TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Belgium
-- BETA Dj Contest
Pages (52): « 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 [28] 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 »
| quote: |
| Originally posted by Jasperovitsj Iedereen die de moeite heeft genomen om een mix te maken, op te nemen en up te loaden verdient het in mijn ogen dat zijn mix volledig beluisterd wordt en eerlijk beoordeeld wordt ook |
kzit ier nog met een saaie prog set over, waar ik in slaap van val, kzal em vannacht es beluisteren 
Wees wat objectief h� 
| Originally posted by Jasperovitsj Wees wat objectief h� |

^kdenk dat wet over dezelfde mix ebben 
| Originally posted by Bl@ckOut Das dus heel lastig he, objectief punten geven aan ne progmix, kheb zo hard goesting om 0 voor trackkeuze te geven ![]() |
| Originally posted by Jasperovitsj Wees wat objectief h� |
Er zullen andere de meer trancy sets mss ook wat minder appreci�ren dusja...
mah ale jong, lees gulle wel *grmbl*, "het vraagt" om te skippen... niet gezegd dat ik het doe he ...
heb gewoon stopgezet, zal andere keer luisteren, als mijn gehoor het wel aankan
@ jasper ==> kan ik iets goed doen voor u?
alrighty met een prog getinte mix kom je dus al niet aan de bak, sounds veelbelovend 
stel nu dat er iemand een r&b set zou ingediend hebben die technisch dubbel zo sterk is als al de rest dan mag die ook nog niet winnen imo omdat het hier om een dj contest gaat op "Trance"addict. Je zou als het ware de winnaar toch moeten kunnen laten draaien op een beta party bijvoorbeeld.
Ondertussen heb ik aandachtig geluisterd en punten gegeven. 2 mixen staken er bovenuit. E�n uplifting en ��n prog. 2 staken er voor mij onderuit en van de andere 2 vind ik het wel jammer dat ze niet doormogen.
Dit zijn mijn puntenscores, uiteraard zonder te vermelden over welke mixen het gaat.
43/50
43/50
40/50
39/50
33/50
32/50
| Originally posted by djcresto stel nu dat er iemand een r&b set zou ingediend hebben die technisch dubbel zo sterk is als al de rest dan mag die ook nog niet winnen imo omdat het hier om een dj contest gaat op "Trance"addict. Je zou als het ware de winnaar toch moeten kunnen laten draaien op een beta party bijvoorbeeld. |
| Originally posted by Magistrate ^kdenk dat wet over dezelfde mix ebben |
er staat trouwens niet in de eerste post naar waar we onze beoordeling moeten sturen.
opvallend is ook dat ik in 6 verschillende mixen geen enkel nummer tweemaal tegenkwam.
| Originally posted by djcresto er staat trouwens niet in de eerste post naar waar we onze beoordeling moeten sturen. |
^speentje geloof ik
| Originally posted by Jasperovitsj Naar de verantwoordelijke van de groep die alles zal optellen en uitrekenen en dan op het forum zetten, dacht ik? Geen idee wie dat voor jullie groep is... |
Mij gelijk, maar hoe wil je het anders oplossen? 
Alles kan nog gewijzigd woren h�
| Originally posted by Push2005 Mij gelijk, maar hoe wil je het anders oplossen? ![]() Alles kan nog gewijzigd woren h� |
| Originally posted by Bl@ckOut ^speentje geloof ik |
| Originally posted by djcresto Kzou zeggen alles naar de Willy, als die tijd zou hebben |
| Originally posted by djcresto op zich kan hij zich dan ook laten be�nvloeden door de score's die hij binnenkrijgt. En in een extreem geval zijn scores zo aanpassen dat de mixen die hij wil de finale haalt. |

Kunnen de leden van groep A niet gewoon alles opsturen naar de verantwoordelijke van groep B (die dan alles totaliseerd). Alle leden van groep B sturen hun gegevens naar voorzitter groep C etc. Dan kan er imo niet veel gesjoemeld worden. ![]()
oah, zo complex zeh... Der lopen hier toch geen gokchinezen rond, dus laat het ons simpel houden. Ik zie toch ni echt in waarom een leider zou willen sjoemelen, in princiepe kent die de namen van de geletterde mixen toch ook niet...?
| alrighty met een prog getinte mix kom je dus al niet aan de bak, sounds veelbelovend |
| Originally posted by Eagle` alrighty met een prog getinte mix kom je dus al niet aan de bak, sounds veelbelovend |