TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Belgium
-- Tomorrowland 2006, 29 & 30 juli
Pages (45): « 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 [25] 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 »
Op deze editie heb ik direct van de camping genoten en ik heb 'a hell of a weekend' achter de rug 
Campingfestival was niet echt veel soeps met veel monotone techno maar de sfeer zat er wel in en de favo maatjes die het allemaal afmaakten natuurlijk 
And het hoofdfestival zelf, die mij niet echt deed loskomen tot en met Filterheadz. Door de regen was er van een topsfeer niet zo echt veel te merken en het geluid tijdens Fred Baker vs Phynn trok echt op de zak als je achteraan de tent stond. Ik heb nog nooit Lucid en Voyage zo horen verkrachten waardoor ik van een verhoopt setje niks als resultaat kreeg. Maar dan Filterheadz op de main �... Manmanman, wat een zalig sound hebben die mannen toch. Helemaal, net als de frontman in het rood, uit mijn dak gegaan. En dat was het startschot voor een schitterend avond. De beste van de dag volgde daarop voor mij met Markus Schulz... FAAAAAKKKK !!! Wat een vette platen en wat een sfeer in die tent. Ik ben der gelijk nog nie goe van
Daarna nog Ferry gezien en die verraste me zeer positief aangezien ik zijn set van vorig jaar niet zo heel speciaal vond en de lasershow wanneer we dan op de heuvel stonden... Precies of ik terecht was gekomen in een andere wereld. Super. En als afsluiter dan Armin maar die was wel de minste van al vond ik. 3 platen van Markus en 1 van Van Gelderen en dan wat fletse nummers erdoorheen met als absolute dieptepunt (van zijn carri�re): Calabria/Spastik. Ik dacht echt van 'NOOOOO!!!'. Dit kan toch echt niet? Hij was uiteindelijk dan niet de afsluiter waar ik op gehoopt had...
Het vuurwerk was voor de rest wel sjiek en best wel lang (y)
Dan nog ff aan de tent wat nagepraat en na een betere nachtrust dan de 1e zit ik nu weer thuis... Best wel nagenietend van de afgelopen 4 dagen met een warming up op Suikerrock en een zalig festival als toetje.
over het algemeen: ZAAALIG festival
kheb de 2 nachten camping erbij gedaan, wel handig dat je dan makkelijk op het festival geraakte zonder te moeten aanschuiven.
heb laatste 2 (house)platen van elof gehoord en die zitten tussen mijn favorieten van het moment
fred baker vs phynn set was 1 van de hoogtepunten voor me, phynn's uplifting trance afgewisseld met zware total baker platen, en massas ambiance ook!
bij jonas en menno vond ik de klank echt super-slecht, ben dan maar naar filterheadz op de main stage gegaan, waar ik gebleven ben tot het einde, ook zalig toen marco bailey begon te schoppen op die lange van filterheadz
ronald van gelderen zen set was vrij zwak in het begin maar naar het einde toe was het weer zalig met zen eigen producties, calling the shots( 1 van lievelings marco v platen)en remix van james brown is dead
markus schulz ook meegepikt en die heeft me massas verrast, goeie set en veel sfeer, mede door dat klein kind die daar stond te springen constant
eerste 5 platen van guetta gehoord van op de heuvel, had meer het gevoel dat ik naar donna luisterde, toch kan ie heel veel volk trekken
ook stukje cor en mark gehoord, redelik zwaar en voor de 2de maal richard durand rmx van lethal industry
ferry vond ik redelik saai, niet veel ambiance ook, behalve dan op het einde met LEF en cubikated
armin trok weer volk aan dat weggelopen was van ferry en er was massas sfeer langsvoor, zen set was eerder matig in het begin, niet veel ambiance, maar Racoon & for an angel maakten wel veel goed
heb trouwens ook foto met hem en handtekening, echte vriendelijke kerel armin 
Niet zo veel bekenden gezien trouwens... Kaidreas, Xilver, Christina, Dark Apostle, Synthesia + ??, en dan nog mensen die mij kenden in de bus 
| quote: |
| Originally posted by kokkenmaster Het vuurwerk was voor de rest wel sjiek en best wel lang (y) |
all� zijn er nog geen foto's?
