TranceAddict Forums

TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Belgium
-- Beta Party - Rector Gent - 2 april 2005
Pages (42): « 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 [26] 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 »

Posted by djcresto on Apr-02-2005 12:27:

de uitbater zal er vanavond zijn rond half 8

ik breng ook 125 euro mee voor de zaal te betalen
50 euro sponsoring van brooklyn die grotendeels naar de laser zal gaan
en wat reserve mochten we toch geen winst maken

me krijgt stillaan veel goesting

Posted by Jasperovitsj on Apr-02-2005 12:46:

quote:
Originally posted by djcresto

50 euro sponsoring van brooklyn die grotendeels naar de laser zal gaan

Die kost 35�, en staat nu al in de gang, te wachten om in actie te schieten

Posted by CygnusX on Apr-02-2005 12:47:

Cresto + girlfriend + friends
Pumaz
Buoyant + friends
Jasper + friends
Zehra + Derya (zusje) + (eventueel) vriendin
FUSyke + vriendin
TatanaGirl + Cygnus
Vylix + Friends
Desperatozz + vriendin + friendz(wss)
pooley + friends
Dark Apostle + Groenten + (eventueel) Hopeloze Gevallen
Bomar + vriend
Xilver + friends
Nyah + friends
Sukides + friends
FredNova + friends
TOR + jaargenoot +
Pheatus + friends + (eventueel) girlfriend
Eigeel + Friends
Gladius
hydra + friends
Lizzy + friend
Giesber

Posted by Jakhira on Apr-02-2005 13:19:

Met hoeveel waren we de vorige keer (ongeveer) ?

Posted by Jasperovitsj on Apr-02-2005 13:20:

40 tot 50 man op het drukste ogenblik denk ik, en daar gaan we nu wel ruim over zitten!

Posted by djcresto on Apr-02-2005 13:34:

quote:
Originally posted by Pumaz
Met hoeveel waren we de vorige keer (ongeveer) ?

24 beta's als ik mij niet vergis, de rest was Oudegems opvulsel

Posted by Giesber on Apr-02-2005 14:45:

quote:
Originally posted by CygnusX
Cresto + girlfriend + friends
Pumaz
Buoyant + friends
Jasper + friends
Zehra + Derya (zusje) + (eventueel) vriendin
FUSyke + vriendin
TatanaGirl + Cygnus
Vylix + Friends
Desperatozz + vriendin + friendz(wss)
pooley + friends
Dark Apostle + Groenten + (eventueel) Hopeloze Gevallen
Bomar + vriend
Xilver + friends
Nyah + friends
Sukides + friends
FredNova + friends
TOR + jaargenoot +
Pheatus + friends + (eventueel) girlfriend
Eigeel + Friends
Gladius
hydra + friends
Lizzy + friend
Giesber

miljaar, nu moet ik wel komen

Posted by FredNova on Apr-02-2005 14:49:

er worden waarschijnlijk streepkes getrokken aan de inkom?

Posted by _Jedi on Apr-02-2005 19:20:

^sorry beter laat dan nooit!

Beta Party 1 was onvergetelijk..

Beta Party V2 kan ik er niet bij zijn..

Veel succes (al zullen de meesten dat pas lezen alst voorbij is!)

Have Fun Beta's!

Show yourself & the music in the most positive way!

Greetz - Jedi -

Posted by Bomar on Apr-02-2005 20:54:

sorry, maar ik kan echt niet komen vanavond;
mijn vrienden hebben afgebeld, kheb geen vervoer en
ik hoor op het laatste moment dat ik morgenvroeg ergens moet zijn

amuseert ullie daar goe!!!
en ik zal sommigen wel zien op sensation

Posted by pooley on Apr-03-2005 02:11:

Best gezellige meuk, iedereen kwam goed los na fred's set en tijdens de hollandse furie

Posted by FredNova on Apr-03-2005 03:48:

geslaagd feest!
nu slapen, straks werken en ergens tussendoor een reportje schrijven

Posted by Eagle` on Apr-03-2005 04:38:

Damn wie had da gedacht der bestaat nog nen overtreffende trap van "trainwreck":

nl. Eigeel

begin me trouwens af te vragen wa den beste overgang was, diee laatste of diee met plaat af, stilte, volgendeeeeuh

Posted by Freezel on Apr-03-2005 06:52:

Was gezellig en top mensen! Heb me uitstekend vermaakt

Posted by Jakhira on Apr-03-2005 07:40:

Geslaagd feestje

Posted by Yimanya on Apr-03-2005 10:25:

t was idd dik in orde !! prima feestje
voor herhaling vatbaar hoop ik

Posted by teknasia on Apr-03-2005 12:01:

it sure was!

