TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Sweden
-- varför är jag fortfarande uppe?
Pages (36): « 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 [27] 28 29 30 31 32 33 34 35 36 »
För att dagarna är inte lika spännande som nätterna helt enkelt.
För att jag e så jävla slö på att dra mig till sängen...
Ikväll har jag glott på följande filmer
Star Wars - Episode IV - A New Hope
Star Wars - Episode V - The Empire Strikes Back
Star Wars - Episode VI - Return of the jedi
Alla i dom förlängda special versionerna... yeah I'm a geek & klockan e för mycket... jobbet börjar 08:00 imorrn....

GÄSP!!!!!!!!!!
För att jag har semester, det säger väl allt 
sjukt tankspridd och oerhört svårt att gå ner i varv och koppla av.
för att jag blev addicted to trance 
druckit till full?
Har icke lagt mig ännu...Försöker vända tbx på dygnet som jag vänt på något fruktansvärt när man har semester..

jaaa.....schatan va gör man uppe nu för..lite fullll är man ju alltid men det brukar jag hålla i hemlighet så ni förstår säkert varför jag skriver detta
.....dessa rackarns nattklubbar i skellefteå spelar skiiiiiiitdålig musik dom spelade bara tre trancelåtar....resten var bara skit...........ska sova nu....zzzzzzzzz
för ja har varit och lyssnat på Envio på Klubb Remedy i LKPG
han körde Silence (tiesto rmx) som sista låt
weeeeeeeeeee! sen var det typ BARA kända asbra låtar rakt igenom hans 2-timmarsset
kanske en 2-3 jag inte kände igen bara
Touched by the sun lirades oxå såklart.. och "speak in sympathy-låten" va den nu heter.. mycke fin.. plus en massa andra bra, som jag inte kommer på för tillfället...
nu e jag hungrig så jag måste dricka mjölk och äta en smörgås. beaver, pallra dig ner hit så får du höra lite mer än 3 trancelåtar på en kväll 
| quote: |
| Originally posted by Glorie beaver, pallra dig ner hit så får du höra lite mer än 3 trancelåtar på en kväll |
..
Klockan är 05:27 en helt vanlig vardag, jag har INTE varit på fest eller nåt sånt (för de som varit på JooF ikväll är säkert vakna). Jag är bara vaken. Och det lär dröja en stund till innan jag går och lägger mig.
Det är ljust ute.
Jag börjar fundera på om det är nån mening alls att sova?
Hm.
Det här är faktiskt kul.
Jag är inte ens trött.
Å just det - ontopic - Varför? Har pratat med en vän på icq sen 12-01-tiden nåt 
Edit: hehe såg att X-dream inte hade gått och lagt sig klockan 12:30 eller var det var så där faller jag genast i skymundan

Edit 2: jag kom faktiskt inte i säng förrän halv tolv sen
det var rätt sent tyckte jag...
Hmm Scintilla
hur mår du?? HEHE iofs jag ska inte säga någonting var uppe till kl 3 inatt Tycker det är så vackert på nattenn det är något magiskt med sommarnätter
*hoppa omkirng* när jag väl somnade så gjorde jag det direkt =) Vaknade sen o kom försent till ett ställe hehe iofs ingen kolla det är en såndär jobbskola ingen bryr sig bara man anmäler sig varje dag hehe =)
klockan är 10.14 och jag har inte gått å lagt mig än......
| Originally posted by Can klockan är 10.14 och jag har inte gått å lagt mig än...... |
Har lite på lager =)
shoot! varför kan jag inte sova? 
| Originally posted by Can shoot! varför kan jag inte sova? |
där slog du huvudet på spiken 
igår var jag uppe till 5 ... suck.
men ikväll blir det bättring, ska upp å med flyget kl 8.40 på morgonen... 
Jag måste fråga... med hjälp av vilken sorts annordning hissade dom upp bilen för att spränga den i luften ?
http://www.expressen.se/index.jsp?a=171199
Jajaja... inte så kul men jag kan inte sova, har ju dansat till Marco V i flera timmar nu och så ska jag strax upp å jobba
klart man e uppe när tjejjen har gått å lagt sig å man kan ha lite quality time me datorn

| Originally posted by SteveTranz4ever Jag måste fråga... med hjälp av vilken sorts annordning hissade dom upp bilen för att spränga den i luften ? http://www.expressen.se/index.jsp?a=171199 Jajaja... inte så kul men jag kan inte sova, har ju dansat till Marco V i flera timmar nu och så ska jag strax upp å jobba |

| Originally posted by ScuL hm vet inte ens om det är en vanlig uttryck på svenska men här funkar det ![]() 'att spränga nåt i luften' |
När jag åkte genom tyskland från amsterdam så hade det varit nån explosion i belgien. Då tyckte jag att jag hörde nåt på radion i stil med ´Luftgeflüg' eller nåt, och det låter som om nåt flög i luften.
varför är jag fortfarande uppe?
... för att jag har försökt bli av med svart färg från mig själv i ett bra tag. Bl.a. har jag stått i duschen skitlänge nu 
Re: varför är jag fortfarande uppe?
| Originally posted by cviper ... för att jag har försökt bli av med svart färg från mig själv i ett bra tag. Bl.a. har jag stått i duschen skitlänge nu |
Re: Re: varför är jag fortfarande uppe?
| Originally posted by St_Andrew haha, hur lyckas man få svart färg på sig? |