Ik heb me camera maar niet meegenomen met die nattigheid
Ik ben bijna de laatste zeker mee mijn reviewke: 
Elof @ mainstage: zeer leuk setje. Hij kon het volk goed meekrijgen.
Kozz @ Kozzmozz: lekker
DJ Ghost & Scot Project @ Q-dance:
wat een hoopje herrie.
Perfecto/Storm: bijna niet binnen geweest. Trance kan me echt niet meer boeien en het was er ook veel te warm.
Versuz: Was het mooiste aangekleed. Lekker gedanst op Tom Leclerq & B, Axwell en Dave Lambert. En niet te vergeten: de lekkere meiden in het zwembad
Het was de beste area!
Rendez Fou: Ik had al veel gehoord over Maxim Lany, Red D en Guy Ohm maar ik had ze nog nooit live bezig gehoord. Ze hebben me gisteren aangenaam verrast. In de toekomst ga ik zeker eens naar een feestje van Rendez Fou gaan.
Emjay & the Atari Babies: slappe kak
David Guetta: Super!
Speelde gans de mainstage vol.
De muziek aan de Retro Arena was goed; alleen spijtig dat er bijna niemand naar luisterde.
Wa een feesje gistere!
Ik was aanwezig gistere als laserjockey in de perfecto tent, ronald gemist door enkele technische problemen in kozzmoz, verder lekkere muziek gehoord met als hoogtepunten de set van Markus en die van Cor fijneman & Mark Norman. Paar golden oldies gehoord zoals die Yahel en plastic Boy - live another world deed noges deugt. Het geluid in de perfecto tent stond toch iets te schel/luid.
Voor de rest tomorrowland maar int kort gezien, Versuz weer heel mooi aangekleed, mainstage kwa laser
die 15w full color was vet. Qdance ook mooi decor, kheb weinig gemerkt vant weer maar blijkbaar paar keer seriues geregent. Vuurwerk was net als vorig jaar mooie afsluiter.
Greetz
Dave/deefje
| Originally posted by christina all� zijn er nog geen foto's? |
Daar hebben we de Tomorrowland Foto's & Video's thread voor
Foto's / Video's thread
waw, wat een dag! Ik heb me echt megagoed geamuseerd!
goed op tijd toegekomen, nekeer het terrein verkend en dan op de heuvel eerste half uurtje van Elof zn set gehoord, die er meteen in geslaagd was om de installatie kapot te krijge
Dan naar Perfecto, blijkbaar een verschuiving in het programma want Liam Shachar was nog bezig...Iets later begonnen Fred Baker en Phynn aan hun setje, direct veel sfeer en veel volk ook (al had dat wss iets te maken me de regenbui...)
Daarna kwam Ronald van Gelderen met een -zo noem ik het- redelijk aggressieve set, al het volk (en sfeer) was direct weg uit de tent, ben dan ook maar eens een toerke gaan doen om terug te keren op de tonen van This Way. Daarna volgden nog een aantal van zn eigen producties die volledig de mist ingingen door de arschi-slechte geluidskwaliteit...
