TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Belgium
-- BETA Dj Contest
Pages (52): « 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 [25] 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 »
joa, weer aan het uppen, check de filesize om te zien of de set volledig is, en dan kun je die alvast beluisteren, h�. Ik zal vandaag heel regelmatig de upload in de gaten houden.
sorry als ik erover gelezen heb, maar hoe moeten de juryledenjuist hun scores bekendmaken? in een PM naar de organisators of gewoon hier in deze thread zetten?
en daar moest toch een motivatie bij geschreven worden he, ni?
| quote: |
| Originally posted by Bertn sorry als ik erover gelezen heb, maar hoe moeten de juryledenjuist hun scores bekendmaken? in een PM naar de organisators of gewoon hier in deze thread zetten? en daar moest toch een motivatie bij geschreven worden he, ni? |
Goed, ik wil dat wel doen voor de groep waar ik inzit: TOR, Anthony, MikeVee, domineesje, Synthesia.
| Originally posted by MikeVee Goed, ik wil dat wel doen voor de groep waar ik inzit: TOR, Anthony, MikeVee, domineesje, Synthesia. |
| Originally posted by Push2005 Tzou anders handig zijn moest elke poule 1 "leider" hebben die alle scores en commentaar dan per mail van de anderen ontvangt en dan gewoon hier bekendmaakt, goed ? |
ok, ik zal dat dan wel doen voor de poule waar ik in zit
Aja, nog ��n iets vergeten voor de juryleden:
Geluidskwaliteit is op geen enkele wijze een norm om de mixes te beoordelen. Kheb ook ne pm of 2 gekregen van mensen die wa bezorgd waren om un geluidskwaliteit... Je moet er rekening mee houden dat sommigen via andere media (zoals bvb minidisc) moeten werken, en dat er al het een en ander verloren gaat. Sommige anderen hebben maar een armzalig kabelke om het mee op te nemen en dat kan dus ook wel af en toe es wa ruis veroorzaken, dus gelieve hier op geen enkele wijze rekening mee te houden
... Wij hebben nie altijd professioneel materiaal voorhanden...
kzalt nog ne keer erbij zetten op p. 1
Op dit moment zijn er 3 sets in elke poule up, dus de jury kan al beginnen. Ben continu aan het uppen nu, tegen vanavond zullen ze er bijna allemaal opstaan, neem ik aan.
Dus, jury; nogmaals, de ftp gegevens zijn jullie doorgestuurd door domineesje en eenmaal op de ftp zal het duidelijk zijn. Bertn Shadowkid Bunz Aur�lie & BZRK hebben 5 sets, de rest 6. Vergeet er dus alsjeblieft nie. Als alles up is meld ik dat ook nog eens.
Enjoy 
| Originally posted by Belgian Bonzai Dus, jury; nogmaals, de ftp gegevens zijn jullie doorgestuurd door domineesje en eenmaal op de ftp zal het duidelijk zijn. Enjoy |
Thanx BB voor alle moeite: keep up the good work! 
| Originally posted by MikeVee Goed, ik wil dat wel doen voor de groep waar ik inzit: TOR, Anthony, MikeVee, domineesje, Synthesia. |
| Originally posted by Antony over welke antHony hebben we het daar eigelijk? heb me nooit opgegeven dus ik zal het niet zijn denkek... |
| Originally posted by Push2005 Ok, der is blijkbaar een vergissingske gebeurd... Antony wordt vervangen door Kaidreas... merci ervoor dries |
Voila, op zo'n 2tal mixes na staat alles er al op.
Dus de wedstrijd kan eindelijk beginnen 
Check pagina 1 voor meer details of pm me als je nog eventuele vragen hebt.
Wees objectief (ook al heb je heel goed door wie de mix heeft gemaakt) en hou geen rekening met de geluidskwaliteit.
START en veel succes! 
kan BB is zeggen welke letter ik heb 
| Originally posted by Eagle` kan BB is zeggen welke letter ik heb |

| Originally posted by Belgian Bonzai r 9 minuten resterend ![]() Slaapwel. edit: 100% up. |
Lol 
Zo, begonnen met downloaden
, morgen eerste setje(s} beluisteren.
Alvast bedankt aan BB voor al het werk van het downloaden, renamen en uploaden en domineesje voor de snelle ftp
.
Mededeling voor TOR, Kaidreas, domineesje, Synthesia:
Gelieve de beoordeling voor zondag 19 maart 20u te sturen naar mikeveehardcore bij yahoo punt com .
zou het niet logischer zijn om een onderscheid te maken in het puntentotaal bij elk beoordelingscriterium?
mixtechniek lijkt me toch iets belangrijker dan opbouw, terwijl die op zijn beurt belangrijker is dan trackkeuze/originaliteit.
dus ipv /10 voor elk criterium mss /30, /20, /10?
want momenteel heeft de meest subjectieve component evenveel waarde als de meest objectieve.
tijdens het beoordelen zelf kunnen de juryleden natuurlijk 10 als basis nemen en dan gewoon omrekenen..
| Originally posted by TOR zou het niet logischer zijn om een onderscheid te maken in het puntentotaal bij elk beoordelingscriterium? mixtechniek lijkt me toch iets belangrijker dan opbouw, terwijl die op zijn beurt belangrijker is dan trackkeuze/originaliteit. dus ipv /10 voor elk criterium mss /30, /20, /10? want momenteel heeft de meest subjectieve component evenveel waarde als de meest objectieve. tijdens het beoordelen zelf kunnen de juryleden natuurlijk 10 als basis nemen en dan gewoon omrekenen.. |
das goeie 

downloading....