TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Sweden
-- Posta bilder på er själva!
Pages (39): « 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 [26] 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 »
Nåja fick rota lite bland mina bilder för att hitta en som man såg någorlunda normal ut på.
(Sitter i en taxi på ibiza
)
| quote: |
| Originally posted by Elscorpio Nåja fick rota lite bland mina bilder för att hitta en som man såg någorlunda normal ut på. http://bart.sm.luth.se/~ronbjo-0/TA/TAbild.jpg (Sitter i en taxi på ibiza ) |
| Originally posted by SteveTranz4ever Fan kolla skyltarna i bakgrunden ! Grymt !!! PVD & Tiësto Har vart massor på charter men aldrig på Ibiza... Synd de e så satans dyrt annars vill jag åka dit i sommar ! |
| Originally posted by Elscorpio Nåja fick rota lite bland mina bilder för att hitta en som man såg någorlunda normal ut på. |
| Originally posted by SteveTranz4ever Fan kolla skyltarna i bakgrunden ! Grymt !!! PVD & Tiësto Har vart massor på charter men aldrig på Ibiza... Synd de e så satans dyrt annars vill jag åka dit i sommar ! |
| Originally posted by Elscorpio Hehe... jo det kostar att ligga på topp, men det var fasen värt varenda krona (eller tusenlapp snarare). November: hehe... jo visst är den "fulsnygg" |
Originally posted by ScuL ![]() Jag på Qlimax med Technoboy och mina Italienska kompissar!! ![]() (Jag är den andra från vänstersidan) |
| Originally posted by SteveTranz4ever De e väl så att miss November är från Arvika... men inte fan va den ful iaf. |
Trevligt trevligt... samma som mig då (därav tröjan)
Originally posted by Elscorpio Trevligt trevligt... samma som mig då (därav tröjan) |
)
| Originally posted by November Kul Kul Brukar du komma till Arvikafestivalen ngt da? Skulle nog inte besöka den själv om den inte var så himla n ä r a Men just därför är den för mig ett måste . **** Men hur som helst jag måste väl posta ett pic jag med.. Riktigt fult tom.. (Tycker inte om mig själv i profil ) Men here it goes http://biphome.spray.se/itas/dansgolv.bmp Taget på Gotland i somras.. Hade det faktiskt riktigt kul Sorry om ni blev skrämda.. |
Så det lär nog bli ett par till besök
November bor du i Arvika eller i kommunen? Känner tyvärr inte igen dig.
| Originally posted by Elscorpio Hehe... Jo jag kommer in som gäst för all framtid på Arvikafestivalen efter allt ideellt arbete jag har lagt ned där. Bland annat 3år i ledningsgruppen, slitsamt men ruggigt kul. Så jag har varit på Arvikafestivalen som antingen besökare/eldsjäl alla år sedan 1995 Så det lär nog bli ett par till besök November bor du i Arvika eller i kommunen? Känner tyvärr inte igen dig. |

| Originally posted by November Hehe vet vem du är nu ![]() Kommer ursprungligen från chberg.. så därför vet du nog inte vem jag är.. har bara bott i Arvika i ung 5 år.. |
(antar det var det du menade med chberg?)
| Originally posted by St_Andrew hehe min mormor och morfar har sommarhus utanför charlottenberg (antar det var det du menade med chberg?) |

| Originally posted by November yup ![]() Charlottenberg var precis det jag menade.. ![]() Utanför alltså? Eda eller koppom.... nyfiken som alltid |
adolfsfors är aningen större så du kanske vet vart det ligger iaf? ganska nära det iaf
| Originally posted by November Hehe vet vem du är nu ![]() Kommer ursprungligen från chberg.. så därför vet du nog inte vem jag är.. har bara bott i Arvika i ung 5 år.. |
Ge mig isf en hint på hur du vet det... (ok arvika är ju inte direkt allt för stort
| Originally posted by Elscorpio Ah då är jag med... Menar du allvar med att du vet vem jag är eller försöker du bara retas Ge mig isf en hint på hur du vet det... (ok arvika är ju inte direkt allt för stort |
Jaha är väl dags för mig med då.
Aaaaaaaaaaaand in teh yellow;
| Originally posted by November Hmm *hint*container*/hint* Om jag har rätt nu |
Annars så fatta jag inte hinten
| Originally posted by Elscorpio Hrm... Container? Det enda jag kan koppla till en container är städ & miljö på festivalen. Jobbade du för mig -98? eller jobbade du för Stefan och Markus? Annars så fatta jag inte hinten |
| Originally posted by November Hehe alltså.. jag kan ju faktiskt missta mig också Men jag har ingen lust att utveckla det på ett forum direkt.. Men om du vet vem Myran (Fredrik Myhrberg) så kanske det ringer en klocka.. Har för mig att han var litt involverad |
| Originally posted by Elscorpio Hmm... Jo Myran vet jag vem det är... han umgicks mkt med min kusin, men containern kopplar jag inte så det kanske är fel person du tänker på ändå, eller så har jag kasst minne |
| Originally posted by November Eller så snackar han en massa sk!t Skulle ialf inte förvåna mig heh |
Paintballing igår med folk från klassen på Chalmers... 
Vänster...

Åter igen vänster...

Och igen...

Har inte bjudit på en bild på mig själv än. Men tiden är mogen nu så är här har ni!
Tänkte visa en bild på mig från igår när jag var på Monday Bars första sommarfest...
Står här med Camilla.
Hihi