Ook tijdens de eerste pakweg 20min van Menno en Jonas bleef het geluid ondermaats, en even begon ik te vrezen voor de rest van de dag in de tent, tot het plots beter werd (volgens mij ook omdat iemand vooraan jonas er nog eens op wees dant echt ni te doen was, diegene dank daarvoor). Menno en Jonas maakten er een mooi feestje van, echt schoon om te zien hoe die manne zich amusere achter de draaitafels (vaak mooi synchroon gespronge ook
)
daarna de beurt aan Markus Schulz die mooi overnam en de aangename sfeer bleef verdergaan...ondertussen wel ferm honger gekregen en vlugvlug pak friet gaan hale en achteraan de tent opgegete om toch ni te veel te misse (op dat moment zelfs Mark Norman voorbijgelope, zodak toch het vermoeden kreeg da ze nog ginge spelen ondanks de wisselingen in het schema) ferme kleine trouwes, en mooi om te zien hoezeer markus het publiek apprecieerde
Daarna blijkbaar geen Oakenfold, maar dus wel Cor Fijneman en Mark Norman, die een zeer geslaagde set neerzetten, voor mij samen met markus het hoogtepunt van de dag!
dan even gaan relaxe op de berg aan de main op de sounds van Ferry Corsten, ferme lichtshow trouwens en bovenop de berg zeer goede geluidskwaliteit in het natuurlijk amfitheater
Dan van mijn tijdelijke troon afgekomen om armin van dichtbij te gaan toejuichen, had eigelijk een iets 'zachtere' set verwacht, maar heb me toch kostelijk geamuseerd
totda ze het nodig vonden om hem de mond te snoeren omdat het vuurwerk begon
Opvallend vond ik hoeveel dj's echt plezier beleefden aan hun set en volledig meegingen met het publiek (met als enige uitzondering dan Ronald)
dikke proficiat voor id&t, op het dichtsmijten van armin na geen enkele negatieve ervaring gehad, nooit lang moeten aanschuiven, prachtige lichtshows en een megasfeer (toch steeds waar ik stond
tot volgend jaar!
De controle aan de ingang stelde wel niet veel voor:
"hebt ge iets bij dat verboden is?"
"neen"
"ok, loop dan maar door"
of zoals bij mijn vriendin: "je bent sexy dus loop maar door".
| Originally posted by FUSyke De controle aan de ingang stelde wel niet veel voor: "hebt ge iets bij dat verboden is?" "neen" "ok, loop dan maar door" |

Ik heb praktisch niemand meer zien staan mixen met platen...
| Originally posted by FUSyke "je bent sexy dus loop maar door". |
Ik ben nochtans wel gefouilleerd en mocht nog eens langs de drugshond langslopen,. neen lag niet aan mij, iedereen voor en na mij monderging hetzelfde.
Maar dan was het niet druk en hadden ze veel tijd.
Tomorrowland
Eerst wil ik nog alle stoere Jumperkes feliciteren en bedanken om het spontaan af te trappen wanneer eens iets anders dan Jump wordt gedraaid en daarbij nog te beginnen zagen dat hardtrance niet op de Q-Dance stage hoort.
Dus voor alle Jumpers op TA en degeen die googlen�Hardtrance maakte al ver voor Jump deel uit van het Q-Dance concept, dus niet kakken�dat gezegd zijnde ik had meer dan genoeg plaats tijdens DJ Scot Project zijn set om zoals een complete wilde rond te springen en me waarschijnlijk ronduit belachelijk te maak, maar wie geeft er om h�? ^^/
En nu mijn versie van de feiten.
Eerlijk gezegd is alles al gezegd wat er moet gezegd worden ivm de DJ�s, maar ik moet wel zeggen, ik heb mij serieus kunnen amuseren op TML ook al was ik 90% van de tijd op mijn eentje, maar in de Perfecto tent was er ambiance en ik kwam altijd wel ergens een BETA tegen, dus ik was eigenlijk nooit alleen..
