TranceAddict Forums

TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Belgium
-- de pc-problemen thread 2
Pages (27): « 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 [25] 26 27 »

Posted by domineesje on Feb-16-2007 18:07:

Ik geniet er nog steeds van

das goed, dat compenseert het negatieve dat ik in mailbox gekregen heb

quote:
Geachte Mevrouw, Geachte Heer,

Van 22-feb-2007 tot 02-mrt-2007 zullen wij verbeteringswerken uitvoeren in een deel van Oostakker. Deze werken zullen mogelijk hinder veroorzaken op het vlak van Telenet telefonie, Telenet Internet en kabel-tv. Uiteraard stellen wij alles in het werk om deze hinder tot een minimum te beperken.

U kan gedurende enkele werkdagen tussen 7u30 en 16u onderbrekingen aan uw Telenet internet-, telefonie- en televisiediensten ondervinden.

Telenet voert deze werken uit om het netwerk nog beter en sneller te maken, zodat we u een optimale ontvangst van onze diensten via de kabel kunnen garanderen.

Telenet verontschuldigt zich alvast voor het ongemak dat deze verbeteringswerken met zich mee kunnen brengen. Ik hoop te mogen rekenen op uw begrip en dank u daarvoor.

Posted by FCB_Fanatic on Feb-16-2007 18:27:

quote:
Originally posted by domineesje
Ik geniet er nog steeds van

ik hier ook nog

enig idee hoe lang dat nog duurt ?

Posted by domineesje on Feb-16-2007 19:37:

quote:
Originally posted by FCB_Fanatic
ik hier ook nog

enig idee hoe lang dat nog duurt ?

Ik zou het niet weten, maar dat geldt precies niet voor alle telenetgebruikers, net aan iemand gevraagd, en daar komen de MBkes bij

edit: net vevraagd aan een telenetmedewerker...
Tekno says:
nee geen speciale actie ,dit is meestal een inwendige fout bij de server op telenet
Domi... says:
niks zeggen he

Posted by Config on Feb-16-2007 20:19:

quote:
Tekno says:
nee geen speciale actie ,dit is meestal een inwendige fout bij de server op telenet
Domi... says:
niks zeggen he

haha

Posted by Jasperovitsj on Feb-16-2007 23:20:

Bah, klote dat ik niet kan photoshoppen

Posted by domineesje on Feb-20-2007 19:27:

Ik geniet nog steeds vd "nietbijtellende" MB'kes..., en net gezien als je op u homepage gaat van je telemeter dat je niks kunt aanpassen of checken...

Posted by FCB_Fanatic on Feb-20-2007 19:29:

quote:
Ik geniet nog steeds vd "nietbijtellende" MB'kes..., en net gezien als je op u homepage gaat van je telemeter dat je niks kunt aanpassen of checken...

hier nog steeds van't zelfde

Posted by domineesje on Feb-21-2007 16:18:

Ze tellen weer bij en heb geluk, wat ik gedownload heb de laatste 8 dagen zijn er niet bijgekomen

Nu iets anders, als ik taakbeheer wil doen krijg ik een melding 'taakbeheer is uitgeschakeld door de systeembeheerder'... Ik weet begot niet wat ik moet doen om terug in te schakelen :s
Iemand die me kan helpen?

edit: al opgelost

Posted by domineesje on Mar-05-2007 08:53:

Telemeter blijft weer op 0mb staan

Posted by MikeVee on Mar-05-2007 09:24:

bedankt voor de tip, even kijken of het hier ook is, als er wel iets bijkomt zit ik tot het eind van de week op smallband

Posted by Real on Mar-05-2007 09:33:

quote:
Originally posted by MikeVee
als er wel iets bijkomt zit ik tot het eind van de week op smallband

Een ware marteling bij Telenet... Als msn deftig werkt, mag je al blij zijn.

Posted by MikeVee on Mar-05-2007 09:34:

Het komt erbij

Posted by domineesje on Mar-05-2007 10:58:

quote:
Originally posted by MikeVee
Het komt erbij

is van korte duur geweest

Posted by Jasperovitsj on Mar-23-2007 23:27:

Ik heb - nogal dringend - een serial voor FlashFXP 3.4.1 nodig, en ik vind maar niks deftig. Iemand?

Posted by Bertn on Mar-24-2007 00:54:

astalavista.com?

Posted by domineesje on Mar-24-2007 10:04:

quote:
Originally posted by Jasperovitsj
Ik heb - nogal dringend - een serial voor FlashFXP 3.4.1 nodig, en ik vind maar niks deftig. Iemand?

