TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Belgium
-- Sensation in Belgium
Pages (38): « 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 [26] 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 »
| quote: |
| Originally posted by DeSpErAtOs-X --- tha List --- Kaidreas Bomar Tom Desperatozz Bunz |
--- tha List ---
Kaidreas
Bomar
Tom
Desperatozz
Bunz
FredNova +5
--- tha List ---
Kaidreas
Bomar
Tom
Desperatozz
Bunz
FredNova +5
Aur�lie + heel veel 
^ Naar Sensation willen ze allemaal mee, maar niet naar de Beta-party? 
Spijtige zaak inderdaad 
Ben ook nog aant twijfelen, tfeit dat onze fuif is, dak moet draaien en dak ni ineens tegen 1uur (na Jan zen setje) het af wil bollen en iedereen 'in de steek laten'.
Zouden er nog tickets aan de kassa beschikbaar zijn (zouden tegen 2uur daar aankomen dan :/)
shit h� !
Stel dat het niet uitverkocht is stuur je best een mailtje.
Las juist op D4M dat het mogelijk uitverkocht is :/
Maja kan geen risicos nemen he, 40� blijft veel geld (4 platen!)
Riskant wel, zonder ticket aankomen :/
Shit ik heb men ticket nog ni
. Staat niks op de site hoor zal wel niet kloppen. Ga er morgen zeker achter dan gaan. Aan de andere kant als je een ticket koopt en besluit niet te gaan , denk niet dat het moeilijk is te verkopen ...
fuck it. Afwachten dan maar.
we shall see
| Originally posted by lemon squash verdoeme, wil �cht wel gaan, hoewel de line-up beter kon... Maja, al mijn kameraden zijn niet echt trance-minded en 40� is te veel voor hen, altijd tzelfde |
); daar gaat ge toch altijd spijt van hebben; en over een paar jaar bent ge al te oud om nog naar zo'n feesten te gaan
| Originally posted by Bomar en over een paar jaar bent ge al te oud om nog naar zo'n feesten te gaan |
ik zie mezelf toch niet meer op sensation staan als ik 30 jaar ben, maar ge kunt natuurlijk wel nog naar de muziek luisteren
| Originally posted by Bomar ik zie mezelf toch niet meer op sensation staan als ik 30 jaar ben, maar ge kunt natuurlijk wel nog naar de muziek luisteren |
| Originally posted by Bomar ik zie mezelf toch niet meer op sensation staan als ik 30 jaar ben, maar ge kunt natuurlijk wel nog naar de muziek luisteren |
op feesjeuhs bouwen staat geen leeftijd. IMO
tis meestal door de vrouwkes da ze niemer weggaan
nen hoop pantoffelhelden ja 
| Originally posted by sebbonny ene van op mijn pa zen werk is 40 en ij ga naar sensation |
| Originally posted by Jasperovitsj In Nederland |
| Originally posted by DeSpErAtOs-X ben blij da'k naar sensation in belgi� ga met breezersletjes van 16 ipv sensation in nederland met wijve van 35 in strakke pakjes met nen cocktail vast ze |
| Originally posted by Pumaz Daar heb je wel een punt |
| Originally posted by DeSpErAtOs-X als ge vorig jaar naar de live video beelden ervan op de site ebt gekeke dan begrijpt ge da punt nog v���������l beter |
--- tha List ---
Kaidreas
Bomar
Tom
Desperatozz
Bunz
FredNova +5
Aur�lie + heel veel
Nyah + Zehra (ja toch he?
)
| Originally posted by DeSpErAtOs-X ge haalt er ook weer een land uit e jasper ... vet, oud, ... strings dragen ze allemaal en van die strakke pakjes ook ... ben blij da'k naar sensation in belgi� ga met breezersletjes van 16 ipv sensation in nederland met wijve van 35 in strakke pakjes met nen cocktail vast ze |
| Originally posted by Freezel Breezahsletjes gaan bij ons naar de Black Edition |