TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Belgium
-- Voetbalseizoen 2007-2008
Pages (39): « 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 [25] 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 »
wooooot Gent 
Merkelijk verschil tussen de eerste & de tweede helft. Ik denk dat in de tweede helft Gent voor ongeveer 70% in balbezit was terwijl het in de eerste helft juist omgekeerd was.
Prachtige goal van Mbokani trouwens, al haperde de Gentse verdediging wel serieus op dat moment. Nog enorm veel kansen geweest voor Standard maar dankzij een sterke Jorgacevic stonden er met de rust nog geen 4 - 0 cijfers op het bord.
| quote: |
| Originally posted by Devilex Prachtige goal van Mbokani trouwens, al haperde de Gentse verdediging wel serieus op dat moment. |
Het blijft enorm spannend in de strijd voor Europees voetbal. Brugge verliest verrassend op Dender, terwijl Cercle en GBA wel kunnen winnen. Als Standard morgen wint komt het 7 punten los op Brugge, en dan is de titel ineens een pak verder weg. Bovendien komen Anderlecht (bij winst, wat niet meteen zo evident is op Gent) en Cercle opeens wel weer h��l dicht, terwijl GBA ook nog altijd niet afgeschreven mag worden. Het zal nog een spannend competitieslot worden denk ik 
onze nationale trots speelt vandaag ook nog es een matchke 
En het is al 0-1 

echt erg ... een ploeg waar ze een aantal jaar geleden met 4-0 van wonnen komt nu effe de rode duivels in eigen stadion van de grasmat spelen. Nogmaals wordt aangetoond dat het Belgisch voetbal echt wel diep zit.
en VDE heeft ook zn aandeel derin ... Desmet die niks bij elkaar krijgt gevoetbalt. Dan nog Gillet op de RB, Kompany op't middenveld, ... logisch dat de verdediging op niks trekt
Defour wordt wel gemist, en De Smet blijft hopelijk ook in de kleedkamer. En ja, 3 centrale middenvelders bijeen zetten werkt inderdaad niet. Schuif Kompany een rijtje naar achter en zet er een extra flankspeler op, en je kunt al meteen veel meer dreiging cre�ren.
En wtf doet Stijnen hier. Zo'n goed seizoen spelen, en dan nu zo'n flater(s). 
| Originally posted by Jasperovitsj En wtf doet Stijnen hier. Zo'n goed seizoen spelen, en dan nu zo'n flater(s). |
This calls for Davy Schollen! 
Pijnlijk, wederom zeer pijnlijk. 
| Originally posted by FCB_Fanatic Dan nog Gillet op de RB |
Kompany speelde toch een enorm zwakke match vond ik. En het leek er eerder op alsof deze wedstrijd zich in Marokko afspeelde, maarja wie wil er nu nog als Belg voor zo een ploeg gaan supporteren.
En wat Boussoufa daar in dat interview met Filip Joos zei was trouwens ook volledig waar.
Ah tis maar een oefenmatch he. Persoonlijk vond ik dat Belgi� nooit onder lag in het spel. Maar de beste kansen waren wel voor de Marokkanen , dat wel. Ik had gratis tickets en ben es mee weest kijken.. echt erg om te zien, die marokken zaten overal, zelfs in de Belgische vakken, en ze waren al zeker met dubbel zoveel.. Hadden ze daar een stemming georganiseerd na de match had 80% van de Belgen Vlaams Belang gestemd 
| Originally posted by djcresto Toch wel de beste rechts back die we hebben imo. Wie moeten we er anders plaatsen? Swerts, Hoefkens of mss Deflandre terug? Of Vandenborre natuurlijk... |
. En ook De Fauw krijgt wekelijks goeie commentaren in NL
De Roover was ik even uit het oog verloren, dat klopt.
Het niveau van het Belgisch voetbal moet je eens toetsen adhv de prestaties van de Belgen in het buitenland. Buiten Van Buyten en Kompany speelt er bijna niemand in de spotlights bij een degelijke ploeg. Van den borre gebuisd bij Fiorentina, De Mul wegkwijnend in Sevilla, Sergeant niet van de bank bij Italiaanse tweedeklasser en nu basis bij nr 3 in Belgi�, Mirallas meestal op de bank bij Lille, Hoefkens in basis bij Engelse 2e klasser, Van der Heyden mislukt bij Wolfsburg, Sonck en Thijs gebuisd bij Gladbach, Mpenza hoeft geen commentaar, Mbo ook al mislukt, Pieroni geraakte ook niet van de bank.
Bovenstaanden zijn allemaal al rode duivel geweest, sommigen zelfs vaste waarde en eens in het buitenland komen ze niet van de bank. Mochten ze in Belgi� spelen zou het altijd bij ploegen uit de top 5 zijn.
Ik vermeld hier speciaal niemand die in Nederland speelt want ook daar lijkt het niveau tov de andere Europese landen sterk achteruit te gaan. Roda JC presteert daar redelijk goed met een halve ploeg Belgen.
Club Brugge

Lesje in effici�ntie en verdedigen vandaag. Wel jammer dat als je een hele match domineert naar huis moet keren met een 2-6. Nooit eerder zo'n thuisnederlaag meegemaakt eigenlijk
| Originally posted by MikeVee Club Brugge |
En wat deed Gent tegen Bergen e 
| Originally posted by Devilex En wat deed Gent tegen Bergen e |
Ik heb me gisteren toch weer zitten ergeren aan het niveau van Studio 1
.
In plaats van ELKE match van het weekend eens deftig te analyseren houden ze het daar enkel bij de matchen van zondag. 90% van het programma is gevuld met zever waar geen hond iets aan heeft.
En Frank Raes deed weer eens een uitspraak: "Cyril Th�r�au is klaar voor een transfer naar een topclub".
Al gaf hij daar wel een prachtige assist die door zijn ploegmaat (Akpala?) domweg werd gemist.
Haha, Akpala, d� meest trefzekere aanvaller van eerste klasse
Serieus, hoeveel kansen die de laatste weken (maanden
) de nek heeft omgewrongen, hallucinant gewoon.
En ik vind het ook jammer dat er zondag weinig deftige samenvattingen getoond worden, maar die kan je zaterdag wel allemaal te zien krijgen natuurlijk.
tja Studio1 ... Ze willen een programma maken dat de vergelijking met Studio Sport kan doorstaan in NL ... maar falen grandioos. Alleen al de vele belachelijke conversaties en opmerkingen irriteren mij, ipv de beschikbare tijd met analyses te vullen wordt die gebruikt voor pure onzin. Helaas denken ze �cht dat ze geweldig bezig zijn door de hoge kijkersaantallen. Veel veranderingen zullen we dus niet vlug moeten verwachten