TranceAddict Forums

TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Holland
-- Het grote Progressive topic - deel 4
Pages (41): « 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 [26] 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 »

Posted by Disney on Aug-24-2005 11:22:

quote:
Originally posted by Freezel
Heb het setje van Nic Fanciulli in Dance Department van afgelopen zaterdag hier staan:

hxxp://s43.yousendit.com/d.aspx ? id=2I0OEU7EF6R4Z13DEAKHNN97R1 (ff aanelkaar plakken)

01 Jow Montana - Boys (Heretic Mix)
02 John Tejada - Sweat (Poker Flat)
03 ID
04 ID
05 ID
06 ID
07 Freeform Five - Electromagnetic (Tiefschwarz Dub)

Damn die is wel heel er snel leeg geleeched...

Posted by SnuggLe on Aug-24-2005 12:19:

quote:
Originally posted by Disney

Dat zeg ik... d'r zitten een HEEL STEL EIKELS HIER (eikels ja, je leest het goed) die hier niet speciaal op TA zitten, wel meelezen, en hier alleen maar komen om even fijn alles leeg te leechen. Het wordt steeds erger. Wie het zijn? Geen idee, maar 100% zeker een aantal van Clubcharts (nee ik noem geen namen) die dat doen.

Dus...we zullen iets anders moeten verzinnen. Het forum van Jerry dan maar? Daar zit 80% van de mensen die hier posten al, plus ze hebben daar een forum waar je alleen kan komen met een bepaald aantal posts.

Just an idea... Of we meoten een aparte pagina zelf maken. Maar dat is ook weer zoveel moeite.

Posted by TranceFool on Aug-24-2005 12:21:

Links pm-en lijkt mij het meest handig, beetje zuur dat de mensen voor we het geupt worden ze niet eens kunnen downloaden.

Posted by Disney on Aug-24-2005 13:42:

quote:
Originally posted by TranceFool
Links pm-en lijkt mij het meest handig, beetje zuur dat de mensen voor we het geupt worden ze niet eens kunnen downloaden.

Is misschien wel iets ja. Zouden we eigenlijk een soort mailinglist moeten maken van mensen die hier echt horen en daar alleen de links naar toe sturen of zo...

Ik weet niet of dat mogelijk is met PMs hier op TA, dat je een PM stuurt naar meerdere mensen en dat je dan via een reply-to-all functie met behulp van dat ene berichtje steeds links naar alle mensen op die list kan doorsturen...

Posted by SnuggLe on Aug-24-2005 14:04:

quote:
Originally posted by TranceFool

Jep, maar naar wie dan? En kan dat idd tegelijk?
Als we daar even een formatje voor opstellen dan hoeft dat helemaal geen probleem te zijn.

Maar, zoals ik zei, het board van Jerry is ook een optie. Daar is ook FTP-ruimte vrij. Maar, dat moet hij dus willen.

Posted by basd on Aug-24-2005 14:28:

quote:
Is misschien wel iets ja. Zouden we eigenlijk een soort mailinglist moeten maken van mensen die hier echt horen en daar alleen de links naar toe sturen of zo...

Wie hoort er dan bij en wie niet?

Als je zo 'na�ef' bent om die links hier te posten dan weet je dat je dat kan krijgen, vind ik..

quote:
Ik weet niet of dat mogelijk is met PMs hier op TA, dat je een PM stuurt naar meerdere mensen en dat je dan via een reply-to-all functie met behulp van dat ene berichtje steeds links naar alle mensen op die list kan doorsturen...

Je kunt volgens mij in een keer een PM naar iedereen op je buddy list sturen (zie profile-knop rechts bovenin).. Moet je maar even testen. Weet zo niet of er ook een reply-to-all functie op zit dan, heb het verder nog nooit gebruikt.

Posted by Jantjeuh on Aug-24-2005 15:00:

Ik kan dat Fanciulli setje wel even naar Emre's ftp uppen als mensen hem nog willen?

