TranceAddict Forums

TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Norway
-- Hva hører du på nå?
Pages (26): « 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 [25] 26 »

Posted by Lil-H on Feb-02-2006 14:42:

Har dog litt delte meninger om sangen.

Sangen er helt ok til breakdownet, men når breakdownet begynner syns jeg sangen er helt utrolig bra. Digg låt!

Posted by lusk on Feb-06-2006 21:39:

Kristian Littke - Sibylla

Posted by Lil-H on Feb-06-2006 22:04:

Conjure One - Manic Star

Posted by Ariah on Feb-07-2006 11:04:

chemical brothers - out of control

Posted by Trancenorway on Feb-08-2006 09:23:

Late Night Alumni - Empty Streets (Seamus Haji & Emanuel Remix)

Fan så sexy låt..

Posted by Ariah on Feb-08-2006 10:59:

fant cosmic gate back 2 back vol. 2 og tiesto live at innercity amsterdam på platekompaniet i går. hører på innercity skiva nå, det er agnelli & nelson med el nino for øyeblikket

Posted by Sanjoy on Feb-08-2006 11:40:

Recluse -Isle Dauphine (Original Mix)
Nydelig låt..

Posted by Lil-H on Feb-08-2006 19:23:

quote:
Originally posted by Ariah
fant cosmic gate back 2 back vol. 2 og tiesto live at innercity amsterdam på platekompaniet i går. hører på innercity skiva nå, det er agnelli & nelson med el nino for øyeblikket

Er ikke den gack to vol.2 ganske ny? eller hva heter deres nyeste album?

Posted by Ariah on Feb-09-2006 09:59:

jo det stemmer det, ble sluppet i august i fjor

Posted by Lil-H on Feb-09-2006 15:10:

YEEEES !!!

Fikk Solarstone Destinations i posten iadg
Nå hører jeg på track 4: Jose Amneisa vs Serp - Second Day

Posted by Sanjoy on Feb-09-2006 18:44:

quote:
Originally posted by Lil-H
YEEEES !!!

Fikk Solarstone Destinations i posten iadg
Nå hører jeg på track 4: Jose Amneisa vs Serp - Second Day

fikk den forrige helg, jeg disc 1 synes jeg at var nesten helt perfekt, bortsett fra at jeg gjerne hadde sett at de hadde dytta inn en låt til mellom like a waterfall og daylight.. da hadde oppbygginga av settet blitt tilnærma perfekt.. det ble litt for store sprang akkurat i det partiet der, liksom.. men det er vel kanksje en smakssak, bare.. ellers er disc 1 noe av det beste jeg har hørt på cd på lenge..

disc 2 var litt mer så som så.. ikke helt min stil (og jeg trodde helt ærlig ikke at solarstone hadde den stilen heller).. ble litt for hardt og "intensivt".. nesten litt små-cheesy til tider.. men, den funka greit sånn rett etter disc 1, men som et alenesett? -nei.. men avslutninga var digg, da..

Posted by Lil-H on Feb-09-2006 22:17:

Tror begge cd'ene må vokse litt på meg...

Må sier jeg liger mixen av loves we lost, men noe som ikke helt stemmer.. (vet ikke hva)

Mixen av waterfall er bra, men skulle helst sett at jeg fikk høre kun breakdownet, ikke mens hu synger. .

Killa var jo nydelig, som alltid, men kunne ønske at de tok den litt lenger. OK jeg suger til å forklare om sanger, sikkert bare jeg som skjønner hva jeg mener :P

Speak in sympathy var skikkelig bra, men gikk kanksje litt fort etter hva jeg er vandt til..

Gleder meg til å høre mer på det..

Posted by Sanjoy on Feb-10-2006 07:25:

hørte på disc 1 på vei til skolen nå nettopp, og jeg likte den ennå litt bedre denne gangen.. til og med kombinasjonen like a waterfall/daylight ble ok nå, men det kan være fordi at jeg ikke var like fokusert på musikken nå, som første gang jeg hørte den.. men jeg må si at jeg liker virkelig kombinasjonen daylight/castamara!

Posted by tranceviking on Feb-15-2006 10:34:

kenny hayes feat. gill tennant- daybreaker

Posted by euphoria_ibiza on Feb-16-2006 00:03:

quote:
Originally posted by tranceviking
kenny hayes feat. gill tennant- daybreaker

signum remix'n er konge

Posted by CrackedLcd on Feb-21-2006 00:32:

Miss Creant - Speed

Posted by metalgearsolid on Feb-22-2006 02:10:

is norweigian the same as finnish? Because what would be the pt on learning both languages when their both the same.

Posted by KrissO on Feb-22-2006 10:06:

I believe that's an insult
Those languages are nowhere near each other lol.

But say they were similiar, then the point of learning both is a waste ? You would of course only learn one of them.
It would be the same language, but we'd just have two different names on it

Posted by Sanjoy on Feb-22-2006 10:27:

if I remember correctly from what I learned at school, Norwegian has evolved from the german/germanic languages, and Finnish has evolved from some of the russian languages or something.. so like krisso said, they are no where near each other.. (ecxept if you are thinking about swedish, couse the fins talk swedish alot too.. and swedish is quite similar to norwegian)

Posted by metalgearsolid on Feb-22-2006 13:55:

well you know whats the point of learning Norweigian at all when I heard that the youth in Norway can all speak English better than most Americans can cuz you guys have a good education system.

Posted by tranceviking on Feb-23-2006 16:30:

the thrillseekers- dreaming of you (flütlicht rmx)

Posted by Illuminati on Feb-23-2006 18:14:

Matthew Adams - In Balance [Original mix]

Posted by Lil-H on Feb-24-2006 12:40:

quote:
Originally posted by metalgearsolid
well you know whats the point of learning Norweigian at all when I heard that the youth in Norway can all speak English better than most Americans can cuz you guys have a good education system.

hah, thats a fair statement

Maybe it's because most Americans are dumb? (no offense, but from what I've heard pretty much all schools aren't that good, really. I guess that's the public school tho)

Posted by metalgearsolid on Feb-24-2006 13:06:

quote:
Originally posted by Lil-H
hah, thats a fair statement

Maybe it's because most Americans are dumb? (no offense, but from what I've heard pretty much all schools aren't that good, really. I guess that's the public school tho)

No, its not that. I mean the school I went to had a budget of $140mil and that was a public school. We were only two thousand students so the school spent $12k on a student. I think its just all about priorities. Not too many American kids take school serious because you don't need a good education to make a lot of money. Supposly, I mean there were students I used to talk with and their motto's was, "The A student works for the D student." So I guess they choose to be stupid. Oh well things don't look like they will change anytime soon.

Posted by lusk on Feb-24-2006 22:33:

edzes - alumina (oceanseeker seamix)

Pages (26): « 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 [25] 26 »