TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Holland
-- Nederland in Euro 2004!!!!
Pages (29): « 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 [25] 26 27 28 29 »
Wat een stelletje kutjankertjes die kutportugezen
We speelden weer dramatisch en wat seedorf nou op het veld deed was me echt weer een raadsel, totaal geen goede passes, veel balverlies etc.
| quote: |
| Originally posted by Freezel Wat een stelletje kutjankertjes die kutportugezen We speelden weer dramatisch en wat seedorf nou op het veld deed was me echt weer een raadsel, totaal geen goede passes, veel balverlies etc. |
| Originally posted by Massive84 vraag me ook af , waarom van de vaart er in ging, die gast kon en kan geen ene moer. |
we kunnen het Duits forum onderspammen
You have to put on your football shoes to play soccer, not your clogs 

Schade Holland , alles ist vorbei 
| Originally posted by Tom Paris You have to put on your football shoes to play soccer, not your clogs ![]() |
and home you go!
OOOOOOHHHH wie Schaaaaaaaade

| Originally posted by BaRTeZ congratz and good luck in the final portugal was better in this semi final, played decent, nl played scared ... |
en dan ook nog:
BALKENENDE IN DE KLEEDKAMER NA DE WEDSTRIJD...
NIET TE GELOVEN!
OPZOUTEN MET DIE KNEUS (advocaat voor premier
)
Erg erg jammmer.......GVD GVD!
Tsja, kijk een paar pagina's terug: ik had 2-1 gepould. En iedereen maar zeiken van blablabla. Ik was reeel, er zat gewoon echt niet meer in, JAMMERGENOEG!!!!!!!!
Gvd, klotezooi.
Go Tsjechie!
Jammer, maar helaas!
Eigenlijk wel terecht... als je op het EK alleen van de Letten kan winnen, dan verdien je ook geen finale.
Portugal was beter, punt uit...
Tsjechie - Portugal zou terechte finale zijn!
De Porti's hadden ons in de greep. Terechte finalist. Moet zeggen dat Sar en Reiziger zeer goed bezig waren, maar dat woog niet op tegen de aanvalskracht van Figo en Ronaldo
2006 volgende tournooi bij de buren
wat gaat de coach doen? opstappen? of niks gehoord?
| Originally posted by Massive84 wat gaat de coach doen? opstappen? of niks gehoord? |
We have an Coach, and you?!
Bye Bye Holland!!!
| Originally posted by MirkoS We have an Coach, and you?! Bye Bye Holland!!! |
Tsjechie gaat nu lekker die finale spelen, winnaar zal er om hangen
die nikos mot sowieso zijn bakkus houwe
waarom hebben al die duitsers een niet-duits vlaggetje?
overlopers
terecht jah, de portugezen hadden ons in de greep! De flanken konden niet bediend worden en als ze werden aangespeelt dan kon de verdediging het goed verdedigen.
Maar wat wel is, en dat zei vd vaart ook, 2 doelpunten bij dode spelmomenten mag niet gebeuren! Bij de f-jes leerde ik al: 2 mensen bij paal en ieder een mannetje. Hoe kan die ronalde dan zo vrij staan!
Verder vond ik seedorf niet goed spelen daar had echt sneijder voor moeten komen. Maar jongens wat wordt de volgende bondscoach: San Marco?!
| Originally posted by basvh Maar jongens wat wordt de volgende bondscoach: San Marco?! |
Voetbal kijken op het Leidseplein

Johnny Jordaan monument

Eenzame oranje leeuw op brug

Reportagewagen BBC

Leidseplein Heinekenhoek

Leidseplein Leidsestraat

Fontein voor de Bulldog

Binnen in de Heinekenhoek (Portugese vak)

Portugezen staan voor volkslied

Jeroen met Admirals shirt die ogen niet van tieten meisje links af kon houden

Tweede helft bij De 3 Gezusters

Teleurstelling na de wedstrijd

TV Noord-Holland / AT5

Zeer aardige Russische import vriendin

De aftocht begint bij Stadsschouwburg

Walk alone...
AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAARGGGGGGGGGGGGHHHHHHH!!
Godt*fyst*eringpl*risk*tduitsers die hier ff vervelend komen doen (ondanks dat dat te verwachten was na de NLTA spamactie) komen mij nog ff meer irriteren!!
Die gasten moeten helemaal hun t*fusbek houden met dat antivoetbal waarmee je ronde 2 niet verdient te halen
En ik voel me al zo kut!!
Maar eerlijk is eerlijk: Portugal was idd beter