TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Belgium
-- Gefilterde posts uit "Stel uzelf voor"
Pages (27): « 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 [26] 27 »
| quote: |
Daar waren wij dan weer effe aanwezig, straf he![]() |
mja me 1333 gratis pintjes hebt ge natuurlijk geen argument om n�et te gaan 
| Originally posted by audiasis Wa is trouwens da "trance event" in de RC-bar? trancefeestjes in leuve wil ik ni missen |
Welkom aan de Newbies
!
En Vishnu, Lovedoctors
!? Waarop slaat dan in hemelsnaam 
| Originally posted by Aur�lie Welkom aan de Newbies ! En Vishnu, Lovedoctors !? Waarop slaat dan in hemelsnaam |
Hihi
Originally posted by Vishnu HihiHangt eigelek een verhaaltje aan vast.. Maar het klonk ook gewoon goed, ge moet er inhoudelijk niks achter zoeken |
!
| Originally posted by Sh!fty kheb anders nog nooit een ingenieur gezien met nederlands in z'n vakkenpakket |

van tijd tot tijd eens "yo de manneuh" ier roepen, bij deze ...
"yeeps"
Wees welgekomen 
deefje en deefke, da begint hier moeilijk te worden 
| Originally posted by deefke Favoriete DJ(s) : regi (wa eeft iedereen hier der toch tegen |
Luchtbal, RAFC, Colruyt, Regi, Tiesto...
make yourself comfortable 
hoi
zen smoel daar kan em niks aan doen e, ma tis inderdaad ni de knapste van den hoop 
| Originally posted by deefke zen smoel daar kan em niks aan doen e, ma tis inderdaad ni de knapste van den hoop |
haha hij zal wel genoeg verdienen dervoor da wel
| Originally posted by MikeVee Plastische chirurgie, hij kan dat toch inbrengen als beroepskosten. |
| Originally posted by iLuMinate You might remember me from sutch nights as : Trance Energy 2006 |
| Originally posted by iLuMinate Werk/Studies : Studeer ICT te Rega-Leuven Hobbies (buiten Trance) : CSS |
^ik was aan counterstrike aan het denken
oei oei
hadden we al een computernerd op het forum?
^hehehehe kzie er de humor van in 
@ Jasperovitsj:
Jan van rijswijcklaand ter hoogte van Antwerp Expo
@ Toni_D2:
Sorry 
&

de rechtse
Welkom 
ja welkom, mede-trancekenner 
| Originally posted by Antony ja welkom, mede-trancekenner |
sarcasme...