TranceAddict Forums

TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Holland
-- Innercity 2003 :: Rio de Janeiro :: RAI Amsterdam
Pages (29): « 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 [28] 29 »

Posted by Phat B on Dec-22-2003 08:33:

Woehaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa
nou, volgend jaar is alvast gereserveerd, zooooooo vet was t!!!

ik kwam met mn vrienden om 11 uur binnen (volgens mij idr1 toen) en omdat we heel veel geluk hadden met parkeren (recht in de wijk tegenover de Rai) hadden we geen last van jassen enz. (hoewel de garderobe altijd goed is geregeld op id&t feesten is mijn ervaring)

we hebben toen naar t stadion gelopen (hardtrance zaal) waar we Joop ff hebben gehoord, ma da was niet zo bijzonder. Toen was t natuurlijk tijd voor Mauro! We pakten nog ff t einde van Don Diablo mee, die me nog wel ff verraste (vind em nie zo goed, maar deed t best lekker). Bij Mauro was t gelijk goed, mooie visuals van de vj, danseressen boven en die remix van 7nations army *kwijl kwijl* Ja hoor, IC was los!

Daarna zijn we terug naar t stadion gelopen voor de tweede trots uit West-Brabant, Corretje! Toen viel t ons pas op hoe mooi t stadion was. Iemand trouwens opgevallen dat de stalen balken waar de lampen aan hingen in de vorm van een voetbalveld stonden (ja echt waar, t viel me toevalli op). Ook lachen dat ze bij de vj gewoon n bietje fifa zaten te spelen! Cor zelf was vertrouwd lekker met platen als Electronic malfunction, Tribal Shock enz.

Om half 2 was t tijd voor d� hoofdact natuurlijk, diejn andere westbrabander, ene Tijs Verwest! Ook weer in een prachtige omgeving en na een leutige tussenact begon Tijs. Volgens mij ben ik de eerste die t zegt maar ik vond zn set ietwat tegenvallen. T kan aan mij liggen hoor, dat ik verwend ben wat Tijs betreft (IC 2002, TIC, Respect, Dvd release party) maar hij k�n beter.

waarom? hij begon te afwachtend met (voor mij) onbekende en rustige tranceplaten. Met Nyana werd het voor mij iig lekker om te blijven. Daarna ging hij meer richting techno draaien met een paar frisse nummers ertussen (waaronder een vette met oldschool sample) maar t kon me niet overtuigen. Ook Benny B. vind ik zelf niet meer zo.
Gelukkig kwam uiteindelijk toch nog Adagio for strings wat mijn avond altijd compleet maakt, nu ook zeker!!! Dus ter conclusie: hij draaide zeker wel fijn, maar t� afwachtend in t begin en daarna t� technogericht waar ik meer afwisselend gewend ben. Ook de typische vocale trance platen ontbraken (motorcycle of Andain bv.) maar de echte toppers maakten t zeker de moeite waard.

Daarna verder, we gingen wat eten. Veel beter dan vorig jaar omdat we nu veel meer keus hadden. Onder een lekker groovy geluid hebben we ff gezeten. Toen was t al 5 uur en gingen we naar Erick E. We moesten ons wel ff door de set van Luna vechten (stuiteren! ). In een lekkere strandclubachtig sfeertje was Felix da Housecat nog bezig. niet slecht maar de lj was nogal met de strobo bezig wat bijzonder irri was. Dat kan echt niet in zo n klein zaaltje. Erick E bleef wel lang weg dus toen zijn we naar Jean gegaan. Een terechte afsluiter! Heerlijke en verrassende hardtrance platen mixte hij in hoog tempo en met veel geslaagde kunstjes! lekkerrrrrrrrrrrrrrrrr

toen zijn we, naar nog een rondje te hebben gedaan (oa langs PvD), richting uitgang geslenterd. Een geweldige avond weer!!!

trouwens, over de urbanzaal: NIET MEER DOEN! Ik snap t id van id&t op zich wel (want urban is dancestroming) maar dit brengt zo een andere cultuur mee. Met alle respect, de meeste urbanmensen zijn totaal anders dan de dancegangers. Ander gedrag (waaronder een paar keer bijna sexuele intimidatie bij wat onschuldige vrouwen) en een paar keer bijna aanvaring tussen hen en dancegangers heb ik gezien. laat id&t dan een speciaal urbanfeest organiseren, maar doe t niet meer samen! PLEASE DON'T!!!

pluspunten:
-weer hard gewerkt om een typische Riosfeer te krijgen
-MAURO!!!!!!
-Jean
-algehele sfeer
-doorstroming op n paar punten na was goed

minpunten:
-urbanzaal
-uhh????