Een welgemeende FUCK YOU Prijs gaat naar de kerel achter mij (in Perfecto tent) die na 3-4 mislukte versier pogingen op een meisje dacht dat het een geniaal idee zou zijn om naast haar vriendin te gaan �dansen�, enig probleem, ik stond er naast. Het bleek als snel dat hij me wou weg �dansen� met als gevolg dat hij zijn heel repertoire aan irritatie verhogende bewegingen deed (duwtje, met handen voor u ogen gaan zwaaien, per ongeluk tegen mij aanspringen, beetje vreemd mij zitten aangapen,etc). Helaas pakt zoiets niet bij mij. Ik eis mijn eigen ruimte op de dansvloer om spastiek te doen en ik doe er ook alles aan om die te houden, dus FUCK YOU aan de onbekende kerel met het zwart-wit gestreepte hemdje en ga u de volgende keer afrukken in de bosjes ipv als een gefrustreerde kikker rond te springen. Als ik u ooit in een mosh pit tegenkom zal ik u niet meer strategisch negeren, maar wel mijn repertoire aan irritante pasjes tonen.
Ik heb trouwens nog andere kerels met hun versiertrucjes in vlammen zien neergaan en raar maar waar was het allemaal in de Perfecto tent.
Wat ik ook grappig vond was dat ik dezelfde mensen tegenkwam (niet BETA�s) als vorig jaar, maar miss is dat niet moeilijk, bijvoorbeeld tijdens Scot zijn set, negen kansen van de tien waren dat dezelfde die bleven staan als bij Yoji zijn set. Ik vind het altijd wel erg voor zo�n DJ�s. om voor een bijna legge wei te moeten spelen gewoon omdat het geen Jump is.
De WTF Prijs gaat uit naar The Unit. Ik kan begrijpen dat je promotie wilt voeren, maar waarom zag ik niemand boven de 20 met een t-shirt of top van The Unit? Waren dat mensen die er al geweest waren of waren dat de verantwoordelijken van de keet of waren dat gewoon leerlingen van een of andere school die in ruil voor iets promotie gingen maken voor The Unit?
De Verbeterd Prijs gaat naar ID&T. Weg zijn de debiel dure en kleine broodjes van 7 bonnetjes, weg waren de Hollandse hamburgers, etc. Dit jaar waren er nog steeds kleine broodjes, maar ze kostte keer maar 3 bonnetjes en het waren van die driehoekjes, er waren ook hamburgers en zelfs braadworsten en van de frieten kreeg ik geen maagkrampen. Dus qua catering, het kan beter, maar het was al heel wat beter dan de vorige keer.
De groeten aan alle BETA�s, Tot BETA Genaturaliseerde NLTA�s (
), aanverwanten, BETA-party bezoekers, etc..die mij gezien hebben en/of met mij hebben gepraat, voor zij die zich afvroegen wie ik was, ik was de dikste met een BETA T-shirt (zover ik weet waren we maar met twee, zodus�)
En met de auto naar Tomorrowland komen is wel wat verwarend, want de normale parking stond maar langs 1 richting aangeduidt, maar de parking & pendel-dienst waren dik in orde.
PS: het nodige schoon volk was ook aanwezig, dus mijn ogen hebben ook de kost gehad 
En nu replies op enkele voorgaande posts.
Ik was vroeg terug omdat ik er vandaag om 6 uur uit moest, deed nog altijd veel zeer, maar het scheelt wel of ik om middernacht lig te knoren of om half twee.
Security was inderdaad om te gieren, ben niet eens gefouilleerd geweest, misschien was die kerel vies van mij, maar dat is geen excuus voor de Security.
| Originally posted by De Geert goed op tijd toegekomen, nekeer het terrein verkend en dan op de heuvel eerste half uurtje van Elof zn set gehoord, die er meteen in geslaagd was om de installatie kapot te krijge |
kheb nog 5 paginas te lezen, ma kwilde eerst mijn reviewke al is doen
het was AF! van begin tot eind fenomenaal. leukste event da'k al meegemaakt heb. Elof miste zijn start een beetje door problemen aan het gerief. Waardoor die trut van een MC nog wa meer kwam uitroepen
Uiteindelijk na 3 platen de Perfecto gaan verkennen.
