TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Sweden
-- Hjälptråden
Pages (47): « 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 [25] 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 »
| quote: |
| Originally posted by cviper Hmm, konstigt. Senast winamp flyttade sig 200km utanför skärmen funkade det att ta bort config filen. Var iofs Winamp 2.x (om jag minns rätt). |
| Kör också gentoo, 2.4.22 kernel (orka uppgradera.) Det enda som är sunkigt med linux är att det inte släpps nya drivrutiner till t.ex. grafikkort (inte till ATI:s iaf; 3.7.6 saknar bl.a. glslang.) |
min dator blev iaf märkbart snabbare när jag uppdatera
plus support för många nya roliga grejer 
| Originally posted by St_Andrew asså seriöst, uppgradera till 2.6.x är ett jättelyft min dator blev iaf märkbart snabbare när jag uppdatera plus support för många nya roliga grejer ![]() så gör en "emerge gentoo-dev-sources" nu |
| Originally posted by cviper Jag tror jag väntar lite med det, iaf tills efter tentorna. Sen har jag hela sommaren till att kompilera om kernels (det brukar ta ett tag tills man får både SMP & FB-support att fungera). För övrigt, vilken "stage" körde du under installationen? |
vad har du för guld dator? 

men nästa gång jag installerar och har tid ska jag köra stage 1 bara för att lära mig det
vilken stage kör du? kde/gnome/annat? jag kör gnome tycker kde är lite för windows likt med alla sina grafiska grejer
| Originally posted by St_Andrew SMP? vad har du för guld dator? ![]() |

| Originally posted by St_Andrew FB gick dock utan problem för mig |

| Originally posted by St_Andrew [...] vilken stage kör du? kde/gnome/annat? jag kör gnome tycker kde är lite för windows likt med alla sina grafiska grejer |
Kanske om jag får tag i nån gammal 500 Mhz:are som man kan offra i några veckor
| Originally posted by St_Andrew är det inte typ bara ljud i kontrollpanelen? |
| Originally posted by dbl kollade där, men kunde inte hitta något :/ finns det inte en pluggin till winamp som gör så att man kan lägga in .cue filer i den???? enda jag hittar med cue på winamps hemsida är kösystem som jag inte har en aning om vad man ska ha till.. heh |
| Originally posted by Laszlo Det finns ett plugin som heter mp3cue, testa det - jag tror det är precis det du söker |
| Originally posted by dbl kollade där, men kunde inte hitta något :/ finns det inte en pluggin till winamp som gör så att man kan lägga in .cue filer i den???? enda jag hittar med cue på winamps hemsida är kösystem som jag inte har en aning om vad man ska ha till.. heh |
tJOHO!!!
Har ett litet problem. Jag har hittat på en scaner som jag tänkte instalera... men jag har inge drivrutiner till den!!! Och jag hittar inget märke på den häller!!
finns det något sätt att fixa fram drivisar?? typ nå program som känner av vilet märke de är på scannern..?? Å jag kör ju tuvär inte med XP..
tack!
| Originally posted by GyLLe tJOHO!!! Har ett litet problem. Jag har hittat på en scaner som jag tänkte instalera.. |
haha 
nä, scannern existerar faktiskt på riktigt, DET ÄR INGET JAG HITTAT PÅ!!!

asså på nått ställe på den måste det stå nått serienummer eller märke elelr nått :S leta efer nått iaf :s
hum hjälptråden? =).. nån som vet om man kan byta namn på sitt konto här på TA? .. alltså nickname..
| Originally posted by OracaZ hum hjälptråden? =).. nån som vet om man kan byta namn på sitt konto här på TA? .. alltså nickname.. |
| Originally posted by GyLLe Man tar och skicka i väg ett PM till Swamper! Har jag gjort iaf!! |
Det är tydligen väldigt många som vill ändra sina namn, och jag är inte säker på att Swamper orkar göra det längre... Kanske kommer en förändring på detta område, men nu gäller det fortfarande att skicka pm...
| Originally posted by jeremy1984 Jag också...men inte fick jag något svar inte |

Swamper e bra på att svara mig... har aldrig tagit mer än ett dygn
men de kanske e för att jag har haft annorlunda ärenden
ändra födelsedatum, fråga om moderator och fråga om paypal
eller så är det för att han vet att jag e tjej
neeee felåt.. va ja retas.
varför kan inte jag kolla på quicktimefilmer på Internet? det står att jag inte har den senaste programvaran eller nåt.. men jag har ju spelaren på datorn.
| Originally posted by Glorie varför kan inte jag kolla på quicktimefilmer på Internet? det står att jag inte har den senaste programvaran eller nåt.. men jag har ju spelaren på datorn. |
jofawe... hmmm... jaha... jobbit.
Nån som läst vetenskapsteori? I vilken mån kan tolkningar vara vetenskapliga?

| Originally posted by Glorie jofawe... hmmm... jaha... jobbit. Nån som läst vetenskapsteori? I vilken mån kan tolkningar vara vetenskapliga? |
| Originally posted by OracaZ vet inte om rebel9 har läst det..men tror han läser nått sånt.. du kan kolla med honom ialf =) jag kan fråga honom oxo iförsig =) |
tack iaf
| Originally posted by Glorie jofawe... hmmm... jaha... jobbit. Nån som läst vetenskapsteori? I vilken mån kan tolkningar vara vetenskapliga? |
| Originally posted by dj_hysterix hmm du menar t.ex. om något är biologiskt konstruerat eller socialt konstruerat ? |
mer vanliga teorier till vilket ämne som helst alltså. typ att min teori blir mer trovärdig (mer vetenskaplig) om andra forskare efter mig gör samma experiment och får samma resultat..typ
| Originally posted by Glorie Nån som läst vetenskapsteori? I vilken mån kan tolkningar vara vetenskapliga? |