TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Holland
-- [12-02-2005] Trance Energy - Jaarbeurs, Utrecht
Pages (44): « 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 [25] 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 »
| quote: |
| Originally posted by TranceManiac Hopelijk ben je op tijd en krijg je(ondanks dat ie zo vroeg draait) een Antwerp is Burning-style set voorgeschoteld! |
| Originally posted by TOR daar zou ik niet op rekenen. heb ooit es Mike de opening zien verzorgen en dat was toen een diepe progressive set, versierd met wat electro. had ook liever een stevige uplifting set gehad, maar daarvoor zullen we even moeten wachten tot Sensation. |
The day is drawing near...
Ok, kaartje is binnen 
| Originally posted by eieregooie Ok, kaartje is binnen |
| Originally posted by TranceManiac Wat kan ik trouwens (buitenom Yimanya) van de Filterheadz verwachten? |
| Originally posted by eXos Dit is TRANCE ENERGY, alles is trance. Zelfs Jean met z'n Madhouse draait alleen maar trance shit. Maar ja, tis altijd afwachten natuurlijk.... |
dat zou nogal uit de toon vallen zo vroeg op de avond..
Weet niet of ie al gepost was, maar filmpje van Marco V ook online: http://www.id-t.com/videoarchief/marcov-te2005.wmv
| Originally posted by Kaidreas mja... airwave heb ik spijtig genoeg nog niet gehoord. en yves deruyter moet zen platen beter uitkiezen ![]() trancescape en traffic op 1 avond... brrrrrrr en een NOT done voor mij |
mja dat was de tijd dat traffic en trancescape nog niet bestonden e
inderdeed, ziet er niet slecht uit 
| Originally posted by Jasperovitsj De Filterheadz hebben 2 jaar geleden een live gedaan op I Love Techno in Gent, en die was naar het schijnt enorm vet! Bert & Maarten zelf achter eyboards en samplers, begeleid door live drums en percussie, dus voor het grootste deel �cht live... Maar Trance Energy is natuurlijk geen I Love Techno, dus ik denk niet dat we Los Hijos Del Sol of African Bulldozer zullen horen. Het zal eerder inderdaad Yimanya zijn en misschien enkele van hun populaire remixes. Een techno-live zou wel v��l fijner zijn, maar ik hoop er niet op... |
| Originally posted by Ultravibe! Nou, ik denk dat ze geheel vrij zijn in de manier waarop zij hun act zullen invullen. Ik verwacht dus gewoon wel gewoon voor een belangrijk deel techno, zeker in een zaal die 'gehost' wordt door Marco V. Het zou eigenlijk wel heel vet zijn als Mi casa es su casa wordt gespeeld. Toch wel een legendarische plaat voor mij en de mensen met wie ik daar zal zijn. |
En sunshine in plaats van yimanya...
11 days left....
| Originally posted by Freezel Weet niet of ie al gepost was, maar filmpje van Marco V ook online: http://www.id-t.com/videoarchief/marcov-te2005.wmv |
Hmmm...heb de Filterheadz echt nog nooit gehoord, zelfs niet Yimanja..
Ken ze alleen van een mix die ze hebben gemaakt van 'La la la land' van Green Velvet.
Dat filmpje van Marco V is wel vet. Mooi nummer wat er op het laatst gedraaid wordt...Ga zeker daar staan op TE, maar geen 4 uur lol
| Originally posted by moogwai nou, als Yves net zo draait als op onderstaande editie dan mag hij zeker wel weer een keer komen! Yves Deruyter Live At Trance Energy 30-9-2000 01. Push - Universal Nation 02. Allure - No More Tears 03. Airwave - Innerspace 04. Marco V - Tolerance 05. Darude - Sandstorm 06. The Moon - Blow The Speakers (The Mighty Ghost Remix) 07. Yves DeRuyter - Back To Earth (Rave Mix) 08. Aquaplex - World Of Innocence 09. Junk Project - Control 10. Zombie Nation - Kernkraft 400 11. Bodyshock - Attack Of The Body Snatchers 12. Binary Finary - 1999 (Gouryella Remix) 13. Cygnux X - The Orange Theme (Moonman's Orange Juice Mix) |
De Timetable voor de Main mag ook wel een keer komen...
| Originally posted by @win De Timetable voor de Main mag ook wel een keer komen... |
IDD! 
| Originally posted by Muppy gewoon alle time-tables |
| Originally posted by nwopper Hmmm...heb de Filterheadz echt nog nooit gehoord, zelfs niet Yimanja.. |
Nou ja eens moet de eerste keer zijn, na Trance Energy zal je ze nooit meer vergeten!
Hopelijk draaien Armin en Ferry niet al te vroeg (maar zal wel gebeuren denk ik), aangezien Marco ook al zo vroeg draait. Ik verwacht eigenlijk dat Johan Gielen net voor Yoji draait.
| Originally posted by moogwai Hopelijk draaien Armin en Ferry niet al te vroeg (maar zal wel gebeuren denk ik), aangezien Marco ook al zo vroeg draait. Ik verwacht eigenlijk dat Johan Gielen net voor Yoji draait. |