TranceAddict Forums

TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Holland
-- Het officiële Gaming Topic
Pages (28): « 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 [25] 26 27 28 »

Posted by SnuggLe on Oct-23-2005 16:32:

quote:
Originally posted by Djeebie
Als het goed is ligt de pc-versie aankomende week in de winkels

Het is echt weer een vet spel geworden hoor. Superrealistisch allemaal. Dingen die verbeterd zijn t.o.v. PES 4 (op de ps2):

- niet voor elk wissewasje een kaart
- keepers die meevoetballen en niet de bal bij elke terugspeelbal gelijk het veld inperen
- voordeelregel wordt goed toegepast met daarbij de 'terugwerkende kaartregel', dus een overtreding wordt alsnog bestraft als het spel weer stilligt
- fairplay: je krijgt de bal van de tegenstander terug als je hem hebt uitgetrapt bij een blessure
- het veld op en neer rennen met de bal lukt niet zo goed meer, omdat verdedigers een stuk slimmer zijn geworden en goed dekken
- bij het veroveren van de bal kun je bij een snelle tegenstoot d.m.v. de lange bal een speler in één keer vrijzetten voor de keeper

En nog wel wat meer dingen

Ik heb PES nog nooit gespeeld, maar dit kan ook allemaal bij Fifa 2006 (behalve dat fairplay gedoe). Toch moet PES beter zijn ja, dat geloof ik wel.

Ben een beetje aan het klooien met Fifa2006, wel leuk, maar nooit eerder gespeeld. Dus veeeeeeeel oefenen Ik weet wel dat Feyenoord klote staat opgesteld, en de verdedigers te slim zijn.

Verder met NFSU2 bezig, had ik nog nooit gespeeld. Zit nu op 25% van het spel, in level 3. Auto is best wel gepimped

Posted by basvh on Oct-24-2005 15:05:

oei oei oei, zag nu pas de nieuwe controllers voor de nintendo revolution. Of het wordt een monster hit of het wordt een flop. Tis iig een briljante innovatieve nieuwe zet van onze besnorde italiaanse loodgieter

Posted by AirPole on Oct-26-2005 11:05:

quote:
Originally posted by basvh
oei oei oei, zag nu pas de nieuwe controllers voor de nintendo revolution. Of het wordt een monster hit of het wordt een flop. Tis iig een briljante innovatieve nieuwe zet van onze besnorde italiaanse loodgieter

Tsja, wat jij zegt... Of het wordt een hit of niet, mij lijkt het namelijk echt waardeloos om langer dan een half uur met zo'n afstandbediening in je poten te zitten. Die controllers zijn daarentegen wel gyroscopisch

Posted by Opti on Oct-26-2005 11:30:

PES5 voor de PC!!!!

Posted by basvh on Oct-29-2005 12:27:

quote:
Originally posted by AirPole
Tsja, wat jij zegt... Of het wordt een hit of niet, mij lijkt het namelijk echt waardeloos om langer dan een half uur met zo'n afstandbediening in je poten te zitten. Die controllers zijn daarentegen wel gyroscopisch

waarom van te voren die shit al afkraken???? Je hebt het niet eens geprobeerd.

Trouwens Nintendo heeft qua controllers nog nooit een fout gemaakt, dus verwacht het hier ook niet. Nintendo was de eerste met shoulderbuttons, analoge stick en volgens mij ook de 4puntentoets. Ze hebben hun naam hoog te houden

Posted by AirPole on Oct-29-2005 16:57:

quote:
waarom van te voren die shit al afkraken???? Je hebt het niet eens geprobeerd.

Trouwens Nintendo heeft qua controllers nog nooit een fout gemaakt, dus verwacht het hier ook niet. Nintendo was de eerste met shoulderbuttons, analoge stick en volgens mij ook de 4puntentoets. Ze hebben hun naam hoog te houden

Hoho, ik kraak het helemaal niet van tevoren al af. Ik zei 'het lijkt mij echt waardeloos om langer dan een half uur met zoon joystick in je poten te zitten.' Het idee vind ik namelijk niet slecht, vooral niet met die gyroscopische mechaniek. Het kan juist tof zijn bij een spel om, als je bijv. naar rechts wil kijken, dat je dan de joystick naar rechts moet hellen.

Overigens vind ik de PS3 joystick er ook een partij lelijk uit zien. Hopen dat ie nog wat aangepast wordt (triggerbuttons ofzo ) en dat ie superlekker in de hand zal liggen.

