TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Sweden
-- Hjälptråden
Pages (47): « 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 [28] 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 »
| quote: |
| Originally posted by GyLLe detta programet är bra Ladda Hem AIDA32 heter det |

Min far köpte en Nokia 3100 för några dagar sen, kan man fixa polyfoniska ringsignaler till den utan att använda wap?
| Originally posted by St_Andrew funkade ![]() |
| Originally posted by P4z! Min far köpte en Nokia 3100 för några dagar sen, kan man fixa polyfoniska ringsignaler till den utan att använda wap? |
| Originally posted by GyLLe ja, vad trodde du??? att jag skulle ge förslag på ett program som ínte funka eller??? |

| Originally posted by GyLLe Kopierat från http://www.mobilehits.com s hemsida.. NOKIA Det är möjligt att skicka en ringsignal via ett sms direkt till din mobil om du har en Nokia (gäller för alla Nokia användare utom 5110 och 3110). Skicka en ringsignal från websidan: Först väljer man vilken zon man vill ladda ner ifrån, t.ex. Hitlistor, Hip-Hop eller Arkivet. Vi skall här förklara hur man gör från Hitlistor, sen kan du surfa runt på de andra sidorna och prova själv! 1. Välj en lista, t.ex. Hitlistan. 2. Lyssna och välj sedan en låt som du vill ha. En telefon kommer upp på skärmen. 3. Välj nu Nokia till vänster. Nu står det en sifferkod i displayen på skärmen. 4. Ta fram din riktiga mobil och SMS:a sifferkoden i displayen till det telefonnummer som står angivet till höger på sidan. Klart! Inom någon minut kommer ringsignalen/loggan komma som SMS till din mobil! Ta emot en ringsignal: Om du själv eller någon annan sänder en ringsignal till dig hörs en meddelandeton och ett meddelande visas. Lyssna och spara ringsigalen. Välj nu din nedladdade ringsignal som aktiv i ringsignalsmenyn i din telefon. |
| Originally posted by P4z! när man ska välja telefon, modell och typ av ringsignal så står det att polyfoniska ringsignaler skickas via wap.. finns det inga andra sätt? |
| Originally posted by St_Andrew varför inte använda wap? |
| Originally posted by P4z! kostar inte det en viss summa varje månad för att använda det? Det är förövrigt hans företag som betalar hans räkning så jag tror inte han kan fixa wap.. |
)
tranceaddict Forums Mailer
Så fort någon skriver nått i nån tråd jag själv skrivit i så skickar tranceaddict Forums Mailer ett mail till mig. Skapligt irriterande. Det är säkert någon inställning som jag har, men hur i hela friden ändrar jag det? Jobbigt att ta bort 10 st "Reply to post '......'" varje dag...
| Originally posted by Scintilla Jag med... Men skärmproblemet kommer lösas i slutet av sommaren eftersom jag har fått erbjudande om att köpa en bättre begagnad... himla bra =) Så tills dess får jag väl fortsätta kisa & gissa |
Re: tranceaddict Forums Mailer
| Originally posted by Try Så fort någon skriver nått i nån tråd jag själv skrivit i så skickar tranceaddict Forums Mailer ett mail till mig. Skapligt irriterande. Det är säkert någon inställning som jag har, men hur i hela friden ändrar jag det? Jobbigt att ta bort 10 st "Reply to post '......'" varje dag... |

Re: Re: tranceaddict Forums Mailer
| Originally posted by St_Andrew gå till profile --> edit options --> Use 'Email Notification' by default? oså tar du bort det. sen kanske du behöver trycka på http://www.tranceaddict.com/forums/...&type=allthread finns längst ner i alla mail ![]() tycker iof den funktionen är jävligt bra |
Sökes
Söker tracklist till ozgur_can_-_deeper_004_v44.mp3
[edit] Hittade
TRACKLIST
01 marris - sienna
02 özgür can - for one
03 austin leeds - yellowtail (özgür can remix)
04 a.matsumoto & dj yoshi - dreamer (luke chable remix)
05 quivver - space manoeuvres part 3
06 calmec - tangerine (original + p.a. groove remix mashup)
07 audioholics - external key
08 özgür can - irony
09 gill norris - forme (leama & moor remix)
Vad är XSVCD för nått?? Och hur gör man en sådan???
| Originally posted by GyLLe Vad är XSVCD för nått?? Och hur gör man en sådan??? |
Tack tack
å så en till fråga.
vilken låt är det som spelas först på videon på "Push - Live @ Trance Energy (17-02-2001)" Såå jävla bra!!!
hur stänger man av fejd grejen i winamp 2.8 tror jag det e jag har.... har försökt med flera saker.. men funkar ju inte.. hatar verkligen funktionen.. speciellt eftersom den tar o klipper ut slutet på sista låten
hel irriterande
jag vill hade den där animationen som handlar om hur saker sköts i italien jämfört med öviga europa!
den har postats här förut men hittar inte på den???
HÄLP MEJ...
| Originally posted by GyLLe jag vill hade den där animationen som handlar om hur saker sköts i italien jämfört med öviga europa! den har postats här förut men hittar inte på den??? HÄLP MEJ... |

| Originally posted by SteveTranz4ever En halvrolig liten flashfilm som handlar om skillnaden mellan Italienare och övriga Europeer http://progg.mine.nu/EU.vs.Italy.exe |
Tackar stefan
om man har en musikspelare... och det stod: såhär gör du för att batteriet ska få så lång speltid som möjligt.. alltså första gången man fick den, så skulle man ladda upp det ju... jag tummade lite på den tiden... och orkade inte vänta exakt antal timmar som ju var hela 14
nu håller inte mitt batteri så länge... typ 4-5 timmar bara.. det e juh skitlite... Har jag pajat möjligheten att få batteriet att hålla längre när jag inte gjorde som jag skulle i början? eller kan man trimma upp batteriet i efterhand? inte va?
bara till och köpa nytt då eller?
| Originally posted by Glorie om man har en musikspelare... och det stod: såhär gör du för att batteriet ska få så lång speltid som möjligt.. alltså första gången man fick den, så skulle man ladda upp det ju... jag tummade lite på den tiden... och orkade inte vänta exakt antal timmar som ju var hela 14 nu håller inte mitt batteri så länge... typ 4-5 timmar bara.. det e juh skitlite... Har jag pajat möjligheten att få batteriet att hålla längre när jag inte gjorde som jag skulle i början? eller kan man trimma upp batteriet i efterhand? inte va? bara till och köpa nytt då eller? |
| Originally posted by SteveTranz4ever ett batteri brukar oftast bli bättre efter ett par upp och ur laddningar... Ett batteri mår bäst av att inte börja ladda upp det förän man har laddat ur det helt och sen ladda det fullt igen... så det blir fulla cykler hela tiden... Det är vad jag har lärt mig iaf |
| Originally posted by Glorie om man har en musikspelare... och det stod: såhär gör du för att batteriet ska få så lång speltid som möjligt.. alltså första gången man fick den, så skulle man ladda upp det ju... jag tummade lite på den tiden... och orkade inte vänta exakt antal timmar som ju var hela 14 nu håller inte mitt batteri så länge... typ 4-5 timmar bara.. det e juh skitlite... Har jag pajat möjligheten att få batteriet att hålla längre när jag inte gjorde som jag skulle i början? eller kan man trimma upp batteriet i efterhand? inte va? bara till och köpa nytt då eller? |