TranceAddict Forums

TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Belgium
-- De Grote WK 2006 Thread
Pages (30): « 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 [26] 27 28 29 30 »

Posted by The_G0dfather on Jul-06-2006 10:33:

quote:
Originally posted by djcresto
In de groep worden de prijzen niet verdeeld he. Frankrijk versloeg nu achtereenvolgens Spanje, Brazili� en Portugal dus staat zeker verdiend in de finale.

Alhoewel ze het voor mij persoonlijk niet verdienen omdat ze de laatste 2 matchen niets anders gedaan hebben dan verdedigen (+groepsfase), is het objectief gezien mss wel enigszins verdiend. Maar m'n punt was dat Fra niet kampioen waardig gespeeld heeft en als ik moet kiezen tussen de finalisten, Itali� dan toch een stuk meer.

Posted by Nabistai on Jul-06-2006 10:58:

quote:
Originally posted by The_G0dfather
Alhoewel ze het voor mij persoonlijk niet verdienen omdat ze de laatste 2 matchen niets anders gedaan hebben dan verdedigen (+groepsfase), is het objectief gezien mss wel enigszins verdiend. Maar m'n punt was dat Fra niet kampioen waardig gespeeld heeft en als ik moet kiezen tussen de finalisten, Itali� dan toch een stuk meer.

Hoe vaak speelt een kampioen kampioenwaardig? Als je Spanje, Brazili� en Portugal eruit wipt dan sta je verdient in de finale. Punt.

Posted by djcresto on Jul-06-2006 11:05:

quote:
Originally posted by The_G0dfather
Alhoewel ze het voor mij persoonlijk niet verdienen omdat ze de laatste 2 matchen niets anders gedaan hebben dan verdedigen (+groepsfase)

In de groepsfase was Frankrijk zeker niet goed. Maar ze hebben daar wel meer gedaan dan verdedigen hoor. In alle groepswedstrijden hadden ze bijvoorbeeld meer schoten op doel dan hun tegenstander.
In de 1/8e finale schakelen ze Spanje uit. De ploeg die samen met Argentini� misschien wel het meeste indruk maakte in de poules. En ze lagen in die wedstrijd zeker niet onder. Tegen Brazili� was Frankrijk gewoon beter. En tegen Portugal hoefde het na die 1-0 niet meer. Itali� speelde zeer goed tegen Duitsland, maar daarvoor was het ook verre van fantastisch.

Posted by Transfusion on Jul-06-2006 12:55:

Na elk WK wordt de beste speler beloond met een Gouden Bal.
Gouden Bal
De FIFA maakt eerst tien genomineerden bekend. Daaruit mogen de aanwezige voetbaljournalisten in Duitsland nu hun keuze maken.

Opvallend: onder de genomineerden zijn zeven spelers die zondag nog aantreden in de finale.

Ook de drie overige genomineerden spelen nog, zaterdag in de troosting.

Itali�:

* Andrea Pirlo
* Fabio Cannavaro
* Gianluigi Buffon
* Gianluca Zambrotta

Frankrijk:

* Zin�dine Zidane
* Patrick Vieira
* Thierry Henry

Duitsland:

* Michael Ballack
* Miroslav Klose

Portugal:

* Maniche

Bron: vrtnieuws.net

Ik denk dat zidane het meeste kans maakt. Laatste wedstrijden op een zeer hoog niveau gespeeld.

Posted by djcresto on Jul-06-2006 12:58:

Cannavaro of Klose

Posted by djcresto on Jul-06-2006 13:00:

heel objectief zijn die nominaties wel niet imo. Zijn echt enkel de grote namen van de ploeg die ertussen staan. Viera was echt wel heel slecht in de eerste ronde. Bij Duitsland was zeker Lahn indrukwekkend.

Posted by Nabistai on Jul-06-2006 13:40:

Tzal wel Buffon, Zidane of Klose worden. Als Frankrijk de finale wint zal het quasi zeker Zidane zijn

Posted by Gladius on Jul-06-2006 14:11:

ne verdediger zou hem moeten krijgen; Cannavaro of Sagnol

Posted by Jasperovitsj on Jul-06-2006 14:48:

Cannavaro lijkt me inderdaad ook een goeie keuze.
Niet al te opvallend, maar das voor een verdediger sowieso al moeilijker. Pirlo speelt ook heerlijk, en Buffon is met stip toch de beste doelman van dit WK. Dus ja, ��n van die 3 verdient het wel volgens mij. Zidane is uiteindelijk maar 2 matchen echt indrukwekkend geweest, voor de rest heeft hij niet veel laten zien vind ik. Idem voor Henry...

