TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Belgium
-- Sensation in Belgium
Pages (38): « 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 [27] 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 »
--- tha List ---
Kaidreas
Bomar
Tom
Desperatozz
Bunz
FredNova +5
Aur�lie + heel veel
Nyah + Zehra
Magistrate
mag ne mens trouwes binne me sportkledij of zijn ze daar nie voor te vinde ?
Dresscode is wit. Welke stijl enz maakt echt geen zak uit 
| quote: |
| Originally posted by Magistrate --- tha List --- Kaidreas Bomar Tom Desperatozz Bunz FredNova +5 Aur�lie + heel veel Nyah + Zehra Magistrate |
| Originally posted by Magistrate --- tha List --- Kaidreas Bomar Tom Desperatozz Bunz FredNova +5 Aur�lie + heel veel Nyah + Zehra Magistrate Emma + 2 |
| Originally posted by emma |
Originally posted by Magistrate --- tha List --- Kaidreas Bomar Tom Desperatozz Bunz FredNova +5 Aur�lie + heel veel Nyah + Zehra Magistrate Emma + 2 Miky + 3 VIP |
Ik krijg net deze tekst op msn :
[03:36:13] (6) Nick The: first and andre-widescreen (sensation anthem
belgie 2005) - radio version
Je kan hem hier download
(Wel voor geld he
)
Nice Tune 
2.57 min genot
...
als iemand sensation postertjes wil, er zijn er een heleboel te verkrijgen bij musicman in gent, grote en kleine 
| Originally posted by Magistrate als iemand sensation postertjes wil, er zijn er een heleboel te verkrijgen bij musicman in gent, grote en kleine |
ah lap, en ik maar denke da et een farce was
wie post zoiets nu ook op 1 april 
ik ben vandaag eens zuinig geweest:
een witte broek en een wit hemd voor tesamen 25 euro !!!! 
wie wilt er voor mij is een witte broek gaan kopen...
kheb er genen tijd voor peinsk.
stapt rap de C&A binnen in turnhout,
en ge hebt het op 5 minuten gekocht 
| Originally posted by Magistrate als iemand sensation postertjes wil, er zijn er een heleboel te verkrijgen bij musicman in gent, grote en kleine |

| Originally posted by Bomar stapt rap de C&A binnen in turnhout, en ge hebt het op 5 minuten gekocht |
| Originally posted by Bomar stapt rap de C&A binnen in turnhout, en ge hebt het op 5 minuten gekocht |
ik ben er gisteren voor de eerste keer geweest, maar veel cd's hebben ze daar niet; meer vinyl, maar daar kan ik niks mee doen
mag eigenlijk een jeans met daarop wit topje ?
of moet de broek/rok ook wit zijn ?
| Originally posted by emma mag eigenlijk een jeans met daarop wit topje ? of moet de broek/rok ook wit zijn ? |
Jong jong, kzie me der al staan in m'n johnny-broek 
Is al wa jaren oud ook, en die spant gelijk zot. Ma bon, strakke kont daarin, kan'k misschien competen met den Dries z'n ass 
| Originally posted by Xilver Jong jong, kzie me der al staan in m'n johnny-broek ![]() Is al wa jaren oud ook, en die spant gelijk zot. Ma bon, strakke kont daarin, kan'k misschien competen met den Dries z'n ass |
Syst�me nouveau is terug IN !
met ne tshirt van bulldog !
ticketje gekocht