TranceAddict Forums

TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Belgium
-- BETA Dj Contest
Pages (52): « 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 [28] 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 »

Posted by diddi on Mar-15-2006 10:33:

quote:
Originally posted by Jasperovitsj
Iedereen die de moeite heeft genomen om een mix te maken, op te nemen en up te loaden verdient het in mijn ogen dat zijn mix volledig beluisterd wordt en eerlijk beoordeeld wordt ook

+1

Als je geen tijd of goesting hebt om de mixen te beluisteren, bied je dan niet aan h�

Posted by Magistrate on Mar-15-2006 10:37:

kzit ier nog met een saaie prog set over, waar ik in slaap van val, kzal em vannacht es beluisteren

Posted by Jasperovitsj on Mar-15-2006 10:45:

Wees wat objectief h�

Posted by Bl@ckOut on Mar-15-2006 10:48:

quote:
Wees wat objectief h�

Das dus heel lastig he, objectief punten geven aan ne progmix, kheb zo hard goesting om 0 voor trackkeuze te geven

Maarja, ik heb al een mix beoordeeld die niet echt mijn goesting is maar die had toch een hoge score, dus da gaat wel

Posted by Magistrate on Mar-15-2006 10:53:

^kdenk dat wet over dezelfde mix ebben

Posted by Push2005 on Mar-15-2006 10:53:

quote:
Originally posted by Bl@ckOut
Das dus heel lastig he, objectief punten geven aan ne progmix, kheb zo hard goesting om 0 voor trackkeuze te geven

I know the feeling... vrij moeilijk omdawe't gewoon niet gewend zijn h� :/

Posted by Dj LPG on Mar-15-2006 11:18:

quote:
Wees wat objectief h�

da s in de 2 richtingen eh Er zullen andere de meer trancy sets mss ook wat minder appreci�ren dusja...

Maar ik val wss toch af na deze ronde dus I don't care

Posted by domineesje on Mar-15-2006 11:50:

mah ale jong, lees gulle wel *grmbl*, "het vraagt" om te skippen... niet gezegd dat ik het doe he ...

heb gewoon stopgezet, zal andere keer luisteren, als mijn gehoor het wel aankan

@ jasper ==> kan ik iets goed doen voor u?

Posted by Eagle` on Mar-15-2006 13:12:

alrighty met een prog getinte mix kom je dus al niet aan de bak, sounds veelbelovend

Posted by djcresto on Mar-15-2006 13:37:

stel nu dat er iemand een r&b set zou ingediend hebben die technisch dubbel zo sterk is als al de rest dan mag die ook nog niet winnen imo omdat het hier om een dj contest gaat op "Trance"addict. Je zou als het ware de winnaar toch moeten kunnen laten draaien op een beta party bijvoorbeeld.

Ondertussen heb ik aandachtig geluisterd en punten gegeven. 2 mixen staken er bovenuit. E�n uplifting en ��n prog. 2 staken er voor mij onderuit en van de andere 2 vind ik het wel jammer dat ze niet doormogen.

Dit zijn mijn puntenscores, uiteraard zonder te vermelden over welke mixen het gaat.

43/50
43/50
40/50
39/50
33/50
32/50

Posted by Jasperovitsj on Mar-15-2006 13:43:

quote:
Originally posted by djcresto
stel nu dat er iemand een r&b set zou ingediend hebben die technisch dubbel zo sterk is als al de rest dan mag die ook nog niet winnen imo omdat het hier om een dj contest gaat op "Trance"addict. Je zou als het ware de winnaar toch moeten kunnen laten draaien op een beta party bijvoorbeeld.

Groot gelijk, maar ik vind niet dat zo'n onderscheid mag opgaan voor trance en prog.

Posted by Bl@ckOut on Mar-15-2006 13:44:

quote:
Originally posted by Magistrate
^kdenk dat wet over dezelfde mix ebben

Aan uw beschrijving te zien ben ik daar wel heel zeker van

Posted by djcresto on Mar-15-2006 13:54:

er staat trouwens niet in de eerste post naar waar we onze beoordeling moeten sturen.

Posted by djcresto on Mar-15-2006 13:58:

opvallend is ook dat ik in 6 verschillende mixen geen enkel nummer tweemaal tegenkwam.

Posted by Jasperovitsj on Mar-15-2006 14:00:

quote:
er staat trouwens niet in de eerste post naar waar we onze beoordeling moeten sturen.

Naar de verantwoordelijke van de groep die alles zal optellen en uitrekenen en dan op het forum zetten, dacht ik? Geen idee wie dat voor jullie groep is...

