TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Belgium
-- Beta Party - Rector Gent - 2 april 2005
Pages (42): « 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 [28] 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 »
| quote: |
| Originally posted by Pumaz Lolo op het Bonzai-forum: let me spin for the next one. I suggest you organize a summer thing in a big garden somewhere, with an open air bbq... Melody and I would come as we wanted a bbq, LOL Or do you accept only BeTA's? coz I have more of a TAFr. Lolo |
| Originally posted by Pumaz Lolo op het Bonzai-forum: let me spin for the next one. I suggest you organize a summer thing in a big garden somewhere, with an open air bbq... Melody and I would come as we wanted a bbq, LOL Or do you accept only BeTA's? coz I have more of a TAFr. Lolo |
ik zeg toch, open lucht 
ok, ik kijk hier wat rond voor een open-air-sea-beta-party-all-inclusive-bbq 
M.I.K.E zal trouwens ook verplicht zijn om langs te komen voor de BBQ 
| Originally posted by eieregooie ik zeg toch, open lucht |
lol
l-vee @ next beta party? 
hoe ist met de opgenomen sets?
foto's? 
| Originally posted by teknasia lol l-vee @ next beta party? ![]() hoe ist met de opgenomen sets? |
| Originally posted by FredNova foto's? |
Die van Zehra zullen er zeker niet voor morgen zijn, dus nog ff geduld 
| Originally posted by Jasperovitsj Die van Zehra zullen er zeker niet voor morgen zijn, dus nog ff geduld |
ni eerlijk, had me nog zo op meen paasbest gekleed
Thx to everyone om het een super feestje te maken.
't Was m'n eerste beta-party, maar zeker niet m'n laatste.
Greetz!
Liz.
Lol @ Dark Apostle's review 
Zeer geslaagd feestje. Bedankt aan diegenen die het mogelijk gemaakt hebben (organisatie+hulp tijdens de avond), you know who you are. Special thanks gaat naar Zehra, Jasper & Tom voor het draaien van Cern - The Message
Spijtig dat Eagle vroegtijdig moest stoppen, ik had graag Altitude (SHOKK Remix) gehoord, het zal voor deze zomer zijn
Ook spijtig dat Gladius er niet bij was, veel beterschap kerel! Ik zal u dat cd'ke wel via de post opsturen dan.
werkelijk een zeer geslaagd feestje, lang geleden dat ik nog op een trancefeestje was waar er zo'n ambiance was
het was zeer leuk om de BETA's eens in real life te zien, nice meeting you frednova, freezel, teknasia, tor, jasper en iedereen die ik nog vergeet 
de afwezigen hadden zeker ongelijk, en het zou echt super zijn moest er ook eens zo'n feestje in hasselt kunnen gehouden worden (de halve zaal was gisteren precies afkomstig van limburg
)
tot het volgende feestje 
my god, ik word hier zeeeer droevig bij het zien van al die zaalige tracklists!
Ik was niet echt ziek ofzow, ik had alleen maar barstende hoofdpijn wegens te weinig slaap (zoiets combineren -LAN en party- was uiterst dom, weer een stevig staaltje planning van mijnen tweegend...). Ik kon die hoofdpijn wel even uit m'n 'hoofd' zetten voor een voetbalmatchke (fijn matchke btw, leuk om kennis te hebben gemaakt met Pheatus =)), maar om in zonen toestand te gaan feesten op stevige bassen is teveel van het goede... (uiteindelijk was het zelfs zo erg dat ik na die voetbal gewoon rechtstreeks nen trein naar huis heb genomen ipv de lan).
kzal het tot in m'n oude dagen beklagen dat ik er niet bij was. damn me...
tx benny!
| Originally posted by Gladius kzal het tot in m'n oude dagen beklagen dat ik er niet bij was. damn me... tx benny! |
zal ook eens rondkijken voor zaaltjes in Hasselt.
Kan wel wat fixen hier in Zonhoven (tegen Hasselt)..
jammer dak er niet bij kon zijn..
...waar blijven die foto's?
Party lijkt me ook wel het beste in een grote stad. Denk toch dat we zaterdag een aantal toevallige voorbijgangers over de vloer kregen. Bovendien is dit altijd handiger voor mensen die met de trein moeten komen. Zeker in Limburg want daar zijn maar 2 spoorlijnen.
Nuja elk goed voorstel is te overwegen uiteraard.
Aangezien de meeste Beta's in Limburg wonen, zou Hasselt wel de beste optie zijn IMO.
Sorry voor de late revieuw, maar ik heb gisteren nog een familiefeest gehad. Ik vond het feestje echt super en ik heb me echt geamuseerd achter de tap. Volgende keer moogde me de hele avond op zetten. Met die stalker zal ik persoonlijk afrekenen
Echt fijn volk bij me gehad om te tappen. De muziek was echt helemaal af. Ik kijk uit naar de 3de editie(liefst in Hasselt
). Mijn foto's komen er vandaag of morgen aan.
Groetjes
TatanaGirl
Ja, hurry up with them pics 
Alohaaaaaaaa i'm alive too (i guess
)
sjah, wat moet ik zeggen ... ik was onder de indruk van de sfeer en het aanwezige volk ;-)
Kheb mij enorm geamuseerd !! Feestje achter de bar h�
Only thing what's left for me to say: op naar den volgende ol� ol� :feestneus:
kzal ook es op zoek gaan achter een zaaltje in hasselt zelve, daar moet toch ook zoiet zijn, en tegen een aanvaardbare prijs ...
@cresto kheb nog op ni veel plaatsen meer als 2 spoorlijnen gezien ze, die worden in elke stad pas een kilometerke voor het station zelf meermaals opgesplitst ... 
final note: i want pix 
Der is natuurlijk al veel verteld over zaterdag, maar ik wil gewoon ff zeggen dak het een echt leuk feestje vond
en dak genoten heb van de muziek ... en de martini
.
Jasper en Tom, amai, petje af jongens. Ik heb met momenten echt staan trippen
De rest was natuurlijk ook goed h�.
Ik zou zeggen, idd, op naar BP3 en ja, Hasselt lijkt me geen slecht idee! Want omfg, was ik moe toen ik thuis was!
Ik kijk uit naar de pix en de filmkes. Zehra!!! Where are you??
beta feestje was idd super,
ben naar daar gegaan op aanraden van m'n beste coolcast maatje pheatus. waarvoor ik hem hartelijk dank 't was super.
lag al een ganse week ziek in m'n bed, maar 'k zeg allez ik ga toch es eventjes goeiedag komen zeggen en dan weer naar huis...helaas is het om ��n of andere reden ( muziek?drank?ambiance?vrouwelijk schoon? of misschien allemaal samen) een beetje uitgelopen....wat jammer toch 
kijk reeds uit naar volgende feestje