TranceAddict Forums

TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Belgium
-- Voetbalseizoen 2007-2008
Pages (39): « 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 [28] 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 »

Posted by Devilex on Apr-02-2008 06:27:

Jongens het is hier bijna gedaan zeker. De volgende speeldag nadert al

Posted by Gladius on Apr-02-2008 09:16:

quote:
Originally posted by Bertn
Een mongool, dat is het.

dikke vette +1

Posted by Jasperovitsj on Apr-02-2008 09:31:

Maar aan wat ligt het dan dat Brugge zoveel langdurig geblesseerden heeft en daardoor nooit op niveau kan draaien? Hun t� fysieke spelstijl (die ze dan dringend moeten omgooien als het zo is), slechte (trainings)velden, zwakke medische begeleiding, overtraining, gebrekkige scouting en aankopen (te fr�le spelers die het fysieke spel niet aankunnen), of nog iets anders? All�, �lke club in 1ste klasse heeft af te rekenen met blessures, de ene al wat meer dan de andere, maar zover zal het echt niet uit elkaar liggen. Elke club kan en moet dat dan ook incalculeren, en dat heeft mijn inziens weinig met "pech" te maken. Anderlecht, om nu maar een ploeg te noemen, heeft ook hun deel langdurig geblesseerden gehad h�, met Frutos, Legear, Deschacht, Chatelle, Akin, enzovoort. Zij hebben dat toch ook kunnen opvangen door slimme aankopen? Idem voor Cercle eigenlijk, dat nu toch ook terug draait na het uitvallen van De Sutter. Dat Brugge toch constant blijft sukkelen met blessures, dat moet toch ergens aan liggen? Dat kan toch niet alleen "pech" zijn?

Posted by FCB_Fanatic on Apr-02-2008 10:08:

quote:
Originally posted by Jasperovitsj
Maar aan wat ligt het dan dat Brugge zoveel langdurig geblesseerden heeft en daardoor nooit op niveau kan draaien? Hun t� fysieke spelstijl (die ze dan dringend moeten omgooien als het zo is), slechte (trainings)velden, zwakke medische begeleiding, overtraining, gebrekkige scouting en aankopen (te fr�le spelers die het fysieke spel niet aankunnen), of nog iets anders? All�, �lke club in 1ste klasse heeft af te rekenen met blessures, de ene al wat meer dan de andere, maar zover zal het echt niet uit elkaar liggen. Elke club kan en moet dat dan ook incalculeren, en dat heeft mijn inziens weinig met "pech" te maken. Anderlecht, om nu maar een ploeg te noemen, heeft ook hun deel langdurig geblesseerden gehad h�, met Frutos, Legear, Deschacht, Chatelle, Akin, enzovoort. Zij hebben dat toch ook kunnen opvangen door slimme aankopen? Idem voor Cercle eigenlijk, dat nu toch ook terug draait na het uitvallen van De Sutter. Dat Brugge toch constant blijft sukkelen met blessures, dat moet toch ergens aan liggen? Dat kan toch niet alleen "pech" zijn?

in een (ver?) verleden zou het aan de medische staf gelegen hebben ... daar zouden zaken zijn gebeurt die niet volledig correct zijn. Heel exact ken ik de details ook niet, gaat ook voor een groot deel om geruchten.

Dit seizoen ligt het anders. De blessures die Club heeft opgelopen zijn grotendeels contactblessures, opgelopen in duels met andere spelers, dus door tegenstanders teweeg gebracht. Hoe kan je het anders zien als in 1 wedstrijd drie verschillende spelers voor een hele tijd van het veld worden gestampt (supercup):
- Daerden voor meer dan een half jaar out en is nog steeds aan het revalideren
- Demets voor een dik half jaar
- Kucera met een oogkasbreuk voor ettelijke weken
Als je in ��n match dergelijke zware blessures oploopt kan je toch enkel maar spreken van pech. Ik heb in ��n van mijn vorige posts een overzicht gegeven van de zwaarste blessures die Club dit jaar alleen al heeft gekent, het gaat daarin over 11 spelers. Daarvan mag je zeker zijn dat een 8-tal spelers gelijktijdig gekwetst waren. Dan spreek ik zelfs nog niet eens over eventuele schorsingen of onbenullige kwetsures waar spelers door afwezig zijn. Als je dan ook nog eens aan een nieuwe ploeg werkt en een gebrek aan automatismen hebt, dan heeft dat zijn gevolgen voor de prestaties. Iemand die dat niet eens wilt toegeven is ofwel koppig of kent gewoon niets van voetbal.