Posted by Bl@ckOut on Mar-15-2006 14:04:

^speentje geloof ik

Posted by djcresto on Mar-15-2006 14:07:

quote:
Naar de verantwoordelijke van de groep die alles zal optellen en uitrekenen en dan op het forum zetten, dacht ik? Geen idee wie dat voor jullie groep is...

op zich kan hij zich dan ook laten be�nvloeden door de score's die hij binnenkrijgt. En in een extreem geval zijn scores zo aanpassen dat de mixen die hij wil de finale haalt.

Posted by Push2005 on Mar-15-2006 14:10:

Mij gelijk, maar hoe wil je het anders oplossen?

Alles kan nog gewijzigd woren h�

Posted by djcresto on Mar-15-2006 14:14:

quote:
Originally posted by Push2005
Mij gelijk, maar hoe wil je het anders oplossen?

Alles kan nog gewijzigd woren h�

tzijn ook maar details eh. Van mijn part wordt alles hier op gezet dan komt er hoogstwaarschijnlijk lekker veel discussie. Maar of je dan nog een objectieve contest kan hebben.

Kzou zeggen alles naar de Willy, als die tijd zou hebben

Posted by speentje on Mar-15-2006 14:15:

quote:
Originally posted by Bl@ckOut
^speentje geloof ik

yep idd, mensen vd 3de poule stuur jullie score + motivatie maar via PM naar mij, dan zorg ik wel dat alles in orde komt

sommige mensen hebben hier precies panische angst dat er mensen gaan voorgetrokken worden, 't is maar een westrijdje � geen WK mixen ofzo

Posted by Push2005 on Mar-15-2006 14:18:

quote:
Kzou zeggen alles naar de Willy, als die tijd zou hebben

Haha, als we met iets nie overwegkunnen --> Naar Willy ermee

Nuja, ik vind zelfs al dat we vrij harde anti-fraudemaatregelen hebben genomen (met dat anoniem maken, ID3-tags, ...); er zal denk ik altijd wel ergens iets blijven waar een gat in zit zeker ?

Ergens is het maar een "spel"; maar omdat er veel mensen hun best doen en er tijd in steken kan het wel eens tot wat teleurstelling uitdraaien voor sommigen... wat ergens wel logisch is I guess

We zullen er dan maar vanuitgaan dat die pouleleider braaf genoeg is zeker ?

Posted by Jasperovitsj on Mar-15-2006 14:18:

quote:
op zich kan hij zich dan ook laten be�nvloeden door de score's die hij binnenkrijgt. En in een extreem geval zijn scores zo aanpassen dat de mixen die hij wil de finale haalt.

Die verantwoordelijke moet gewoon de totale berekening en uitslag doorsturen naar alle juryleden van de groep voor de uitslag bekend gemaakt wordt op het forum. Daardoor kunnen er al zeker geen scores van anderen aangepast worden. Zijn eigen score kan natuurlijk wel altijd aangepast worden om het totaalresultaat te be�nvloeden, maar dat zal dan al in zo'n grote mate moeten gebeuren om echt invloed op de totaalscore te hebben. Dus het zou wel opvallen moesten zijn punten echt totaal anders liggen dan die van al de rest.

Het enige wat ik atm kan bedenken is dat elk jurylid (inclusief de voorzitter) tegelijk op een bepaald afgesproken moment zijn of haar scores naar elk jurylid van de groep mailt. Zo heeft iedereen weet van de scores van anderen, en kunnen de scores ook niet meer aangepast worden achteraf door de voorzitter of iemand anders die de scores van de andere juryleden al te weten gekomen is. Maar het is natuurlijk moeilijk om zo'n tijdstip te kunnen afspreken...

Posted by diddi on Mar-15-2006 14:46:

Kunnen de leden van groep A niet gewoon alles opsturen naar de verantwoordelijke van groep B (die dan alles totaliseerd). Alle leden van groep B sturen hun gegevens naar voorzitter groep C etc. Dan kan er imo niet veel gesjoemeld worden.

Posted by Tiger777 on Mar-15-2006 16:24:

oah, zo complex zeh... Der lopen hier toch geen gokchinezen rond, dus laat het ons simpel houden. Ik zie toch ni echt in waarom een leider zou willen sjoemelen, in princiepe kent die de namen van de geletterde mixen toch ook niet...?

quote:
alrighty met een prog getinte mix kom je dus al niet aan de bak, sounds veelbelovend

Da is e man

Posted by Shadowkid on Mar-15-2006 16:33:

quote:
Originally posted by Eagle`

Niet noodzakelijk, ik heb een toch vrij proggetinte mix een hoge score gegeven omdat hij gewoon heel goed was en dat tss voor de rest heel uplifting mixen.

Pages (52): « 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 [28] 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 »