TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Belgium
-- Sensation in Belgium
Pages (38): « 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 [28] 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 »
| quote: |
| Originally posted by Magistrate als iemand sensation postertjes wil, er zijn er een heleboel te verkrijgen bij musicman in gent, grote en kleine |
| Originally posted by Bomar ik ben vandaag eens zuinig geweest: een witte broek en een wit hemd voor tesamen 25 euro !!!! |
Nog twee tickets voor Sensation beschikbaar 10 euro onder de verkoopprijs...
http://cgi.benl.ebay.be/ws/eBayISAP...item=6525039784
| Originally posted by Bomar ik ben vandaag eens zuinig geweest: een witte broek en een wit hemd voor tesamen 25 euro !!!! |
| Originally posted by Magistrate kheb ook een witte broek gekocht in de H&M voor 15� |
J at Sensation?

So it seems 
kameraad van mij haalde er 1 voor 7 euro in de C&A 
| Originally posted by djcresto kameraad van mij haalde er 1 voor 7 euro in de C&A |
| Originally posted by djcresto kameraad van mij haalde er 1 voor 7 euro in de C&A |
Gratis Sensation DVD voor elke bezoeker van Sensation 2005
Als extraatje biedt ID&T aanstaande zaterdag de mogelijkheid aan alle Sensation White bezoekers om een gratis DVD te ontvangen. Deze exclusieve bijna 1 uur durende DVD, die niet in de handel verkrijgbaar zal zijn, is een compilatie van de meest spectaculaire beelden van Sensation White in het Sportpaleis anno 2005. Een registratie van de mooiste momenten van het evenement.
Het enige wat je moet doen om deze exclusieve DVD volledig gratis in je bus te krijgen is vrijwillig - en dus zonder enige verplichting - je identiteitskaart laten registreren voor je Sensation binnenstapt. Vergeet dus zeker je identiteitskaart niet mee te brengen naar Sensation White indien je dit uitzonderlijke aanbod niet wil missen.
De registratie zal voor iedere bezoeker ongeveer 1 seconde duren. E�n maand na het evenement krijgt elke geregistreerde bezoeker deze DVD als cadeau gratis in de bus. ID&T doet deze ��nmalige actie naar aanleiding van de eerste Belgische Sensation editie, die we niet zomaar voorbij willen laten gaan.
ID&T garandeert dat deze identiteitsgegevens enkel zullen gebruikt worden voor communicatie van de eigen evenementen en niet zullen worden gedeeld met derden. De gegevens kunnen op eenvoudig verzoek onmiddellijk uit de database worden verwijderd
| Originally posted by Tutti Gratis Sensation DVD voor elke bezoeker van Sensation 2005 Als extraatje biedt ID&T aanstaande zaterdag de mogelijkheid aan alle Sensation White bezoekers om een gratis DVD te ontvangen. Deze exclusieve bijna 1 uur durende DVD, die niet in de handel verkrijgbaar zal zijn, is een compilatie van de meest spectaculaire beelden van Sensation White in het Sportpaleis anno 2005. Een registratie van de mooiste momenten van het evenement. Het enige wat je moet doen om deze exclusieve DVD volledig gratis in je bus te krijgen is vrijwillig - en dus zonder enige verplichting - je identiteitskaart laten registreren voor je Sensation binnenstapt. Vergeet dus zeker je identiteitskaart niet mee te brengen naar Sensation White indien je dit uitzonderlijke aanbod niet wil missen. De registratie zal voor iedere bezoeker ongeveer 1 seconde duren. E�n maand na het evenement krijgt elke geregistreerde bezoeker deze DVD als cadeau gratis in de bus. ID&T doet deze ��nmalige actie naar aanleiding van de eerste Belgische Sensation editie, die we niet zomaar voorbij willen laten gaan. ID&T garandeert dat deze identiteitsgegevens enkel zullen gebruikt worden voor communicatie van de eigen evenementen en niet zullen worden gedeeld met derden. De gegevens kunnen op eenvoudig verzoek onmiddellijk uit de database worden verwijderd |
als ze nu maar eens wa meer geld zouden steken in een goeie line-up ipv al die extrakes
belangrijk om weten is dat er geen vestiaire zal zijn
| Originally posted by Bomar als ze nu maar eens wa meer geld zouden steken in een goeie line-up ipv al die extrakes |
| Originally posted by djcresto belangrijk om weten is dat er geen vestiaire zal zijn |
ik hoop maar t ni te ver wandelen is eer we binnen zijn dan
| Originally posted by Tutti Gratis Sensation DVD voor elke bezoeker van Sensation 2005 |
| Originally posted by Nyah pff seg ik hoop maar t ni te ver wandelen is eer we binnen zijn dan |
Kzal u wel dragen als 't te ver is
| Originally posted by Xilver Nog luier dan ik Kzal u wel dragen als 't te ver is |

| Originally posted by Nyah seg meneer, ging wel ni om t lui zijn, maar om t koud te hebben, want heb geen goesting om de hele avond n jasje vast te houden ![]() |
Of kzet je eerst af aan de ingang he, en ga dan parkeerplaats zoeken.| quote: |
| Originally posted by Nyah ... maar ok, ge moogt me wel dragen hoor |
Hopelijk wordt het dan wat deftig weer! En hopelijk regent het vooral niet, want met al die witte kleren...
*prays for rain*
Muahaha regendansje doen

| Originally posted by Jasperovitsj Hopelijk wordt het dan wat deftig weer! En hopelijk regent het vooral niet, want met al die witte kleren... |
| Originally posted by djcresto *prays for rain* |
Sig matekes, als 't effectief regent dan hou ik jullie persoonlijk verantwoordelijk voor als iemand van ons ziek wordt eh