TranceAddict Forums

TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Belgium
-- Tomorrowland 2006, 29 & 30 juli
Pages (45): « 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 [27] 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 »

Posted by MikeVee on Jul-31-2006 18:38:

quote:
Originally posted by Devilex
Weet er iemand of er livesets uitkomen van gisteren?

TAATU komt je tegemoet op 3 vlakken!
Muziek: Er zullen een pak livesets van Tomorrowland online staan! Bespreek ze met je online vrienden of (her)beluister ze gewoon.

Posted by christina on Jul-31-2006 18:39:

quote:
Originally posted by Real
Bij Fred Baker �n Armin.

ik weet het wel
ik weet da ik ze in totaal drie keer gehoord heb

sorry...ik hou van ironie/sarcasme

Posted by Devilex on Jul-31-2006 18:39:

quote:
Originally posted by MikeVee
TAATU komt je tegemoet op 3 vlakken!
Muziek: Er zullen een pak livesets van Tomorrowland online staan! Bespreek ze met je online vrienden of (her)beluister ze gewoon.

Eens checken dan, hopelijk niet enkel livesets van QDance en Kozzmozz

Posted by eieregooie on Jul-31-2006 18:42:

quote:
Originally posted by Real
Bij Fred Baker �n Armin.

en Markus Schulz

Posted by kokkenmaster on Jul-31-2006 18:42:

quote:
Originally posted by Push2005
Schulz draaide trouwens een enorm vette techtrance plaat, waarop hij een loop zette en die steeds korter maakte, meer bass instak, oppitchte en alles was ondersteund met strobo's... Wat een intens moment was dat zeg

Dat is pas sfeer brengen

Dit vind ik eerder een grap.

Markus doet het 'technische truukje' en vergiste zich, aan zijn gezicht te zien, blijkbaar dat hij de loop iets te vroeg stopte waardoor je nog ff een melodie hoorde en daarna pas de harde bass... Leek mij dik ok tot Armin.

Hetzelfde nummer, krak hetzelfde 'truukje' en ook Armin die doet alsof em aan het juiste knopje draaide om hetzelfde effect te bekomen. Wat blijkt, hetzelfde melodietje en dan de harde bass...

Sorry, maar dit is iets te doorzichtig. Hoe goed ze ook mogen zijn Zoiets kunnen 2 dj's, die elkaar niet hoorden, nooit tot op de milliseconde timen...

Posted by Real on Jul-31-2006 18:43:

quote:
Originally posted by christina
ik weet het wel
ik weet da ik ze in totaal drie keer gehoord heb

sorry...ik hou van ironie/sarcasme

Oh sorry lieverd, khad het niet door.

Posted by Push2005 on Jul-31-2006 18:44:

quote:
Originally posted by kokkenmaster

Markus doet het 'technische truukje' en vergiste zich, aan zijn gezicht te zien, blijkbaar dat hij de loop iets te vroeg stopte waardoor je nog ff een melodie hoorde en daarna pas de harde bass... Leek mij dik ok tot Armin.

Hetzelfde nummer, krak hetzelfde 'truukje' en ook Armin die doet alsof em aan het juiste knopje draaide om hetzelfde effect te bekomen. Wat blijkt, hetzelfde melodietje en dan de harde bass...

Sorry, maar dit is iets te doorzichtig. Hoe goed ze ook mogen zijn Zoiets kunnen 2 dj's, die elkaar niet hoorden, nooit tot op de milliseconde timen...

Ahh de schurken
Khad er niet op gelet de 2de keer

Posted by christina on Jul-31-2006 18:51:

quote:

ma nee, die mannen spannen gewoon samen om paul van dijk en tiesto voor te zijn

Posted by Glexx on Jul-31-2006 18:54:

quote:

En terecht !

Posted by kokkenmaster on Jul-31-2006 19:12:

quote:

Dat bedoelde ik niet Maar ik vond het iets TE opvallend om geloofwaardig over te komen.

Tzijn nog altijd trance-djs en geen hiphop-djs die alles tot op de seconde kunnen timen �

Posted by kokkenmaster on Jul-31-2006 19:13:

quote:
Originally posted by Glexx
En terecht !

Mijne top 3 van de laatste weken is eigenlijk:

1. Ti�sto
2. Markus Schulz
3. Menno De Jong

Wat hebben die mij de laatste tijd al onvergetelijke avondjes bezorgd. Waarvoor dank !!!

Posted by FredNova on Jul-31-2006 19:14:

Iemand al gehoord van de SD geheugenkaartjes in de cdj1000?
(David Lewis haalde er uit de pioneers na Armin zijn set)
Het is voorzien, gebruik het dus he

(voor hen die niet weten waarover het gaat: op zulke kaartjes worden cue-points, fx en loops bewaard)

Posted by Dark Apostle on Jul-31-2006 19:16:

quote:
Originally posted by FredNova

(voor hen die niet weten waarover het gaat: op zulke kaartjes worden cue-points, fx en loops bewaard)

Cool, SD is serieus aan het opkomen, het is uiteraard heel klein en er kan al veel op tegenwoordig

Posted by Synthesia on Jul-31-2006 19:16:

quote:
Nog een vraagje. Wat is de versie van Without You Near die Markus speelde? Is alleszins niet 1 van de 2 van zijn cd want die zijn daarvoor precies veel te zacht...

Kortom eigenlijk: Markus zijn tracklist aub

EDIT: Plastik Fantastic... KOTS (!!!) nummer. Tech-trance daarintegen. Op de gepaste momenten: VET !!!

