TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Belgium
-- De Grote WK 2006 Thread
Pages (30): « 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 [28] 29 30 »
| quote: |
| Originally posted by Den Backer Ik gok 1-1 na 120 min & met de penalties 3-2 vr Itali�... |
was wel een knal van ne kopstoot infeite, nuja tis niet de eerste keer dat zen potje overkookt, bij Real ook al paar keer voorgevallen
lol, er zijn al onmiddelijk geruchten da zidane zijn reputatie zou willen herstellen door nog een seizoentje te spelen 
bij geruchten zal dat ook blijven 
heh, ze waren toch meer dan zomaar outsider �, itali�
Ik vond het anders wel een aangename finale 
| Originally posted by Jasperovitsj Ik vond het anders wel een aangename finale |
Absoluut hoogtepunt was voor mij toch Argentini� tegen Servi�.
| Originally posted by The_G0dfather heh, ze waren toch meer dan zomaar outsider �, itali� |

De finale was zeker niet hoogstaand, maar op basis van het hele WK is Italie toch wel een verdiende winner imo..
Net terug van Genkcentrum, waar de voetbalvreugde enorm was.. Ik schat dat er toch zo'n 5000-8000 man was opgedaagd, en het feest zal daar nog wel tot in de vroege uurtjes duren.. 
| Originally posted by FenixStyle op basis van het hele WK is Italie toch wel een verdiende winner imo.. |

strakke kopstoot van zidane :x
Goeie penaltyreeks van beide ploegen, beste reeks van het wk. Ikzelf had de mannschaft de titel wel gegund, nuja Itali� versloeg Frankrijk dus hebben ze alle recht op de titel. Nu maar hopen dat het volgend WK in Afrika geen flop wordt :x
| Originally posted by djcresto was zo aant hopen dat Zidane den held werd, maarnee den achterlijken aap besliste er zelf anders over. Magoe na de eerste helft verwaterde de match. Fransen namen overwicht en behielden dit zelfs met 10 man. |
| Nu maar hopen dat het volgend WK in Afrika geen flop wordt |
| Originally posted by RadiantB Wel knappe penalties deze keer, geen enkele save en die van Trezeguet had ook wel binnen mogen gaan. |
| Originally posted by Transfusion Nu maar hopen dat het volgend WK in Afrika geen flop wordt :x |
De fifa onderzoekt da toch altijd grondig, dacht da het extreem moeilijk is om een WK naar u land te krijgen. Moete dikke en gezonde dossiers kunnen voorleggen. Dus ik maak mij geen zorgen, zullen wel stadia komen en of er tramlijnen zijn of niet trek ik me ook ni bepaald hard aan... ? Kunnen wel al zeggen dat de nieuwe WK-bal een last zal worden voor de keepers! 
Feit is ook wel dat de fifa absoluut eens naar Afrika wou/wil.
"ma 10/07/06
De Fransman is verkozen tot beste speler van het afgelopen WK, ondanks zijn kopstoot in de finale van het toernooi."
... wat een klucht. Hoe kan Cannavaro, na gisteren weer een supermatch te hebben gespeeld, die NIET winnen????? on-ge-looflijk 
| Originally posted by Gladius ... wat een klucht. Hoe kan Cannavaro, na gisteren weer een supermatch te hebben gespeeld, die NIET winnen????? on-ge-looflijk |

lol wel grappig, maar langs den andere kant vind ik die beelden verschrikkelijk om te zien =<<<
Originally posted by Xilver |
| Originally posted by Den Backer Ik gok 1-1 na 120 min & met de penalties 3-2 vr Itali�... |
Originally posted by Xilver |
| Originally posted by Antony Dus ik maak mij geen zorgen, zullen wel stadia komen en of er tramlijnen zijn of niet trek ik me ook ni bepaald hard aan... ? |