TranceAddict Forums

TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Belgium
-- De Grote WK 2006 Thread
Pages (30): « 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 [25] 26 27 28 29 30 »

Posted by Eagle` on Jul-05-2006 20:56:

Belachelijke 2de finalist

Posted by TOR on Jul-05-2006 21:00:

Bijzonder zwakke wedstrijd, lol.

Benieuwd wat er in de finale staat te gebeuren.

Posted by Transfusion on Jul-05-2006 21:00:

Bwa, ze hebbe kunne scoren, portugal heeft zo goed als geen deftige doelkans gehad en die heb je wel nodig om te scoren.

Posted by Gladius on Jul-05-2006 21:04:

pff ja zwakke match. Frankrijk moest ni en Portugal kon ni

Posted by Eagle` on Jul-05-2006 21:06:

quote:
Originally posted by Transfusion
Bwa, ze hebbe kunne scoren, portugal heeft zo goed als geen deftige doelkans gehad en die heb je wel nodig om te scoren.

eh ??? you got to be fucking kiddin me

Posted by Transfusion on Jul-05-2006 21:08:

Heb je de hoogtepunten goed bekeken? 1 minuut nog nie en het was gedaan.

Posted by Eagle` on Jul-05-2006 21:12:

quote:
Heb je de hoogtepunten goed bekeken? 1 minuut nog nie en het was gedaan.

als figo die vliegevangersmove van bartez op de vrije trap van ronaldo goed kopt ist goal da noem ik anders wel een kans, soit wtf hebben de fransen op 90 minuten aan noemenswaardigs getoond, met een ganse ploeg achter de bal kruipen, belachelijk

Posted by Transfusion on Jul-05-2006 21:16:

zalig, 1 goeie kans op 90 minuten (ik weet dat het er iets meer zijn maar toch nie veel)

Portugal heeft niet veel meer als Frankrijk laten zien dus ge moet da nie belachelijk noemen. En het is enigszinds normaal dat je de match onder controle probeert te houden als je hebt gescoord tegen Portugal. Extra gaan aanvallen betekend grotere ruimte, waardoor de Portugezen vrij goed hadden combineren. Maar Frankrijk heeft het goed dicht gehouden en dat is dan ook hun verdienste.

oja en als telt niet, het is goal of het is geen goal, zo simpel als dat.

Posted by Eagle` on Jul-05-2006 21:34:

quote:
zalig, 1 goeie kans op 90 minuten (ik weet dat het er iets meer zijn maar toch nie veel)

Portugal heeft niet veel meer als Frankrijk laten zien dus ge moet da nie belachelijk noemen. En het is enigszinds normaal dat je de match onder controle probeert te houden als je hebt gescoord tegen Portugal. Extra gaan aanvallen betekend grotere ruimte, waardoor de Portugezen vrij goed hadden combineren. Maar Frankrijk heeft het goed dicht gehouden en dat is dan ook hun verdienste.

oja en als telt niet, het is goal of het is geen goal, zo simpel als dat.

Met een ganse ploeg achter de bal kruipen om de ruimtes kort te houden om hun voorsprongetje te verdedigen is idd een wereldverdienste, komaan gast we hebben het hier over frankrijk, een ex-wereldkampioen, niet een of andere klein landje dat 0-1 voorkomt, zelf voor die flutpenalty was het balverlies bij de fransen niet om aan te zien, 3,4 passes en ze ware de bal kwijt.

Portugal voetbalde tminste, het leidde misschien niet tot echt uitgespeelde kansen ma ze zorgden toch voor veel meer gevaar dan de fransen, als ik u van u was zou ik is de statistieken van het aantal tsskomsten bartez - ricardo er op nagaan ...

Posted by Nabistai on Jul-05-2006 21:41:

lol

Posted by Transfusion on Jul-05-2006 22:34:

quote:
Originally posted by Eagle`
Portugal voetbalde tminste, het leidde misschien niet tot echt uitgespeelde kansen ma ze zorgden toch voor veel meer gevaar dan de fransen ...

Maar ze scoorden niet... en bij voetbal moet je scoren om te winnen.
En portugal voetbalde, maar zorgde niet voor uitgesproken kansen dus ga dan niet liggen zeiken dat ze onverdiend verloren zijn.

Geen van beide verdiende het echt om te winnen, maar frankrijk heeft een doelpunt gemaakt.

@Nabistai is een foto van euro 2004 (check logo op shirt)

Posted by Phortastic on Jul-06-2006 00:40:

Wat is dit toch een zwak WK zeg... Het wordt eens tijd dat ze al die spelers wat minder in het seizoen laten spelen dat ze wat minder uitgeblust aan zo een WK beginnen... Geen Champions League in het jaar dat er een EK of WK is bijvoorbeeld.