Posted by AlFerox on Dec-22-2003 12:03:

quote:
Originally posted by TranceFool

Omdat ik Picotto helemaal wilde horen moesten we dus het eerste uur van Dave Clarke missen. Gelukkig heb ik nog een zeer groot stuk van zn set staan genieten. Man man man wat een mixwerk, echt bizar. Heb daar volgens mij echt met mn mond open gestaan echt super om naar te kijken. Herkende hier eigenlijk geen ene plaat , volgens mij wel 2 of 3 nummers gehoord die me bekend voorkwamen maar dat boeiede niet.

hier kan je een filmpje van hem downloaden: http://www.perfection-party.com/Mai...sp?Page_ID=6000
niet van IC overigens, maar van een of ander feest in kroatie geloof ik.. wel erg cool om te kijken!!

Posted by TranceFool on Dec-22-2003 13:20:

quote:
Originally posted by AlFerox
hier kan je een filmpje van hem downloaden: http://www.perfection-party.com/Mai...sp?Page_ID=6000
niet van IC overigens, maar van een of ander feest in kroatie geloof ik.. wel erg cool om te kijken!!

ah cool, thanx

die remix van The White Stripes is trouwens niet van Chris Liebing volgens mij. In die versie die Picotto draaide zaten voor zover ik me kan herinneren geen vocals en die gitaarsample klonk veel meer op de voorgrond..

Posted by Phat B on Dec-22-2003 13:49:

quote:
Originally posted by TranceFool
die remix van The White Stripes is trouwens niet van Chris Liebing volgens mij. In die versie die Picotto draaide zaten voor zover ik me kan herinneren geen vocals en die gitaarsample klonk veel meer op de voorgrond..

klopt ja, volgens mij helemaal geen vocals en constant da deuntje er tussendoor: duuuuu-du-du-du-du-du-duuuu

t schijnt zn eigen bewerking te zijn, zeker net zo lekker!

Posted by HBtje on Dec-22-2003 13:53:

hmmm volgens mij hoorde ik wel vocals.........

Posted by Phat B on Dec-22-2003 14:00:

quote:
Originally posted by HBtje
hmmm volgens mij hoorde ik wel vocals.........

sorry, u heeft gelijk. 1x de bridge idd, in t midden van t nummer.

Posted by Miss Proximus on Dec-22-2003 14:25:

Leuk, al die verschillende reacties

Ik heb nog aan jullie gedacht toen ik bij LOTR 3: El Retorno del Rey zat Met natte oogjes want ik zit fulltime in mijn feesten-cold-turkey ...of was het de film

Wel op zich weinig TAs die gegaan zijn! Terwijl meestal 90% loopt te mauwen en er dan toch nog 89% is die w�l gewoon een kaartje koopt. Verbaasd me zeer! Vind het wel een goeie vooruitgang

Posted by Opti on Dec-22-2003 14:32:

jammer dat van de set van Picotto er nog geen 20 minuten zijn uitgezonden

Steve, we were indeed in the front during Mauro's set But it was too crowded to actually find us (with my 1.70m ) I guess

Posted by jp on Dec-22-2003 14:35:

Ben alleen in de Parkhal gebleven (7) om Bates, Tiesto, Vath en PvD te zien.

Vond het allemaal fantastisch geregeld, nergens hoeven te wachten. Ruimte zat op de eerste etage van de eerste tribune, met ook nog eens een fantastisch uitzicht.

De sfeer was erg prettig, duidelijk dat het merendeel van de bezoekers uit liefhebbers bestond.

De DJ's waren allemaal prima, Sven Vath aan het eind zeer smaakvol.

Ik blijf niet vaak tot het eind, maar deze keer wel. Alhoewel 1800km in het weekend gereden (Brussel Brianna van vliegtuig halen, Vandit Night in Berlijn), maar 3 uur geslapen en behoorlijk moe ging het weekend veel te snel voorbij.

Duidelijk het beste (NL) indoor feest van 2003

Posted by SnuggLe on Dec-22-2003 15:10:

quote:
Originally posted by jp

Ik blijf niet vaak tot het eind, maar deze keer wel. Alhoewel 1800km in het weekend gereden (Brussel Brianna van vliegtuig halen, Vandit Night in Berlijn), maar 3 uur geslapen en behoorlijk moe ging het weekend veel te snel voorbij.

Cool
Kijk, als JIJ zoiets zegt dan geloof ik het sneller Niet ten nadele van anderen hoor, maar ik vind jou wat dat betreft meer een autoriteit ivm feesten

Maareh..het kan ook de Tim Deluxe Remix zijn. Dat is ook 1 van de betere.

