TranceAddict Forums

TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Belgium
-- Voetbalseizoen 2007-2008
Pages (39): « 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 [26] 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 »

Posted by FenixStyle on Mar-31-2008 11:37:

Damn wat een zalig avondje gisteren. Dat we zouden winnen, daar had ik nog in geloofd.. Maar dat we zowaar 6 keer zouden scoren, dat had niemand gedacht.. Hopelijk is Genk nu gelanceerd om alsnog een mooi slot aan het seizoen te breien.. En wie weet krijgt het seizoen nog wel een h��l mooi slot als we de kans krijgen om Standard alsnog van de titel te houden op de laatste speeldag..

Posted by Real on Mar-31-2008 11:48:

Nu ook niet beginnen zweven, het was maar tegen Brugge.

Posted by Config on Mar-31-2008 12:02:

Bovendien hebt ge ook alle geluk aan je zijde gehad. eigenlijk had een 6-2 rechtvaardiger en logischer geweest..

Posted by Jasperovitsj on Mar-31-2008 12:17:

Als ik de samenvatting zo zie was de Brugse verdediging echt wel onstellend zwak bij momenten. Dan mag je nog zo goed spelen voor de rest, echt aanspraak op de zege kan je toch niet maken als je 6 (!) doelpunten rond de oren krijgt, eerder door eigen zwakte dan door de sterkte van de tegenstander.

Posted by Devilex on Mar-31-2008 12:21:

Stijntje zal nog niet bekomen zijn van de wedstrijd tegen Marokko

Posted by Progrez on Mar-31-2008 12:22:

Zelden zo genoten van een zondagavondwedstrijd als gisteren.

Na eerst de ploeg van 't stad te zien winnen, aanschouwde het antwerp-legioen het laatste kwartier der West-Vlaamse ondergang.

Een wanhopige Stijnen (10 goals binnen op twee wedstrijden) en een tot tranen toe bewogen Matthijsen - die zijn misplaatste arrogantie als een boemerang terug in zijn gezicht krijgt - symboliseerden d� totale vernedering.

Daar de haat tegenover de West-Vlaamse club nog steeds bijzonder hoog in het vaandel wordt gedragen, was een bescheiden afterparty in caf� Great Old dan ook op zijn plaats.

Ik kijk al uit naar de kampioensviering in Luik! Sant�!

Posted by Jasperovitsj on Mar-31-2008 12:24:

quote:
Originally posted by Progrez

Daar de haat tegenover de West-Vlaamse club nog steeds bijzonder hoog in het vaandel wordt gedragen

Tegenover welke Belgische club is er eigenlijk g��n haat vanuit het Antwerp-kamp?

Posted by Config on Mar-31-2008 12:27:

Inderdaad

maar dat neemt niet weg dat die 2-6 me toch als behoorlijk onrechtvaardig overkwam.. Als die 2de goal niet goedgekeurd wordt krijgen we volgens mij ook nog een compleet andere match, maar ok, op hulp van de scheidsrechters heeft Club de laatste weken ook niet moeten rekenen.
Enfin, het kan alleen maar beteren in de komende weken. Al vraag ik me wel af hoe Club in godsnaam een deftige basisploeg op het veld zal krijgen tegen Zulte-Waregem, 5 geschorsten en nog altijd een resem geblesseerden. Enige lichtpuntje is de terugkomst van Alcaraz, zo hebben we toch al 1 van de missende verdedigers gerecupereerd.

Posted by Progrez on Mar-31-2008 12:39:

quote:
Originally posted by Jasperovitsj
Tegenover welke Belgische club is er eigenlijk g��n haat vanuit het Antwerp-kamp?

Eigenlijk zijn er maar twee clubs waar iedereen het schijt aan heeft en dat zijn Bruhhe en G*A.

Onlangs waren er zelfs een paar figuren van FC Luik die bij ons een beetje 'cultuur' kwamen opsnuiven.

