TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Belgium
-- De Grote WK 2006 Thread
Pages (30): « 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 [25] 26 27 28 29 30 »
Belachelijke 2de finalist
Bijzonder zwakke wedstrijd, lol.
Benieuwd wat er in de finale staat te gebeuren.
Bwa, ze hebbe kunne scoren, portugal heeft zo goed als geen deftige doelkans gehad en die heb je wel nodig om te scoren.
pff ja zwakke match. Frankrijk moest ni en Portugal kon ni
| quote: |
| Originally posted by Transfusion Bwa, ze hebbe kunne scoren, portugal heeft zo goed als geen deftige doelkans gehad en die heb je wel nodig om te scoren. |
Heb je de hoogtepunten goed bekeken? 1 minuut nog nie en het was gedaan.
| Originally posted by Transfusion Heb je de hoogtepunten goed bekeken? 1 minuut nog nie en het was gedaan. |
zalig, 1 goeie kans op 90 minuten (ik weet dat het er iets meer zijn maar toch nie veel)
Portugal heeft niet veel meer als Frankrijk laten zien dus ge moet da nie belachelijk noemen. En het is enigszinds normaal dat je de match onder controle probeert te houden als je hebt gescoord tegen Portugal. Extra gaan aanvallen betekend grotere ruimte, waardoor de Portugezen vrij goed hadden combineren. Maar Frankrijk heeft het goed dicht gehouden en dat is dan ook hun verdienste.
oja en als telt niet, het is goal of het is geen goal, zo simpel als dat.
| Originally posted by Transfusion zalig, 1 goeie kans op 90 minuten (ik weet dat het er iets meer zijn maar toch nie veel) Portugal heeft niet veel meer als Frankrijk laten zien dus ge moet da nie belachelijk noemen. En het is enigszinds normaal dat je de match onder controle probeert te houden als je hebt gescoord tegen Portugal. Extra gaan aanvallen betekend grotere ruimte, waardoor de Portugezen vrij goed hadden combineren. Maar Frankrijk heeft het goed dicht gehouden en dat is dan ook hun verdienste. oja en als telt niet, het is goal of het is geen goal, zo simpel als dat. |
lol

| Originally posted by Eagle` Portugal voetbalde tminste, het leidde misschien niet tot echt uitgespeelde kansen ma ze zorgden toch voor veel meer gevaar dan de fransen ... |
Wat is dit toch een zwak WK zeg... Het wordt eens tijd dat ze al die spelers wat minder in het seizoen laten spelen dat ze wat minder uitgeblust aan zo een WK beginnen... Geen Champions League in het jaar dat er een EK of WK is bijvoorbeeld.
Maarja, dat is hardop dromen. Gaat veel te veel geld verloren op die manier 
| Originally posted by Phortastic Wat is dit toch een zwak WK zeg... Het wordt eens tijd dat ze al die spelers wat minder in het seizoen laten spelen dat ze wat minder uitgeblust aan zo een WK beginnen... Geen Champions League in het jaar dat er een EK of WK is bijvoorbeeld. Maarja, dat is hardop dromen. Gaat veel te veel geld verloren op die manier |
| Originally posted by Eagle` Met een ganse ploeg achter de bal kruipen om de ruimtes kort te houden om hun voorsprongetje te verdedigen is idd een wereldverdienste, komaan gast we hebben het hier over frankrijk, een ex-wereldkampioen, niet een of andere klein landje dat 0-1 voorkomt, zelf voor die flutpenalty was het balverlies bij de fransen niet om aan te zien, 3,4 passes en ze ware de bal kwijt. Portugal voetbalde tminste, het leidde misschien niet tot echt uitgespeelde kansen ma ze zorgden toch voor veel meer gevaar dan de fransen, als ik u van u was zou ik is de statistieken van het aantal tsskomsten bartez - ricardo er op nagaan ... |
| Originally posted by The_G0dfather Itali� heeft tenminste iets getoond dit WK. |
Volgens mij heeft het toch ook te maken met de kwaliteit van de verdedigingen.
Ma 't is wel een bleitsmoelke he, Ronaldo
| Originally posted by Xilver Ma 't is wel een bleitsmoelke he, Ronaldo |

| Originally posted by Bertn edit: en ik denk dat dit het zwakste WK ooit moet zijn... |

als Zidane nu een sublieme finale speelt gatem toch de geschiedenisboeken in als den Jordan van het voetbal voor mij, en kgun hem da ook
aan de andere zijde zijn er ook veel spelers die ik het wk gun, maar Totti bijvoorbeeld NI, dus laat Frankrijk maar zegevieren 
| Originally posted by The_G0dfather Idd, FRA zou echt een zeer slechte kampioen zyn, enkel de frenchies die er content mee zouden zyn. Itali� heeft tenminste iets getoond dit WK. |
| Originally posted by The_G0dfather Idd, FRA zou echt een zeer slechte kampioen zyn, enkel de frenchies die er content mee zouden zyn. Itali� heeft tenminste iets getoond dit WK. |
Itali� heeft vanaf de eerste match behoorlijk op niveau gespeeld en is alleen maar beter geworden, 'k vond de opening van de italianen tegen oekra�ne anders niet slecht, Australi� was id een rip-off maar iedere match opnieuw bewijzen die mannen hoe goed ze wel kunnen verdedigen, ook dat is goed spelen en verdient aandacht.
ITA verslaat Ghana, Tsjechi�, en gelijk tegen VS
FRA gelijk tegen Zuid Korea, Zwitserland en gewonnen tegen Togo
betere resultaten en vorm van itali� in die groepsfase.
| Originally posted by Transfusion Ik hoop dat dit sarcastisch is bedoeld? |
| Originally posted by The_G0dfather betere resultaten en vorm van itali� in die groepsfase. |