TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Sweden
-- varför är jag fortfarande uppe?
Pages (36): « 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 [26] 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 »
Har hittat en sjuk dygnsrhytm som jag inte kan vända på alls...
Inte bra när man är ledig då är de kört...

Kom just hem från en vanlig kväll på krogen.. slöa lite på Clara's faktiskt :P Drog därifrån då "Dj'n" satte sin, så kallade, trance-cd på repeat.
Sitter på jobbet å knegar...
Har en ny design och nya funktioner till vår hemsida som ska vara klart på måndag.
Så jag lär att ha å göra fler nätter i veckan 
Fast det är ett helvete att sitta å lyssna på Radio Rix timma ut, å timma in 
| quote: |
| Originally posted by Smekbar länkade fel.. här e rätt länk ![]() Smekbar - Smygsmek (demo) |
| Originally posted by SWE_TRANCE Sitter på jobbet å knegar... Har en ny design och nya funktioner till vår hemsida som ska vara klart på måndag. Så jag lär att ha å göra fler nätter i veckan ![]() Fast det är ett helvete att sitta å lyssna på Radio Rix timma ut, å timma in |
| Originally posted by sipowitz Yo, vart jobbar du då? Ah du förresten, var det dig jag träffade på dansgolvet på fokused i stockholm? |

| Originally posted by SWE_TRANCE Jobbar på NLY Scandinavia AB (www.nelly.se) Vad vi gör ser du nog när du kommer in på sidan. |
| Originally posted by SWE_TRANCE Jobbar på NLY Scandinavia AB (www.nelly.se) Vad vi gör ser du nog när du kommer in på sidan. Yes, vi studsade väl förbi varandra ett par gånger inne på Fokused ![]() Tog nog i hand också när vi skulle ha gathering vid kuddberget därinne |
på mig ... bra dygnsrytm!!! ..ska sova nu.. 
| Originally posted by Kongo_kim Och du gör vad??? provar damunderkläder eller |

| Originally posted by SWE_TRANCE öhhh, nepp Men jag ser på när damer provar dom... ![]() ...jag är utvecklare där sedan en tid tillbaka... |
inte sett nånstans på ams där dom söker kontrollanter för underklädsmodeller
doh!!!
samma på icq osv...
För att datorn piper till varje gång jag får ett mail och när jag ligger i sängen och hör det så vill jag igentligen inte gå upp och sätta mig vid datorn och läsa det. Men av nån konstig anledning så känner jag ett behov av att läsa det. Så kan jag lika gärna gå upp och titta var det är... aha, kontrollbesked från vhs, får jag sova nu igen?
BTW, nån som vet hur man stänger AV pc-speaker? Är det bara genom att klippa sladdarna som det går? Eller är det nån inställning nånstans som jag inte hittat? Har försökt stänga av allt (outlook 2003 + windows xp)
| Originally posted by evggyrt Är det bara genom att klippa sladdarna som det går? |
| Originally posted by evggyrt För att datorn piper till varje gång jag får ett mail och när jag ligger i sängen och hör det så vill jag igentligen inte gå upp och sätta mig vid datorn och läsa det. Men av nån konstig anledning så känner jag ett behov av att läsa det. Så kan jag lika gärna gå upp och titta var det är... aha, kontrollbesked från vhs, får jag sova nu igen? BTW, nån som vet hur man stänger AV pc-speaker? Är det bara genom att klippa sladdarna som det går? Eller är det nån inställning nånstans som jag inte hittat? Har försökt stänga av allt (outlook 2003 + windows xp) |
| Originally posted by SWE_TRANCE Sladden går väl bra att klippa, men kanske dumt om du får användning av den framöver? Borde gå att avvaktivera den i BIOS. |
| Originally posted by reveal Annars kan man ju dra ut kontakten till sladden, så förstör du inte den iaf |
| Originally posted by evggyrt jo det är sannt... fast grejen är att jag typ aldrig vill starta om datorn för att gå in i bios... men jag kanske borde testa det =) kanske en bra idé ja, så slipper jag starta om.... |
håller på fixar alla burkar i huset =) format på alla.. OpenBSD.. Win2k .. win98.. med mera =).. nu börjar allt synca och hamna rätt =)
bah, fråga mig inte. just nu känns det som jag är den enda som e vaken i heeela sverige. 
| Originally posted by Glorie bah, fråga mig inte. just nu känns det som jag är den enda som e vaken i heeela sverige. |
Jag är typ på väg till sängen nu. Ska bara....

för att jag är för full för att sova och det är midsommar! (trance i lurarna)
vem kan sova efter denna svidande förlust på straffar
en stolpe å en ribba men inge mål.....knaaas
kan inte sova heller.
ska vakna kl 4.30 för att hinna med flyget och det e nästan kl3 nu grr 
*tränar för sensation imorron*