Andere ploegen hebben natuurlijk ook blessureleed en geschorsten, maar ik wil het wel eens zien of ze daar een 8tal spelers moeten missen voor ��n enkele match of, zoals bij Club, voor een half seizoen of langer. Jij praat nu over Anderlecht ... ik wil inderdaad toegeven dat Anderlecht ook zijn gekwetsten heeft gehad, maar je noemt 'slechts' een vijftal namen op waarvan ik niet eens zeker ben dat ze allemaal tegelijkertijd geblesseerd waren.

Ik beweer hier trouwens ook helemaal niet dat Club eens even over de tegenstand zou walsen als ze al die geblesseerden niet zouden hebben, maar het lijkt mij logisch dat het mits minder blessures toch al een stuk beter zou gaan.

Posted by Progrez on Apr-02-2008 13:54:

Geloofwaardigheid begint bij -dt.

Posted by FCB_Fanatic on Apr-02-2008 16:48:

quote:
Originally posted by Progrez
Geloofwaardigheid begint bij -dt.

om het in uw woorden te zeggen: ne tekst nalezen voor een belachelijk forum gaat mij te ver, ik heb mijne tijd wel beter te spenderen .

Maar weet ge wat, van het moment dat ik nog eens ne thesis moet schrijven of ��n of andere paper, zal ik terug wat meer op mijn NL beginnen letten. Nogal een geluk dat ik dagelijks meer Frans en Engels gebruik dan NL, der zouden anders nogal een kemels instaan

Posted by Devilex on Apr-04-2008 20:36:

STVV is met 2 - 3 gaan winnen op Gent, ik gun het ze van harte

Posted by Config on Apr-04-2008 21:35:

Weet er eigenlijk ondertussen al iemand waarom den arbiter daar 3 rode kaarten uitgedeeld heeft?

Posted by FenixStyle on Apr-04-2008 23:57:

quote:
Originally posted by Devilex
STVV is met 2 - 3 gaan winnen op Gent, ik gun het ze van harte

De weg naar het behoud is nog lang, maar het zou niet het eerste seizoen zijn dat STVV plots in de eindstrijd straffe resultaten kan neerzetten.. Nu is het natuurlijk alleen hopen dat Bergen niet wint, anders is die overwinnning nutteloos geweest..

Posted by Bertn on Apr-05-2008 01:12:

quote:
Originally posted by FCB_Fanatic
Ik vind het dan ook vrij arrogant van uw zijde dat gij hier effe over Club komt prediken terwijl ge Club nooit in dezelfde mate zult opvolgen als ik dat doe of Wouter.

Mijn excuses. Ik wist niet dat ik 100% voetbalfreak moest zijn om deel te mogen nemen aan deze discussie.

Posted by FCB_Fanatic on Apr-05-2008 01:22:

quote:
Originally posted by Bertn
Mijn excuses. Ik wist niet dat ik 100% voetbalfreak moest zijn om deel te mogen nemen aan deze discussie.

en dom ook nog precies

ge moogt gerust aan een discussie deelnemen, maar zorg dan ook dat ge een beetje weet waarover ge praat. Anders maakt ge u enkel maar belachelijk.

edit: voor mij is de discussie ondertussen afgelopen, tenzij ge eindelijk eens in staat zijt om ook eens met degelijke argumenten af te komen

Posted by Config on Apr-05-2008 23:20:

