TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Holland
-- Nederland in Euro 2004!!!!
Pages (29): « 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 [27] 28 29 »
Inderdaar Raoel, maar ik denk eigenlijk dat het strax weer penalties worden, en dan zou ik echt niet weten wie er gaat winnen. Mocht Griekenland winnen, laat ze dan ook maar de Europese Titel pakken, want dat zou inderdaad een grote verassing zijn!
1-0
Griekenland in de finale. Dat verzin je niet 
wat een einde!
1 seconde voor tijd komt er een goal, ik zou jaren huilen haha.
| quote: |
| Originally posted by moogwai Ik kan me nog een tijd herinneren waar ene M_Perror onderaan stond |
Dus die 1e plek ben ik zo weer kwijt.
Zo wat een verassing! Ook echt in de laatste seconden van de eerste verlenging. Je voelde het gewoon aankomen.
naja, nu hopen dat Griekenland helemaal stunt en ook europees kampioen wordt
| Originally posted by M_Peror Is er uberhaupt ook maar 1 iemand die de Grieken kampioen heeft laten worden? Dat zou me toch een stunt zijn... |
Griekenland flikt het.
Ik had echt verwacht dat tjechi� een walk over zou hebben.
De stand:
Jappio (150 + 45 + 43) = 238
ryo (159 + 30 + 18) = 207
SnuggLe (131 + 45 + 18) = 194
M_Peror (125 + 48 + 18) = 191
basvh (150 + 35 + 0) = 185
De voorspelde finales:
Jappio:
Portugal 2 - 1 Tsjechi�
ryo:
Portugal 1 - 2 Frankrijk
SnuggLe:
Portugal 2 - 2 Tsjechi� (wint)
M_Peror:
Portugal 0 - 2 Frankrijk
basvh:
Itali� 0 - 2 Tsjechi�
Als Portugal wint zal Jappio nagenoeg zeker de winnaar zijn van de poule. Hij scoort daarmee dan nog 40 punten. Wint Griekenland de finale, tja, dan kan er nog het ��n en ander veranderen. Totaal aantal doelpunten op het EK levert immers 50 punten op.
Beste speler van het toernooi ook nog 40, maar daarvoor komen alleen basvh en jappio zelf in aanmerking. Zij raden namelijk Nedved terwijl SnuggLe bankzitter "Sneijder" voorspelt en ryo dacht dat "Thierry Henry" de man van het EK zou worden door en topscoorder en beste speler te worden.
Ik zet mijn geld nu in op Jappio 
| Van Nistelrooij twee duels geschorst AMSTERDAM - Ruud van Nistelrooij is geschorst voor twee duels. Dat heeft de Europese voetbalbond UEFA vrijdag bepaald. De spits sprak scheidsrechter Anders Frisk na de wedstrijd Portugal - Nederland aan op het in zijn eigen partijdige fluiten van de arbiter. Ook na de wedstrijd uitte Van Nistelrooij zijn ongenoegen: "Al zijn beslissingen waren in het voordeel van Portugal. Het was echt een thuisfluiter. We kunnen er echter niets meer tegen doen." |
| Originally posted by New Wave FUCKING KRAUTS!!! SHUT THE FUCK UP!!! KUTMOFFEN!!!!!!!! WE OWN YOU!!!! WE WILL PUT YOUR FUCKING HEADS IN YOUR SELF MADE KUIL ON THE DUTCH BEACHES!!!! |
| Originally posted by Djeebie De eerste twee kwalificatiewedstrijden zullen we dus zonder hem moeten doen. Ze moesten Frisk gewoon voor twee wedstrijden schorsen. |
Ik ben wel benieuwd wat die gast heeft gezegd dan .....!!
| Originally posted by Tim81 Ik ben wel benieuwd wat die gast heeft gezegd dan .....!! |
| Originally posted by TranceFool Ik denk dattie Frisk heeft uitgemaakt voor verschrikkelijke nicht |
Matige finale tot nog toe...
Was te verwachten natuurlijk! Portugal probeert vroeg druk te zetten, maar heeft nog geen grote kansen kunnen creeren. Beste mogelijkheid was zelfs nog voor de Grieken. Hoop eigenlijk dat de mannen van Rehagel op voorsprong komen, dan moeten de Portugezen echt laten zien wat ze in huis hebben... Eigenlijk hoop ik wel dat Portugal de titel wint, want Griekenland als Europees kan eigenlijk niet... Schande voor het Europese voetbal!
PS. Figo wisselt ook al van schoenen (net als Totti)... zullen die nieuwe schoenen van Nike echt zo kut zijn of is dat een nieuwe manier om reclame te maken 
| Originally posted by raoel Ik zet mijn geld nu in op Jappio |

saaie pot (1e helft)
woeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeei Griekenland 1 - 0 
Hahaha, die Portugezen dachten al Europees kampioen te zijn!!
Lekker gekeept trouwens
....
Portugal heeft nog een half uur!
Ok een monchool op het veld 
NIET TE GELOVEN!!!
GRIEKENLAND!!!
griekenland kampioen!

Degene die voor het toernooi een leuk bedrag op Griekenland als kampioen had ingezet is nu rijk