TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Belgium
-- Radioshows van Belgische Amateur Dj's
Pages (28): « 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 [28]
Jah manne luisteren he 
tuned in now.
tracklist?
Armin Van Buuren - Rush Hour
Purple Mood - One Night In Tokyo
Factoria - Collision Course
First State - Evergreen
Joop - The Future (Rank 1 Remix)
Minddrive - Around You
Riley & Durant - Candesco
Javier & Finjemaen - Sweet Talk (Phynn Remix)
Airbase - Medusa
...
enz
de rush is een onverdeeld succes ????
| quote: |
| Originally posted by Eagle` de rush is een onverdeeld succes ???? |
| Originally posted by Zehra tuned in now. tracklist? |

Threadje bumpen! 
Ik draai momenteel efkes online tussen 20u en 21u: http://www.t-spirit.nl/v3/listen/listen.pls.
Dream Frequence
Even deze oude thread vanonder het stof halen voor het volgende:
Vanaf volgende week gaat op Radio I.R.O. een nieuw programma van start: Dream Frequence. Het gaat door op dinsdagavond van 20u-21u. Ook normaalgezien te beluisteren via de website. DJ's: Brex, Pitch & Samuel (= ikzelf).
Iedere maand komt er ook een guest mix dus als er hier iemand ge�nteresseerd is kan je het gerust laten weten. We krijgen webspace ter beschikking dus dat bespaart ons dat sendpace- of rapidsharegedoe. Bedoeling is in de eerste plaats dat het een Trance-programma is, maar ook de afwijkende stijlen zoals Progressive of Neotrance zijn zeer welkom.
Morgen is de eerste aflevering van mijn nieuwe online show "Veganism" te horen op www.danceradio.gr/estream, van 16u tot 18u. Links zijn te vinden op de homepage van de site. 
Re: Dream Frequence
| Originally posted by DJ Zetski Even deze oude thread vanonder het stof halen voor het volgende: Vanaf volgende week gaat op Radio I.R.O. een nieuw programma van start: Dream Frequence. Het gaat door op dinsdagavond van 20u-21u. Ook normaalgezien te beluisteren via de website. DJ's: Brex, Pitch & Samuel (= ikzelf). Iedere maand komt er ook een guest mix dus als er hier iemand ge�nteresseerd is kan je het gerust laten weten. We krijgen webspace ter beschikking dus dat bespaart ons dat sendpace- of rapidsharegedoe. Bedoeling is in de eerste plaats dat het een Trance-programma is, maar ook de afwijkende stijlen zoals Progressive of Neotrance zijn zeer welkom. |
Ik wil ook wel es. 
Ik niet.
| Originally posted by Jasperovitsj Morgen is de eerste aflevering van mijn nieuwe online show "Veganism" te horen op www.danceradio.gr/estream, van 16u tot 18u. Links zijn te vinden op de homepage van de site. |
ik ga jammergenoeg de komende 3 maand niet kunnen luisteren , zit dan nog op mn werk
Ik vraag me altijd af hoeveel luisteraars zo een show van een onbekende dj op een kleine onlinezender heeft. Iemand een idee ?
| Originally posted by MikeVee Ik vraag me altijd af hoeveel luisteraars zo een show van een onbekende dj op een kleine onlinezender heeft. Iemand een idee ? |
| Originally posted by MikeVee Ik vraag me altijd af hoeveel luisteraars zo een show van een onbekende dj op een kleine onlinezender heeft. Iemand een idee ? |
Op een topavond ja!
En het is inderdaad ��n van de grootste spelers op de internationale markt met 250000 luisteraars per maand en een hele batterij topdj's als resident.
| Originally posted by Jasperovitsj en een hele batterij topdj's als resident. |
De eerste maanden ga'k alvast niet kunnen luisteren J, dan zit ik nog vast op m'n stage
Tracklistje? 
| Originally posted by Blue Sky 99 Tracklistje? |
Voor de mensen die vandaag niet weten wat doen; kom eens langs in Vremde of luister naar de livestream: klik. Meer dan 24h aan een stuk live dj's, ikzelf draai straks plaatjes tussen 14u en 15u. 
| Originally posted by Real Voor de mensen die vandaag niet weten wat doen; kom eens langs in Vremde of luister naar de livestream: klik. Meer dan 24h aan een stuk live dj's, ikzelf draai straks plaatjes tussen 14u en 15u. |
Even een oude thread vanonder het stof halen.
Ik ben momenteel nog eens wat plaatjes aan't draaien, zowel oude als nieuwe dingen. Tune gerust in en maak mij blij. 
http://www.t-spirit.be/listen.pls of http://t-spirit.be/v3/listen/listen.asx