TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Sweden
-- Posta bilder på er själva!
Pages (39): « 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 [27] 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 »
vilken söt bild på dig Stefan 
ny kamera? 
| quote: |
| Originally posted by SteveTranz4ever Tänkte visa en bild på mig från igår när jag var på Monday Bars första sommarfest... Står här med Camilla. Hihi |
Här e min fot...

| Originally posted by Cloudburst Här e min fot... |
| Originally posted by zoric Den ser rätt tjock ut hörru |
| Originally posted by Cloudburst Det är den icke! |
28 cm 
| Originally posted by Cloudburst 28 cm |
| Originally posted by Cloudburst Här e min fot... |

| Originally posted by jofawe herrejäääävlar vilket hårigt ben du har! du å steve borde starta klubb med er kroppsbehåring ![]() (därmed inte sagt att det är något dåligt med kroppsbehåring!) |
| Originally posted by montana steve, var camilla på hernan cattaneo och tog bilder? |
Välkommen till klubben 
Alla mina polare jävlas med mig för att jag är hårig som en schimpans.
I don't give a rats ass...jag har inget som helst problem med det. Den dagen jag rakar bröstet eller benen har jag fan förlorat vettet. Om någon kräsen idiotbrud tycker att det är avtändande så är det ingen annan än hennes problem - det sista jag tänker göra är att rätta mig efter någon annan...fuck no...
| Originally posted by jofawe herrejäääävlar vilket hårigt ben du har! du å steve borde starta klubb med er kroppsbehåring ![]() (därmed inte sagt att det är något dåligt med kroppsbehåring!) |

| Originally posted by Laszlo Välkommen till klubben ![]() Alla mina polare jävlas med mig för att jag är hårig som en schimpans. I don't give a rats ass...jag har inget som helst problem med det. Den dagen jag rakar bröstet eller benen har jag fan förlorat vettet. Om någon kräsen idiotbrud tycker att det är avtändande så är det ingen annan än hennes problem - det sista jag tänker göra är att rätta mig efter någon annan...fuck no... |
Lite mans-hår är aldrig fel enligt mig...
| Originally posted by SteveTranz4ever PICS or stfu ! ![]() Jag har träffat brudar som inte pallar fjollkillar som rakar bort sin buske på bröstet. Många som tänder på det, en del gör det inte... smaken e som baken.... hårig i vissa fall |

| Originally posted by SteveTranz4ever PICS or stfu ! ![]() Jag har träffat brudar som inte pallar fjollkillar som rakar bort sin buske på bröstet. Många som tänder på det, en del gör det inte... smaken e som baken.... hårig i vissa fall |
Fortsätter spinna vidare på ämnet om manligt kroppshår genom att visa ett par bilder som togs tidigare ikväll (6 juli)
Var ut på sjön med några från jobbet i Stockholms skärgård...
2 båtar
Båt 1: Flipper - 6½ meter, 170hk, 45 knop
Båt 2: Bayliner - 9 meter, 250hk V8
Här är ett 1min klipp när vi åker fort med båt 1, vita båten vi passerar är båt 2, på slutet pekar dom på min frilla som står rakt upp av blåsten... badade 30 min innan 
http://progg.mine.nu/images/battur_2005-07-05_02.avi

Originally posted by SteveTranz4ever |
| Originally posted by SteveTranz4ever Fortsätter spinna vidare på ämnet om manligt kroppshår genom att visa ett par bilder som togs tidigare ikväll (6 juli) Var ut på sjön med några från jobbet i Stockholms skärgård... 2 båtar Båt 1: Flipper - 6½ meter, 170hk, 45 knop Båt 2: Bayliner - 9 meter, 250hk V8 Här är ett 1min klipp när vi åker fort med båt 1, vita båten vi passerar är båt 2, på slutet pekar dom på min frilla som står rakt upp av blåsten... badade 30 min innan ![]() http://progg.mine.nu/images/battur_2005-07-05_02.avi |
En bild jag råkade snubbla över på ett av polarnas gallerier. Taget tidigt i våras på en grillfest vi på styrelsen i studentradion hade 
Originally posted by SteveTranz4ever ![]() |
| Originally posted by Christian Ö. Är det kyrkviken vid Lidingö, ser precis ut som ekholmsnäsbacken där borta (Bor själv på lidingö) |
| Originally posted by SteveTranz4ever Japp |
såg att du även lyckats fånga min syrras kompis "landställe" på filmen
Ett litet rött fjuttigt hus vid vattnet.
| Originally posted by Laszlo En bild jag råkade snubbla över på ett av polarnas gallerier. Taget tidigt i våras på en grillfest vi på styrelsen i studentradion hade ![]() |
| Originally posted by SteveTranz4ever Jag har träffat brudar som inte pallar fjollkillar som rakar bort sin buske på bröstet. Många som tänder på det, en del gör det inte... smaken e som baken.... hårig i vissa fall |
men steve är verkligen en gorilla