TranceAddict Forums

TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Holland
-- DJ Talk
Pages (36): « 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 [25] 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 »

Posted by Roger on Apr-16-2005 14:21:

quote:
Originally posted by Ding Chavez
Dat is dus totaal niet handig om je platen eruit te pakken als er nog een rand van 3cm boven zit.

dat wordt zagen dan

nee maar jullie hebben wel gelijk, als ik er nu zo over nadenk is het idd niet praktisch

Posted by New Wave on Apr-16-2005 14:54:

Ik heb vorig jaar bakken bij de ikea gehaald. De platen passen perfect. Ze staan alleen niet meer op de site dus ik denk dat ze weg zijn. helaas!. Ik zal nog een szoeken

Posted by MennoB on Apr-16-2005 15:41:

Ik heb ook van de Curver bakken. Platen passen er perfect in en ze steken er zo'n 7,5 � 8 cm boven uit. Zou deze ook nog wel meer willen hebben, dus weet iemand waar deze bakken nog te koop zijn?

Posted by Freezel on Apr-16-2005 16:11:

Blokker?

Posted by Lynxx on Apr-16-2005 17:56:

quote:
Originally posted by MennoB
Ik heb ook van de Curver bakken. Platen passen er perfect in en ze steken er zo'n 7,5 � 8 cm boven uit. Zou deze ook nog wel meer willen hebben, dus weet iemand waar deze bakken nog te koop zijn?

Ik heb er 2 maanden geleden nog 1 bij de blokker gehaald. 6 euro ofzo.
Ze zouden ze dus nog wel moeten hebben denk ik.

Posted by Partyhardy! on Apr-17-2005 12:07:

Ik heb de curver bakken gevonden en wel bij de Marskramer.
Prijs 6,99 en te koop in de kleuren rood of blauw

Posted by MennoB on Apr-17-2005 18:41:

Dan ga ik maar eens langs de blokker!

Erg fijne platen bakken, al zeg ik hetzelf

Posted by Lynxx on Apr-18-2005 12:07:

idd,die bakken zijn wel relaxed.
Volgens mij zijn ze er speciaal voor gemaakt, die dingen zijn echt al een eeuwigheid op de markt.

Posted by Jasperovitsj on Apr-18-2005 12:54:

Misschien zijn 12" platen gewoon zo gemaakt zodat ze precies in die bakken passen?

Posted by Roger on Apr-18-2005 21:48:

quote:
Originally posted by Jasperovitsj
Misschien zijn 12" platen gewoon zo gemaakt zodat ze precies in die bakken passen?

Posted by Little Theseus on Apr-19-2005 08:02:

Ook toevallig, vorige week ook 2 curvers gehaald, ik werd niet goed van die teringzooi op mn kamer, diverse platen waren krom omdat ze onder allerlei andere troep lagen
btw die grijze bakken van de ptt zijn ook geweldig qua formaat.

Posted by MennoB on Apr-19-2005 08:10:

quote:
Originally posted by Jasperovitsj

Hahaha, ja wie weet!

Posted by Lynxx on Apr-19-2005 09:19:

zeker en vast!

Posted by sndh on Apr-19-2005 11:04:

ik vreesde al dat ze uit de handel waren, heb zelf ook curver boxen, maar heb daarvoor mijn oude lego verzameling in een andere bak moeten doen... die bakken zijn al superoud (heb trouwens een witte en transparante met zilveren lintjes erin ... PIMP )
moet er bijna weer een nieuwe bij, dus ga ook eens kijken!

Posted by MennoB on Apr-19-2005 15:07:

Hahaha, ja in mijn bakken zat vroeger ook mij lego

Posted by Endless_Trance on Apr-19-2005 18:09:

Confused

FF wat anders dan die Cuvers

FF inbeelden wat hieronder staat geschreven

Ik ben een scholier van 16 jaar. Na een paar jaar goed na gedacht wil ik toch beginnen en voelen wat nou dat Dj'en is.

Maar je hebt geen werk. Daarom besluit om met Cd's te gaan beginnen, Om het een beetje onder de knie te krijgen en om te kijken of je het leuk vindt. (Ik heb al een leuke aanbieding gekregen van twee Pioneer CDj-100s voor 500 Euries.)+ ongeveer 130 voor mixer = 630

!!! Ik ga geen verder discudie aan over VInyl vs. !!!

WAt zouden jullie doen, doen of niet.

Posted by raoel on Apr-19-2005 18:47:

Wat bedoel je met "doen of niet?"?

Of dat het een goede prijs is?
Of om te beginnen met Dj-en?

