TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Belgium
-- Prog Appreciation Thread
Pages (66): « 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 [25] 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 55 56 57 58 59 60 61 62 63 64 65 66 »
currently downloading:
01-Max_Graham_Global_DJ_Broadcast_Party_931_23-08-2004
01. ID
02. �zg�r Can - For One
03. ID
04. Roland Klinkenberg - Monday Groove (Perry O'Neil Remix)
05. ID
06. Tilt - The World Doesn't Know (�zg�r Can Remix)
07. Cultivate - Broken Pieces (Max Graham 3rd Street Mix)
08. Max Graham - Bosa
02-Perry_O_Neil_Global_DJ_Broadcast_Party_931_23-08-2004
01. ID
02. ID
03. Benz and MD - Still Rain
04. Espen & Elusive - Shexy
05. Rio Addicts - Crossroads (Rico Soarez Remix)
06. Tilt - The World Doesn't Know (Original Mix)
07. �zg�r Can - Zero Hour (Perry O'Neil Remix)
08. Perry O'Neil - Arise
^ die setjes moet ik ook eens checken... 
| quote: |
| Originally posted by djcresto 04. Roland Klinkenberg - Monday Groove (Perry O'Neil Remix) |
Now Playing : Tilt - The World Doesn't Know (Ozgur Can Remix)
Mooi, maar Original Mix >>> Ozgur Can Remix
| Originally posted by CygnusX Now Playing : Tilt - The World Doesn't Know (Ozgur Can Remix) Mooi, maar Original Mix >>> Ozgur Can Remix |
James Zabiela is da shit 
| Originally posted by Jasperovitsj Absoluut! Er gebeurt gewoon te weinig in de Can remix... |
| Originally posted by Olju James Zabiela is da shit |
| Originally posted by Pestario AMEN! nieuwe set verkrijgbaar van hem op het net ==> www.bijoubreaks.com |
| Originally posted by Jasperovitsj Absoluut! Er gebeurt gewoon te weinig in de Can remix... |
Voor alle fans van 'Do what you want':
het komt binnenkort uit op Shine Music, het lable van Max Graham met op de a-kant Max' remix en op de B natuurlijk de Infusion sky mix 
| Originally posted by Pumaz Voor alle fans van 'Do what you want': het komt binnenkort uit op Shine Music, het lable van Max Graham met op de a-kant Max' remix en op de B natuurlijk de Infusion sky mix |
| Originally posted by Phortastic kvind die Max Graham ni zo geweldig tbh. |
| Originally posted by Jasperovitsj Er zijn er 2, en allebei heel goed zelfs vind ik! Anders dan de Infusion remix, maar niet echt slechter naar mijn mening! |
Lostep - Burma (Trafik's A.M. Rub)
Omg prog ownage \o/
| Originally posted by Glaniskanis Pole Folder Feat Michelle Chivers - Nightdriver (2004 Album Vocal Mix) |
Rico Soarez - Timeless
Rico Soarez - Tv Dinner
omg Probspot does it again 
| Originally posted by Phortastic Rico Soarez - Timeless Rico Soarez - Tv Dinner omg Probspot does it again |
Het is niet "precies" altijd hetzelfde, het is gewoon zo...
'4play' en zijn remix van 'Crossroads' vind ik nog goed, de rest is te saai gewoon
ken alleen maar blueberry en dat was in zijn stjl misschien goed mar het plaatje deed me niks, het raakt u nergens...
| Originally posted by Bertn ik begin zijn sounds eigenlijk al een beetje beu te geraken... tis precies altijd hetzelfde... |
| Originally posted by Jasperovitsj Spijtig genoeg heb ik hetzelfde gevoel... Die kerel heeft gewoon t� veel exposure op een korte tijd, en das dodelijk als je sound niet echt gevarieerd is. Kijk maar naar Ozg�r Can, die gaat net hetzelfde meemaken als hij niet oppast... Dit gezegd zijnde, zijn basslijnen zijn wel geweldig, dat moet ik hem nageven! |
| Originally posted by Pestario kvind eigenlijk dat ozgur can altijd dezelfde klinkende bassen gebruikt, geen variatie en zeer digitaal klinkend. Mja zijn sounds kloppen wel altijd maar ik ben er een beetje op uitgekeken. |
een tip:
als je iets snel beu bent luister er gewoon minder naar, soms is het moeilijk om dit niet te doen maar het kan zeker helpen.
Madoka - Inhale
OMFG !!!!!!!!!!!!!!
btw ben het wel eens over probspot en ozgur...
als ze ni snel wa van stijl changen hebben ze binnen de korste keren afgedaan...