Zo haatdragend zijn we dus niet (wat niet wil zeggen dat we ons niet beter voelen dan eender welke andere club)

Posted by Jasperovitsj on Mar-31-2008 12:41:

On a sidenote, Ronaldo liet dit weekend nog maar eens eventjes zien wie de beste voetballer van het moment is:

1-0

2-0

3-0

4-0

3 assists, 1 goal, niet slecht

Posted by FCB_Fanatic on Mar-31-2008 13:04:

quote:
Originally posted by Config
Enfin, het kan alleen maar beteren in de komende weken. Al vraag ik me wel af hoe Club in godsnaam een deftige basisploeg op het veld zal krijgen tegen Zulte-Waregem, 5 geschorsten en nog altijd een resem geblesseerden. Enige lichtpuntje is de terugkomst van Alcaraz, zo hebben we toch al 1 van de missende verdedigers gerecupereerd.

idd, het ziet er absoluut niet goed uit op dat vlak. Brugge kwam zoal met moeite aan 18 fitte spelers door al de gekwetsten. Nu met die geschorsten er nog eens bij gaan der waarschijnlijk een paar beloften op de bank mogen zitten ... en daar zitten echt nog wel een aantal jonge gasten tussen die absoluut nog niet klaar zijn voor 1ste klasse voetbal

Posted by Bertn on Mar-31-2008 15:17:

quote:
Originally posted by Progrez

Een wanhopige Stijnen (10 goals binnen op twee wedstrijden) en een tot tranen toe bewogen Matthijsen - die zijn misplaatste arrogantie als een boemerang terug in zijn gezicht krijgt - symboliseerden d� totale vernedering.

hehe. je somt daar netjes de twee ergerlijkste clup bruhhe-figuren op. Die Matthijsen werkt al maandenlang op mijn systeem

Posted by Devilex on Mar-31-2008 15:24:

En dan vergeet ge Sterke Lee nog

Posted by Config on Mar-31-2008 15:30:

quote:
Originally posted by Bertn
hehe. je somt daar netjes de twee ergerlijkste clup bruhhe-figuren op. Die Matthijsen werkt al maandenlang op mijn systeem

Is Stijnen zo ergerlijk dan? Dacht dat hij altijd heel correct is met de media, vind het persoonlijk een van de meest sympathieke figuren uit de competitie. Klassekeeper zonder sterallures.
Persoonlijk erger ik me dan weer rot aan Sonck. Altijd dikkenekken over zichzelf maar tijdens de match er geen zak van terechtbrengen en constant vitten op je eigen teammates.. Laten gaan opt einde vant seizoen aub, we krijgen er sowieso toch nog altijd meer voor als we ervoor betaald hebben.. dat zou nog de grootste overwinning vant seizoen zijn

Posted by djcresto on Mar-31-2008 16:48:

quote:
On a sidenote, Ronaldo liet dit weekend nog maar eens eventjes zien wie de beste voetballer van het moment is:

1-0

2-0

3-0

4-0

3 assists, 1 goal, niet slecht

Absoluut de beste voetballer ter wereld. Snelheid, techniek en trefzeker. Zalig die eerste goal van Rooney

Posted by christina on Mar-31-2008 17:44:

quote:
Wel jammer dat als je een hele match domineert naar huis moet keren met een 2-6.

HAHAHA

domineren met ZES tegengoalen, haha, slechte verliezer precies?

Posted by Jasperovitsj on Mar-31-2008 17:47:

Nee, gewoon gestuit op een bijzonder effici�nt Genk en een sterk keepende Bailly. Enfin, kzeg niet dat ze hadden moeten winnen, maar ze hebben het spel effectief wel het grootste deel van de tijd gedomineerd.

Posted by Progrez on Mar-31-2008 17:49:

En daarom dat het eigenlijk 6-2 voor brugge had moeten zijn.

...

Posted by christina on Mar-31-2008 17:53:

quote:
Nee, gewoon gestuit op een bijzonder effici�nt Genk en een sterk keepende Bailly. Enfin, kzeg niet dat ze hadden moeten winnen, maar ze hebben het spel effectief wel het grootste deel van de tijd gedomineerd.

zes tegengoalen, das elke 15 minuten ��n, das (minstens) om de 15 minuten een gat in uw verdediging. waar gaat ge dan nog de tijd vinden om goed te spelen? laat staan te domineren...

Posted by Config on Mar-31-2008 17:57:

quote:
Originally posted by christina
zes tegengoalen, das elke 15 minuten ��n, das (minstens) om de 15 minuten een gat in uw verdediging. waar gaat ge dan nog de tijd vinden om goed te spelen? laat staan te domineren...

in de andere 86 minuten me dunkt , grappig om te zien welke reactie er op komt, maar ik ben serieus. Over de hele match gezien was een 6-2 logischer geweest.

