TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Belgium
-- De Grote WK 2006 Thread
Pages (30): « 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 [27] 28 29 30 »
ik ga voor een oersaaie 0-0 me bijzonder weinig kansen langs beide kanten... verder wint Frankrijk me een magistrale beslissende penalty van Zidane die hij me het hoofd neemt 
1-0 Itali�
In de 89ste minuut, prutsgoal van invaller Inzaghi
(zalig)
Kga ook voor 1-0 Itali�
btw, die doelpunten van Schweinsteiger
Hoewel Ricardo die eerste wel had moeten hebben.
| quote: |
| Originally posted by Antony ik ga voor een oersaaie 0-0 me bijzonder weinig kansen langs beide kanten... verder wint Frankrijk me een magistrale beslissende penalty van Zidane die hij me het hoofd neemt |

1-0 voor Frankrijk 
| Originally posted by Bl@ckOut Kga ook voor 1-0 Itali� btw, die doelpunten van Schweinsteiger Hoewel Ricardo die eerste wel had moeten hebben. |
yup, da's door het plastic dat in den bal zit (da zwart in de naden) heb ik mij laten vertellen. toch heb ik dat weinig gezien, zulke afzwiepers. bizar
mja, de vorigen bal van het wk had dat ook. Het is denkik zeer onredelijk dat ze niet met den teamgeist mochten oefenen voor het wk. Misschien moeten ze toch eens zien naar een ander merk van ballen voor het volgende wk.
Voor de rest trappen die ballen wel heerlijk. Met den teamgeist heb ik nog niet gespeeld, maar de ballen van het ek 2004 en het wk 2002 waren super om mee te shotten buiten het feit dat ze hard afwijken als ge der 'n lel op geeft in rechte lijn.
| Originally posted by Transfusion djeeses Eagle`, relax, tis maar voetbal ze... man toch |
Mijn pronostiek voor vanavond: 1 - 0 voor de Fransen na een gelijk opgaande 90 minuten, waarbij de Fransen in de laatste minuten toch nog een goal maken.
Ik verwacht verder toch een boeiende match met veel kansen voor beide ploegen!
| Originally posted by Transfusion mja, de vorigen bal van het wk had dat ook. Het is denkik zeer onredelijk dat ze niet met den teamgeist mochten oefenen voor het wk. Misschien moeten ze toch eens zien naar een ander merk van ballen voor het volgende wk. Voor de rest trappen die ballen wel heerlijk. Met den teamgeist heb ik nog niet gespeeld, maar de ballen van het ek 2004 en het wk 2002 waren super om mee te shotten buiten het feit dat ze hard afwijken als ge der 'n lel op geeft in rechte lijn. |
Ik verwacht ook wel een boeiende match. 'T is zoals de finale van het EK in 2000, toen dacht ook iedereen dat het een saaie en gesloten wedstrijd ging worden, maar Itali� kroop toen ook uit hun schelp en speelde mooi voetbal. Natuurlijk was Trezeguet er nog voor de fransen =). Ben es benieuwd of hij mag invallen
Ik gok 1-1 na 120 min & met de penalties 3-2 vr Itali�... 

mijn tv sta hier op ka2 
Originally posted by domineesje mijn tv sta hier op ka2 |
Zinedine Zidane: from hero to zero in 5 seconds 
WTF Zidane, stukske achterlijke mongool
Auch, jammer
waarom waarom waarom?
man met zo palmares en ervaring en in zn laatste match
hij heeft in het verleden al verschillende gelijkaardige fouten gemaakt
maar waarom nu? hij zou bij de penalties de match nog hebben kunnen beslissen
jammer, echt jammer
penalties, heerlijk 
was zo aant hopen dat Zidane den held werd, maarnee den achterlijken aap besliste er zelf anders over.
Magoe na de eerste helft verwaterde de match. Fransen namen overwicht en behielden dit zelfs met 10 man.
brolfinale
| Originally posted by Xilver brolfinale |