Posted by Nyah on Apr-03-2005 13:35:

quote:
Originally posted by teknasia
it sure was!

+1
dries jongen, die hoed -> echt af!

Posted by Jasperovitsj on Apr-03-2005 13:37:

Bijna 15u, een uurke wakker, het zonneke schijnt...tijd voor een reviewtje dus!

Mijn Beta-party V2 begon al vroeg, aangezien we met een paar Beta's een minivoetbalmatch gingen spelen tegen de ploeg van mede-Beta Sebbonny. Met Pumaz, Tor en Pheatus aan het station van Wetteren afgesproken en dan richting sporthal waar Cresto ons al in Beta-outfit stond op te wachten. Omdat we slechts met 5 spelers waren - en de andere ploeg met een stuk of 11 - speelde de eerste helft ��n van hen met ons mee. Het spel ging redelijk gelijk op, alleen was het bij momenten meer veldvoetbal dan zaalvoetbal (slidings in de zaal are a big nono!! ). Tijdens de rust kwam Gladius toch nog opdagen nadat hij zich van trein had vergist. In plaats van 6 tegen 6 speelden we in de 2de helft met de gebruikelijke 5 tegen 5, en ons spel kwam opeens los. Het was spannend en gelijkopgaand, maar uiteindelijk trokken wij aan het langste eind, BETA-power!!!

Daarna snel gedoucht en richting Gent, maar eerst Gladius terug aan het station afgezet omdat hij ziek was en zich echt niet in staat voelde om nog een avond te feesten. Spijtig

Anyway, in Gent na veel zoeken parkeerplaats gevonden, meteen de Rector opgezocht, en tot mijn verbazing was bijna de hele Beta-bevolking al aanwezig! Het was echt wel fijn om een feestje te zien waar er al 30 man binnenstond nog voor het feestje eigenlijk begonnen was!!
Tegen 21u15 waren alle posten bezet, de laser ge�nstalleerd en de DJ's klaar om er een lap op te geven. Pooley en Desperatozz begonnen met een lekker groovy setje dat meteen al enkele mensen in beweging kreeg. Daarna was het de beurt aan Teknasia die ons ging vergasten op war progressive trance. Het aangekondigde McProg gehalte lag echter v��l lager dan verwacht (bijna afwezig zelfs ), dus een goeie en verrassende set. Arise deed ook meteen een hoop Beta's flippen!

Ondertussen bleef er ook volk binnensijpelen. Sommige mensen kwamen gewoon een kijkje nemen en gingen daarna snel weg, maar gelukkig waren er ook die bleven en mee een feestje bouwden! Pheatus zette dat feestje echt in gang met een z��r aangename set. Een paar fantastische nummers en strak gemixt, echt top! Zeker toen hij ons eigenste Beta-anthem "Plus Ultra" draaide. Ondanks het relatief vroege uur stond de zaal toch al een eerste keer op z'n kop, en het zou zeker niet de laatste keer zijn!

Tegen half 1 sloot Pheatus af en nam FredNova het roer over. Hij ging meteen de stevige toer op, en dat kon het volk zeker apprecieren. Een goeie mix van oud en nieuw bracht nog meer sfeer dan Pheatus al had opgebouwd, en hoewel er niet z� veel volk binnenzat stonden ze wel bijna allemaal op en rond de dansvloer! En dat is toch wat telt denk ik?
Na FredNova was het de beurt aan onze noorderburen Bax en Freezel die deze keer een back 2 back gingen draaien waar veel mensen naar uitkeken. Vanzelfsprekend lostten ze de verwachtingen zonder problemen in, en ze kregen de aanwezige handen verschillende keren in de lucht. Bij sommige tracks werd er zelfs luidkeels meegezongen, en dat zegt veel over het enthousiasme van de Beta's

Om 3u zat de sfeer er dus nog steeds heel goed in, dus tijd voor Xilver en mezelf om te beginnen aan onze Classics set. Ik kan natuurlijk niet echt goed over mezelf oordelen, maar de respons van het publiek was in ieder geval heel goed! Het deed echt deugd om al die handen in de lucht te zien bij de breakdowns en het geschreeuw en gefluit te horen tijdens de build-ups. Witness the power of trance!

