TranceAddict Forums

TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Holland
-- Vette tunes van het moment Part V
Pages (28): « 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 [28]

Posted by basd on Apr-10-2005 11:22:

Twee sampletjes op www.decks.de die me positief opvielen:

Damon Vallero - After touch [INFECTA 003] sample
Goede diepe duistere offbeat techno, geen industrieel geram (wat helaas een groot aandeel heeft in de offbeat) maar een plaat met gevoel. Een persoonlijke favoriet van het moment.

Kritz - Dream factory [MINIMUZIK 001] sample
Zou niet echt iets voor mij zijn om te draaien maar klinkt als een lekkere oldschool raveplaat, hoewel ie toch pas deze maand is uitgekomen..

Posted by Djeebie on Apr-10-2005 12:05:

Ik heb nu eindelijk Usher - Caught Up (Sander Kleinenberg Caught Up In The Club Mix) binnen kunnen halen. Ik vind hem best vet eigenlijk. Even wennen, maar als je hem vaker luistert is het toch een lekker nummer.

Posted by ahp2002 on Apr-10-2005 13:35:

quote:
Originally posted by DJ_Siesta
ja die dareys deep mix is magisch, wanneer gaat ie nou eens uitkomen

check dit ff:

Hello mate,
Ref Liberation Darey Deep & Darey Deep dub.............It will be available for download and on CD from 18th at dareyproducts.co.uk Only 2 mixes on vinyl....MWoods v Me & Factoria on flip side....available from website on same day.

Im actually getting a new vocal over the dub...making a new tune out of it....i’ll keep you posted.

Have a great weekend

C ya

Matt

Posted by Siesta on Apr-10-2005 15:01:

quote:
Originally posted by ahp2002
check dit ff:

Hello mate,
Ref Liberation Darey Deep & Darey Deep dub.............It will be available for download and on CD from 18th at dareyproducts.co.uk Only 2 mixes on vinyl....MWoods v Me & Factoria on flip side....available from website on same day.

Im actually getting a new vocal over the dub...making a new tune out of it....i’ll keep you posted.

Have a great weekend

C ya

Matt

hmm, dus gaat nog wel even duren

Posted by Partyhardy! on Apr-11-2005 17:22:

Calla M - Oh Near uit Digweeds kiss100 set van afgelopen zaterdag! wat een plaat
Yousendit=> http://s32.yousendit.com/d.aspx? plus id=17PVKV78G6XS52N66K6YDG6RAL

Posted by Freezel on Apr-11-2005 17:51:

quote:
Originally posted by Partyhardy!
Calla M - Oh Near uit Digweeds kiss100 set van afgelopen zaterdag! wat een plaat
Yousendit=> http://s32.yousendit.com/d.aspx? plus id=17PVKV78G6XS52N66K6YDG6RAL

Is dat de complete set?

edit:
quote:

Unfortunately your file has expired. A link is valid for 7 days or 25 downloads, whichever occurs first. Once the link expires, the file is automatically deleted and cannot be recovered.

Posted by Partyhardy! on Apr-11-2005 17:54:

quote:
Originally posted by Freezel
Is dat de complete set?

Nope, is alleen Calla M - Oh Near

quote:

edit:

Hij doet het gewoon: de "plus" en de spaties weg halen...

Posted by tijs08 on Apr-11-2005 18:02:

quote:
Originally posted by Partyhardy!
Nope, is alleen Calla M - Oh Near

das dus Kalle M - Omena (Jussi Pekka Remix)

Posted by Dj_Day-V on Apr-11-2005 18:04:

Re:Locate - Distant Hearthache (Original Mix)

Luisteren kan je op Beatport

Edit : Hmm hij is niet echt nieuw meer

Posted by Partyhardy! on Apr-11-2005 18:05:

quote:
Originally posted by tijs08
das dus Kalle M - Omena (Jussi Pekka Remix)

Zo netjes heerlijke remix dan van Pekka

Posted by Phortastic on Apr-11-2005 19:14:

lol wanneer gaat Darey nu eens eindelijk stoppen met zen eigen tunes te re-releasen en te remixen
het wordt een beetje zielig imo...

Posted by TOR on Apr-11-2005 19:16:

Freza & DJ Fresh - Kalimba

heerlijke breaks uit Oekraïne.

