TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Belgium
-- Voetbalseizoen 2007-2008
Pages (39): « 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 [28] 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 »
Jongens het is hier bijna gedaan zeker. De volgende speeldag nadert al 
| quote: |
| Originally posted by Bertn Een mongool, dat is het. |
Maar aan wat ligt het dan dat Brugge zoveel langdurig geblesseerden heeft en daardoor nooit op niveau kan draaien? Hun t� fysieke spelstijl (die ze dan dringend moeten omgooien als het zo is), slechte (trainings)velden, zwakke medische begeleiding, overtraining, gebrekkige scouting en aankopen (te fr�le spelers die het fysieke spel niet aankunnen), of nog iets anders? All�, �lke club in 1ste klasse heeft af te rekenen met blessures, de ene al wat meer dan de andere, maar zover zal het echt niet uit elkaar liggen. Elke club kan en moet dat dan ook incalculeren, en dat heeft mijn inziens weinig met "pech" te maken. Anderlecht, om nu maar een ploeg te noemen, heeft ook hun deel langdurig geblesseerden gehad h�, met Frutos, Legear, Deschacht, Chatelle, Akin, enzovoort. Zij hebben dat toch ook kunnen opvangen door slimme aankopen? Idem voor Cercle eigenlijk, dat nu toch ook terug draait na het uitvallen van De Sutter. Dat Brugge toch constant blijft sukkelen met blessures, dat moet toch ergens aan liggen? Dat kan toch niet alleen "pech" zijn? 
| Originally posted by Jasperovitsj Maar aan wat ligt het dan dat Brugge zoveel langdurig geblesseerden heeft en daardoor nooit op niveau kan draaien? Hun t� fysieke spelstijl (die ze dan dringend moeten omgooien als het zo is), slechte (trainings)velden, zwakke medische begeleiding, overtraining, gebrekkige scouting en aankopen (te fr�le spelers die het fysieke spel niet aankunnen), of nog iets anders? All�, �lke club in 1ste klasse heeft af te rekenen met blessures, de ene al wat meer dan de andere, maar zover zal het echt niet uit elkaar liggen. Elke club kan en moet dat dan ook incalculeren, en dat heeft mijn inziens weinig met "pech" te maken. Anderlecht, om nu maar een ploeg te noemen, heeft ook hun deel langdurig geblesseerden gehad h�, met Frutos, Legear, Deschacht, Chatelle, Akin, enzovoort. Zij hebben dat toch ook kunnen opvangen door slimme aankopen? Idem voor Cercle eigenlijk, dat nu toch ook terug draait na het uitvallen van De Sutter. Dat Brugge toch constant blijft sukkelen met blessures, dat moet toch ergens aan liggen? Dat kan toch niet alleen "pech" zijn? |
Geloofwaardigheid begint bij -dt.
| Originally posted by Progrez Geloofwaardigheid begint bij -dt. |
.
STVV is met 2 - 3 gaan winnen op Gent, ik gun het ze van harte 
Weet er eigenlijk ondertussen al iemand waarom den arbiter daar 3 rode kaarten uitgedeeld heeft?
| Originally posted by Devilex STVV is met 2 - 3 gaan winnen op Gent, ik gun het ze van harte |
| Originally posted by FCB_Fanatic Ik vind het dan ook vrij arrogant van uw zijde dat gij hier effe over Club komt prediken terwijl ge Club nooit in dezelfde mate zult opvolgen als ik dat doe of Wouter. |
| Originally posted by Bertn Mijn excuses. Ik wist niet dat ik 100% voetbalfreak moest zijn om deel te mogen nemen aan deze discussie. |

2-3 gewonnen, ol� 
Na da match vakkundig nagekeken te hebben moest het eigenlijk 3-2 zijn 
| Originally posted by Devilex Na da match vakkundig nagekeken te hebben moest het eigenlijk 3-2 zijn |
Hehe, ter illustratie, de commentaar van een Antwerp-supporter op een ander forum over het 2-2 gelijkspel tegen Geel gisteren, de laatste in de stand:
sja gisteren hadden we eigenlijk me 5-0 moeten winnen ofzo geel krijgt 2 kansen (dankzij gepruts van onze verdedigers) en ze maken ze af (me meer geluk dan kunnen) wij krijgen een tiental goeie kansen en die keeper van geel pakt ze bijna allemaal |

Dat zal dan toch de plaatselijke Config geweest zijn, want Antwerp had evengoed kunnen verliezen gisteren.
De match trok op geen zak. Zo simpel is het. En het is weer typisch dat de laatste in de stand 4 punten tegen ons pakt.
Als ge denkt dat die ene quote de Antwerpse mentaliteit weerspiegelt, zit ge goed fout. Lees de volgende link maar (als ge toch zo graag fora afgaat op een zondagmiddag): http://www.greatold.be/forum/viewto...&sd=a&start=240
PS: Leer mij den Antwerp niet kennen. Ik kom er al van mijn 6e levensjaar (dwz al 18 jaar), ik ken er de grootste zotten en heb er alles al gedaan, gezien en meegemaakt. E�n enkele post kan nog altijd geen 18 jaar ervaring overtreffen.
| Originally posted by Progrez Dat zal dan toch de plaatselijke Config geweest zijn |
Ik heb overal fans zitten 
| Originally posted by Progrez Als ge denkt dat die ene quote de Antwerpse mentaliteit weerspiegelt, zit ge goed fout. |
hah, gisteren nog op de valreep kampioen geworden met de 3de ploeg van Vremde! We stonden v��r gisteren gelijk met den eerste, maar dmv van een beter doelpunteno�ffici�nt zouden zij kampioen spelen. De boodschap voor ons was dus met zoveel mogelijk goals verschil winnen, geen tegengoals krijgen en hopen op een lage score van den 1ste. Wij wonnen uiteindelijk met 10-0 (tegen de laatste, die dan nog met 8 man waren =p), en zij verloren verassend tegen de voorlaatste. Campione!
eindstand
Gij zit toevallig ni in dezelfde ploeg als de Max Penen?
| Originally posted by Jasperovitsj Gij zit toevallig ni in dezelfde ploeg als de Max Penen? |
Hehe, burn 
Yves Vanderhaege gaat blijkbaar ook een punt achter zijn cari�re zetten.
Gisteren iemand Studio 1 gezien trouwens?