TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Belgium
-- BETA Party v3
Pages (70): « 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 [26] 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 55 56 57 58 59 60 61 62 63 64 65 66 67 68 69 70 »
sweet 
Zalig die filmkes nog eens terug te zien. Jasper & me back 2 back met enkel classics. Jasper, kwil da nog eens overdoen jong 
| quote: |
| Originally posted by djcresto bump beta party op vrijdag 7 juli in de rector in gent |
nondedju
das al het derde beta-feesje dat ik mis
ik ben dan op sneeuwvakantie
nice, ik zal er zijn!
| quote: |
| Originally posted by Xilver Jasper & me back 2 back met enkel classics. Jasper, kwil da nog eens overdoen jong |
| quote: |
| Originally posted by Xilver Zalig die filmkes nog eens terug te zien. Jasper & me back 2 back met enkel classics. Jasper, kwil da nog eens overdoen jong |
| quote: |
| Originally posted by Real Ik zou het jonge(re) talent eerder een kans geven. |
Ik kan wel al vertellen dat de winnaar van de Beta DJ contest waarschijnlijk wel een plaatsje op de affiche zal krijgen
Daar gaat m'n kans 
NIEUWE CONTEST !!
Anyway, hopen dat menno afkomt 
Ik hoop dat Elin Grindemyr afkomt. 
Sgoe, ksnap het. Had ook ni anders verwacht na eruit gesmeten te zijn met de contest 
Anyway: Airwave, Menno en Jonas Steur hadden toch al eens toegezegd, ni? Zou 'n mooie affiche zijn
| quote: |
| Originally posted by Xilver Anyway: Airwave, Menno en Jonas Steur hadden toch al eens toegezegd, ni? Zou 'n mooie affiche zijn |
haha lekker dichtbij, de rector 
Ik ben aan't onderhandelen voor volgende dj's een back2back te doen draaien.
Armin Vs. Mike
Ferry Corsten Vs. Paul Van Dyk
�n
Dj Ti�sto Vs. Dj Sammy
Btw, als jonas en menno komen dan steel ik hun exclusieve cdr's 
| quote: |
| Originally posted by Xilver Sgoe, ksnap het. Had ook ni anders verwacht na eruit gesmeten te zijn met de contest |
| quote: |
| Originally posted by Bertn zijt ge gefrustreerd omda ge eruit ligt of zo? tis maar een wedstrijdje he |
| quote: |
| Originally posted by Tiger777 lol, wie is niet gefrustreerd |


dan nog als u botten het dan toch niet kunnen, big deal. het is precies het einde van de wereld als je geen perfecte mix kan maken.
kpeins dat sommige mensen hier toch echt wel is dringend ff moeten buitenkomen hoor.
Fijn dat er nog eens een Beta-party komt. Alleen spijtig dat het weer zo ver is voor ons. Hopelijk kan ik komen en moet ik dan niet werken.
Groetjes
TatanaGirl
| quote: |
| Originally posted by Kaidreas dan nog als u botten het dan toch niet kunnen, big deal. het is precies het einde van de wereld als je geen perfecte mix kan maken. kpeins dat sommige mensen hier toch echt wel is dringend ff moeten buitenkomen hoor. |

| quote: |
| Originally posted by Kaidreas dan nog als u botten het dan toch niet kunnen, big deal. het is precies het einde van de wereld als je geen perfecte mix kan maken. kpeins dat sommige mensen hier toch echt wel is dringend ff moeten buitenkomen hoor. |
| quote: |
| Originally posted by Xilver Dermee da we gaan snowboarden van 't weekend he. Chaletke is trouwens vastgelegd, dus ge zult 's zaterdagmorgen ferm vroeg bij ons mogen staan ![]() Edit: Misschien is 't gemakkelijker als we u komen uithalen. |
...
| quote: |
| Originally posted by Tiger777 Omg, snowboarden. Zo'n chickmagneet achtige bezigheid ...hmmn, nu vakantie pakken... da zen de slimsten |
| quote: |
| Originally posted by Xilver Nieje, geen verlof, gewoon 'n weekendje. Ma kheb nu wel verlof, kzit thuis met buikgriep. Hopelijk is 't zaterdag beter. |
Powered by: vBulletin
Copyright © 2000-2021, Jelsoft Enterprises Ltd.