Posted by Jasperovitsj on Mar-31-2008 18:05:

quote:
Over de hele match gezien was een 6-2 logischer geweest.

Mjah, daar ga ik toch niet mee akkoord. De 6 goals die zijn gevallen waren bijna altijd te wijten aan fouten in de Brugse verdediging, en veel "geluk" was er niet mee te maken. Club heeft ook wat pech in de afwerking gehad, dus ze hadden zelf misschien nog 1 of 2 doelpunten meer kunnen scoren. Maar die 6 tegengoals waren toch terecht hoor. Of ze te vermijden waren, das een andere zaak

Posted by FenixStyle on Mar-31-2008 18:11:

quote:
in de andere 86 minuten me dunkt , grappig om te zien welke reactie er op komt, maar ik ben serieus. Over de hele match gezien was een 6-2 logischer geweest.

Over het algemeen speelden we mss niet supersterk, wel waren we voor ene keer eens zeer effici�nt dus die 6 goals waren imo dan ook terecht

Posted by Config on Mar-31-2008 18:15:

quote:
Mjah, daar ga ik toch niet mee akkoord. De 6 goals die zijn gevallen waren bijna altijd te wijten aan fouten in de Brugse verdediging, en veel "geluk" was er niet mee te maken. Club heeft ook wat pech in de afwerking gehad, dus ze hadden zelf misschien nog 1 of 2 doelpunten meer kunnen scoren. Maar die 6 tegengoals waren toch terecht hoor. Of ze te vermijden waren, das een andere zaak

Terecht zeg jij, dan zou ik toch graag eens weten in welke mate jij die 2de tegengoal terecht vond Je kan toch op zijn minst stellen dat Club niet gekregen heeft wat het verdiende.

Posted by Jasperovitsj on Mar-31-2008 18:28:

Ik weet niet of het buitenspel was of niet. Maar dan nog, de verdedigende fout wordt toch gemaakt h�, tot tweemaal toe. Eerst die slechte pas van Maertens (?), en dan het feit dat de middenvelders gewoon op de middellijn blijven staan ipv aan te sluiten, zodat er een 4 tegen 2 situatie ontstaat. Dat was gewoon de fout die de Brugse verdediging gisteren herhaaldelijk heeft gemaakt. Ze dekten niet kort genoeg (zie de 0-1, de 1-3, de 1-4) en de flankspelers van Genk mochten een paar keer vrij opkomen zonder dat hun brugse tegenhangers meekwamen.Dan zit je altijd met een man meer scenario dat Genk gisteren enorm effectief heeft benut. Die ene al dan niet onterechte goal maakt echt niet veel uit, want de fout die aan de basis lag is gewoon t� veel gemaakt.

Posted by FCB_Fanatic on Mar-31-2008 20:25:

feit is gewoon dat ge na twee slechte jaren niet kunt verwachten dat Club vanaf de eerste minuut terug een topploeg heeft. Het is zowat onmogelijk om die op ��n transferperiode bij elkaar te kopen hetgeen MDG heeft kapot gemaakt. De meest nodige aankopen zijn grotendeels gebeurt ... maar Club heeft net zoals de afgelopen twee jaren enorm veel pech wat gekwetsten betreft. Als je bekijkt dat de twee nieuw ingehaalde verdedigers (Simaeys is als VM ingehaald) praktisch het hele seizoen gekwetst zijn, moet je automatisch eens teruggrijpen naar spelers die hier volgend jaar toch niet meer spelen.

Je kan dan spreken van het feit dat een topploeg dat moet kunnen opvangen, maar dan nog heeft Brugge de handicap dat ze continu hebben moeten switchen en dus nog steeds niet over de automatismen beschikken die andere ploegen wel hebben.

Ik zou het eens willen zien als Standard Sarr en Onyewu mist. Als Standard Witsel, Defour en Dufer missen en ze daardoor continu moeten beginnen schuiven (en dan zwijg ik nog over gekwetsten bij eventuele vervangers voor die spelers). DAT zou een vergelijkbare situatie zijn waarin Brugge nu toch al een hele tijd in zit

Pages (39): « 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 [26] 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 »