TranceAddict Forums

TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Finland
-- Sekalaista
Pages (31): « 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 [26] 27 28 29 30 31 »

Posted by GrimReaper on Feb-18-2005 08:16:

Josh Wink rokkas kyll� Rose Gardenissa eilen n. 4 tunnin 'm�tt�'setill��n!

Vaikken o oikeastaan teknon yst�v�, kyll� se vaan uppos ja toimi t�ysill�. Tuli heiluttua tanssilattialla koko setin ajan aivan Winkin edess�..

Posted by nekholm on Mar-13-2005 09:54:

Onkohan Wagner eksynyt RobinHoodiin?

T�mm�nen faxi tuli meille RobinHoodiin (miss� oon t�iss�). Ja pakko my�nt�� ett� n�in henkil�kunta aika usein vastaa.

Posted by skoda on Mar-13-2005 13:52:

quote:
Originally posted by MekkaFIN
Enp� n�e mit��n j�rke� MP3:sten ostamisessa! Jos musasta maksan, haluan sen CD:ll� kansitaiteen sun muuten "ylim��r�isen" kera t�ydell� laadulla, enk� min��n hikisen� 128kbps mp3:sena.

Kyll� itse olisin valmis maksamaan hyv�laatuisista (192kbps->) mp3-tiedostoista 1-2�/kpl. Niit� pit�isi sitten viel� k�rytell� CD:ille ja pit�is ostaa CD-soitinkin.

Posted by MekkaFIN on Mar-14-2005 08:46:

quote:
Originally posted by skoda
Kyll� itse olisin valmis maksamaan hyv�laatuisista (192kbps->) mp3-tiedostoista 1-2�/kpl. Niit� pit�isi sitten viel� k�rytell� CD:ille ja pit�is ostaa CD-soitinkin.

Min� en. :P

Posted by Josh_FIN on Mar-19-2005 17:58:

Moro vaan..

..tulipa t�nnekin rekister�idytty� vihdoin. Jos melodinen trance kiinnostaa niin ei muuta kun latailemaan meik�l�isen viimeisint� kiksusetti�!

On muuten kiva ett� l�ytyy suomi-foorumi t��lt� my�s.

Posted by GrimReaper on Mar-19-2005 23:27:

Tervep� tuloa vaan t�nne! Suomi-osio on viime aikoina ollut v�h�n hiljainen kun kaikki on v�h�n kuka miss�kin.. suuri osa intiss�, itse olen ollu kiireinen muualla suurimman osan ajasta. Toivottavasti asiaan saadaan korjaus l�hitulevaisuudessa.

Posted by Eis on Mar-20-2005 14:44:

quote:
Originally posted by GrimReaper
Tervep� tuloa vaan t�nne! Suomi-osio on viime aikoina ollut v�h�n hiljainen kun kaikki on v�h�n kuka miss�kin.. suuri osa intiss�, itse olen ollu kiireinen muualla suurimman osan ajasta. Toivottavasti asiaan saadaan korjaus l�hitulevaisuudessa.

Juu uu, ainakin omalta osalta aktiivisuus nousee vasta tossa ensvuoden tammikuussa . Siihen asti tarttee ajella panssarivaunuilla . Onneks sent��n p��see joka viikonloppu lomalle.

Posted by Puuhis on Mar-21-2005 16:56:

Intti

Posted by GrimReaper on Mar-21-2005 17:59:

quote:
Originally posted by Puuhis
Intti

HAHAHAHA! Ei kai se intti nyt noin paha juttu oo? Ei sen ainakaan pit�ny olla kun viimeks puhuttiin asiasta.

Posted by MekkaFIN on Mar-22-2005 18:17:

quote:
Originally posted by Puuhis
Intti

Harmi vain, ett� se on ensi tammikuussa edess�.

Posted by Ghost Raver on Mar-22-2005 18:47:

H��h��, mullapa ei ole intti� viel� pariin vuoteen. Saanpahan t��ll� viel� naureskella teille intin k�vij�ille

Posted by skoda on Mar-22-2005 20:06:

Jaa no m�� oon sitte seuraava...

Posted by GrimReaper on Mar-23-2005 09:02:

Mik� siin� intiss� nyt muka on niin iso juttu? Ei siell� ainakaan silloin '98 kun itse olin niin ollu mitenk��n erityisen kamalaa, itseasiassa mukavaa enimm�kseen. Pit�� vain osata asennoitua.