2-3 gewonnen, ol�

Posted by Devilex on Apr-06-2008 06:28:

Na da match vakkundig nagekeken te hebben moest het eigenlijk 3-2 zijn

Posted by FCB_Fanatic on Apr-06-2008 09:21:

quote:
Originally posted by Devilex
Na da match vakkundig nagekeken te hebben moest het eigenlijk 3-2 zijn

nope

10-4

Posted by Jasperovitsj on Apr-06-2008 12:02:

Hehe, ter illustratie, de commentaar van een Antwerp-supporter op een ander forum over het 2-2 gelijkspel tegen Geel gisteren, de laatste in de stand:

quote:

sja
gisteren hadden we eigenlijk me 5-0 moeten winnen ofzo
geel krijgt 2 kansen (dankzij gepruts van onze verdedigers) en ze maken ze af (me meer geluk dan kunnen)
wij krijgen een tiental goeie kansen en die keeper van geel pakt ze bijna allemaal

Posted by Config on Apr-06-2008 15:50:

Posted by Progrez on Apr-06-2008 16:14:

Dat zal dan toch de plaatselijke Config geweest zijn, want Antwerp had evengoed kunnen verliezen gisteren.

De match trok op geen zak. Zo simpel is het. En het is weer typisch dat de laatste in de stand 4 punten tegen ons pakt.

Als ge denkt dat die ene quote de Antwerpse mentaliteit weerspiegelt, zit ge goed fout. Lees de volgende link maar (als ge toch zo graag fora afgaat op een zondagmiddag): http://www.greatold.be/forum/viewto...&sd=a&start=240

PS: Leer mij den Antwerp niet kennen. Ik kom er al van mijn 6e levensjaar (dwz al 18 jaar), ik ken er de grootste zotten en heb er alles al gedaan, gezien en meegemaakt. E�n enkele post kan nog altijd geen 18 jaar ervaring overtreffen.

Posted by Push2005 on Apr-06-2008 16:54:

quote:
Dat zal dan toch de plaatselijke Config geweest zijn

Posted by Config on Apr-06-2008 17:03:

Ik heb overal fans zitten

Posted by Jasperovitsj on Apr-06-2008 17:09:

quote:

Als ge denkt dat die ene quote de Antwerpse mentaliteit weerspiegelt, zit ge goed fout.

Dat doe ik uiteraard niet. Kwou maar even tonen dat ge zo'n type uitspraken bij supporters van elke club tegenkomt en dat ze niet exclusief gereserveerd zijn voor Brugge-aanhangers.

Posted by Gladius on Apr-07-2008 08:23:

hah, gisteren nog op de valreep kampioen geworden met de 3de ploeg van Vremde! We stonden v��r gisteren gelijk met den eerste, maar dmv van een beter doelpunteno�ffici�nt zouden zij kampioen spelen. De boodschap voor ons was dus met zoveel mogelijk goals verschil winnen, geen tegengoals krijgen en hopen op een lage score van den 1ste. Wij wonnen uiteindelijk met 10-0 (tegen de laatste, die dan nog met 8 man waren =p), en zij verloren verassend tegen de voorlaatste. Campione!

eindstand

Posted by Jasperovitsj on Apr-07-2008 09:59:

Gij zit toevallig ni in dezelfde ploeg als de Max Penen?

Posted by Gladius on Apr-07-2008 11:16:

quote:
Originally posted by Jasperovitsj
Gij zit toevallig ni in dezelfde ploeg als de Max Penen?

Normaal shot ik bij de 2de ploeg, enkel de laatste 5 matchen zat ik in de 3de, waar hij dus speelt. Iig niet het grootste voetbaltalent de Maxim

Posted by Jasperovitsj on Apr-07-2008 11:19:

Hehe, burn

Posted by Devilex on Apr-07-2008 11:54:

Yves Vanderhaege gaat blijkbaar ook een punt achter zijn cari�re zetten.

Gisteren iemand Studio 1 gezien trouwens?

Pages (39): « 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 [28] 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 »