TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Sweden
-- era senaste inhandlade skivor
Pages (38): « 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 [25] 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 »
fyndade p� ginza
infected mushroom - the gathering
va-wash - addicted to trance vol 2 mixed by plastic angel
va-trance/psychedelc flashbacks 3 [4cd]
va-trance/psychedelc flashbacks 4 [4cd]
va-trance/psychedelc flashbacks 6 [4cd]
va-trance4mations [4cd]
alla utom iM l�g i prisklassen 10:- till 29:- ;B
k�pte �ven dessa:
va-dragonfly classics
va-tip singles vol 2
william orbit - adagio for strings (cds)
Whiteroom - The Whiteroom
�ntligen! 
hehe
Brennan & Heart - We Are Possessed (Zero2Nine/029-004)
Southstylers - Wicked Generation/Jazeker! (Fusion/Fusion024-5)
Luna - Now's The Time (Q-Dance/Q030)
John Marks - Update! (DanceVilla/DV0507)
Dana - Catch My Drift (Danamite/DNMT003)
DJ Rob - Start Playing (Seismic/SMC016)
Luna - Mindspace (Q-Dance/7008025)
senaste
dessa gick p� en f�rm�genet tror jag f�r leva p� gatan under n�ra m�nader nu
GREECE 2000 - THREE DRIVES (DISC ONE)
BALEARIC BILL - DESTINATION SUNSHINE
RON HAGAN & PASCAL M - TAKE YOU THERE
LANGE - I BELIEVE
PLANET PERFECTO - BULLET IN THE GUN
STEVE MORLEY - REINCARNATIONS
BLANK & JONES - CREAM
RED LIGHT DISTRICT - DID YOU HEAR ME?
NALIN & KANE - BEACHBALL
AGNELLI & NELSON - EL NINO
SUNDAY CLUB - WINDS OF CHANGE PARTS 1&2
ARMIN - COMMUNICATION
THE THRILLSEEKERS - SYNAESTHESIA
TRANSA - ENERVATE
CAMISRA - LET ME SHOW YOU
GOLD N' DELICIOUS - ASCENSION
HH - ICE E.P (ICE 794)
AGNELLI & NELSON - EVERYDAY
ART OF TRANCE - MADAGASGA
LOVECHILD - GLORIA
LUSTRAL - EVERYTIME
AURORA - HEAR YOU CALLING
nehepp. blev ingen tip-skiva. killen som s�lde den p� tradera fick inbrott i bilen, och skivan jag vunnit budgivningen knycktes.
santiago nino - believe (aurium)
magnet - kisskisskiss / wighnomy brothers - wurz + blosse (kompakt extra)
Re: senaste
| quote: |
| Originally posted by dj christian dessa gick p� en f�rm�genet tror jag f�r leva p� gatan under n�ra m�nader nu GREECE 2000 - THREE DRIVES (DISC ONE) BALEARIC BILL - DESTINATION SUNSHINE RON HAGAN & PASCAL M - TAKE YOU THERE LANGE - I BELIEVE PLANET PERFECTO - BULLET IN THE GUN STEVE MORLEY - REINCARNATIONS BLANK & JONES - CREAM RED LIGHT DISTRICT - DID YOU HEAR ME? NALIN & KANE - BEACHBALL AGNELLI & NELSON - EL NINO SUNDAY CLUB - WINDS OF CHANGE PARTS 1&2 ARMIN - COMMUNICATION THE THRILLSEEKERS - SYNAESTHESIA TRANSA - ENERVATE CAMISRA - LET ME SHOW YOU GOLD N' DELICIOUS - ASCENSION HH - ICE E.P (ICE 794) AGNELLI & NELSON - EVERYDAY ART OF TRANCE - MADAGASGA LOVECHILD - GLORIA LUSTRAL - EVERYTIME AURORA - HEAR YOU CALLING |
sj�lv gjorde jag en fin f�ngst, bytta bort lite gamla Groove Coverage och DJ Sammy singlar mot dessa:
Re: Re: senaste
| Originally posted by CJ InterCity h��hhh!!! leva p� gatan �r ett l�gt pris f�r de d�r diamanterna! sj�lv gjorde jag en fin f�ngst, bytta bort lite gamla Groove Coverage och DJ Sammy singlar mot dessa:Pulp Victim - The World '99 (2x12") Dirt Devils - Music Is Life (CDM) |
F�rresten haru n�n icq,msn ir n�t? Vore ju nice o chatta ist�llet f�r h�r �ver forumet?Re: Re: Re: senaste
| Originally posted by dj christian Moonman mixen �r verkligen bra av "the world 99". Pulp Victim �r v�l en av Ferry's alias va? Dirt Devils gissar jag �r Jono o Paavo fr�n A&B. Har inte h�rt den singeln dock. Men att du hade Dj Sammy singlar fy sk�ms F�rresten haru n�n icq,msn ir n�t? Vore ju nice o chatta ist�llet f�r h�r �ver forumet?ps. Fan s�g att du hade Whiteroom - Whiteroom ditt lycko |
yes, Pulp Victim �r ett gammalt Ferry alias, och yes, Dirt Devils �r Paavo & Jono
Dirt Devils - Music Is Life, �r en vacker l�t, tycker dock att r�st samplingarna �r alldelles f�r h�ga. P.O.S. mixen �r en av de b�sta l�tar jag h�rt..