Posted by SnuggLe on Aug-24-2005 15:05:

quote:
Originally posted by Jantjeuh
Ik kan dat Fanciulli setje wel even naar Emre's ftp uppen als mensen hem nog willen?

Iemand voelt zich aangesproken

En BasD, scheer je weg, progressive is niets voor jou !

Posted by Jantjeuh on Aug-24-2005 15:20:

quote:
Originally posted by SnuggLe
Iemand voelt zich aangesproken

Hoezo dat dan?

Waarom zou ik in godsnaam hier setjes leechen als ik ze al uren/dagen eerder via ftp kan krijgen? Ik zie gewoon dat een boel mensen teleurgesteld zijn omdat ze die set niet meer kunnen downen, dus bied ik aan hem ergens anders te uploaden.

Ik kan die set trouwens niet naar Jerry uppen omdat z'n ftp nog steeds fucked up voor me is :/

Posted by SnuggLe on Aug-24-2005 16:54:

quote:
Hoezo dat dan?

Waarom zou ik in godsnaam hier setjes leechen als ik ze al uren/dagen eerder via ftp kan krijgen? Ik zie gewoon dat een boel mensen teleurgesteld zijn omdat ze die set niet meer kunnen downen, dus bied ik aan hem ergens anders te uploaden.

Ik kan die set trouwens niet naar Jerry uppen omdat z'n ftp nog steeds fucked up voor me is :/

Blijkbaar voel je je echt aangesproken, want je reageert nog steeds serieus, ook al staan de " " erachter

Posted by Jantjeuh on Aug-24-2005 17:06:

Mja, gewoon een domme opmerking van jou dus

Posted by SnuggLe on Aug-24-2005 18:36:

quote:
Mja, gewoon een domme opmerking van jou dus

Nee

Wie gaan er nog naar Howells in de Panama deze zaterdag, na ML dus?

Ik twijfel. De vorige keer Howells was wel de beste avond van dit jaar. Te-ring, wat was dat een goede avond.

Posted by Original on Aug-24-2005 18:47:

quote:
Nee

Ik twijfel. De vorige keer Howells was wel de beste avond van dit jaar. Te-ring, wat was dat een goede avond.

Ik hou het als een optie open, moet alleen ook nog effe een kaartje voor ML halen want winnen zal er wel weer niet inzitten.

Posted by SnuggLe on Aug-24-2005 18:55:

quote:
Originally posted by Original
Ik hou het als een optie open, moet alleen ook nog effe een kaartje voor ML halen want winnen zal er wel weer niet inzitten.

Twijfel nog. D'r gaat geen hond.
Das het balen.

Posted by emre on Aug-24-2005 19:33:

Ik heb beide in de planning

Posted by basd on Aug-24-2005 20:30:

quote:
En BasD, scheer je weg, progressive is niets voor jou !

Jawel hoor, alleen die nieuwerwetse troep vind ik drie keer niks, geef mij maar die vette sound van een jaar of vier, vijf geleden..

Nu net Lamb - Gabriel (Bill Hamel remix) op staan, goeie plaat al is ie wel een beetje langdradig. Niet echt een topvoorbeeld van wat ik bedoel.

Posted by Ultravibe! on Aug-24-2005 21:20:

quote:
Originally posted by basd
Jawel hoor, alleen die nieuwerwetse troep vind ik drie keer niks, geef mij maar die vette sound van een jaar of vier, vijf geleden..

Check Lonestar - New Kicks eens. Toch wel een plaat met echt die oldskool proggy sound. Atmosferisch, duister, meestlepend.

Posted by basd on Aug-24-2005 21:39:

Even snel samples op Juno gecheckt maar het is em denk ik toch net niet helemaal.. Net niet dik genoeg.

Wat ik dan wel weer bedoel en wat ook redelijk recent (als in 2004) is, is iets als Marcello Castelli - Montevideo.

Ben nog wel op zoek naar een shitload van die ouwe prog, mijn wantlist groeit geloof ik met de dag.

Posted by GrooveCollect. on Aug-24-2005 22:59:

quote:
Hoezo dat dan?

