TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Holland
-- Het grote progressive topic deel 3
Pages (41): « 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 [28] 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 »
Ja ik zat gisteravond te luisteren en ik dacht gewoon bij mezelf dat ik me eigenlijk niet kon voorstellen dat er nog mensen naar "conventionele" dj's luisteren zoals Armin en Tiesto nadat je zoiets als dit hebt gehoord...
Die kerel is gewoon zo enorm goed... in trackselectie... in mixen... hij looped en edit alles fucking kapot en het mooiste is dat het allemaal even vet klinkt
Iedere keer dat je hem checked hoor je een ander setje... dat is pas echt djen
Zwaar respect!! 
zit nu ook te luisteren, erg lekker setje
*ik geniet
*
maar dat wil nog niet zeggen dat ik nu ineens nooit meer naar armin luister
Dat eerste uur is echt geweldig inderdaad. Vette muziek allemaal
Dat tweede uur is ook wel goed, maar toch minder. Vooral dat gekloot met die loops is af en toe irritant en mag hij best achterwege laten. Dat doet Zabiela ook vaak. Van die loops herhalen met dubbele beats enzo. Geen idee of daar een term voor is eigenlijk.
Wel bouwt hij van Infusion - Love & Imitation een hele vette versie. Is toch echt gaaf om te horen dat het gewoon remixen on-the-fly is 
Geniaale set hoor! vet genieten!!!!!! ![]()
Eerste deel is puur genieten
Tweede deel is helaas allemaal (te) bekend spul, maar dat krijg je met rebroadcasts 
Edit: dat 'dubbele beat gedoe' begint op d'n duur inderdaad nogal te vervelen. Maar misschien ervaar je dat anders als je daadwerkelijk daar bent 
Ik ga ook maar weer eens een poging wagen Sasha te beluisteren

bedankt voor die link
heb het moeten missen gisteren..
| quote: |
| Originally posted by Tim81 Edit: Hier ook nog een recentere promo mix van Pappa: KLIK |
zin in!
die set van sasha is idd wel echt magistraal....heerlijk gewoon!
toch binnenkort maar eens proberen om die kerel live te zien!
Ben benieuwd!
Ik zal die Sasha set ook maar eens even snel binnen trekken want zo te lezen mis ik iets 
Zometeen maar eens kijken wat Anthony Pappa er van gaat bakken... Helaas is het wel in de Lexion, maar je kan niet alles hebben!

| Originally posted by HiGH_NrG Zometeen maar eens kijken wat Anthony Pappa er van gaat bakken... Helaas is het wel in de Lexion, maar je kan niet alles hebben! |
Voor de ge�nteresseerden:
Pole Folder zal op zijn birthday party op 23 april in La Rocca geen gewone DJ-set geven, maar een heuse live-act!!
Misschien kan dat nog meer NL-Ta's motiveren om met de Belgische progheads een feestje te komen bouwen 
| Originally posted by Jasperovitsj Voor de ge�nteresseerden: Pole Folder zal op zijn birthday party op 23 april in La Rocca geen gewone DJ-set geven, maar een heuse live-act!! Misschien kan dat nog meer NL-Ta's motiveren om met de Belgische progheads een feestje te komen bouwen |
oh ik spam hier ook even maar voor de verandering... morgen draaien Teagle en ik op ETN.FM (09:00 EST, geen idee hoelaat dat hier is maar ik dacht 16:00) ik denk ik meld het even, voor de progheads en fans van Teagle (tijs08 toch??)
Teagle draait dan van 09:00 - 11:00 en ik (DJ Spare
) van 11:00 - 13:00.. heb wat mooie ch00nz ertussen zitten 
09:00 EST = 15:00 NL 
| Originally posted by Freezel 09:00 EST = 15:00 NL |
Amerika is vorige week naar zomertijd gegaan, dus verschil met NY is weer 6 uurtjes. Wij leven in GMT+1
http://www.timeanddate.com/worldclock/ voor al uw wereldtijden 
| Originally posted by dj_spare oh ik spam hier ook even maar voor de verandering... morgen draaien Teagle en ik op ETN.FM (09:00 EST, geen idee hoelaat dat hier is maar ik dacht 16:00) ik denk ik meld het even, voor de progheads en fans van Teagle (tijs08 toch??) Teagle draait dan van 09:00 - 11:00 en ik (DJ Spare ) van 11:00 - 13:00.. heb wat mooie ch00nz ertussen zitten |

ps. dj_spare check je pm 
ok ok gedaan, check jij de jouwe :P
| Originally posted by GrooveCollect. >>>April 5th 2005 We're proud to present an awesome new MiniMix. This time a guest-mix by our friend and respected Dj... Jerry (www.groovecollection.nl). Tracklist: 1. Mannel � Cruel summer (break your ass dub)[trojan records] 2. Proluctors � Expression [cdr] 3. Panopticon � Revealing the door [audiotherapy] 4. Christian Cambas � Coded love [intrinsic] ** 5. Andrew Kelly � She thinks she's underground [edm digital] 6. Nick Muir feat. Craig Walker � Savin you [nu republic] 7. Perasma � Swing to harmony (Gabriel & Dresden mix) [uktra] ** ** + extra vocal fx Have fun with this great mix! www.tekhead.net (click minimix at the top right) p.s. digital 192 kbps download soon |
| Originally posted by GrooveCollect. Zoals beloofd.... de 192 kbps download |
erg lekkere set!
| Originally posted by tijs08 Haha! Ik zat al te wachten wie dit als eerst zou posten, jij of ik Ik wilde nl. ook net een soort gelijke post maken ![]() Maar zoals Spare dus al zei, een setje van mij van 2 uur! Er zit vanalles in, progressive, breakbeats en electro achtige dingen! Morgen dus vanaf 1500 uur www.etn.fm http://www.etn.fm/progressive-high.m3u Tracklist hou ik nog even geheim, maar ik heb er ook aardig wat moois inzitten |