TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Israel
-- צחוקיה לכולם
Pages (87): « 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 [26] 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 55 56 57 58 59 60 61 62 63 64 65 66 67 68 69 70 71 72 73 74 75 76 77 78 79 80 81 82 83 84 85 86 87 »
באמת מצחיקקקק
לא מצחיק אותי נשר, ...

| quote: |
| Originally posted by Flotser לא מצחיק אותי נשר, ... |
| quote: |
| Originally posted by nesher מי שלא מצחיק אותו סימן שהוא מאמין במה שכתוב |
:
| quote: |
| Originally posted by nesher http://www31.brinkster.com/shas1/ חחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחח גמר אותי האתר הזה |
מה שמצחיק פה זה שזה כזה נכון
ברור שלא כתבו את זה דתיים, איזה מחשבה מפגרת
עזבו
אין לי כוח לריבים בכלל
אותי זה מצחיק
ויש מספיק אנשים שזה מצחיק אותם
| quote: |
| Originally posted by nesher מה שמצחיק פה זה שזה כזה נכון ברור שלא כתבו את זה דתיים, איזה מחשבה מפגרת עזבו אין לי כוח לריבים בכלל אותי זה מצחיק ויש מספיק אנשים שזה מצחיק אותם |
חחח הדופקים אותנו זה חזק
הסתה עאלק
עשה טובה בבקשה, אל תדבר איתי על הסטה
לא רוצה להזכיר לך דברים לא נעימים
רועי באמת , אני צודק, אתה טועה
סוף פסוק
נמאס לי להתווכח איתך
| quote: |
| Originally posted by nesher הסתה עאלק עשה טובה בבקשה, אל תדבר איתי על הסטה לא רוצה להזכיר לך דברים לא נעימים רועי באמת , אני צודק, אתה טועה סוף פסוק נמאס לי להתווכח איתך |
| quote: |
| Originally posted by Hell_Copter לא מעניין אותי עכשיו אם אני צודק או טועה אל תביא את הדברים האלה לפה... |
| quote: |
| Originally posted by nesher טוב טוב איזה עצבני זה אתר בהומור, אף אחד לא בא פה עם הצעה להשמיד תחרדים תרגע רועי אתה ממש ממש עצבני בזמן האחרון כאילו אנסו אותך או משהו תוציא תקישוא מהתחת ותתחיל לשמוח גבר |
טוב אני חולה, ומשעמם לי אז אני ירשום בדיחה לא מצחיקה על פרסים :
אורח בא לבקר בבית של פרסי
הפרסי מציע לו כוס תה (כבר זה לא הגיוני) ושואל אותו כמה סוכר הוא רוצה
האורח אומר לו בבית אני לוקח 2 קוביות סוכר אבל אצל אורחים אני לוקח 4
הפרסי אומר :
תרגיש כמו בבית
פהההההההההההההההההההההההההה
חחח תאמת שבהתחלה לקח לי קצת להבין
אבל זה דיי חמודד
באמת חמוד על הפרסי
| quote: |
Originally posted by Flotser באמת חמוד על הפרסי |
| quote: |
| Originally posted by Hell_Copter אתה אומר את זה רק בגלל שאתה אוהב פרסים...... |
| quote: |
| Originally posted by Flotser רגע רועי בוא רגע לצד... ששששששששששש אל תגיד לו אבל אמרתי את זה כדי שירגיש טוב אני בקושי מכיר פרסים האמת אל תגלה אבל |
דפוקים אתם
ואחלה בדיחה
http://www.israelshop1.com/eshop/sc...cgi?prod_id=997
סתם משהו שמצאתי
| quote: |
| Originally posted by warpedd_ http://www.israelshop1.com/eshop/sc...cgi?prod_id=997 סתם משהו שמצאתי |
זוכרים תטראק
monkylover?
http://exes.steakandcheese.com/monkeylooker.exe
חחחח זה קרע אותי מצחוק
באמת חלש 
בית ספר חרא
טוב לא ידעתי איפה בדיוק לשים את זה אז החלטתי לתקוע את זה פה
היום גיליתי עד כמה הבית ספר שלי חרא!!!!
בהפסקה הגדולה פתאום התפוצץ הצינור של הביוב קומה אחת מתחת לשירותים
כל האיזור שם היה מוצף...
כמה גושי חרא יא רבאק!!!
אשכרה חרצפים
הילדים באו אחר כך להכנס לכיתה וקלטו שכל התיקים שלהם מלאים בחרא והכל
ואיזה ריח מסריח היה בבית ספר... פייי
אני הכי הכי מרחם על ידידה שלי שחברה שלה הפילה לה את הפלאפון לתוך החרא
אההה ואיזה מורה אחת התעלפה מהריח
עכשיו אני רוצה לראות מי יגיד שהבית ספר שלי לא חרא!!!
חחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחח
הרגת אותי רועיי חחחחח
אני לא ישכח שביסודי איזה אחד חירבן באמצע השיכבה והיה ריח כ"כ מסריחחח
שאפשר היה למות מזההה
Powered by: vBulletin
Copyright © 2000-2021, Jelsoft Enterprises Ltd.