TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Israel
-- צחוקיה לכולם
Pages (87): « 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 [27] 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 55 56 57 58 59 60 61 62 63 64 65 66 67 68 69 70 71 72 73 74 75 76 77 78 79 80 81 82 83 84 85 86 87 »
| quote: |
| Originally posted by Sniper חחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחח הרגת אותי רועיי חחחחח אני לא ישכח שביסודי איזה אחד חירבן באמצע השיכבה והיה ריח כ"כ מסריחחח שאפשר היה למות מזההה |
חחחחח
באמת מסריח....
ומה רע בלחרבן בבי"ס????
יש לנו אשכול פיס ובסיפריה
תאמין לי אתה מחרבן שם כמו מלך....
וגם אצלנו בבי"ס בתחילת ט' איזה אחד מהמחוננים חירבן במכנסים בשבוע הראשון של הלימודים
יאקקק
:-)))
| quote: |
| Originally posted by NaOren חחחחח באמת מסריח.... ומה רע בלחרבן בבי"ס???? יש לנו אשכול פיס ובסיפריה תאמין לי אתה מחרבן שם כמו מלך.... וגם אצלנו בבי"ס בתחילת ט' איזה אחד מהמחוננים חירבן במכנסים בשבוע הראשון של הלימודים יאקקק :-))) |


| quote: |
| Originally posted by Hell_Copter מי יחרבן בספריה מה הוא ינגב ת התחת עם דפים ![]() אל תענה זה היה בצחוק... ![]() באשכול פיס עוד סבבה אבל עדיין מגעיל לי את התחת (תרתי משמע)1 ורואים כמה הילד מחונן |
| quote: |
| Originally posted by NaOren חחחחחחחח לא אתה לא מבין איזה כייף זה.... באשכול יש שם שירותי נכים אז רק אני מחרבן שם.... ( אני רזה אז אני מצליח להיכנס מעל המחסום ולפתוח את התא...) ובספרייה יש איזה אחד שמנקה אותם כל רבע שעה ויש שם אשכרה ריח טוב... והנייר נעים אני אומר לך זה משו קלאסה.. לא פרייארים בבי"ס שלנו :-) |
חחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחח
באמת מגעיל.....
חחחחח רועי הרגת אותי
ראסמי אורן אני צריך להביא אותך כל פעם לאשכול שתפתח לי את הסוויטה 
| quote: |
| Originally posted by NaOren ומה רע בלחרבן בבי"ס???? יש לנו אשכול פיס ובסיפריה תאמין לי אתה מחרבן שם כמו מלך.... |
רועי יגועל נפש!!!!!
איזה מגעיל זה בטח אחושרמוטה!!!
הייתם מביאים סקי, גולשים בבית ספר 
לא הבנתי אבל, מה זה גם נכנס לכיתות, וזרם חרא בכיתות???
אבל תגיד תודה תחושב זה היה קורה באמצע המלחמה כשאתה תקוע בבית ספר 
ועם המורה שהתעלפה, מזכיר לי חבר שלי שעבר בית ספר, תפסו אצלהם בנגים, א מורה אחת ראתה את הבנגים והתעלפה, שלחו אותה למיון 
חחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחח
איזה מצחיק זהה חחחחחחחחחחחחחחחחחחחחח
שאמרתי שמישו חירבן באמצע השיכבה אני אשכרה מתכוון לזה
הוא הוריד תמיכנסיים וחירבן בקיצר היה ריחחחח
הכי מסריח בעולםם
| quote: |
| Originally posted by Flotser רועי יגועל נפש!!!!! איזה מגעיל זה בטח אחושרמוטה!!! הייתם מביאים סקי, גולשים בבית ספר ![]() לא הבנתי אבל, מה זה גם נכנס לכיתות, וזרם חרא בכיתות??? אבל תגיד תודה תחושב זה היה קורה באמצע המלחמה כשאתה תקוע בבית ספר ![]() ועם המורה שהתעלפה, מזכיר לי חבר שלי שעבר בית ספר, תפסו אצלהם בנגים, א מורה אחת ראתה את הבנגים והתעלפה, שלחו אותה למיון |