Man Man Man, knappe opstelling met cameraatjes op de dj zijn vingers en vele beeldschermen. Hier begon Tomorrowland pas �cht met onder andere Confirmation, Bitter sweet symphonie en Swing to Harmony bij Fred Baker en Phynn. Ondertussen hier ook Sach tegengekomen (met nog een Beta met t-shirt wiens naam ik vergeten ben
)
toen zij klaar waren de rest van De Schorre eens gaan verkennen, zo gezien dat het een goed initiatief is van de organisatie om de Q-dance v�r van de Main te zetten
kwamen terug in Perfecto bij de laatste platen van Ronald Van Gelderen. Mensen lief stelde die teleur. Was rotslecht! Intussen heb ik Nyah en Xilver opgemerkt (als ik juist ben) en Xilver, u 'boe geroep' na Ronald zen laatste noot was lekker
Dan veel beterschap me Menno en Jonas. Zalige set met veel melodie. Ook leuke interactie met het publiek, paar keer voor de dj-booth gaan staan enzo is echt een tof gebaar eigelijk. Markus Schulz ook helemaal meegemaakt. Was weer goed voor een kippenvelmoment of 5 met o.a. without you en without you near.
Daarna wilden de meisjes naar David Guetta. We hadden zo'n pasje voor die grote kraan gewonnen dus meteen bij Guetta maar gebruikt. (was best wel leuk daarboven, knap zicht ook) Guetta draaide wat hitjes maar was toch leuk. Stonden ook helemaal vooraan wat resulteerde in een handdruk van David, net toen de meisjes drank gingen halen
Ondertussen was Ferry al begonnen met een lekker LEF setje. Paar zalige momenten. Ook wel warme als je zo dicht bij het vuur staat tijdens Fire
Het hoogtepunt was Armin. Genoten van de eerste tot de laatste seconde. Was de eerste keer dat ik hem zag. Bangelijke nummers gedraaid en was ook een toffe sfeer vooraan. Ni waar Christina?
Lasers waren ook knap, gelukkig goei weer gehad. Nog even blijven nagenieten na Armin beloond ook... handje + handtekening
De drankprijzen waren niet mals, maar alsje alles bij elkaar 23 bonnetjes op de grond vindt voel je dat zo nimeer
Kan al niet wachten op devolgende. Illusion 19 years here I come
Wij stonden al van kwart na 11 klaar aan den ingang en waren dus als een van de eersten binnen. Normaal moest diene red bull hummer dan bezig zijn maar pas vanaf 11u40 kwam daar eindelijk muziek uit. Technische problemen? 
Eerst naar de main geweest waar Elof klaarstond, daar liep het ook niet van een leien dakje blijkbaar. We waren al meteen een paar stenen aan't zoeken om die mc van 't podium te kegelen
. Electro is toch niet helemaal mijn ding, tegen 1 uur naar Perfecto geweest en daar een groot deel van Liam Shachar gevolgd, dee zette daar wel een mooi setje neer. Dan Fred Baker vs Phynn, dit wou ik zeker niet missen en het was verdorie genieten
. Veel eigen nummers maar dat was beetje te verwachten. Tent zat stampvol maar dat kon ook wel een beetje met die stortbui buiten te maken hebben 
RvG viel een beetje tegen, we zijn dan maar even over en weer geweest naar de main, daarna net op tijd terug op post voor Menno en Jonas. Zij speelden in het begin van hun set veel voor mij onbekende nummers maar het was uiteraard weer een ijzersterke set! Vooral Jonas had er zin in precies, ik vreesde even dat hij ging stagediven 
Daarna der Markus, eveneens heel degelijke set. Vervolgens toch maar eens richting Q-Dance getrokken, man man man. Stonden we ineens tussen 40 of 50 jumperkes, we hebben ons dan toch maar wijselijk teruggetrokken. Wel goe gelachen met de jumpmoves van sommigen.
