er geen vrouw is dan pak ik je zus en geen geit, die zijn voor de moslims. |

Ze ligt weer achter het CS
| quote: |
| Originally posted by New Wave Ik heb geen zus. En me moeder is al bezet. Dus je moet het toch echt met je geiten doen. |

| quote: |
| Originally posted by Remy D je denkt dat je geen zus heb maar bij haar geboorte wist ze al dat ze niet met zo'n kanslose als jij opgevoed wou worden dus heeft ze zich laten verkopen en nu weet je dus waar ze staat. Nog wel boven een geit dus das wel positief nieuws voor je. ![]() |
| quote: |
| Originally posted by Remy D Maare is Eshter al weer oud nieuws voor je en is Deampie je nieuwe vlam?? |
| quote: |
Originally posted by Remy D |
| quote: |
| Originally posted by New Wave Of ik al een kans zou maken. Jij bent toch diegene die alle dames krijgt |
| quote: |
| Originally posted by Remy D Ja maar dat zegt nog niet dat ik ze allemaal wil. |
| quote: |
| Originally posted by New Wave En ik ben lelijk. |
| quote: |
| Originally posted by Jappio das een understatement |
| quote: |
| Originally posted by Jappio das een understatement |
Heb ik zelf maar even neergezet
| quote: |
| Originally posted by New Wave verbaasde me dat remy het niet had neergezet. Heb ik zelf maar even neergezet |
| quote: |
| Originally posted by Remy D En het mooie is dat je nu eindelijk is echt de waarheid spreekt. Wat je bent idd echt ZO lelijk dat het gewoon pijn deed als ik naar je keek, me bloeddruk werd te HOOG en MIJN bloedcellen kozen ervoor om persoonlijk allemaal af te sterven. Mijn longen doen nog steeds vaag en heb sinds die dag nog steeds minder zicht dan 50 cm. Het is zelfs zo'n schande dat jij bestaat dat ik en vele andere weten dat als het regent GOD huilt dat hij zo'n mislukt rukkertje gemaakt hebt als jij. |
Hardstyle kneuzen moeten minimaal 50 meter van mij vandaan blijven anders ontploft mijn hoofd en zijn de gevolgen erger dan de tsunami van vorige maand
Powered by: vBulletin
Copyright © 2000-2021, Jelsoft Enterprises Ltd.