Ik ben overal bereid aan mee te werken om als doel met alle progminded people 1 grote community te maken waar we onze kennis met elkaar delen. Ik steek er nu al meer dan 30 uur per week in aan vrije tijd, dus dit kan er ook wel bij. Als ik de setjes die moeilijk op het net te krijgen zijn op 1 of andere manier in me bezit kan krijgen, dan wil ik ze wel hosten op me server.

Misschien dat diegene de setjes die echt heel vet en de moeite waard zijn op yousendit kan zetten en dan aan mij de url sturen. Dan haal ik 'm er af om te sharen op me server met onbeperkt dataverkeer ?

Jan, wat die ftp betreft.. Ik ben er nog steeds mee bezig om iemand te vinden die het probleem oplost (misschien iemand van hier). Het blijft raar dat er van de 10 mensen 4 wel op me ftp kunnen komen en de rest niet.

Er zitten inderdaad al veel mensen van hier (maar ook van CC) op Groove Collection (hoewel sommige nog niet de stap genomen hebben om actief te schrijven), maar dat zal vast nog wel komen in de toekomst hoop ik, want hoe groter we worden, hoe meer ik voor mekaar kan krijgen bij organisaties en andere sites voor sponsoring in de vorm van gastenlijstplekken en andere leuke dingen voor me members.

Posted by SnuggLe on Aug-25-2005 06:58:

quote:
Originally posted by GrooveCollect.
Er zitten inderdaad al veel mensen van hier (maar ook van CC) op Groove Collection (hoewel sommige nog niet de stap genomen hebben om actief te schrijven), maar dat zal vast nog wel komen in de toekomst hoop ik, want hoe groter we worden, hoe meer ik voor mekaar kan krijgen bij organisaties en andere sites voor sponsoring in de vorm van gastenlijstplekken en andere leuke dingen voor me members.

Het wordt er steeds gezelliger, al was het alleen maar om de grappen en grollen van Joost en de reports van C-jay

Posted by HiGH_NrG on Aug-25-2005 16:22:

quote:
Nee

Niet van de partij... Ga al op tijd weg van Mysteryland, omdat er nog een vette party is bij mijn ouders in het dorp!

Posted by Partyhardy! on Aug-25-2005 17:21:

quote:

Die Fanciulli set staat er nog gewoon op hoor, net of er al 25 mensen die set geleechd hebben... je moet gewoon de url goed intypen...
Hier in de prog thread heb ik nog nooit een yousendit link gehad die helemaal leeg geleechd was dus gewoon hier blijven posten

hxxp://s43.yousendit.com/d.aspx?id=2I0OEU7EF6R4Z13DEAKHNN97R1

Posted by Roger on Aug-25-2005 19:00:

quote:
Originally posted by basd
Even snel samples op Juno gecheckt maar het is em denk ik toch net niet helemaal.. Net niet dik genoeg.

Wat ik dan wel weer bedoel en wat ook redelijk recent (als in 2004) is, is iets als Marcello Castelli - Montevideo.

Ben nog wel op zoek naar een shitload van die ouwe prog, mijn wantlist groeit geloof ik met de dag.

brute track man
hou me op de hoogte als je nog eens zoiets vind zou ik zeggen

Posted by Creamfields23 on Aug-25-2005 20:39:

Weet niet of dat iemand er wat an hebt, maar heb deze mix voor iemand geupt dus leech maar raak als je interesse hebt.