Posted by Eis on Mar-24-2005 16:46:

quote:
Mik� siin� intiss� nyt muka on niin iso juttu? Ei siell� ainakaan silloin '98 kun itse olin niin ollu mitenk��n erityisen kamalaa, itseasiassa mukavaa enimm�kseen. Pit�� vain osata asennoitua.

Riippuu v�h�n paikasta, ett� millasta on. Itsell� nyt ainakin on ihan superl�ys�� panssarivaunukomppaniassa, mutta joillain n�ytt�� 'kovempaakin' olevan. Suurin miinus omasta mielest� intiss� on vapauden menetys intin ajaksi, eli siis ei voi menn� ihan mihin haluaa

Posted by Josh_FIN on Mar-27-2005 18:18:

Kerrotaan nyt t��ll�kin ett� meik�l�isen tunnin trancesetti tulossa ETN.fm:ll� Rising Stars -ohjelmassa sunnuntaina 3.4!

Kellonajasta ei viel� tietoa. Infoon sen my�hemmin.

Posted by skoda on Mar-27-2005 20:13:

Ohos pit��kin katsastaa tuo, kunhan vain muistaisin. Laitatko kanssa jakoon jonnekkin muualle?

Posted by Josh_FIN on Mar-29-2005 19:50:

quote:
Originally posted by skoda
Ohos pit��kin katsastaa tuo, kunhan vain muistaisin. Laitatko kanssa jakoon jonnekkin muualle?

Katsotaan nyt.. tulis ensin tuoltakin ulos

Posted by Josh_FIN on Apr-02-2005 14:50:

quote:
Originally posted by Josh_FIN
Kerrotaan nyt t��ll�kin ett� meik�l�isen tunnin trancesetti tulossa ETN.fm:ll� Rising Stars -ohjelmassa sunnuntaina 3.4!

Kellonajasta ei viel� tietoa. Infoon sen my�hemmin.

Noniin..
Line-upin mukaan setti alkaa 03.00 su-ma y�ll�.
Toivottavasti re-broadcast tulee jossain vaiheessa ihmisten aikaan..

T�ss� viel� linkki 192k streamiin.

Luvassa varsin lennokasta & menev�� trancea ja mukana tietty v�h�n Suomiv�ri�kin!

Posted by Puuhis on Apr-03-2005 08:43:

quote:
HAHAHAHA! Ei kai se intti nyt noin paha juttu oo? Ei sen ainakaan pit�ny olla kun viimeks puhuttiin asiasta.

No kun se vaan on nyt niin. Onneksi paukku jo sataset ja en��n noin puolet j�ljell�. Kes�ll� veks!

Posted by afastest on Apr-17-2005 15:27:

Oliko kukaan eilen laserpointin bileiss� kaapelilla?
Mahtavat bileet oli, varsinkin Matt Hardwick

Posted by Josh_FIN on Apr-25-2005 07:47:

quote:

Nyt l�ytyy sitten tuo ETN.fm:ll� soinut mix my�s t��lt�. Ei muuta kun latailemaan jos menev� trance maistuu.

Posted by MekkaFIN on Apr-25-2005 15:44:

Spamm�t��n nyt sen verran, ett� oma setti saatavissa t��lt�.

Posted by nekholm on Apr-28-2005 15:57:

M� oon puhunu Remun kanssa, l�ll�ll��

Porvoon Hole In Onessa (minigolfrata ja oluttarjoilu) pari vuotta sitten. Se seisoi keskell� lattiaa, kattoi telkkaria ja s�i pringlesit. Menin kaverin kanssa kysym��n ett� "Mit� s� teet t��ll�?". Vastaus oli "Sy�n pringlesit ja katon telkkaria"

Sen j�lken se kirjoitti nimmmarit meille

Posted by GrimReaper on May-02-2005 09:17:

quote:
Originally posted by nekholm
M� oon puhunu Remun kanssa, l�ll�ll��

Kuin my�s. Mun eno oli K�pyl�n kuntoutuskeskuksessa (p��kaupunkinseudulla) samoihin aikoihin kuin Remu oli toipumassa siit� rekionnettomuudesta jokunen vuos sitten. Olivat huonetovereita ja tietenkin tuli puhuttua Remunkin kanssa siin� samalla, esim. siit� miten huonoa ruokaa siell� sai ja miten huonosti hommat skulas..

Hah, tietenkin seuraavalla kerralla kun menin k�ym��n, piti saada nimmari Hurriganes-vinyyliin.

Posted by TonY on May-18-2005 09:17:

T�n��n klo. 23.00-24.00 Dj Orkidean setti soitetaan nettiradiossa. http://www.djsourceradio.co.uk

Pages (31): « 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 [26] 27 28 29 30 31 »