TranceAddict Forums

TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Holland
-- [12-02-2005] Trance Energy - Jaarbeurs, Utrecht
Pages (44): « 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 [25] 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 »

Posted by TOR on Jan-31-2005 22:22:

quote:
Originally posted by TranceManiac
Hopelijk ben je op tijd en krijg je(ondanks dat ie zo vroeg draait) een Antwerp is Burning-style set voorgeschoteld!

daar zou ik niet op rekenen. heb ooit es Mike de opening zien verzorgen en dat was toen een diepe progressive set, versierd met wat electro.

had ook liever een stevige uplifting set gehad, maar daarvoor zullen we even moeten wachten tot Sensation.

Posted by eXos on Jan-31-2005 23:36:

quote:
Originally posted by TOR
daar zou ik niet op rekenen. heb ooit es Mike de opening zien verzorgen en dat was toen een diepe progressive set, versierd met wat electro.

had ook liever een stevige uplifting set gehad, maar daarvoor zullen we even moeten wachten tot Sensation.

Dit is TRANCE ENERGY, alles is trance. Zelfs Jean met z'n Madhouse draait alleen maar trance shit. Maar ja, tis altijd afwachten natuurlijk....

Posted by DarkAngel on Jan-31-2005 23:56:

The day is drawing near...

Posted by eieregooie on Feb-01-2005 02:15:

Ok, kaartje is binnen

Posted by DarkAngel on Feb-01-2005 02:20:

quote:
Originally posted by eieregooie
Ok, kaartje is binnen

Awesome!

I wish I could have gotten mine, but I guess the guest list is better.

They better NOT give me a hassle at the door!

Posted by Jasperovitsj on Feb-01-2005 02:25:

quote:
Originally posted by TranceManiac
Wat kan ik trouwens (buitenom Yimanya) van de Filterheadz verwachten?

De Filterheadz hebben 2 jaar geleden een live gedaan op I Love Techno in Gent, en die was naar het schijnt enorm vet! Bert & Maarten zelf achter eyboards en samplers, begeleid door live drums en percussie, dus voor het grootste deel �cht live...

Maar Trance Energy is natuurlijk geen I Love Techno, dus ik denk niet dat we Los Hijos Del Sol of African Bulldozer zullen horen. Het zal eerder inderdaad Yimanya zijn en misschien enkele van hun populaire remixes. Een techno-live zou wel v��l fijner zijn, maar ik hoop er niet op...

Posted by TOR on Feb-01-2005 09:13:

quote:
Originally posted by eXos
Dit is TRANCE ENERGY, alles is trance. Zelfs Jean met z'n Madhouse draait alleen maar trance shit. Maar ja, tis altijd afwachten natuurlijk....

Mike is ervoor gekend dat hij draait waar hij zin in heeft, of dat nu electro is of trance, maakt helemaal niks uit. hij zal zich niet schikken naar de naam van het feest "omdat dat zo hoort". ik vermoed dat hij - nu hij opent - deze kans zal grijpen om een donkere set te spelen, want dat heeft hij de laatste tijd niet veel meer kunnen doen.

je kunt toch niet verwachten dat hij om half elf al Strange World of zo gaat draaien. dat zou nogal uit de toon vallen zo vroeg op de avond..

Posted by Freezel on Feb-01-2005 09:30:

Weet niet of ie al gepost was, maar filmpje van Marco V ook online: http://www.id-t.com/videoarchief/marcov-te2005.wmv

Posted by moogwai on Feb-01-2005 11:24:

quote:
Originally posted by Kaidreas
mja... airwave heb ik spijtig genoeg nog niet gehoord. en yves deruyter moet zen platen beter uitkiezen
trancescape en traffic op 1 avond... brrrrrrr en een NOT done voor mij

nou, als Yves net zo draait als op onderstaande editie dan mag hij zeker wel weer een keer komen!

Yves Deruyter Live At Trance Energy 30-9-2000

01. Push - Universal Nation
02. Allure - No More Tears
03. Airwave - Innerspace
04. Marco V - Tolerance
05. Darude - Sandstorm
06. The Moon - Blow The Speakers (The Mighty Ghost Remix)
07. Yves DeRuyter - Back To Earth (Rave Mix)
08. Aquaplex - World Of Innocence
09. Junk Project - Control
10. Zombie Nation - Kernkraft 400
11. Bodyshock - Attack Of The Body Snatchers
12. Binary Finary - 1999 (Gouryella Remix)
13. Cygnux X - The Orange Theme (Moonman's Orange Juice Mix)

Posted by Kaidreas on Feb-01-2005 16:09:

mja dat was de tijd dat traffic en trancescape nog niet bestonden e
inderdeed, ziet er niet slecht uit

Posted by Ultravibe! on Feb-01-2005 21:39:

quote:
Originally posted by Jasperovitsj
De Filterheadz hebben 2 jaar geleden een live gedaan op I Love Techno in Gent, en die was naar het schijnt enorm vet! Bert & Maarten zelf achter eyboards en samplers, begeleid door live drums en percussie, dus voor het grootste deel �cht live...

Maar Trance Energy is natuurlijk geen I Love Techno, dus ik denk niet dat we Los Hijos Del Sol of African Bulldozer zullen horen. Het zal eerder inderdaad Yimanya zijn en misschien enkele van hun populaire remixes. Een techno-live zou wel v��l fijner zijn, maar ik hoop er niet op...

