TranceAddict Forums

TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Belgium
-- de pc-problemen thread 2
Pages (27): « 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 [27]


Posted by Zehra on Feb-27-2008 21:15:

is wel voor mediaplayer 10, maar probeer 't eens

If the captured screen is black, you may need to turn off video overlays in the Player.

1. In Windows Media Player, on the Tools menu, click Options, and then click the Performance tab.
2. Click the Advanced button.
3. In the Video Acceleration area, clear the Use overlays check box.

http://www.microsoft.com/windows/wi...dvice/0064.mspx


Posted by Antony on Feb-27-2008 21:30:

Bedankt Zehra!

In mp11 is't ne schuifbalk die'k daar helemaal op nul heb gezet. Zal het resultaat als dank effe meegeven hehe, komt uit een filmke van mijn zwemwedstrijd van zondag, er zijn geen fotos genomen dus moeten we het zo maar doen.


Posted by Real on Mar-04-2008 10:24:

Kent hier iemand iets van PC-speakers? Ik zou een nieuw setje willen kopen en ik twijfel tussen de Logitech Z-4 en de Logitech X230 setjes. Iemand met enige ervaring/raad?


Posted by Push2005 on Mar-04-2008 10:55:

quote:
Originally posted by Antony


Zijt gij dat ?
Ooit had ik ook zo'n kas; maar 't studeren maakt van mij een vetzak

Zwem je competitie of niet ?


Posted by Gladius on Mar-04-2008 11:54:

quote:
Originally posted by Push2005
Zijt gij dat ?
Ooit had ik ook zo'n kas; maar 't studeren maakt van mij een vetzak

lol =)
kwil het ook wel 'ns weten Antony, kvind da wel sjiek zwemmen


Posted by SpeedBoy on Mar-04-2008 19:13:

quote:
Originally posted by Real
Kent hier iemand iets van PC-speakers? Ik zou een nieuw setje willen kopen en ik twijfel tussen de Logitech Z-4 en de Logitech X230 setjes. Iemand met enige ervaring/raad?


Qua geluidskwaliteit zou de Z-4 toch iets beter moeten zijn dan die X230, maar die Z-4 is ook bijna dubbel zo duur. Persoonlijk ben ik altijd al heel tevreden geweest van mijn creative setjes.


Posted by Real on Mar-04-2008 19:39:

Tis dus die X-230 geworden voor �49. Wat een bass.


Posted by Antony on Mar-04-2008 21:10:

quote:
Originally posted by Push2005
Zijt gij dat ?
Ooit had ik ook zo'n kas; maar 't studeren maakt van mij een vetzak

Zwem je competitie of niet ?

quote:
Originally posted by Gladius
lol =)
kwil het ook wel 'ns weten Antony, kvind da wel sjiek zwemmen


Kheb eigelijk echt geen kas hoor Ben wel een klein half jaar geleden in een zwemclub gesukkeld. Werk als lesgever/redder in een zwembad en die trainers zagen wel iets in mij. Na 2 maand keerpunten leren op men eerste wedstrijd 28,42 gezwommen op 50m vrije slag. Blijkt da al heel goe te zijn dus inees maar men hoofdhobby van gemaakt Train nu elke weekavond plus zaterdagochtend. Voor de geintresseerden hebk nog een filmke op youtube van men vlinderslag. Da kon ik nog totaal ni voor ik begon, swel grappig dak daar nu al reeksen in win


Pages (27): « 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 [27]

Powered by: vBulletin
Copyright © 2000-2021, Jelsoft Enterprises Ltd.