Maarja, dat is hardop dromen. Gaat veel te veel geld verloren op die manier

Posted by The_G0dfather on Jul-06-2006 01:01:

quote:
Originally posted by Phortastic
Wat is dit toch een zwak WK zeg... Het wordt eens tijd dat ze al die spelers wat minder in het seizoen laten spelen dat ze wat minder uitgeblust aan zo een WK beginnen... Geen Champions League in het jaar dat er een EK of WK is bijvoorbeeld.

Maarja, dat is hardop dromen. Gaat veel te veel geld verloren op die manier

en champ league is toch wel niet meer misbaar vind ik hoor, tijdens 't jaar

Posted by The_G0dfather on Jul-06-2006 01:10:

quote:
Originally posted by Eagle`
Met een ganse ploeg achter de bal kruipen om de ruimtes kort te houden om hun voorsprongetje te verdedigen is idd een wereldverdienste, komaan gast we hebben het hier over frankrijk, een ex-wereldkampioen, niet een of andere klein landje dat 0-1 voorkomt, zelf voor die flutpenalty was het balverlies bij de fransen niet om aan te zien, 3,4 passes en ze ware de bal kwijt.

Portugal voetbalde tminste, het leidde misschien niet tot echt uitgespeelde kansen ma ze zorgden toch voor veel meer gevaar dan de fransen, als ik u van u was zou ik is de statistieken van het aantal tsskomsten bartez - ricardo er op nagaan ...

Idd, FRA zou echt een zeer slechte kampioen zyn, enkel de frenchies die er content mee zouden zyn. Itali� heeft tenminste iets getoond dit WK.

Posted by domineesje on Jul-06-2006 03:36:

quote:
Originally posted by The_G0dfather
Itali� heeft tenminste iets getoond dit WK.
zullen ook een vd weinigen zijn

Posted by djcresto on Jul-06-2006 07:26:

Volgens mij heeft het toch ook te maken met de kwaliteit van de verdedigingen.

Posted by Xilver on Jul-06-2006 08:10:

Ma 't is wel een bleitsmoelke he, Ronaldo

Posted by Bertn on Jul-06-2006 08:26:

quote:
Originally posted by Xilver
Ma 't is wel een bleitsmoelke he, Ronaldo

een vuile blaas ja. iemand moet die dringend echt wel eens petsen geven. ik kan die kerel zo ni af he, zo ne dikkenek zeg.

edit: en ik denk dat dit het zwakste WK ooit moet zijn...

Posted by djcresto on Jul-06-2006 08:38:

quote:
Originally posted by Bertn
edit: en ik denk dat dit het zwakste WK ooit moet zijn...

ik denk het sterkste

Volgens mij ligt het niveau toch heel hoog. Maar door de kwaliteit van vele verschillende landen ligt het dicht bij elkaar en krijgen we vrij weinig spektakel.

Posted by Antony on Jul-06-2006 08:38:

als Zidane nu een sublieme finale speelt gatem toch de geschiedenisboeken in als den Jordan van het voetbal voor mij, en kgun hem da ook

aan de andere zijde zijn er ook veel spelers die ik het wk gun, maar Totti bijvoorbeeld NI, dus laat Frankrijk maar zegevieren

Posted by Transfusion on Jul-06-2006 08:50:

quote:
Idd, FRA zou echt een zeer slechte kampioen zyn, enkel de frenchies die er content mee zouden zyn. Itali� heeft tenminste iets getoond dit WK.

Ik hoop dat dit sarcastisch is bedoeld?

Posted by Gladius on Jul-06-2006 09:17:

quote:

zowel FRA als ITA hebben beiden 1 �chte sterke match gespeeld, resp. tegen Brazili� en Duitsland. precies ni veel gezien vant wk eh pol?

Posted by The_G0dfather on Jul-06-2006 09:39:

Itali� heeft vanaf de eerste match behoorlijk op niveau gespeeld en is alleen maar beter geworden, 'k vond de opening van de italianen tegen oekra�ne anders niet slecht, Australi� was id een rip-off maar iedere match opnieuw bewijzen die mannen hoe goed ze wel kunnen verdedigen, ook dat is goed spelen en verdient aandacht.

ITA verslaat Ghana, Tsjechi�, en gelijk tegen VS
FRA gelijk tegen Zuid Korea, Zwitserland en gewonnen tegen Togo

betere resultaten en vorm van itali� in die groepsfase.

Posted by The_G0dfather on Jul-06-2006 09:39:

quote:
Ik hoop dat dit sarcastisch is bedoeld?

nee

Posted by djcresto on Jul-06-2006 10:02:

quote:

betere resultaten en vorm van itali� in die groepsfase.

In de groep worden de prijzen niet verdeeld he. Frankrijk versloeg nu achtereenvolgens Spanje, Brazili� en Portugal dus staat zeker verdiend in de finale.

Pages (30): « 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 [25] 26 27 28 29 30 »