TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Holland
-- Nieuw?! FF voorstellen Deel IV
Pages (37): « 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 [27] 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 »
ik heb al ns gepost, maar heb me nog niet voorgesteld, dus;
hallo, mijn naam is hubert. 21 jaar, studeer aan de UT in enschede, 3e jaars nu. zit zo'n 2 jaar op TA, maar kwam nooit hier in de holland sectie, omdat ik TA alleen als info/bron gebruikte voor tracklist e.d... maar sinds kort kruipt mijn bloed waar het stromen kan (ofzo), en wil ik me meer me trance etc bezig houden, want ik probeer gaandweg mn eigen dj set te krijgen. dat lukt al aardig, maar t is verrekte duur. en als student heb je weinig te makken, dus doe ik het tot nu toe met n behringer vmx 100 mixer, souindlab dlp 12 belt driven TT, en n stuk of 80 platen (zie http://www.discogs.com/user/ThaMaestro om n idee van mn smaak te krijgen)
ik probeer deze mn dj set-up compleet te hebben zodat ik eindelijk kan gaan mixen. verder luister ik naar armin, pvd, tiesto, underworld, pete tong, , joris voorn (een van de weinige techno-producers/djs waar ik naar luister), sander kleinenberg, underworld, sasha, en diverse andere uplifting trance/house artiesten, en ook house zoals roger sanchez, junior jack, kid creme, antoine clamaran, e.a.
thats it denk ik, voor vragen, de pm staat open
| quote: |
| Originally posted by ThaMaestro ik heb al ns gepost, maar heb me nog niet voorgesteld, dus; hallo, mijn naam is hubert. 21 jaar, studeer aan de UT in enschede, 3e jaars nu. zit zo'n 2 jaar op TA, maar kwam nooit hier in de holland sectie, omdat ik TA alleen als info/bron gebruikte voor tracklist e.d... maar sinds kort kruipt mijn bloed waar het stromen kan (ofzo), en wil ik me meer me trance etc bezig houden, want ik probeer gaandweg mn eigen dj set te krijgen. dat lukt al aardig, maar t is verrekte duur. en als student heb je weinig te makken, dus doe ik het tot nu toe met n behringer vmx 100 mixer, souindlab dlp 12 belt driven TT, en n stuk of 80 platen (zie http://www.discogs.com/user/ThaMaestro om n idee van mn smaak te krijgen) ik probeer deze mn dj set-up compleet te hebben zodat ik eindelijk kan gaan mixen. verder luister ik naar armin, pvd, tiesto, underworld, pete tong, , joris voorn (een van de weinige techno-producers/djs waar ik naar luister), sander kleinenberg, underworld, sasha, en diverse andere uplifting trance/house artiesten, en ook house zoals roger sanchez, junior jack, kid creme, antoine clamaran, e.a. thats it denk ik, voor vragen, de pm staat open |
welkom!
Welkom.
| Originally posted by ThaMaestro [..] thats it denk ik, voor vragen, de pm staat open |
En wat voor een studie doet de meastro himself? (ben zelf namelijk ook nog officieel verbonden als student aan de UT,
).
Welkom in elk geval!
Hallo allemaal,
Ik Ben Attila uit Arnhem. Ben geboren in hongarije vandaar.
Heb me eigen nog nooit verdiept in de hele DJ gebeuren, maar nu word het toch echt wel tijd. Ik ben van plan om met cd's te gaan mixen IPV de bekende 12". Dit omdat ik denk dat cd's toch in de toekomst de bekende 12" gaat overnemen. Dus ben ik van mening om maar meteen met de juiste spullen dingen te gaan proberen en aan te leren.
Gelukkig heb ik alle tijd van de wereld om flink te gaan oefenen.
Ik hou wel van progressive house om mee te beginnen wat overgaat in Trance. Mijn favorite DJ's zijn Johan Gielen, Marco V, Mark van Dale, Tiesto, carl cox, Dj cross, Dj Devious. Meestal blijf ik ook de hele nacht op om de 538 partynight te beluisteren. Vroeger was het altijd Chemistry op 3FM tot 538 kwam met de Partynight.
De laatste tijd luister ik enorm veel naar live sets online.
