TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Sweden
-- varför är jag fortfarande uppe?
Pages (36): « 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 [28] 29 30 31 32 33 34 35 36 »
Re: Re: Re: varför är jag fortfarande uppe?
| quote: |
| Originally posted by cviper Vi (f6) hade ett litet gyckel igår kväll... Svart råkar vara fysiks sektionsfäg ![]() Så såg jag ut när jag kom hem (tagen med mobil, därför det urusla kvaliteten). Troligen finns det lite bättre bilder nånstans, som så småningom kommer läggas upp här. |
Detta är fan katastrof....kvart över 9 och jag e fortfarande uppe!!! Men så är det att jobba...nu e jag grymmt trött i alla fall....godnatt, ska sova 2 timmar i alla fall...
04:30 *piip*
Shit nu börjar jag bli lite trött iaf... fan har alltid svårt att komma i säng när jag festat hårt natten innan... man ligger ju ändå bara å splattrar som en semiklubbad säl 
4.30.... skola imorn =/

*5:33*
kom precis hem från jobbet 
nightgibb 
edit e faktiskt riktigt trött nu 08:45 =/ vill hem o sova :P
Suttit uppe och skrivit fysiklabb samt lyssnat på lite härlig hardtrance hela natten 
Mmmm.. ingen uni imorrn, och jag missade att anmäla mig till tentorna i tid, så vad kan man hitta på istället?
06:32... kanske dags att krypa i säng snart ändå 
Jaha, har inte så mkt annat för mig än att sitta vid winamp/dc å bara utforska mp3-scenen 
Just nu är det lite mixar på Yahel - Avalanche påväg ner.
den här tråden är såååå kul när man är i en annan tidszon 
| Originally posted by SWE_TRANCE Jaha, har inte så mkt annat för mig än att sitta vid winamp/dc å bara utforska mp3-scenen ![]() Just nu är det lite mixar på Yahel - Avalanche påväg ner. |
?
| Originally posted by Chrill Du sitter inte på några bra hubar som du vill dela med dig ?Någon annan som kan tipsa om bra musikhubar på dc? |

Fick spontanryck igårkväll.
Drog till Skövde och dansade på Bogrens Salonger 
Fick köa i 30min så vi kom in ungefär runt 01.00, så vi hade 60min på oss att dansa lite 
Jag och en polare röjde nyktra, riktigt kul faktiskt!
Så därför är jag hemkommen för ca 1 timma sedan. Dags att somna in till en skrävkis nu
| Originally posted by SWE_TRANCE Drog till Skövde och dansade på Bogrens Salonger ![]() |
Jag är fortfarande uppe för att klockan inte är mer än ca 22.00 ungefär 
Just hemkommen från SonyEricsson... gör ett sista ryck inför julen nu för att bli klar med exjobbet, som för övrigt snart är klart 
Inte trött helt enkelt!
Börjar jobba om 3 timmar, lär bli trött under dagen.
Varit på klass-återträff med folk från gymnasiet (första gången efter 1.5 år). Det var ganska kul att se vad folk sysslar med nu; helt otroligt att folk gör så olika saker, med tanke på att vi ändå pluggade samma sak då. (Och, fy fasen, vad folk har byggt upp för sprit-kondis.)
Tycker även att det är helt otroligt hur bra min morsa känner mig: jag sa att jag skulle på "reunion" ikväll. När jag kommer hem, så står det en krog (1 liter) med vatten + glas på mitt skrivbord i mitt rum 
Varför är jag uppe?
Jag kan inte somna
Typiskt mig..
Men men... börjar ju inte jobba förrän kl 15 ändåså..
Tycker nog ändå att jag nog b o r d e sova...
*suck*
| Originally posted by November Varför är jag uppe? Jag kan inte somna Typiskt mig.. Men men... börjar ju inte jobba förrän kl 15 ändåså.. Tycker nog ändå att jag nog b o r d e sova... *suck* |
fan börjar bli riktigt trött på de här nu:/...som arbetslös under en längre tid får man den fina "arbetsskadan" att aldrig lyckas gå å lägga sig...
vet inte när jag sist lyckades lägga mig före 4 iaf...även fast man inte gör något nödvändigt alls så e man enda kvar uppe istället för å sova som en normal person skulle
.....kommer bli problem me det här när man börjar läsa igen 17e...wtf

| Originally posted by Amnezia fan börjar bli riktigt trött på de här nu:/...som arbetslös under en längre tid får man den fina "arbetsskadan" att aldrig lyckas gå å lägga sig... vet inte när jag sist lyckades lägga mig före 4 iaf...även fast man inte gör något nödvändigt alls så e man enda kvar uppe istället för å sova som en normal person skulle .....kommer bli problem me det här när man börjar läsa igen 17e...wtf |
ARGHHH...bra dygnsrytm man har!
Ska dessutom upp o sätta mig på ett tåg om 4h dessutom.. *suck*
| Originally posted by St_Andrew vad ska du plugga? =) |
ska läsa en 20poängare i komersiell rätt här hemma i örebro...hah yay
...sökte ju de där utomlands å hade kunnat åka men spar de å se om man kan lyckas fixa nått år utomlands sen efter ja kommit in här...yeye tar de på msn du..fn borde se dig jämnt där, sover ju aldrig på nätterna
| Originally posted by Amnezia tja du..va inte igår ska läsa en 20poängare i komersiell rätt här hemma i örebro...hah yay ...sökte ju de där utomlands å hade kunnat åka men spar de å se om man kan lyckas fixa nått år utomlands sen efter ja kommit in här...yeye tar de på msn du..fn borde se dig jämnt där, sover ju aldrig på nätterna |
blocka dig på msn vettu
eller inte
är inne ganska ofta så jo du borde se mig! fast jag är oftast för lat för att kolla vilka som är online lol
| Originally posted by SteveTranz4ever Du kan nu passera "gå" och gå raka vägen till tråden "Svenska Folket" |