חחח זה כמו נשק להשמדה המונית
למזלי בד"כ אין לי הרבה דברים בתיק ככה שלא היה איכפת לי
ממה שבפנים היה איכפת לי מהתיק ביגלל שהוא של דיזל ואין כזה בארץץץ
חיחיחי מנתניה יש רק ל 3 אנשים
:]]]
| quote: |
| Originally posted by Sniper חחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחח איזה מצחיק זהה חחחחחחחחחחחחחחחחחחחחח שאמרתי שמישו חירבן באמצע השיכבה אני אשכרה מתכוון לזה הוא הוריד תמיכנסיים וחירבן בקיצר היה ריחחחח הכי מסריח בעולםם |
| quote: |
| Originally posted by Flotser חחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחח הוא בא וחירבן ככה במסדרון? כאילו בין השיעורים??? די זה קורע אותי מצחוק לחשוב על זה |
חחחח כן כן אני לא ישכח תיום הזה
הייתי בכיתה ו' יואוו כמה מסריח זה היה
| quote: |
| Originally posted by Sniper חחחח כן כן אני לא ישכח תיום הזה הייתי בכיתה ו' יואוו כמה מסריח זה היה |
| quote: |
| Originally posted by Sniper חחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחח איזה מצחיק זהה חחחחחחחחחחחחחחחחחחחחח שאמרתי שמישו חירבן באמצע השיכבה אני אשכרה מתכוון לזה הוא הוריד תמיכנסיים וחירבן בקיצר היה ריחחחח הכי מסריח בעולםם |
| quote: |
| Originally posted by Flotser חחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחח הוא בא וחירבן ככה במסדרון? כאילו בין השיעורים??? די זה קורע אותי מצחוק לחשוב על זה |
| quote: |
| Originally posted by Hell_Copter אותי דווקא זה לא מצחיק במיוחד... כאילו אני אישית הייתי זורק עליו איזה שיפוד לכיוון החריץ... אבל לא יודע עכשיו זה ילד חרצף!!! |
מיכאל תחסוך מאיתנו חחח
לי יש ג'אנספורט שגם לא ראיתי אף פעם אצל מישהו אחר
זה מה זה מוזר
שאני חושב על זה שקניתי אותו זה גם היה היחיד שם
כזה לבן כרם באמצע וכתום משני הצדדים
| quote: |
| Originally posted by DjChook כזה לבן כרם באמצע וכתום משני הצדדים |

דרך אגב מורן... אם אתה רואה את זה עכשיו כי שלחתי אותך לט'רד הזה...
תבוא מחר לבלוקבסטר
אני שוב עובד 
תבואו לבקר כולם 
יאללה לילה טוב
| quote: |
| Originally posted by Hell_Copter דרך אגב מורן... אם אתה רואה את זה עכשיו כי שלחתי אותך לט'רד הזה... תבוא מחר לבלוקבסטר אני שוב עובד ![]() תבואו לבקר כולם ![]() יאללה לילה טוב |
| quote: |
| Originally posted by Hell_Copter טוב לא ידעתי איפה בדיוק לשים את זה אז החלטתי לתקוע את זה פה היום גיליתי עד כמה הבית ספר שלי חרא!!!! בהפסקה הגדולה פתאום התפוצץ הצינור של הביוב קומה אחת מתחת לשירותים כל האיזור שם היה מוצף... כמה גושי חרא יא רבאק!!! אשכרה חרצפים הילדים באו אחר כך להכנס לכיתה וקלטו שכל התיקים שלהם מלאים בחרא והכל ואיזה ריח מסריח היה בבית ספר... פייי אני הכי הכי מרחם על ידידה שלי שחברה שלה הפילה לה את הפלאפון לתוך החרא אההה ואיזה מורה אחת התעלפה מהריח עכשיו אני רוצה לראות מי יגיד שהבית ספר שלי לא חרא!!! |
מורן יש כתבה ברייטינג של איזה 6 עמודים על המורדים
יעני כתבת השער
ובשער יש את מיה
בלבוש סקסי
ורשום למטה
בת כמה את בכלל ?
כדי לקרוא, חחח, מדברים על זה שזה לא מתאים לילדים
והיא לא הולכת עם חזיה
תזכיר לי מתי זה ?

העיקר רועי כל הזמן אומר לי שמטרו יותר טוב מהתיכון שלנו.
חחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחח
איזה קטע סופניייייי
הייתי מת לראות כזה דבר
חחחחחחח תיקים מלאים בחרא.
מי הטמבל שמשאיר את התיק שלו על הריצפה.
בקיצור
יום אחד נכנסתי לשירותים בשביל להשתין, ואני כזה קולט פתאום על הפלסטיק של האסלה גוש חרא באורך של איזה 30 סנטימטר
ככה שחור שרוף ענננקקקקק
יא אללללההה מסכן הערבי שהיה צריך לנקות את זה...
חחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחח
פעם אחת בטיול שנתי לפני שלוש שנים ככה אז חבר שלי ניכנס לחרבן באמצע הלילה בקיצר הוא ניתקע בלי נייר טואלט והיו כאלה שישנו והיו כאלה שעשו דברים (לייק מי) בקיצרר לא היה אף אחד שיכול לעזור לו
קיצר הוא הוריד תגרביים והתחיל לנגב תתחת איתם בבוקר אנחנו קמים כזה רואים גוש כזה בלתי מזוהה של בגדים עם חרא עד היום אנחנו צוחקים עליו
ועוד סיפור לפני 4 שנים ככה חבר שלי שיחרר יונה באמצע שיעור קיצר יצא לו גם גוש קטן כזה באמצע קיצר הלך לשירותים זרק תתחתונים והלך כל היום בלי תחתונים מיסכן ואללה אני מרחם עליו
Powered by: vBulletin
Copyright © 2000-2021, Jelsoft Enterprises Ltd.