Tracklist Grandmix 2001 aired New years Eve on Radio 538

001 Ben Liebrand Intro Grandmix 2001
002 The Ones Absolutely flawless
003 Gypsymen Babarabatiri
004 Felix da housecat Silver screen Shower scene
005 Mark van Dale Something going on
006 Warm It�s the Music
007 Soulvation I just can�t stop
008 Ultra Nate Get it up
009 DiscoTex I can cast a spell
010 M&S presents Salsoul Nugget
011 Stuart now i�m free
012 ian pooley Balmes
013 shortie vs Black legend Somebody
014 Max linen The Soulshaker
015 Big world Open your heart
016 raven Maze The Real Life
017 Deepswing In the music
018 Different Gear Drink to get drunk
019 Delerium Innocente
020 Iio Rapture
021 Kosheen Catch
022 Bastian You�ve got my love
023 Roger Sanchez Another Chance
024 silverstone If I had a choice
025 G-club banda sonora Guitarra G
026 Static Revenger Happy people
027 Decoy Casa Fiesta
028 Mantira Mas Y Mas
029 Solid Sessions Janeiro
030 G-starr Morning Light
031 ATB Let U Go
032 Gigi D�agostino La Passion
033 Rui da Silva Touch me
034 Roger Sanchez you can�t change me
035 Chocolate Puma I wanna be U
036 Rising Star Touch me
037 Storm Storm
038 Gigi D�agostino Super
039 Alice Deejay celebrate our love
040 Daddy DJ daddy dj
041 Parla & Pardoux Jump Let�s party
042 Parla & Pardoux liberte
043 ATC My Beats like a drum
044 Coast 2 coast ft discovery Home
046 Klubbheads Here we go
047 Perpetuous Dreamer Sound of goodbye
048 Storm Storm Animal
049 The Groove brothers Work
050 DJ Prince & Jutin K Got to Have
051 Fatboy slim Star 69
052 System f Dance Valley Theme
053 Dreamcatcher I don�t want to loose my way
054 DJ Jose vs G-Spott Access
055 Mauro Picotto Komodo
056 Fragma Everytime you need me
057 Collusion Mutual Consent
058 DJ Tiesto Flight 643
059 Madelyne A deeper love
060 Zippora What about you
061 Hammerhouse The Jumper
062 System F Soul on Soul
063 Members of mayday 10 in 10
064 The thrillseekers synaestasia
065 Joy Kitikonti Energizer
066 DJ Jean Lift Me up
067 Beam & Yanou The freefall
068 Tukan Like a rainbow
069 Mauro Picotto Like this Like that
070 alcazar crying at the discotheque
071 Plaything Into Space
072 Dance Nation Sunshine
073 rollercoaster Don�t hold me back
074 Mauro Picotto Proximus
075 Peran Good Time
076 The Moon Blow up the speakers
077 O.T.Quartet Hold That Sucker down
078 System F Armin v Buuren Exhale
079 The Ard Sound of Silverspace
080 G-spott NRG
081 David Forbes Questions Must be asked
082 System F Needle juice
083 Lock & Load House some more
084 The crazy Drummer Rollercoaster
085 Fragma You are alive
086 Natural born Grooves Kickback
087 Sylver Forgiven
088 Public Domain Operation Blade
089 DJ Jose vs G-Spott II symbols
090 Blank & Jones Beyond Time
091 Ian van dahl castles in the sky
092 Klubbheads Hiphopping
093 Collusion Conspiracy
094 lasgo something
095 Mario Piu The Vision
096 Sylver Turn the tide
097 Svenson & v Gielen Twisted
098 Milc Inc Land of the living
099 DJ Tiesto Suburban Train
100 Justin K & DJ Kmixx Northern Lights
101 Milc Inc Living a lie
102 PPK Resuraction
103 Rank 1 Such is life
104 Barthezz Infected
105 Barthezz On the Move
106 Gigi D�agostino L�amour Toujours
107 Ben Liebrand Outro Grandmix 2001

Total playing time 3 hours.

h++p://s48.yousendit.com/d.aspx?id=0NLQSTX4DQPJD0T6O63FIIGAMR

Pass: creamfields

Posted by basd on Aug-25-2005 20:49:

quote:
Originally posted by Roger
brute track man
hou me op de hoogte als je nog eens zoiets vind zou ik zeggen

Heb hier wel een redelijk lijstje maar dat zijn bijna allemaal platen van rond 2000/2001.. En dan eigenlijk vooral de bekende platen uit die tijd..

Pages (41): « 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 [26] 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 »