TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Belgium
-- BETA Dj Contest
Pages (52): « 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 [27] 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 »
ik heb 1 mix die er voor mij toch uitschiet - voor de rest vind ik het moeilijk punten geven
het punten geven vind ik zoiezo moeilijk. Heb nu alle mixen al minstens 2x gehoord. Maar om echt te jureren moet je al actief gaan luisteren. Dit doen met 6 mixen neemt redelijk veel tijd in beslag.
Hmm, ben net met de 4e begonnen.
Maar idd het is niet zo eenvoudig, ge moet met veel rekening houden en dit voor 6 mixen tegelijk. En ge moet echt wel heel geconcentreerd luisteren. In't vervolg mss 4 mixen per poule of zo? Lijkt mij wat eenvoudiger om ze goed te kunnen vergelijken.
zo, mixen zijn binnen. zal me es aan het werk zetten 
| quote: |
| Originally posted by djcresto het punten geven vind ik zoiezo moeilijk. Heb nu alle mixen al minstens 2x gehoord. Maar om echt te jureren moet je al actief gaan luisteren. Dit doen met 6 mixen neemt redelijk veel tijd in beslag. |
alle mixes staan weer online...
^ Gewoon kortere mixkes: MegaMixes! 
al een drietal mixes beoordeeld en de kwaliteit is tot dusver niet bijster goed. mss kunnen de volgende drie me in positieve zin verrassen..
Das net het tegenovergestelde als de poule van Zehra, daar zijn alle 6 mixes heel goed 
zit nu al aan 3 van de 6, heel wat moois gehoord tot nu toe, beter dan verwacht eigenlijk
Die poules zijn bij toeval enorm ongelukkig verdeeld denk ik, hehe
Der gaan der vloeken in die ene poule als ze onterecht afvallen 
| Originally posted by Push2005 Die poules zijn bij toeval enorm ongelukkig verdeeld denk ik, hehe Der gaan der vloeken in die ene poule als ze onterecht afvallen |
Heb wat probs met pc , haal ze morgen zonder excuus af
. Beloofd 
| Originally posted by Shadowkid Tja, bij poule systeem loopt ge nu eenmaal dat risico. Maar uiteindelijk zullen de sterksten het wel halen. |
| Originally posted by Push2005 Die poules zijn bij toeval enorm ongelukkig verdeeld denk ik, hehe |
wat was de einddatum voor beoordeling eerste ronde ?
Zondag 19 maart als ik me niet vergis
Het blijft SPANNEND ![]()
Joa de negentiende, dus spoed ulle maar mannekes 
steekt tegen naar vervelende mixen luisteren :s
Boo fucking hoo
It's all part of the job. En als ze niet goed zijn dan verdienen ze ook niet veel punten, waardoor ze dus logischerwijs niet naar de volgende ronde doorgaan en er aldaar alleen maar fijne mixes te beluisteren zijn 
gelijk heb je wel
, maar kan er niet aan doen, vraagt echt om te skippen hoor 
Iedereen die de moeite heeft genomen om een mix te maken, op te nemen en up te loaden verdient het in mijn ogen dat zijn mix volledig beluisterd wordt en eerlijk beoordeeld wordt ook 
| Originally posted by Jasperovitsj Iedereen die de moeite heeft genomen om een mix te maken, op te nemen en up te loaden verdient het in mijn ogen dat zijn mix volledig beluisterd wordt en eerlijk beoordeeld wordt ook |
| Originally posted by domineesje gelijk heb je wel , maar kan er niet aan doen, vraagt echt om te skippen hoor |