Posted by basvh on Oct-29-2005 17:19:

quote:

Overigens vind ik de PS3 joystick er ook een partij lelijk uit zien. Hopen dat ie nog wat aangepast wordt (triggerbuttons ofzo ) en dat ie superlekker in de hand zal liggen.

volgens mij zijn die dingen super gevaarlijk. Als je ze weggooid doordat je verliest komen die dingen door hun boomerang vorm net zo hard weer teug.

Posted by magrec on Oct-29-2005 17:58:

woeiii call of duty 2 is echt supervet

Posted by Dj_Day-V on Oct-29-2005 18:11:

quote:
Originally posted by magrec
woeiii call of duty 2 is echt supervet

Eens

Posted by AirPole on Nov-01-2005 20:32:

Ik baal echt gigantisch van het tijdsverschil tussen Amerikaanse releases en Europese releases. In Amerika is ongeveer 2 week geleden een supermooi spel uitgekomen, genaamd Shadow of the Colossus. In dit spel loop je rond in een gigantisch landschap en het enige dat je moet doen is 16 reuzen verslaan. De Amerikanen zijn laaiend enthousiast over dit spel, tenminste als je de vele uitspraken op Amerikaanse fora mag geloven, waaronder 'Four Colossi down in four hours, and I'm simply dreading the ending even though it's a ways off. This is an experience that I never want to end.'. Dit spel komt hier pas in februari uit. Hoe frustrerend!!!!

Dit spel is zo vet, omdat de battles echt gigantisch mooi schijnen te zijn. Jij als mens moet de strijd aangaan met 16 verschillende reuzen, en het enige wat je hebt is je paard, je mes, je zwaard en je pijl en boog. Bij elke reus moet je zijn zwakke plek zien te vinden en je moet eerst ook nog maar zien uit te vinden hoe je op de reus terecht moet komen. Je vecht niet alleen tegen wandelende, maar ook tegen bijv. vliegende en zwemmende reuzen. IK WIL DIT SPEL NU HEBBEN

See for yourself!

Meui he?

Posted by basvh on Dec-20-2006 23:35:

Heel onverwacht zonder er op zoek naar te zijn een Wii tegen gekomen. OMFG dit is zoooooo vet, zoooooo verslavend. ZELDA IS ZOO DIKKKK en het tennissen bij wii sports is zooo leuk om te doen. Echt een aanrader de Wii

Posted by Siesta on Dec-20-2006 23:45:

dat spel met die reuze lijkt me echt geen zak aan tbh! Ook al zijn de graphics zo vet dat je er een stijve van kunt krijgen of de zogenaamde gaymeplay...

Geef mij maar Fifa 2006

Posted by basvh on Dec-20-2006 23:48:

Wii Sports is echt geinig, je gaat staan pakt de controller en spelen maar. Geen gezeik met knoppen, toetsen combinaties etc allemaal heel logisch. Je kant met tennis en bowlen gewoon echt nog een curve of spin eraan geven net zoals in het echie. ja relaxed ding hoor.

Posted by AirPole on Dec-21-2006 00:06:

quote:
Originally posted by Siesta
dat spel met die reuze lijkt me echt geen zak aan tbh! Ook al zijn de graphics zo vet dat je er een stijve van kunt krijgen of de zogenaamde gaymeplay...

Geef mij maar Fifa 2006

LOL, Gerrit, die post is alweer van nov. 2005.
En het spel is nog stees supervet trouwens, als je hem een keer goedkoop kan krijgen koop hem dan, ik weet zeker dat je hem wel vet zult vinden.

Anyway, die Wii is echt niks voor mij. Hoe lang blijft zoiets leuk?? De graphics, zijn zwaar minder dan die van de andere next-gen consoles en de formats van de spellen, die kunnen mij echt niet langer boeien dan een dag denk ik.

Posted by eieregooie on Dec-21-2006 01:56:

Volgens mij is het in het begin wel effe vet, maar ik zou er snel op uitgekeken zijn.

Posted by Little Theseus on Dec-21-2006 09:58:

ik heb gewoon spierpijn van het spelen met de WII

Posted by TimeportE on Dec-21-2006 17:56:

Heb sinds afgelopen vrijdag een wii, echt heel stoer apparaatje! zelda is echt heel goed, en GROOT.. wordt geschat op iets van 75uur gameplay, in deze tijd bijna ongekend! sports is leuke partygame, en laat zien wat er allemaal mee mogelijk is, boxen en tennisen zijn het vetst! fuck high-end graphics, long live gameplay

Posted by basvh on Dec-21-2006 18:10:

quote:
Originally posted by eieregooie
Volgens mij is het in het begin wel effe vet, maar ik zou er snel op uitgekeken zijn.

ja dat dacht iedereen ook van te voren van de DS. PSP zou de boel wel ff gekmaken. Nou het tegendeel is waar.