Nou, ik denk dat ze geheel vrij zijn in de manier waarop zij hun act zullen invullen. Ik verwacht dus gewoon wel gewoon voor een belangrijk deel techno, zeker in een zaal die 'gehost' wordt door Marco V. Het zou eigenlijk wel heel vet zijn als Mi casa es su casa wordt gespeeld. Toch wel een legendarische plaat voor mij en de mensen met wie ik daar zal zijn.

Posted by Muppy on Feb-01-2005 21:46:

quote:
Originally posted by Ultravibe!
Nou, ik denk dat ze geheel vrij zijn in de manier waarop zij hun act zullen invullen. Ik verwacht dus gewoon wel gewoon voor een belangrijk deel techno, zeker in een zaal die 'gehost' wordt door Marco V. Het zou eigenlijk wel heel vet zijn als Mi casa es su casa wordt gespeeld. Toch wel een legendarische plaat voor mij en de mensen met wie ik daar zal zijn.

hmmm ja op zich zou ik het ook wel vet vinden als ze niet alleen hun rustige nummers maar bijvoorbeeld ook sunshine en blue car spelen...en me casa es su casa

Posted by Jasperovitsj on Feb-02-2005 00:03:

En sunshine in plaats van yimanya...

Posted by DarkAngel on Feb-02-2005 00:21:

11 days left....

Posted by moogwai on Feb-02-2005 08:35:

quote:
Originally posted by Freezel
Weet niet of ie al gepost was, maar filmpje van Marco V ook online: http://www.id-t.com/videoarchief/marcov-te2005.wmv

Wel cool al die filmpjes. Leuk gedaan van ID&T

Posted by nwopper on Feb-02-2005 09:21:

Dunno

Hmmm...heb de Filterheadz echt nog nooit gehoord, zelfs niet Yimanja..
Ken ze alleen van een mix die ze hebben gemaakt van 'La la la land' van Green Velvet.

Posted by Deamonicus on Feb-02-2005 10:44:

Dat filmpje van Marco V is wel vet. Mooi nummer wat er op het laatst gedraaid wordt...Ga zeker daar staan op TE, maar geen 4 uur lol

Posted by Glaniskanis on Feb-02-2005 10:45:

quote:
Originally posted by moogwai
nou, als Yves net zo draait als op onderstaande editie dan mag hij zeker wel weer een keer komen!

Yves Deruyter Live At Trance Energy 30-9-2000

01. Push - Universal Nation
02. Allure - No More Tears
03. Airwave - Innerspace
04. Marco V - Tolerance
05. Darude - Sandstorm
06. The Moon - Blow The Speakers (The Mighty Ghost Remix)
07. Yves DeRuyter - Back To Earth (Rave Mix)
08. Aquaplex - World Of Innocence
09. Junk Project - Control
10. Zombie Nation - Kernkraft 400
11. Bodyshock - Attack Of The Body Snatchers
12. Binary Finary - 1999 (Gouryella Remix)
13. Cygnux X - The Orange Theme (Moonman's Orange Juice Mix)

Legendarische set was dat!
Kan jammer genoeg bij deze editie niet aanwezig zijn

Filterheadz zijn supervet... verw8 idd een set in hun eigen stijl en ze zullen gewoon hun eigen ding lekker mogen doen

Posted by @win on Feb-02-2005 10:58:

De Timetable voor de Main mag ook wel een keer komen...

Posted by Muppy on Feb-02-2005 12:33:

quote:
Originally posted by @win
De Timetable voor de Main mag ook wel een keer komen...

gewoon alle time-tables

Posted by Deamonicus on Feb-02-2005 12:40:

IDD!

Posted by @win on Feb-02-2005 15:30:

quote:
Originally posted by Muppy
gewoon alle time-tables

Die van de V-stage is al lang en breed bekend en die van de Jean-stage boeit me niet dus

Posted by Matthijs on Feb-02-2005 15:34:

quote:
Originally posted by nwopper
Hmmm...heb de Filterheadz echt nog nooit gehoord, zelfs niet Yimanja..

Schaam je, die jongens hebben echt een heleboel geweldige producties op hun naam staan! Nou ja eens moet de eerste keer zijn, na Trance Energy zal je ze nooit meer vergeten!

Posted by moogwai on Feb-02-2005 16:23:

Hopelijk draaien Armin en Ferry niet al te vroeg (maar zal wel gebeuren denk ik), aangezien Marco ook al zo vroeg draait. Ik verwacht eigenlijk dat Johan Gielen net voor Yoji draait.

Posted by Muppy on Feb-02-2005 17:43:

quote:
Originally posted by moogwai
Hopelijk draaien Armin en Ferry niet al te vroeg (maar zal wel gebeuren denk ik), aangezien Marco ook al zo vroeg draait. Ik verwacht eigenlijk dat Johan Gielen net voor Yoji draait.

hmmm vorig jaar draaide ferry op prime-time, daarna gielen en toen woods.nu zal armin wel voor ferry zitten en dan gielen en dan yoji.

het blijft een gok, maar denk dat dit de volgorde is....

Pages (44): « 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 [25] 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 »