Posted by The_G0dfather on Jul-06-2006 16:20:

quote:
Originally posted by Nabistai
Hoe vaak speelt een kampioen kampioenwaardig? Als je Spanje, Brazili� en Portugal eruit wipt dan sta je verdient in de finale. Punt.

En bij Itali�'s catenaccio schreeuwde iedereen moord en brand...

Posted by Eagle` on Jul-06-2006 16:38:

quote:
Originally posted by Transfusion
Maar ze scoorden niet... en bij voetbal moet je scoren om te winnen.
En portugal voetbalde, maar zorgde niet voor uitgesproken kansen dus ga dan niet liggen zeiken dat ze onverdiend verloren zijn.

Geen van beide verdiende het echt om te winnen, maar frankrijk heeft een doelpunt gemaakt.

als ge probeert te voetballen en te gaan voor een goal, verliest ge idd verdient en als ge met 10 man achter nen bal kruipt na een cadeaugoal hebt ge idd verdient gewonnen.

Manmanman, aan u is nen analyst verloren gegaan joeng !!

Posted by Transfusion on Jul-06-2006 16:50:

quote:
Originally posted by Eagle`
als ge probeert te voetballen en te gaan voor een goal, verliest ge idd verdient en als ge met 10 man achter nen bal kruipt na een cadeaugoal hebt ge idd verdient gewonnen.

frankrijk heeft ook gevoetbald. Het ding is wel, Henry laat zich niet zo snel vallen als Ronaldo en die begint niet zo snel te wenen. Sommige mensen proberen nog te blijven staan op hun benen, het was penalty, haakbeweging. Ze gingen misschien wel voor een goal maar ze hebben nooit een deftige kans uitgespeeld en dat is ter verdienste van frankrijk.

Posted by Phortastic on Jul-06-2006 17:31:

Ballack tussen de genomineerden...

Wat een objectieve nominatie zeg

Posted by The_G0dfather on Jul-06-2006 23:05:

quote:
Originally posted by Eagle`

haha, big point

Posted by Transfusion on Jul-07-2006 10:34:

vr 07/07/06 - De Duitse spits Lukas Podolski is de jongere die het meeste indruk heeft gemaakt op het WK. Oliver Kahn vindt de "troostfinale" geen "troostprijs". Lees het WK-nieuws.
De FIFA heeft Lukas Podolski verkozen tot de beste jonge speler van het WK. Alleen spelers die geboren zijn na 1 januari 1985 kwamen voor deze onderscheiding in aanmerking.
Lukas Podolski
(foto Belga)
Podolski (foto) haalde het in het referendum voor Cristiano Ronaldo van Portugal.

Naast Podolski en Ronaldo waren ook Lionel Messi, Cesc Fabregas, Luis Valencia en Tranquillo Barnetta genomineerd.

Podolski, die de overstap maakt van Keulen naar landskampioen Bayern M�nchen, scoorde drie keer op het WK.

Podolski werd op 4 juni 21 jaar. "Prinz Poldi" speelde al 31 keer voor Duitsland en maakte daarin 15 goals.

Op het WK stond de ploegmaat van Daniel Van Buyten tot nu 563 minuten op het veld.

Bron vrtnieuws.net

Posted by The_G0dfather on Jul-07-2006 11:15:

Had Messi meer gespeeld won hij zonder enige twijfel, jammer dat de coach 'm zo weinig opstelde. Veronderstel dat hij gewoon nog niet fit genoeg was na die blesssure...

Posted by djcresto on Jul-07-2006 11:39:

diene spanjaard van Real had moeten winnen

Posted by Dj_Day-V on Jul-07-2006 11:48:

4. Portugal
3. Duitsland
2. Italie
1. Frankrijk

Posted by Transfusion on Jul-08-2006 21:28:

Portugal heeft waarschijnlijk weer onverdiend verloren?

Posted by Push2005 on Jul-08-2006 21:44:

quote:

Lol

Posted by Eagle` on Jul-08-2006 22:26:

quote:

haha hoe grappig 1111one!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

anders moet ge is voorspelbare dingen posten idioot

Posted by Real on Jul-08-2006 22:30:

Posted by Transfusion on Jul-08-2006 22:46:

djeeses Eagle`, relax, tis maar voetbal ze...

man toch

Posted by Gladius on Jul-09-2006 08:59:

pronostique voor vanavond heren?
1-0 ITA zeg ik
ik zit in de poll nog steeds op koers btw =)

Posted by Vishnu on Jul-09-2006 09:12:

^ Ik denk dat ik voor 2-1 voor Frankrijk ga gaan omdat ik de Italianen wel zie scoren maar toch zie verliezen.
Maar echt veel maakt het niet meer uit want ik ben inmiddels mathematisch zeker van de eindoverwinning in onze prono game.

Pages (30): « 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 [26] 27 28 29 30 »