Ik wil hier niet aan beginnen om beroemd te worden maar puur voor de fun. Lijkt me gewoon geweldig als je je eigen sets in elkaar kan draaien, op feestjes bij mensen thuis te mogen draaien, mixen online te zetten. Voor de fun dus.
Mijn nick Pagani heeft iets te maken met de Pagani Zonda. Vandaar Pagani.
Groet
Attila ( Pagani )
Nogmaals welkom en lots of fun hiero op TA.
Wij wensen u een prettig verblijfen een gelukkig postfeest.
Welchom 
Ik weet ook niet of ik me al een keer had voorgesteld, maar bijdeze nog maar een keer:
Mijn naam: Jordy
Leeftijd: 30 jaar
Ik werk in Amsterdam voor een telecombedrijf die vanaf volgend seizoen alle voetbalwedstrijden uit gaat zenden: Versatel.
Ik ben vanaf de eerste minuut liefhebber van toen house muziek opkwam.
Later ging ik ook naar de allereerste houseparties.
Ik ben een hele tijd naar hardcore feesten geweest.
Maar de afgelopen jaren ben ik naar andere soorten gaan luisteren.
Het werd te hard die hardcore muziek.
NU ga ik graag naar feesten zoals Dance Valley, Sensation, etc
Mijn favo DJ's zijn: Tiesto, Marco V, Armin van Buuren, Paul Oakenfold, Luna, Paul van Dyk, Ferry Corsten, Oscar G, Cedric Gervais (laatste 2 genoemde zijn DJ's die vooral in Club Space Miami draaien/draaiden)
Ik ga de feesten hier in Nederland missen, omdat ik waarschijnlijk volgend jaar al in Florida woon en daar een nieuw leven op te bouwen samen met mijn verloofde.
Mijn nickname Ouwe Dwaas heb ik gekregen bij mijn vorige werkgever in Amsterdam.
Ik was een van de oudste, ik kwam uit het oosten en een van de geksten.
Toen zei op 1 dag een collega tegen mij: He, Ouwe Dwaas
En vanaf dat moment was dat mijn bijnaam daar.
| Originally posted by Ouwe Dwaas Ik werk in Amsterdam voor een telecombedrijf die vanaf volgend seizoen alle voetbalwedstrijden uit gaat zenden: Versatel. |
Van harte welkom.
| Originally posted by SnuggLe En ik zeg: regel mij eens een aansluiting |
| Originally posted by basd Heb jij niks aan. Ze doen alleen eredivisie |
Hoi!
Ik ben Erin en ik kom eigenlijk uit Texas!
Ik werk in het medische centrum in Houston, als verpleegkundige in de cardiothoracale chirurgie/intensieve care afdeling.
Een paar jaar geleden heb ik een jaar in Amsterdam gewooned, en ik spreek een beetje Nederlands, ook want mijn man Nederlander is.
Wij waren net in Nederland met vakantie, wij hebben een paar hartstikke leuke feestjes meegedan:
2005.04.29--Tiesto ISOS4 release @ Heineken Music Hall, Amsterdam
2005.05.04--Sander Kleinenberg @ Zebra Lounge, Leidseplein, Amsterdam
Volgend maand (2005.06.10) ga ik ook naar New York om AvB te zien!!!
Ik kijk er naar uit om met jullie over trance te praten, en over het laatste van Nederland te horen!
groetjes van Erin (eribug)
Welkom hier op NLTA......compliment in verband met je goede Nederlands is wel op je plaats 
| Originally posted by MaGiK54 Welkom hier op NLTA......compliment in verband met je goede Nederlands is wel op je plaats |

welcome on the board
| Originally posted by New Wave Mwjha, sommige mensne die hier al 25 jaar wonen kunnen nog steeds geen Nederlands ![]() Welkom op NLTA Erin! |
Welkom welkom 
| Originally posted by Dj Lex Doel je hiermee op jezelf of op onze allochtone medemens? |
Welkom.
| Originally posted by New Wave Owj jezus, gaan we were op die tour? Sluit je even aan bij Hig-Nrg. |
| Originally posted by SnuggLe He dat heb ik gemist! ik hoorde zoiets wel via de MSN, maar waar kan ik me inschrijven / aansluiten? URL Graag! |