Kijk die wiisports spellen zijn geen dingen waarmee je maanden zoet zal zijn. Maar het is echt heel erg veel fun. En er zit meer diepgang in dan je zou denken. Hoe je de controller houd, hoe snel je slaat en in welke hoek en je timing is allemaal belangrijk bij tennis bijvoorbeeld. Je kan ook echt dropshots geven, lobjes of snoei harde returns. Het voelt ook allemaal heel erg natuurlijk en vertrouwd.

quote:
zelda is echt heel goed, en GROOT.. wordt geschat op iets van 75uur gameplay,
ja idd qua graphics vind ik het ook best heel erg goed.

quote:
formats van de spellen, die kunnen mij echt niet langer boeien dan een dag denk ik.
ja dat heb ik dus met de meeste games van xbox360 en ps3. Heb echt totaal geen band met games zoals GTA of Metal Gear. Racen heb ik nooit het geduld voor gehad en footies zijn leuk maar voor mij niet essential. Ik houd van grootse meesleepende avonturen en dan zit je bij nintendo goed.

quote:
k heb gewoon spierpijn van het spelen met de WII

haha hier nog een

Posted by eieregooie on Dec-22-2006 01:36:

quote:
ja dat dacht iedereen ook van te voren van de DS. PSP zou de boel wel ff gekmaken. Nou het tegendeel is waar.

Kijk die wiisports spellen zijn geen dingen waarmee je maanden zoet zal zijn. Maar het is echt heel erg veel fun. En er zit meer diepgang in dan je zou denken. Hoe je de controller houd, hoe snel je slaat en in welke hoek en je timing is allemaal belangrijk bij tennis bijvoorbeeld. Je kan ook echt dropshots geven, lobjes of snoei harde returns. Het voelt ook allemaal heel erg natuurlijk en vertrouwd.

Oh, ik bedoel ook niet dat Nintendo slecht is. Ze hebben enkele van de meest legendarische spellen geproduceerd. Maar om met zo'n controller te gaan staan zwaaien is niks voor mij vrees ik.

Posted by Chicane on Dec-22-2006 07:27:

Dat zeiden veel mensen, die lopen nu ook bij de huisarts met een Tennisarm of andere RSI aandoeningen

Posted by ahp2002 on Dec-22-2006 07:50:

de reden om de ps3 te kope:

http://www.youtube.com/watch?v=zSkn...related&search=

Posted by AirPole on Dec-22-2006 10:38:

quote:
ja dat heb ik dus met de meeste games van xbox360 en ps3. Heb echt totaal geen band met games zoals GTA of Metal Gear. Racen heb ik nooit het geduld voor gehad en footies zijn leuk maar voor mij niet essential. Ik houd van grootse meesleepende avonturen en dan zit je bij nintendo goed.

Volgens mij waren er de afgelopen 'generation' meer 'grootse meeslepende avonturen' spellen voor de PS2 dan voor de Gamecube hoor, ik noem een spel als Final Fantasy X, Final Fantasy XII, Dragon Quest VIII, Rogue Galaxy, Shadow of the Colossus, en zo kan ik nog wel even doorgaan. Nintendo heeft naast een paar goede spellen voor de Gamecube, steeds maar weer ophetzelfde voortgeborduurd. Mario Tennis, Mario Golf, Mario Dit, Mario Dat. Als je eerlijk bent kan je niet ontkennen dat de library voor de PS2 dus echt vele, vele malen diverser is dan de library van de Gamecube. Het tegendeel gaat er bij mij echt niet in. Als je geen grootse avonturenspellen op PS2 hebt gezien, heb je volgens mij niet goed rondgekeken.

Posted by basvh on Dec-22-2006 12:37:

quote:
Volgens mij waren er de afgelopen 'generation' meer 'grootse meeslepende avonturen' spellen voor de PS2 dan voor de Gamecube hoor, ik noem een spel als Final Fantasy X, Final Fantasy XII, Dragon Quest VIII, Rogue Galaxy, Shadow of the Colossus, en zo kan ik nog wel even doorgaan. Nintendo heeft naast een paar goede spellen voor de Gamecube, steeds maar weer ophetzelfde voortgeborduurd. Mario Tennis, Mario Golf, Mario Dit, Mario Dat. Als je eerlijk bent kan je niet ontkennen dat de library voor de PS2 dus echt vele, vele malen diverser is dan de library van de Gamecube. Het tegendeel gaat er bij mij echt niet in. Als je geen grootse avonturenspellen op PS2 hebt gezien, heb je volgens mij niet goed rondgekeken.