Ik had er ook steeds problemen mee, dan maar 't programma gekocht

Posted by Antony on May-10-2007 15:47:

zou hier wat sneller willen draaien en een duo processor willen aanschaffen. kan hier via via aan volgend gerief geraken voor 350 euro: AMD X2 3800+ 2GB Dual Channel RAM + Gigabyte Motherboard.

ben daar ni zo in mee in al die technologie, en zeker niet in die prijzen. is het de moeite voor dat geld? of kan ik dan beter nog paar maand wachten tot de prijzen van betere systemen hier ongeveer gelijk mee komen ofzo... alvast bedankt

Posted by Bertn on May-28-2007 15:26:

nog ff een vraagje over laptops: ik heb een Fujitsu-siemens van de Makro, dat ding is anderhalf jaar oud. nu is daar de laatste tijd nogal veel van kapot aan het gaan (batterij werkt niet meer, dvd-brander is kapot, etc...) maar het grootste probleem is dat er langzaamaan overal barstjes in de behuizing aan het komen zijn. nochtans steek ik mijn pc altijd in een speciale draagtas als ik hem vervoer... Volgens mij ligt het gewoon aan een constructiefout of zo... Zou dit nog onder de verzekering vallen? Ik kan er niet echt iets aan doen:-)
En daarnaast: hoe werkt die service bij makro eigenlijk? moet ge dat daar gaan binnengooien en dan een halfjaar wachten tot ze u terugbellen? iemand al ervaring hiermee?

Posted by _Jedi on May-28-2007 16:22:

quote:
Originally posted by Bertn
maar het grootste probleem is dat er langzaamaan overal barstjes in de behuizing aan het komen zijn. nochtans steek ik mijn pc altijd in een speciale draagtas als ik hem vervoer...

En heeft die laptop nooit eens een tik gekregen van te laten vallen ofzo?

Zelf repareert Makro dat niet denk ik,
die sturen ze naar de leverancier zelf, en ja dat kan ff duren.. den ik, als hij nog onder garantie valt krijgt misschien wel een andere in de plaats?

Posted by diddi on Jun-01-2007 13:03:

@Antony
Je kan altijd blijven wachten...

AMD Athlon 64 X2 3800+, 2,0 GHz, Socket AM2, 2X 512KB Cache, 90nm, F2 Steppin... 75�
Gigabyte MB M55S-S3 - Socket AM2 pour AMD Athlon 64 / Athlon 64FX / Athlon 64X2 /
77�
Kingston DDR-SDRAM 2 x 1 Go (2 Go) PC 2700 - CL2.5 - Dual Channel - Value Ram - KVR333X64C25K2/2G
139�

Totaal 291�

Als ge 1000� hebt > vandaag in de aanbieding bij Lidl

@Bertn
Makro stuurt da idd op en da duurt idd een tijdje vooraleer je je pc terug hebt. Maar... 1,5 jaar zeg je, dan is die pc nog in garantie normaal

Posted by Dj LPG on Jun-01-2007 13:12:

quote:
Originally posted by diddi
@Bertn
Makro stuurt da idd op en da duurt idd een tijdje vooraleer je je pc terug hebt. Maar... 1,5 jaar zeg je, dan is die pc nog in garantie normaal

Jep, sinds 1 januari 2006 is er een verplichte waarborg van 2jaar op alle elektrische / elektronische toestellen in belgi�. Dus ff de factuur nakijken eh

Posted by Antony on Jun-01-2007 15:22:

quote:
Originally posted by diddi
@Antony
Je kan altijd blijven wachten...

AMD Athlon 64 X2 3800+, 2,0 GHz, Socket AM2, 2X 512KB Cache, 90nm, F2 Steppin... 75�
Gigabyte MB M55S-S3 - Socket AM2 pour AMD Athlon 64 / Athlon 64FX / Athlon 64X2 /
77�
Kingston DDR-SDRAM 2 x 1 Go (2 Go) PC 2700 - CL2.5 - Dual Channel - Value Ram - KVR333X64C25K2/2G
139�

Totaal 291�

Als ge 1000� hebt > vandaag in de aanbieding bij Lidl

Bedankt voor de info gaan er nog een maandje mee wachten, als de zomer aanbreekt er nog is over nadenken, want dan zit je toch ni vaak achter de pc, misschien dat ik dan terug 2 maand wacht Intussen met www.forcom.be al een goedkope handelaar gevonden.

Posted by FenixStyle on Jun-02-2007 19:17:

Ik ben van plan om mij nu kortelings eens eindelijk een externe HD te gaan aanschaffen. Nu was m'n oog gevallen op volgend model, Lacie Ethernet Disk mini 320GB
Aangezien ik alleen maar met laptop werk, is het wel handig om draadloos aan die HD te kunnen, zo hoef ik m'n laptop niet telkens te verplaatsen en aan te sluiten als ik bestanden op de HD nodig heb.

Nu vroeg ik me echter af of er mensen zijn die ervaring hebben met ethernet HD's? Hoe zit het bijv met de snelheid? En verschijnt die HD dan, net als bij USB-HD, ook gewoon als extra schijf bij 'deze computer', of moeten die bestanden telkens geup/download worden via een speciale web/ftp-interface?

Posted by The_G0dfather on Jul-16-2007 20:37:

iemand die weet hoe te booten via usb ?

geen diskette op laptop

nergens vind ik gewoon de nodige bestanden om op stick te zetten, altijd bestanden om 6 diskettes aan te maken

Posted by Bertn on Jul-16-2007 21:25:

quote:
Originally posted by The_G0dfather
iemand die weet hoe te booten via usb ?

geen diskette op laptop

nergens vind ik gewoon de nodige bestanden om op stick te zetten, altijd bestanden om 6 diskettes aan te maken

boot via uw win xp cd?

Pages (27): « 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 [25] 26 27 »