TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Holland
-- Nieuw?! FF voorstellen Deel IV
Pages (37): « 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 [26] 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 »
| quote: |
| Originally posted by nwopper Nix mis met beuqen! Beuqen is goed voor de doorbloeding! En het mocht wel eens tijd worden dat er eens wat meer meisjes op NLTA langskwamen! |

Ach ja zolang er alleen maar meisjes komen die van die harde meuk houden schiet het nog niet echt op.
Mensen die van hardere meuk houden zijn toch in de minderheid, en wees maar niet bang, ik kan een goede set van Shiloh, Greg Benz, Digital Witchcraft, Kleinenberg, Holden of Sasha ook best waarderen. Ik doe daar niet moeilijk over 
Beuken is Predator, Tellurian, Dano, Rob Gee
Stelletje haardstijl mietjes 
| quote: |
| Originally posted by nwopper Mensen die van hardere meuk houden zijn toch in de minderheid, en wees maar niet bang, ik kan een goede set van Shiloh, Greg Benz, Digital Witchcraft, Kleinenberg, Holden of Sasha ook best waarderen. Ik doe daar niet moeilijk over |
| quote: |
| Originally posted by magrec eindelijk een vrouw die niet moeilijk doet |
BESTAAN ZE ECHT?!?!?!? vandaag in de kroeg weer het tegendeel bewezen....Ik vroeg een vriendin (ken haar al 16 jaar) of ze een vibrator/dildo had.....rooie boei dat ze kreeg...en maar onkennen
Dat daar tegenwoordig nog een taboe op leg.
Vind het tegenwoordig een normale vraag
En al sje elkaar al 16 jaar kent kan je daar heus wel normaal op antwoorden
Heeej!
Ik ben ook nieuw. Mij naam is Meindert.
Ik woon in best wel een gat in Friesland genaamd Oosterwolde. Voordeel is wel dat het hier zo rustig is zodat ik mijn boxjes eens even lekker hun gang kan laten gaan. oosterwolde ligt vlakbij Heerenveen. Daar waar vroeger nog Trance Energy zat.
Ik ben 16 jaar jong binnekort 17. Ik ben geboren in Brabant, Klundert.
Ik hoop deze zomer nog aan een leuke dj set te kunnen komen. Dus als iemand nog advies voor me heeft graag!!!!
Hopende zo mij zelf enigzins voor gesteld te hebben.
vanuit Friesland zeggen wij Otmorn (of hoe je dat ook schrijven mag)
| quote: |
| Originally posted by Endless_Trance Heeej! Ik ben ook nieuw. Mij naam is Meindert. Ik woon in best wel een gat in Friesland genaamd Oosterwolde. Voordeel is wel dat het hier zo rustig is zodat ik mijn boxjes eens even lekker hun gang kan laten gaan. oosterwolde ligt vlakbij Heerenveen. Daar waar vroeger nog Trance Energy zat. Ik ben 16 jaar jong binnekort 17. Ik ben geboren in Brabant, Klundert. Ik hoop deze zomer nog aan een leuke dj set te kunnen komen. Dus als iemand nog advies voor me heeft graag!!!! Hopende zo mij zelf enigzins voor gesteld te hebben. vanuit Friesland zeggen wij Otmorn (of hoe je dat ook schrijven mag) |
welkom.
Welkom 
AHHH FRESH BLO...
euh welkom 
Friesland De Gekstu
Ownee, dat was Gelderland 
| quote: |
| Originally posted by BaRTeZ Friesland De Gekstu Ownee, dat was Gelderland |
| quote: |
| Originally posted by BaRTeZ Friesland De Gekstu Ownee, dat was Gelderland |
Welkom.
Zal ik me ook maar ff voorstellen...
Naam is Remco, studeer in Rotterdam en ben 18 jaar...
Ben nu zo dik een jaar een echte trance freak en ben ook lid van een aantal trance communities. Verder schaam, schaam... kan ik geen vinyl afspelen, dus ik moet het doen met cd releases...
Nou, genoeg over mij, over op de trance
Ciao!
R.
Gozer... Welkom
| quote: |
| Originally posted by yahoo Zal ik me ook maar ff voorstellen... Naam is Remco, studeer in Rotterdam en ben 18 jaar... Ben nu zo dik een jaar een echte trance freak en ben ook lid van een aantal trance communities. Verder schaam, schaam... kan ik geen vinyl afspelen, dus ik moet het doen met cd releases... Nou, genoeg over mij, over op de trance Ciao! R. |
| quote: |
| Originally posted by HiGH_NrG Gozer... Waar de fok zat je? |

| quote: |
| Originally posted by yahoo Zal ik me ook maar ff voorstellen... Naam is Remco, studeer in Rotterdam en ben 18 jaar... Ben nu zo dik een jaar een echte trance freak en ben ook lid van een aantal trance communities. Verder schaam, schaam... kan ik geen vinyl afspelen, dus ik moet het doen met cd releases... Nou, genoeg over mij, over op de trance Ciao! R. |
Welghom! 
ey, ik ben nieuw hier. 21 jaar, woon in omg. utrecht. Favoriete DJ AvB en Markus
Welkom 
| quote: |
| Originally posted by Arnoud ey, ik ben nieuw hier. 21 jaar, woon in omg. utrecht. Favoriete DJ AvB en Markus |
| quote: |
| Originally posted by Arnoud ey, ik ben nieuw hier. 21 jaar, woon in omg. utrecht. Favoriete DJ AvB en Markus |
Powered by: vBulletin
Copyright © 2000-2021, Jelsoft Enterprises Ltd.