TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Belgium
-- de pc-problemen thread 2
Pages (27): « 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 [27]
is wel voor mediaplayer 10, maar probeer 't eens
If the captured screen is black, you may need to turn off video overlays in the Player.
1. In Windows Media Player, on the Tools menu, click Options, and then click the Performance tab.
2. Click the Advanced button.
3. In the Video Acceleration area, clear the Use overlays check box.
http://www.microsoft.com/windows/wi...dvice/0064.mspx
Bedankt Zehra!
In mp11 is't ne schuifbalk die'k daar helemaal op nul heb gezet. Zal het resultaat als dank effe meegeven hehe, komt uit een filmke van mijn zwemwedstrijd van zondag, er zijn geen fotos genomen dus moeten we het zo maar doen.

Kent hier iemand iets van PC-speakers? Ik zou een nieuw setje willen kopen en ik twijfel tussen de Logitech Z-4 en de Logitech X230 setjes. Iemand met enige ervaring/raad?
| quote: |
Originally posted by Antony |


| quote: |
| Originally posted by Push2005 Zijt gij dat ? ![]() Ooit had ik ook zo'n kas; maar 't studeren maakt van mij een vetzak ![]() |
| quote: |
| Originally posted by Real Kent hier iemand iets van PC-speakers? Ik zou een nieuw setje willen kopen en ik twijfel tussen de Logitech Z-4 en de Logitech X230 setjes. Iemand met enige ervaring/raad? |
Tis dus die X-230 geworden voor �49. Wat een bass. 
| quote: |
| Originally posted by Push2005 Zijt gij dat ? Ooit had ik ook zo'n kas; maar 't studeren maakt van mij een vetzak Zwem je competitie of niet ? |
| quote: |
| Originally posted by Gladius lol =) kwil het ook wel 'ns weten Antony, kvind da wel sjiek zwemmen |
Ben wel een klein half jaar geleden in een zwemclub gesukkeld. Werk als lesgever/redder in een zwembad en die trainers zagen wel iets in mij. Na 2 maand keerpunten leren op men eerste wedstrijd 28,42 gezwommen op 50m vrije slag. Blijkt da al heel goe te zijn dus inees maar men hoofdhobby van gemaakt
Train nu elke weekavond plus zaterdagochtend. Voor de geintresseerden hebk nog een filmke op youtube van men vlinderslag. Da kon ik nog totaal ni voor ik begon, swel grappig dak daar nu al reeksen in win
Powered by: vBulletin
Copyright © 2000-2021, Jelsoft Enterprises Ltd.