Daarna terug naar Perfecto voor de Paul, maar 't waren dus blijkbaar Fijneman en Mark Norman. Deze set stak er niet bovenuit maar was degelijk, zeker naar het einde toe. Dan massaal naar de mainstage voor Ferry en Armin. Het viel wel op dat het daar echt warm was (zeker met dat vuur) terwijl het ergens anders serieus fris begon te worden. Anyway, Ferry draaide goed, maar soms wat te monotoon naar mijn goesting. Eigenlijk idem voor Armin. Iets na half 1 toch maar stillekesaan doorgegaan want ik moest om 7u uit mijn bed :s
Verder: Ik heb geen flauw idee wat die botsauto's daar deden maar dat hoort toch niet thuis op een festival. De samsung retro "area" stelde niet bijster veel voor
. Wat lights betreft, in het donker zag alles er betoverend mooi uit; dat wel.
Conclusie: het was weer een zeer geslaagd feestje, zeker de belichting etc was dik in orde. Geluid kon mss hier en daar beter (Perfecto). Op naar volgende editie 
Ik Heb wel vel last gehad van de controle.
Ze hebben heel mijn rugzak overhoop gehaald en mijn flesje water afgepakt.
Voor de rest Is Tomorrowland zeer goed megevallen.
Wel spijtig dat mijn pa terug wouw tijdens Ferry zijn set.
| Originally posted by dj pitch (Be) Wel spijtig dat mijn pa terug wouw tijdens Ferry zijn set. |
Chapeau voor Elof om zich ook in een ander genre te bewijzen. Ik heb er echt van genoten en was voor mij het beste setje van de dag.
Ook Menno & Jonas was wederom genieten, heerlijk.
Voor de rest alleen maar ontgoocheling.
Markus begon weer te hard volgens mij en dan ben ik het maar afgetrapt. Kan die nu es nie draaien zoals in GDJB? Bah
Fred Baker die weer alle hitjes van zijn eigen na elkaar draait, in combinatie met vieze harde techtrance. Ik haat et.
Ferry vond ik ook veel slechter dan vorig jaar, ik herkende weinig, dus ik vermoed dat die er zijn hele eigen CD doorgedraaid heeft? Een hoogtepunt: die remix van Black Is The Colour, iemand die weet welke juust? Zaaaalige vocal
En Armin, man man, Plastic Fantastic, you've got to be kidding me... Wat een vieze techtrance set
Wat een contrast met de fantastische set van vorig jaar.
Ik ben die overdosis techtrance op events en festivals nu ook wel kotsbeu. What happened to fluffy progtrance? 
| Originally posted by kokkenmaster Owja, ik zoek een bepaald nummer waarvan ik de titel kwijt ben. Gespeeld door Schulz net voor 'Air For Live' dacht ik. Zalig opbouw met een vrouwenstem die iets zucht als "Just" en dan een zalig kick en melodie die erin komt... ![]() |
| Originally posted by BZRK Chapeau voor Elof om zich ook in een ander genre te bewijzen. Ik heb er echt van genoten en was voor mij het beste setje van de dag. Ook Menno & Jonas was wederom genieten, heerlijk. Voor de rest alleen maar ontgoocheling. Markus begon weer te hard volgens mij en dan ben ik het maar afgetrapt. Kan die nu es nie draaien zoals in GDJB? Bah Fred Baker die weer alle hitjes van zijn eigen na elkaar draait, in combinatie met vieze harde techtrance. Ik haat et. Ferry vond ik ook veel slechter dan vorig jaar, ik herkende weinig, dus ik vermoed dat die er zijn hele eigen CD doorgedraaid heeft? Een hoogtepunt: die remix van Black Is The Colour, iemand die weet welke juust? Zaaaalige vocal En Armin, man man, Plastic Fantastic, you've got to be kidding me... Wat een vieze techtrance set Wat een contrast met de fantastische set van vorig jaar.Ik ben die overdosis techtrance op events en festivals nu ook wel kotsbeu. What happened to fluffy progtrance? |
| Originally posted by BZRK Ik ben die overdosis techtrance op events en festivals nu ook wel kotsbeu. What happened to fluffy progtrance? |