Op dat eerste kan ik geen antwoord geven, zoek zelf eens op internet. Si�sta weer wel wat van prijzen dacht ik, dus misschien kan hij een reactie geven.

Ik ben begonnen met draaien terwijl ik eigenlijk niet wist of ik het wel leuk zou blijven vinden. Had ooit ��n keer een middagje bij iemand mee staan draaien en dat vond ik harstikke leuk. Had toen al heel lang een passie voor house/trance muziek. Toen een tijdje via de PC, maar dat was niet zoals in het echt.
Voor mij was het een gok om te beginnen, maar heb nog geen seconde spijt gehad*. Ik denk dat het zo voor veel Dj's gaat.
De meeste mensen luisteren muziek die ze leuk vinden en voor een grote groep; de liefhebbers, is het meer dan luisteren. Zij genieten ervan.
Voor een enkeling, de muzikant, DJ en/of producer is een passie.
Die wil ermee bezig zijn en/of het produceren.

Ken zeker wel mensen die zijn begonnen, maar afhaken omdat ze liever blijven luisteren. Dan is het zonde van de investering, maar weet je wel of het iets was of niet. Geniet je van het bezig zijn met muziek, dan heb je een geweldige hobby!

Kortom, er is maar 1 manier om erachter te komen

* behalve als ik mijn bankrekening bekijk...

Posted by Endless_Trance on Apr-19-2005 19:02:

hihihi

das wel grappig want Siesta kwam ook met dat aanbod.

Maar wat ik bedoel is, is het waard om te beginnen met deze gear (bijv. kwaliteit enz .)zonder dat je eventuele verder inkomsten heb.

Is het verstandig?

Dat bedoel ik eigenlijks

Posted by Lynxx on Apr-19-2005 19:13:

Hobbies kosten nou eenmaal geld. Daar verander je niks aan...
Het zal altijd lastig zijn om hobbies te hebben zonder inkomsten.

Ik heb toen ik begon een gaar tweede hands setje van 300 euro gekocht, en al vrij snel ging een vrij groot gedeelte van mijn inkomsten op aan vinyl. Daar heb je met cd's minder last van, dus ik zou het gewoon proberen. Vind je het niks, dan verkoop je de hele handel toch weer.

Posted by Ding Chavez on Apr-19-2005 19:25:

Voor het geld dat in m'n hobby zit had ik al heeeeeel wat leuke dingen kunnen doen. Maar ik heb er nog geen seconde spijt van.

Posted by MennoB on Apr-19-2005 20:16:

Het is een gok die je moet nemen. Het kost idd een hoop geld. Maar als je het zelf wilt, moet je het zeker doen. Ik heb er ook geen seconde spijt van dat ik er mee ben begonnen!!

Posted by Endless_Trance on Apr-20-2005 19:42:

Love is in the air

Ach ja ik wil het al wel een lange tijd (ongeveer 2 jaar)

Maar als ik het zo begrijp is het echt een aanrader voor mensen zoals wij die passie hebben voor muziek en die meer willen doen dan alleen luisteren!

Het is dan alleen 1 nacht slecht slapen vanwege de hogere uitgaven op 1 dag dan normaal. Maar als je dan je nieuwe aanwinst ziet schitteren in de zon (Die door het dakraam naar binnen komt) DEnk je toch wel.

JA, DIT VOELT GOED!!!!!

Klopt dit zo?

Posted by Roger on Apr-20-2005 21:54:

gewoon een 11-dubbele post

als ik nieuwe gear koop dan slaap ik alleen slecht met de gedacht dat ik nu pas de stap genomen heb ik heb heel mn leven al dure hobbies gehad dus kan ik er niet mee zitten dat het een beetje geld kost.

Posted by Endless_Trance on Apr-21-2005 16:40:

Confused

DAMN nu zie ik et ook!!!!
Zal et meteen veranderen

WAs namelijk nie de bedoeling

Posted by michie on Apr-21-2005 21:54:

quote:
Originally posted by Endless_Trance
Ach ja ik wil het al wel een lange tijd (ongeveer 2 jaar)

Maar als ik het zo begrijp is het echt een aanrader voor mensen zoals wij die passie hebben voor muziek en die meer willen doen dan alleen luisteren!

Het is dan alleen 1 nacht slecht slapen vanwege de hogere uitgaven op 1 dag dan normaal. Maar als je dan je nieuwe aanwinst ziet schitteren in de zon (Die door het dakraam naar binnen komt) DEnk je toch wel.

JA, DIT VOELT GOED!!!!!

Klopt dit zo?

NEE klopt niks van.

het voelt pas echt goed bji de eerste GOEIE overgang die je maakt

Pages (36): « 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 [25] 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 »