Posted by moogwai on Apr-11-2005 19:28:

quote:
Originally posted by Phortastic
lol wanneer gaat Darey nu eens eindelijk stoppen met zen eigen tunes te re-releasen en te remixen
het wordt een beetje zielig imo...

Meeste "remakes" zijn idd niet de moeite waard, maar deze remix is gewoon top!

Posted by sndh on Apr-11-2005 21:40:

Worm Popper

Madoka - Drift (Tone Depth ft Anna Maria X remix)

wat een vette plaat, heerlijke drive van de bekende Tone Depth stijl, weinig opbouw hoorbaar maar veel knal momenten!

Andy Page - Serpent

Dwaalt al het gehele weekend rond in mijn mp3speler, wat een megavette plaat! Breaks met een enorme gitaarsolo, net als je denkt de melodie te hebben verandert ie weer, heerlijk!

Posted by Djeebie on Apr-11-2005 22:00:

Allebei uit het setje van Teagle op ETN.FM:

Tonepushers - Daydreamer (Hamel Remix)
Je moet van die vocal houden, maar ik vind hem geweldig. Echt een superplaat! Zomers ook

Proluctors - Expression
Die bassline Wat een lekkere track zeg!

Posted by sndh on Apr-12-2005 09:19:

het eerste nummer uit de March 2005 set Stoned In Asia van Pole Folder! W0000 wat een plaat!

"oooooh drowning me... a little closer, then you mind...eyes open wide "

Posted by tango on Apr-12-2005 09:27:

quote:
Originally posted by sndh
Madoka - Drift (Tone Depth ft Anna Maria X remix)

wat een vette plaat, heerlijke drive van de bekende Tone Depth stijl, weinig opbouw hoorbaar maar veel knal momenten!

Ik heb die versie nog niet gehoord, maar ik ben helemaal weg van de Roel H mix van drift! Echt super remixje, terwijl het origineel geen ruk aan is.......

Posted by Bouma-Bros on Apr-12-2005 10:35:

quote:
het eerste nummer uit de March 2005 set Stoned In Asia van Pole Folder! W0000 wat een plaat!

"oooooh drowning me... a little closer, then you mind...eyes open wide "

Dat is Silencer - Drown In Me, weet alleen niet welke remix....

Posted by tijs08 on Apr-12-2005 10:56:

quote:
Originally posted by tango
Ik heb die versie nog niet gehoord, maar ik ben helemaal weg van de Roel H mix van drift! Echt super remixje, terwijl het origineel geen ruk aan is.......

Die Roel H mix is inderdaad errrg vet!! Denk dat die tonedepth remix daar niet aan kan tippen

Die 'drown in me' track is ook vet ja! Pole Folder is lekker bezig! Zijn Kiss setje van afgelopen weekend zit ook aardig wat moois in!
De 23e ga ik Pole Folder LIVE zien... ben benieuwd!

Ik ben op het moment ook helemaal hooked aan Moby - Lift me up (Mylo Mix)

Posted by sndh on Apr-12-2005 11:13:

Ik heb juist die Roel H remix nog niet gehoord, maar goed ik ben ook al tijden redelijk fan van die griek, dus naja

Ik ben ook helemaal hooked aan Perception - Abandoned Building in Mono, lekkere spacende downtempo tune

Posted by sndh on Apr-12-2005 13:22:

Hoor de Roel H remix nu, maar ik weet niet hoor, vind de Tone Depth veel meer hebben, ook al is ie nogal hetzelfde als zijn voorgaande tracks... Roel H mag er zijn, maar voor mij wint die Tone Depth het toch, duidelijk!

(tnx tijs!)

Posted by tijs08 on Apr-12-2005 13:43:

quote:
Hoor de Roel H remix nu, maar ik weet niet hoor, vind de Tone Depth veel meer hebben, ook al is ie nogal hetzelfde als zijn voorgaande tracks... Roel H mag er zijn, maar voor mij wint die Tone Depth het toch, duidelijk!

(tnx tijs!)

no prob.
Smaken verschillen nu eenmaal he
Maar die Roel H mix gaat wel een grote worden, hij werd afgelopen zaterdag al zelfs 2 keer gedraaid in Oslo Nights

Posted by moogwai on Apr-13-2005 19:00:

Eric Prydz - Take Me Away

Goed gejat, maar weer net zo catchy als Call On Me.
Cover van Toto dus

Pages (28): « 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 [28]