TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Sweden
-- era senaste inhandlade skivor
Pages (38): « 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 [27] 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 »
Tjackade Pryda 003'an ig�r, 'Nile/Sucker DJ'
| quote: |
| Originally posted by Braxen Tjackade Pryda 003'an ig�r, 'Nile/Sucker DJ' |
Re: Re: de sista
| Originally posted by CJ InterCity SOLAR STOOONNNNNEEEEEEEEE RULESSSSSSS!!!!!!! Bytade bort min Solar Stone - Destination och Young Parisians - U Write The Rules mot Tiesto - Nyana 2x12" Sampler idag... helt klart v�rt |
Re: Re: Re: de sista
| Originally posted by dj christian Noooooooo varf�r? Var det inte b�ttre och k�pa cd'n ist�llet. Fan de skivorna var ju mkt v�rda. Och jag h�ller med Solar Stone rular, inte i dagsl�get kanske men f�rr, d� hade de ju s� soft o h�rligt sound. |
men p� Nyana fanns b�de Destination och U Write The Rules, dessutom GTR - Mistral och lite annat gott. Jag �r inte s� mycket f�r att samla p� skivor f�r deras v�rde, jag vill hellre spela dom
Re: Re: Re: Re: de sista
| Originally posted by CJ InterCity D�remot ligger min Solar Stone - Seven Cities vinyl inplastad och or�rd. Min f�rsta vi nyl n�gonsin och �ven min dyrbaraste |
Hade ox� Solar Stone - Destination som jag inhandlade p� Pitch i Stockholm men den hade ett vitt omslag trodde nog inte det var original s� jag s�lde det. Tror jag �ngrar det stort nu. N�ra fler bra singlar ifr�n dem? �r inte s� d�r j�ttebra p� dem direkt.
Tycker Solar Stone's chill out remixar �r de b�sta, center of the sun och fallin tex, s� j�vla underbara =O
Solar Stone - Solarcoaster b�r definitivt h�ras, ett tidl�st m�sterverk! Om jag ska vara lite skrytsam kan jag s�ga att jag har original Solarcoaster vinylen, LOST018 inkl b-sidan Greenlight. mums 
| Originally posted by CJ InterCity Solar Stone - Solarcoaster b�r definitivt h�ras, ett tidl�st m�sterverk! Om jag ska vara lite skrytsam kan jag s�ga att jag har original Solarcoaster vinylen, LOST018 inkl b-sidan Greenlight. mums |
va - harthouse: scorch the sky, (1.327 days) 1995 [eye q]
va - t.s.o.u: the sound of underground vol. 3 1995 [untouchable records]
b�da f�r 3kr + frakt.
| Originally posted by dj christian �r Greenligt bra? |
| Originally posted by n0bben Greenlight sl�pptes faktiskt p� Hooj redan 1995 ganska flummig l�t om du fr�gar mig :> |
| Originally posted by CJ InterCity Jass�? det st�r inte i Hooj's back catalogue... har du mer detaljer om 1995 releasen? |
intressant... m�ste vara helsikes sv�rt att f� tag p�! 
cj innercity, jag har inte t�nkt p� det f�rr�n nu men jag s�g att det st�r woody van eyden p� din avatar, who is he? finns det n�got hos honom du diggar?
Hittade dessa n�r jag var p� stan och bl�ddra skivor idag 
Hertz - Three Ways [ELP]
DJ Ton T.B. - Dream Machine Remixes [Black Hole]
DK8 - Murder Was The Bass (The Remixes) [ELP]
J K Walker - My Future [Druck]
| Originally posted by dj christian cj innercity, jag har inte t�nkt p� det f�rr�n nu men jag s�g att det st�r woody van eyden p� din avatar, who is he? finns det n�got hos honom du diggar? |
historien bakom det �r l�ng s� den hoppar jag �ver, men h�r �r i af Woody's b�sta i mitt tycke:
Sj�lvklart ska jag kolla upp hans verk. Tror inte jag h�rt n�gonting ifr�n honom is�fall var det ett tag sen. Verkar som om du k�nner killen privat eller n�t har jag fel? Annars ha det g�tt mannen!!!!!
Tror jag m�ste l�gga mig nu. Godnatt p� er alla kramisar!
| Originally posted by dj christian Sj�lvklart ska jag kolla upp hans verk. Tror inte jag h�rt n�gonting ifr�n honom is�fall var det ett tag sen. Verkar som om du k�nner killen privat eller n�t har jag fel? Annars ha det g�tt mannen!!!!! Tror jag m�ste l�gga mig nu. Godnatt p� er alla kramisar! |
en g�ng i tiden var jag webmaster p� hans hemsida, ska f�rhoppningsvis bli det igen till h�sten
fick hem lite skivor idag ocks�:
Jass� h�ftigt. H�lsa Woody om du ser'n. F�rresten var inte du webmaster p� Justina Suissa's hemsida ox�? Rusch & Murray - Epic fyfan den � ju guld jag vill ox� haaaaaaaaaaa. Bra k�p d�r In(t)ercity 
| Originally posted by dj christian Jass� h�ftigt. H�lsa Woody om du ser'n. F�rresten var inte du webmaster p� Justina Suissa's hemsida ox�? Rusch & Murray - Epic fyfan den � ju guld jag vill ox� haaaaaaaaaaa. Bra k�p d�r In(t)ercity |
Plockade upp tre lite �ldre plattor ig�r p� Pitch 
DJ Preach - Against Winter [MB Elektronics]
Mojado feat Mr Sam - Naranja [Black Hole]
Marco V - V.ision (Phase Three) [ID&T / Free For All]
Various - James Holden - Balance 005
http://www.discogs.com/release/186636
en riktig baddare d�r nobben, pure quality
Hardtrance:
Scot Project - A1 [Unreleased Mixes] (Overdose/DOSE2005V1)!!!!!!
Hardstyle:
Groovemike - Evil Dead (Groovestyle Records/GSR001)
Hardcore:
Gate 5 - Leaving For Another Trip (Endless Trip Recordings/ETR005)
Dj Rob - Old School Classics Volume 3 (Rotterdam Records Classics/RC006)
Bass-D & K. Matthew Vs. Dj Outblast - Partyfreakz (Masters of Hardcore/MO HSP008)
Jag �������lskar Scot Project. Vilken kung..