Posted by Asperge on Dec-22-2003 15:23:

quote:
Originally posted by SnuggLe
Cool
Kijk, als JIJ zoiets zegt dan geloof ik het sneller Niet ten nadele van anderen hoor, maar ik vind jou wat dat betreft meer een autoriteit ivm feesten

Maareh..het kan ook de Tim Deluxe Remix zijn. Dat is ook 1 van de betere.

is die niet wat soft voor picotto

Posted by Opti on Dec-22-2003 15:28:

Het was ni�t de Tim Deluxe en ook ni�t de Liebing Zal wel een leuk remixje zijn geweest van Picotto

Posted by Jappio on Dec-22-2003 17:25:

quote:
Originally posted by Optimus

Steve, we were indeed in the front during Mauro's set But it was too crowded to actually find us (with my 1.70m ) I guess

we have found you by Mauro you chinese dwarf

Posted by Muppet on Dec-22-2003 19:21:

Ik had een vraagje? Welke versie van de set van Tiesto is de beste kwaliteit. Er is er een van 95.1 en van 127.8...welk van de twee is de beste??

Greetz Muppet

p.s Optimus, koop is een gehoorapperaat! Ik schreeuwde kei hard maar opletten, ho maar

Posted by TICKET-TEAM24 on Dec-22-2003 19:25:

King Nice Pics !

Look at this ...

http://www.tranceaddict.com/forums/...15&pagenumber=2

Posted by franzelare on Dec-22-2003 19:25:

quote:
Originally posted by Muppet
p.s Optimus, koop is een gehoorapperaat! Ik schreeuwde kei hard maar opletten, ho maar

ach hij heeft was wel weer een smoes waarom dat was.

het is gewoon een SL3T

Posted by SnuggLe on Dec-22-2003 19:40:

Re: Nice Pics !

quote:
Originally posted by Vandit_Bandit
Look at this ...

http://www.tranceaddict.com/forums/...15&pagenumber=2

Nice report dude!

Posted by Frank-HH on Dec-22-2003 19:53:

quote:
Originally posted by jp
Ben alleen in de Parkhal gebleven (7) om Bates, Tiesto, Vath en PvD te zien.

Vond het allemaal fantastisch geregeld, nergens hoeven te wachten. Ruimte zat op de eerste etage van de eerste tribune, met ook nog eens een fantastisch uitzicht.

De sfeer was erg prettig, duidelijk dat het merendeel van de bezoekers uit liefhebbers bestond.

De DJ's waren allemaal prima, Sven Vath aan het eind zeer smaakvol.

Hallo JP, sch�n das wir uns auf der Innercity kennengelernt haben.

Gru� aus Hamburg/Deutschland

Frank (blonde Haare)

Posted by Opti on Dec-22-2003 20:33:

quote:
Originally posted by Muppet

he kut, hebben wij gemeet?

Posted by SnuggLe on Dec-22-2003 20:57:

quote:
Originally posted by Optimus
he kut, hebben wij gemeet?

Jij bent ECHT doof

Posted by jp on Dec-22-2003 21:00:

quote:
Originally posted by Frank-HH

Frank (blonde Haare)

Es war einfach geil mit euch

Gib mir mal deine ICQ oder MSN

ICQ 69966888 / MSN [email protected]

Posted by jp on Dec-22-2003 21:00:

quote:
Originally posted by Frank-HH

Frank (blonde Haare)

Es war einfach geil mit euch

Brianna und Lisa waren auch begeistert

Gib mir mal deine ICQ oder MSN

ICQ 69966888 / MSN [email protected]

Posted by Remy D on Dec-22-2003 22:48:

Wat een kankerbruut FEEST was dit!! Beste Innercity van de 5 die ik heb meegemaakt en zeker 1 van de beste feesten die ik dit jaar heb meegemaakt. Ik heb ook eigenlijk geen 1 minpunt kunne vinden op dit feest.

Verder vind ik het alleen wel jammer dat ik niemand van hier heb gezien!!

Posted by kolkiewolkie on Dec-22-2003 23:18:

quote:
Originally posted by Phat B
//compleet partyreport

zeg phat B, even vraagje he. Ben jij DE phat B, de man die in ongeveer 10 bands en acts de dj uithangt en een beetje de godfather of christian dance is ? Zo ja: welkom kerel, zo nee: welkom kerel !

(en stel je es voor in de daarvoor aangemaakte thread )

edit: ik zie dat die thread zo niet op de eerste pagina staat..even zoeken hoor... oh ik zie dat de zoekfunctie momenteel out of order is en dat dat nog wel even duurt... laat maar dan

Posted by Opti on Dec-23-2003 03:42:

quote:
Originally posted by SnuggLe
Jij bent ECHT doof

mjah, dat hebben de mensen die mij gemeet hebben wel gemerkt mwhehe

Pages (29): « 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 [28] 29 »