ermmh
vill inte skryta men jag fick tag i "gipsy - trance your mind (pappa & gilbey rmx) originalutg�van. Tackar vare att Tiesto hade den i ISOS 1 annars hade jag aldrig vetat om denna sk�nheten. 
Tro det eller ej, men det �r sant som m�nga s�ger, att Tiesto �r den som dragit fram de m�rka trance-vr�erna ut i ljuset! L�tar som Coast 2 Coast - Home, Salt Tank - Eugina, Baracoa - Delirio, Way Out West - Mindcircus, Taste Xperience - Tantrix etc skulle jag aldrig k�nt till utan ISOS 
Re: ermmh
| Originally posted by dj christian vill inte skryta men jag fick tag i "gipsy - trance your mind (pappa & gilbey rmx) originalutg�van. Tackar vare att Tiesto hade den i ISOS 1 annars hade jag aldrig vetat om denna sk�nheten. |
| Originally posted by RebeL9 Gypsy - I Trance You (Pappa & Gilbey remix) basta laten fran ISOS1 :P |
| Originally posted by CJ InterCity Tro det eller ej, men det �r sant som m�nga s�ger, att Tiesto �r den som dragit fram de m�rka trance-vr�erna ut i ljuset! L�tar som Coast 2 Coast - Home, Salt Tank - Eugina, Baracoa - Delirio, Way Out West - Mindcircus, Taste Xperience - Tantrix etc skulle jag aldrig k�nt till utan ISOS |
Jag trodde bara Oakenfold kannade Summersault. Rebel9 haru ox� skivan menar du?
| Originally posted by RebeL9 Oakenfold var dock fore Tiesto med bade Eugina och Tantrix :O |

| Originally posted by dj christian Jag trodde bara Oakenfold kannade Summersault. Rebel9 haru ox� skivan menar du? |
hmm
P� tal om TasteXperience, idag kom albumet BEYOND THE HORIZON p� posten! himmelskt! 
jag tog en trip up till huvudstaden och plockade hem
Joel Mull - Discotrip [EC Records] // lite "kommersiell" techno av mull, kul grejer �nd�
Garbage - Special (Brothers In Rhythm Mixes) [Mushroom] // remixarna �r bra och den var billig
Trentem�ller - Beta Boy / The Forest [out of orbit] // jag ville ha physical fraction men den var slut s� jag plockade denna ist�llet
Metro Area - Metro Area #6 [environ]// mmmmmmmmmmmmmmmmm deep house
och s� plockade jag 10 ostiga och mindre ostiga cdm:s f�r 20kr p� mega
cdm/cds:
tiesto - theme from norefjell
chemical brothers - the private psychedelic reel
ayla - angelfalls
kosmonova - raumpatrouille
prodigy - fire/jericho
airdrawndagger f�r 19:-. inte fy skam :)
| Originally posted by lacksesepsotygh airdrawndagger f�r 19:-. inte fy skam |
WTF?
nepp. tradera. bara jag som la bud p� den.
har handlat en massa d�rifr�n p� sistone. postar full lista n�r jag f�tt alla hemskickade.