Daar heb je helemaal gelijk in. Maar de generatie Gamecube,xbox,ps2 hebben me eigenlijk nooit echt kunnen boeien. Tuurlijk zaten er hele goede games bij maar heb nooit zoiets gehad van: die game of console MOET ik hebben.

De Wii kwam dan voor mij als een geschenk uit de hemel. Een vernieuwing waar ik de afgelopen jaren heb op gewacht.

quote:
Maar om met zo'n controller te gaan staan zwaaien is niks voor mij vrees ik.

Ja ik vond het ook wat lullig aandoen zo staand in de huiskamer maar na 2 minuten ben je het al gewend. Zelda kan je trouwens gewoon op de bank doen lui onderuit gezakt.

quote:
de reden om de ps3 te kope:

ja leuk en aardig maar wil je er echt van genieten moet je de volgende spullen kopen:

- full HD tv (HD ready is het net niet)
- HDMI kabel
- Extra controller
- Game

en natuurlijk een PS3.

Kostenplaatje: 3000 tot 4000 euro

Gaat natuurlijk nergens over, ja leuk een HDtv maar nog geen 1 tv uitzending is in HD. Of je moet weer digitale tv hebben wat ook weer extra geld kost.

Voor 300 euro sta je lekker te zwaaien voor je tv en ben je klaar.

Posted by TimeportE on Dec-22-2006 13:38:

PS3 verkoopcijfers lopen nu al terug... Pr van Sony is ook lekker: "de playstation 3 is zo snel/sterk, dat developers er nooit de 100% uit kunnen halen" > met andere woorden we hebben een overpowerde console op de markt gebracht waar je betaalt voor power die er toch nooit uitgehaald kan worden..

vind dat microsoft het slimmer heeft aangepakt, hun platform is heel makkelijk om voor te produceren en ze ondersteunen developers enorm sterk. same goes for nintendo, het is ook erg goedkoop om voor de wii te produceren itt ps3 en xbox360.. daarbij met de extreme verkoopcijfers van de wii trekt dit alleen maar grote en kleinere bedrijven aan, dus die software komt wel..

btw. nintendo is de enige console die winst maakt per verkochte wii, 50$ om precies te zijn.. zowel sony als microsoft verliezen $ per verkochte console..

Posted by AirPole on Dec-22-2006 17:41:

quote:
Daar heb je helemaal gelijk in. Maar de generatie Gamecube,xbox,ps2 hebben me eigenlijk nooit echt kunnen boeien. Tuurlijk zaten er hele goede games bij maar heb nooit zoiets gehad van: die game of console MOET ik hebben.

De Wii kwam dan voor mij als een geschenk uit de hemel. Een vernieuwing waar ik de afgelopen jaren heb op gewacht.

Ja ik vond het ook wat lullig aandoen zo staand in de huiskamer maar na 2 minuten ben je het al gewend. Zelda kan je trouwens gewoon op de bank doen lui onderuit gezakt.

ja leuk en aardig maar wil je er echt van genieten moet je de volgende spullen kopen:

- full HD tv (HD ready is het net niet)
- HDMI kabel
- Extra controller
- Game

en natuurlijk een PS3.

Kostenplaatje: 3000 tot 4000 euro

Gaat natuurlijk nergens over, ja leuk een HDtv maar nog geen 1 tv uitzending is in HD. Of je moet weer digitale tv hebben wat ook weer extra geld kost.

Voor 300 euro sta je lekker te zwaaien voor je tv en ben je klaar.

Hier heb je natuurlijk ook gelijk in. Het kost wel erg veel geld, maar vooralsnog is een HDTV nog niet echt nodig.

Ik ben echt een Sony fanboy, terwijl ik vroeger alle consoles van Nintendo heb gehad. Ik heb nu zelfs NES en SNES emulators op me PC staan nog, maar alles wat Nintendo nu doet kan me niet echt boeien. Best vreemd eigenlijk! De eerste console die ik had was namelijk een NES, en daar heb ik echt vele uren mee doorgebracht. Double dragon

Pages (28): « 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 [25] 26 27 28 »