Tegen 4u30 was onze set gedaan en nam Eagle het van ons over. Door het late uur begon er toch al wat volk weg te trekken, maar de meeste Beta's bleven nog steeds shaken, die hards als we zijn!
Opeens kwam er vreemd genoeg een nieuwe golf mensen binnen, ie echter allemaal bleken te komen voor de Star Warz afterparty die om 5u zou beginnen. Wij wisten echter totaal van niks, de eigenaar van de zaal was ons dat doodleuk vergeten (of verzuimd?) te vertellen. Er zat dus niks anders op dan alles af te sluiten, de drank af te rekenen en afscheid nemen van iedereen...
Jammer dat Eagle dan ook zo vroeg moest stoppen, maar zoals ik zei, we wisten totaal van niks. Anders had de line-up wel aangepast geweest zodat hij langer had kunnen draaien.

In ieder geval was het absoluut een geslaagd feestje!
De opkomst was niet spectaculair, maar de zaal zat toch gezellig vol, en vooral de dansvloer heeft de hele avond stampvol gestaan met uitzinnig feestende mensen, toch h�t teken van een geslaagd feestje lijkt me?
Financieel is het ook allemaal meegevallen, ik kan zeggen dat we ongeveer 300� winst hebben gemaakt die in de Beta-kas gaat voor toekomstige feestjes of activiteiten of whatever. Dit was alleen mogelijk door alle mensen die zo vriendelijk waren om mee te helpen zelf de bar en de bonnen te doen. Dus echt bedankt mensen!!!

Nu op naar de volgende...

Posted by TOR on Apr-03-2005 13:38:

wat een feest

vrij veel niet-BeTA-volk ook, en die hebben zich uitstekend vermaakt. zal de reputatie van dit subforum alleen maar ten goede komen..

teveel hoogtepunten om op te noemen.. het was gewoon af!

Posted by BZRK on Apr-03-2005 13:47:

Het was zalig!
Kheb me super goed geamuseerd en lekker genoten.
Ook mijn vrienden die het allemaal normaal niet zo volgen vonden het super

Sterk van jullie!

Posted by FUSyke on Apr-03-2005 13:50:

Leuk reviewke Jasper, ik zou het niet beter kunnen zeggen Voor mij was het de eerste keer dat ik iedereen van het forum zag. Het was soms wat raar omdat ik nog niemand irl kende maar ik heb toch enkele leuke babbels gedaan Thx iedereen voor een eerste kennismaking ook al was dit dan soms kort.

Voor de rest heb ik mij prima geamuseerd op het setje van Pheatus en op het hardere werk van Fredje Zijn de setjes opgenomen en zijn ze goed gelukt?

Posted by Jasperovitsj on Apr-03-2005 13:56:

quote:
Originally posted by FUSyke

Voor de rest heb ik mij prima geamuseerd op het setje van Pheatus en op het hardere werk van Fredje Zijn de setjes opgenomen en zijn ze goed gelukt?

Ik heb normaal gezien tot en met FredNova opgenomen, straks eens checken of ze er allemaal goed opstaan...

Posted by Pheatus on Apr-03-2005 14:09:

Thanks voor de zalige comment
Echt kippevel kreeg ik toen jullie allemaal begonnen roepen en zot doen tijdens de build-ups van m'n setje! Super!

Kheb me echt rot geamuseerd en echt toffe mensen ontmoet! De setjes waren allemaal van HOGE kwaliteit wat de sfeer alleen maar ten goede kwam! Merci voor de toffe avond mensen!!

Trouwens, ik was aangenaam verrast van al het vrouwelijk schoon dat hier op dit forum aanwezig is . Dit mag toch wel es gezegd zijnde! (als complimentje bedoel h� mensen )

Tracklistje, hopelijk in goede volgorde :

Placebo - Twenty Years (Michael Feihstel Into Depth Remix)
Dutch Dance Connection - Windfall
Secret Development - Day One (Re-edit)
Sunquest - Daybreak (Original mix)
Kindred Spirits - Plus Ultra (Icone remix)
Vinyldamage - Spiralstory
Plastic Boy - Twixt (Icone remix)

Groetjes,
Seba

ps: nu wat bekomen van de stijve benen

Posted by Jakhira on Apr-03-2005 14:15:

quote:
Originally posted by Pheatus
Dutch Dance Connection - Windfall

Zodra ik u op msn zie Seba moet ik deze hebben

Pages (42): « 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 [26] 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 »