TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Norway
-- Hva hører du på nå?
Pages (26): « 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 [25] 26 »
Har dog litt delte meninger om sangen.
Sangen er helt ok til breakdownet, men når breakdownet begynner syns jeg sangen er helt utrolig bra. Digg låt!
Kristian Littke - Sibylla
Conjure One - Manic Star 
chemical brothers - out of control
Late Night Alumni - Empty Streets (Seamus Haji & Emanuel Remix)
Fan så sexy låt..

fant cosmic gate back 2 back vol. 2 og tiesto live at innercity amsterdam på platekompaniet i går. hører på innercity skiva nå, det er agnelli & nelson med el nino for øyeblikket 
Recluse -Isle Dauphine (Original Mix)
Nydelig låt..
| quote: |
| Originally posted by Ariah fant cosmic gate back 2 back vol. 2 og tiesto live at innercity amsterdam på platekompaniet i går. hører på innercity skiva nå, det er agnelli & nelson med el nino for øyeblikket |
jo det stemmer det, ble sluppet i august i fjor
YEEEES !!!
Fikk Solarstone Destinations i posten iadg
Nå hører jeg på track 4: Jose Amneisa vs Serp - Second Day
| Originally posted by Lil-H YEEEES !!! Fikk Solarstone Destinations i posten iadg Nå hører jeg på track 4: Jose Amneisa vs Serp - Second Day |
disc 1 synes jeg at var nesten helt perfekt, bortsett fra at jeg gjerne hadde sett at de hadde dytta inn en låt til mellom like a waterfall og daylight.. da hadde oppbygginga av settet blitt tilnærma perfekt.. det ble litt for store sprang akkurat i det partiet der, liksom.. men det er vel kanksje en smakssak, bare.. ellers er disc 1 noe av det beste jeg har hørt på cd på lenge..
Tror begge cd'ene må vokse litt på meg...
Må sier jeg liger mixen av loves we lost, men noe som ikke helt stemmer.. (vet ikke hva)
Mixen av waterfall er bra, men skulle helst sett at jeg fikk høre kun breakdownet, ikke mens hu synger. .
Killa var jo nydelig, som alltid, men kunne ønske at de tok den litt lenger. OK jeg suger til å forklare om sanger, sikkert bare jeg som skjønner hva jeg mener :P
Speak in sympathy var skikkelig bra, men gikk kanksje litt fort etter hva jeg er vandt til..
Gleder meg til å høre mer på det..
hørte på disc 1 på vei til skolen nå nettopp, og jeg likte den ennå litt bedre denne gangen.. til og med kombinasjonen like a waterfall/daylight ble ok nå, men det kan være fordi at jeg ikke var like fokusert på musikken nå, som første gang jeg hørte den.. men jeg må si at jeg liker virkelig kombinasjonen daylight/castamara!
kenny hayes feat. gill tennant- daybreaker
| Originally posted by tranceviking kenny hayes feat. gill tennant- daybreaker |
Miss Creant - Speed
is norweigian the same as finnish? Because what would be the pt on learning both languages when their both the same.
I believe that's an insult 
Those languages are nowhere near each other lol.
But say they were similiar, then the point of learning both is a waste ? You would of course only learn one of them.
It would be the same language, but we'd just have two different names on it 
if I remember correctly from what I learned at school, Norwegian has evolved from the german/germanic languages, and Finnish has evolved from some of the russian languages or something.. so like krisso said, they are no where near each other.. (ecxept if you are thinking about swedish, couse the fins talk swedish alot too.. and swedish is quite similar to norwegian)
well you know whats the point of learning Norweigian at all when I heard that the youth in Norway can all speak English better than most Americans can cuz you guys have a good education system.
the thrillseekers- dreaming of you (flütlicht rmx)
Matthew Adams - In Balance [Original mix]
| Originally posted by metalgearsolid well you know whats the point of learning Norweigian at all when I heard that the youth in Norway can all speak English better than most Americans can cuz you guys have a good education system. |

| Originally posted by Lil-H hah, thats a fair statement ![]() Maybe it's because most Americans are dumb? (no offense, but from what I've heard pretty much all schools aren't that good, really. I guess that's the public school tho) |
edzes - alumina (oceanseeker seamix)