Met die Calabria der in tussen idd, past totaal niet bij de originele Spastik. De 2006 versie daarentegen, zonder die Calabria Super dat Schulz die heeft gedraaid.

Posted by Push2005 on Jul-31-2006 19:17:

quote:
Tzijn nog altijd trance-djs en geen hiphop-djs die alles tot op de seconde kunnen timen �

Over Hip-hop dj's gesproken. Ik ben ook een halfuur naar TLP geweest. Eigenlijk is dat meer R&B, maar kom kwou em es effe zien.

Overt algemeen is da toch maar een vrij zielige dj. Net zoals 2ManyDj's heeft die kerel weinig skills en is enorm overrated in Belgi�. Hij mixed gewoon door 2 scratches te geven aan zijn plaat en smijt dan zijn crossfader over, keer op keer.

Flauwtjes

Posted by kokkenmaster on Jul-31-2006 19:37:

quote:
Originally posted by FredNova
Iemand al gehoord van de SD geheugenkaartjes in de cdj1000?
(David Lewis haalde er uit de pioneers na Armin zijn set)
Het is voorzien, gebruik het dus he

Aha. Maar het is dan geen 'truukje' op het moment zelf

Posted by Devilex on Jul-31-2006 19:39:

Mississipi was enkel nuttig om even in te schuilen, waande me op dat ogenblik trouwens in New Orleans.

Jammer da Tomorrowland zo snel voorbij was, alvast uitkijken naar 19 Years Illusion nu.

Posted by christina on Jul-31-2006 19:47:

quote:
Jammer da Tomorrowland zo snel voorbij was, alvast uitkijken naar 19 Years Illusion nu.

+1

Posted by eieregooie on Jul-31-2006 20:21:

quote:
Mississipi was enkel nuttig om even in te schuilen, waande me op dat ogenblik trouwens in New Orleans.

Draaiden de dikke jazz dan daar?

Posted by Zjokke1977 on Jul-31-2006 20:54:

Ik heb redelijk veel over en 't weer gelopen tussen mainstage en perfecto/storm (zoals de meesten hier)

Kort samengevat: Phynn vs. baker viel tegen, Guetta is niet mijn ding, Mark Norman vs Fijneman, Estuera vs. Menno, Chris Liebing waren zeer goed en Ferry en vooral Markus Schulz waren Top!

Armin heb ik maar 15 min. gezien. (maandag is werkendag en om 7 uur opstaan doet dan behoorlijk pijn.

Track list van Ferry zijn setje:

01. ID
02. Beats of Genesis - Summer of Love (Sean Tyas Dub)
03. Ferry Corsten feat. Simon Le Bon - Fire
04. Ferry Corsten - Galaxia
05. Filo & Peri feat. Fisher - Ordinary Moment
06. Above & Beyond - World On Fire
07. ID
08. Ferry Corsten - Beautiful
09. ID (Elektro track ??)
10. ID (vocals : "I Am Ready")
11. ID (Elektro Junkie / Punk)
12. ID
13. Ferry Corsten - L.E.F. (Loud, Electronic, Ferrocious)
14. Ferry Corsten - Cubicated

Bij het verlaten van de Schorre in de verte nog Q dance stage gehoord
Volgens mij moet je prettig gestoord zijn om ook maar in de buurt te komen van da gehak en gebeuk, maarja das waarschijnlijk persoonlijke smaak.

Conclusie: Goed geamuseerd, vette setjes gehoord en de organisatie, eten dik in orde. Volgends jaar ben ik er zeker voor de derde keer terug bij !!!

Posted by Config on Jul-31-2006 21:43:

quote:
Nope. Niet de deze. Die 'Just' is het enige woordje uit gans het nummer...

ah, ik weet et Avalon - Circa

Posted by Dj Mike Foston on Jul-31-2006 22:18:

Deze 2de editie van Tomorrowland is zonder twijfel het beste outdoor festival ooit in Belgi� meegemaakt!

ID&T had duidelijk geleerd uit haar fouten van vorig jaar want alles was top, alleen jammer van de spijtige tegenvaller van de regenbuien in het begin...

Plus:
Markus Schulz met een waanzinnige en de beste set
Menno De Jong en Jonas Steur
Armin Van Buuren als afsluiter op de mainstage
De botsautootjes en Dj Elof
De gezellige en supergoede sfeer
Veel tof, bekend en schoon volk gezien
Knappe decoratie in de tenten, vooral Versuz weer
Genoeg lasers
Geluid was meestal zeer goed, gelukkig ook op de main
Geen wachtrij gehad !!!
Genoeg ticketstands en eten- en drinkentogen
Kortom, de organisatie in het algemeen

Min:
Het weer in het begin
Ronald Van Gelderen ontzettend zwakke set
Oakenfold die moest gaan toeren met Madonna
MC's
Geen geldautomaat voor cash geld

Big thanks to ID&T, the deejays, my friends and the party people...
Cu all next year !!!

[[ LINK REMOVED ]]

Pictures of Tomorrowland are coming as soon as possible...

Posted by Moisture on Jul-31-2006 23:26:

nice, ge hebt 1 van mijn favoriete momenten vastgelegd, waar without you near overgaat in zijn melodie van your loving arms.

ps mooi danske halverwege

Posted by Devilex on Aug-01-2006 05:28:

Schoon compilatieken

Posted by Push2005 on Aug-01-2006 07:57:

Ronald Van Gelderen mogen ze nu toch wel es beginnen afvoeren, de eerste keren dat ik hem zag was hij nog redelijk; maar hij wordt slechter met de dag...

Volgend jaar een Rank 1 Dj Set
Die moeten nog es naar belgi� komen

Pages (45): « 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 [27] 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 »